Dan moet je gelijk zo'n verstelbare taartrand vragen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Natalie het volgende:
- Warm huispak (lijkt me heerlijk)
- Sokken (heb ik altijd te kort)
- Taartvorm, zodat ik taarten kan bakken
- Oorbellen
- VerlovingsringMaar dat laatste zal wel niet
Goede tipquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je gelijk zo'n verstelbare taartrand vragen.Hoef je nooit meer een andere.
Als je in een huispak, met twee verschillende sokken, redelijk vetgevreten van de taart op de bank zit, zal die ring er vrees ik ook niet komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef Natalie het volgende:
- Warm huispak (lijkt me heerlijk)
- Sokken (heb ik altijd te kort)
- Taartvorm, zodat ik taarten kan bakken
- Oorbellen
- VerlovingsringMaar dat laatste zal wel niet
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je in een huispak, met twee verschillende sokken, redelijk vetgevreten van de taart op de bank zit, zal die ring er vrees ik ook niet komen
[..]
Als je in een huispak, met twee verschillende sokken, redelijk vetgevreten van de taart op de bank zit, zal die ring er vrees ik ook niet komen
Goh, das best moeilijk uit te leggen. Als je de hoes van In Love and Death van The Used opzoekt heb je een beter beeld. Hij komt op mn onderarm. Kzal pics proberen te plaatsen als hij af isquote:
[..]
Tip: shampoo van Clique! Die is ook heerlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Shampoo op je lijstje? Dat is nog nooit in me opgekomen maar ik ga het in gedachten houden als ik niet binnen het budget het de verplichte hoeveelheid wensen op papier krijg.
[..]
Zelfs dan zou je hem van mij krijgen, hoor Nataliequote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs dan zou je hem van mij krijgen, hoor Natalie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |