Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sodeju wat een plaksmoel heeft wat kind zeg
We blijven bezigquote:
Schiet de plamuur door de tent heenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze mag ook niet lachen, anders springt haar gezicht open!
FP is ook saai vergeleken met deze topic reeksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
Details... details...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Rossdale het volgende:
Godver wat gaat dit topic snelIk kan nog 5 min op de FP hangen of we zijn alweer een topic verder
nondeju wat een TETTEN!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweedse breezahs..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken wasquote:
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet de plamuur door de tent heen
heb der 2 in plaats van 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelulquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat nieuwsbericht waar net naar gelinkt werd war die knurft van een WAARHEID zich weer eens belachelijk aan het maken was
*proest*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
Nee hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die wijfen, die al "au" roepen voordat hij er in zit man
lekker strak toch? niets mis meequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als je daar je snikkel in stopt, scheuren ze in 2en man!
Dude, doe Oslo. Zweden heeft de naam, maar...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
ik ook afspreken? *kuch rx7 kuch *quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
hij heeft het gevonden hoor! maar ideaal die website!
ik wil echt een keer naar zweden toe!
Idd, achtelijk figuur. Hij maakt zijn eigen soort belachelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WAARHEID moet gewoon eens een ban krijgen, met zijn gristelijke gelul
Als ze bloeden dan kunnen ze broeden!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef renedis het volgende:
[..]
lekker strak toch? niets mis mee
Quote uit de koran?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze bloeden dan kunnen ze broeden!!
Hoe moet ik dat nou wetenquote:
Zo jong en dan al een del? Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze bloeden dan kunnen ze broeden!!
Das een zekere gokquote:
pardon?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sweedse breezahs..
Ene die ik nu nog mis is essie![]()
Is zeker nummer -1000000
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo jong en dan al een del? Rekt het niet, dan scheurt het wel
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
zweden, stockholm.. zeker dat ik daar hene wil.. oslo? no way..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef kin238 het volgende:
[..]
Dude, doe Oslo. Zweden heeft de naam, maar...
U haalt me de woorden uit de mond!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
*FAP* *FAP* *FAP* *FAP* *FAP* *FAP* *FAP*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Runx het volgende:
nee ik heb liever dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het grootste gedeelte is ook ouder dan 20 hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
God ik ben 25 en ben echt dat gegeil op van die 15-jarige mutsjes ontgroeid. Kom op jongens, boven de 20 zijn ze een stuk leuker. Die doen tenminste ook niet zo moeilijk meer
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
God ik ben 25 en ben echt dat gegeil op van die 15-jarige mutsjes ontgroeid. Kom op jongens, boven de 20 zijn ze een stuk leuker. Die doen tenminste ook niet zo moeilijk meer
Maar die zijn een stuk duurderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
nou die onderste mag er gerust wezenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
[..]
zweden, stockholm.. zeker dat ik daar hene wil.. oslo? no way..
oslo terror:
[ afbeelding ]
maar ok, ze hebben:
INKIJK:
[ afbeelding ]
of zaad-vragende-ogen:
[ afbeelding ]
google is your friend
Ik laat me fappen jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee hoor..
Dit zijn just die chick die je met een breezah mag neuken en online mag zetten..
Waar jij dan later op fapt en je polsje verneukt
ik ontken allesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte is ook ouder dan 20 hoor
boven de 20 een stuk leuker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Word man!,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Als je goed zoekt, vind je tussen de 20jarigen ook wel koopjes voor 5 euro..quote:
PEDOquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ontken alles
m`n vriendin is 16
WTFquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
U haalt het zaad uit de mond!
Een meisje?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ow..
Wat ben je dan wel.. en dan moet je niet je baan gaan noemen
Dus je kijkt die filmpjes terwijl een meisje naast je zit..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik laat me fappen ja![]()
Oja, ik zeg dit... en ze belde me...
Thanks, but No thanksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Als je goed zoekt, vind je tussen de 20jarigen ook wel koopjes voor 5 euro..
Ik weet er anders nog wel n paar als je nodig moet
Wil niet veel zeggen, maar sinds tijden ben ik het met BCC eens!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef renedis het volgende:
[..]
boven de 20 een stuk leuker?
nog ff en je gaat me vertellen dat jij DE milf-hunter bent?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef renedis het volgende:
[..]
boven de 20 een stuk leuker?
nog ff en je gaat me vertellen dat jij DE milf-hunter bent?
Owh.. jij was toch die gene die laatst foto poste?quote:
Dagelijks man, staat hier standaard op mijn 2e scherm aan, jeweetzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus je kijkt die filmpjes terwijl een meisje naast je zit..
Die voor jou aan fappen is..
Dat is pas fail kijken naar sex terwijl iemand naast je zit en het in het echt wilt doen
Lees: Ik wil meer foto'squote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh.. jij was toch die gene die laatst foto poste?
Was dat een meisje![]()
![]()
Sorry ben beetje blind af en toe
mijn vriendin 18.. maar maak me niet druk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ontken alles
m`n vriendin is 16
Serieus, die slappe lach stopt maar niet!quote:
5 euro is natuurlijk wel aantrekkelijk...quote:
Whehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Serieus, die slappe lach stopt maar niet!
Ach ja, gebreken komen met het ouder wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh.. jij was toch die gene die laatst foto poste?
Was dat een meisje![]()
![]()
Sorry ben beetje blind af en toe
ik ben 18 ik mag hetquote:
Like duhquote:
Ja precies.. nogmaals excusesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ach ja, gebreken komen met het ouder worden
met of zonder soaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Als je goed zoekt, vind je tussen de 20jarigen ook wel koopjes voor 5 euro..
Ik weet er anders nog wel n paar als je nodig moet
We hoeven niet alles te weten hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef renedis het volgende:
[..]
mijn SM vriend 18.. maar ik maak me niet druk!
ze zij ngewoon jealous dat de 25+ SM mannen niet kunnen tippen aan de misbruik-br33z4h's
dat betekend dus 5 jaar verschil voor jou..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nou nee, boven de 27 heb ik ze nog nooit gehad. Aangezien ik momenteel al weer een tijdje aan een 20-jarige vriendin gebonden ben zal dat ook wel zo blijven
Wat wil je hebben..quote:
Het blijft n koopje!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef kin238 het volgende:
[..]
5 euro is natuurlijk wel aantrekkelijk...
En dat is?quote:
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef renedis het volgende:
[..]
dat betekend dus 5 jaar verschil voor jou..
niet dat dat uitmaakt maar een 15jarig meisje met een 20 jarige jongen "kan dus niet"
is toch precies het zelfde? misschien is dat meisje wel puberig ja, maar ze kan ook heel volwassen zijn.
leeftijd maakt in mijn ogen niets uit.
hahahahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We hoeven niet alles te weten hoor
Neeeeuh helemaal nietquote:
Ja echt hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!
Ik vraag me wel af wat je in het hoge noorden koopt voor 5 euri. Hier in het westen hebben we natuurlijk ook zatquote:
Jupzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm toch maar is werken aan mijn stealth skills
hoe dichter bij de nul hoe .... laat ok maar ik zeg niks meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ik heb hoofdpijn?...."quote:
Helaas ben ik zo'n bemiddelingsbureau die zegt: je doet t er maar mee..quote:
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ik heb hoofdpijn?...."
"Ik neuk je toch niet in je oor!"
Het leuke van die opmerkingen is, dat ze alleen gemaakt worden door mensen zonder vriendinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul hoe .... laat ok maar ik zeg niks meer
Daarom ben ik ook maar verhuisd naar het westen,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat je in het hoge noorden koopt voor 5 euri. Hier in het westen hebben we natuurlijk ook zat
Ramtin heeft en vriendin hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het leuke van die opmerkingen is, dat ze alleen gemaakt worden door mensen zonder vriendin
Subtiel.... details details...quote:
ik 10 schapen dus niet lullenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het leuke van die opmerkingen is, dat ze alleen gemaakt worden door mensen zonder vriendin
Nou dan weet ik het niet hoor. Als we uit de zelfde vijver vissen dan vind ik 5 euri wel prijzig...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar verhuisd naar het westen,
was meer animo
Waar dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar verhuisd naar het westen,
was meer animo
vind ik van niet.. geen problemen met een 15/16jarige hoor. makkelijk te beinvloeden en vers van de persquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Barra mag van mij ook wel bij Debbie blijvenquote:
Haha ja daaromquote:
Liefde op de eerste "meeeeeeeeeeeeh" ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ramtin heeft en vriendin hoor..
Het is Betsy zijn lieve schaap
En je wilt beweren dat je nog bij niemand op de Fobo's hebt gekeken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Barra mag van mij ook wel bij Debbie blijven
Geloof dat die het wel goed hebben..
Nee... Ik heb n foto geplaats, now it's your turn!
Zonder ervaring ja... je moet ze gvd alles lerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik van niet.. geen problemen met een 15/16jarige hoor. makkelijk te beinvloeden en vers van de pers
yup ,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Liefde op de eerste "meeeeeeeeeeeeh" ?
je bent gewoon een luie hondquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zonder ervaring ja... je moet ze gvd alles leren
Dit is een klavots...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn hier aardig wat mensen zonder fotoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je wilt beweren dat je nog bij niemand op de Fobo's hebt gekeken?
Ow kut jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn hier aardig wat mensen zonder foto
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit is een klavots...
Meisje: en wat moet ik daarmee doen?
Droxz: De heg snoeien?!? Zuigen mensch!!!einz!@31
Wat koffie, wat doe je!quote:
ja kloptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn hier aardig wat mensen zonder foto
*spuugt zijn sigaar tegen zijn tftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit is een klavots...
Meisje: en wat moet ik daarmee doen?
Droxz: De heg snoeien?!? Zuigen mensch!!!einz!@31
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik van niet.. geen problemen met een 15/16jarige hoor. makkelijk te beinvloeden en vers van de pers
is niet altijd even erg.. ik zeg niet dat ik regelmatig een 15jarige wat heb geleerd maar tjaa.. iederene moet het lerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Dit moeten we niet met GTA gaan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*spuugt zijn sigaar tegen zijn tft*
Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te jankenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn foto staat nergens, ja 1 of andere wazige foto op hyves ofzo waar je mijn kop toch niet zietquote:
lol wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit moeten we niet met GTA gaan doen
zonde van je koffie zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat koffie, wat doe je!
Hoe jij daar ook zo lekker op in kan gaan he, geweldig!
Nou... :$ Bij een aantal, maar neem over het algemeen niet de moeite...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je wilt beweren dat je nog bij niemand op de Fobo's hebt gekeken?
Daar heb je heeeulemaal niks aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn foto staat nergens, ja 1 of andere wazige foto op hyves ofzo waar je mijn kop toch niet ziet
Dat is ook zoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou... :$ Bij een aantal, maar neem over het algemeen niet de moeite...
Aangezien je daar niet echt gesprekken voertMaar hier wel
Plusi k heb niet de tijd en de ruimte om rustig rond te kijken
Whahahaquote:
ik vind het leuk als ze gaan jankenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te janken
snol: uh wat moet ik doen droxz?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te janken
Ducktape, de redder in noodquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
snol: uh wat moet ik doen droxz?
ik: Wat denk, drie-dementionale-koe?!
ik: Kijk, dit is ducktape, dat plakken we eerst op dat smoeltje van je...
Jij bent gewoon ranzig...jij DENKT dat je schapen neukt..maar da's gewoon Droxz z'n te harige moederquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind het leuk als ze gaan janken, doen mijn schapen ook soms zijn die ook dan janksnollen ?
Wel man, je ziet mijn osdorp shirt tochquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar heb je heeeulemaal niks aan
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel man, je ziet mijn osdorp shirt toch
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
snol: uh wat moet ik doen droxz?
ik: Wat denk, drie-dementionale-koe?!
ik: Kijk, dit is ducktape, dat plakken we eerst op dat smoeltje van je...
jij snapt het!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En lekker plooibaar naar jouw wensen, wat wil je nog meer?
Tegengas? Tuurlijk niet, zolang je je kwakkie maar kwijt bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Smokez had haar geschoren hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ranzig...jij DENKT dat je schapen neukt..maar da's gewoon Droxz z'n te harige moeder
Ik heb mijn eigen vaseline bij mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Zie je die vasaline?? die gebruiken we niet!
droxz heeft het ook van zn moeder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ranzig...jij DENKT dat je schapen neukt..maar da's gewoon Droxz z'n te harige moeder
quote:
Sgele, kappuh nou..... ik heb echt buikpijn van het lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Zie je die vasaline?? die gebruiken we niet!
Ik ben geen runx negert!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz heeft het ook van zn moeder.
[ afbeelding ]
*roggel*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen vaseline bij me
Whahahha!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgele, kappuh nou..... ik heb echt buikpijn van het lachen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgele, kappuh nou..... ik heb echt buikpijn van het lachen
Kapot? Je typt anders nog aardig mee...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
hahahah ik lach me kapot vandaag kenker![]()
![]()
:eekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz heeft het ook van zn moeder.
[ afbeelding ]
Ej meisje, doe je benen eens open.... *kwat*quote:
Inderdaad ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
hahahah ik lach me kapot vandaag kenker![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej meisje, doe je benen eens open.... *kwat*
Het is bijna vrijdag, dan mag het!quote:
dat kan niet want dat doe ik al lekku peuquote:
en dat voor een blindequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kapot? Je typt anders nog aardig mee...
Meisje, blijf ff liggen... ik schijt het er wel ff afquote:
Hoe zou zo'n brailletoetsenbord werken?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Meisje, blijf ff liggen... ik schijt het er wel ff af
Goed, ook met knopjes?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n brailletoetsenbord werken?
DUDE!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Meisje, blijf ff liggen... ik schijt het er wel ff af
Okay wat jij wiltquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is bijna vrijdag, dan mag het!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe zou zo'n brailletoetsenbord werken?
Da's misschien maar goed ook.. .we kunnen geen kleine runxjes hebbenquote:
Damn, d'r bek is dichtgevallen van de lucht....quote:
Inderdaad allemaal blinde allochtonenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's misschien maar goed ook.. .we kunnen geen kleine runxjes hebben
Oh? Hij spoot je tegen je kanis?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef renedis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OK, van die ging ik goed gestrekt
Hierrrr! Pak aan!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, d'r bek is dichtgevallen van de lucht....![]()
Meisje, meisje?
Doe dan maar bukken!
Whehehequote:
Wat ben jij in ene serieus zeg?quote:
Hij wilt serieus 'genomen' wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ben jij in ene serieus zeg?
Ah joh, dat groene daar zie je morgen niks meer vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen heb je d'r helemaal onder gespuugt, behalve waar het moet zitten
Lekker als je goed verkouden bent ook
spuit11 geeft modder...quote:
Nee dat wordt vanzelf witquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, dat groene daar zie je morgen niks meer van
ongesteld zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ben jij in ene serieus zeg?
* Droxz.nl geeft doekje aanquote:
Even "kitten"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat wordt vanzelf wit
Godverdomme![]()
joh!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef debbie_19 het volgende:sigaretje duurde iets langer dan normaal
quote:
Ik wil het niet wetenquote:
omg ik moet echt te hard lachen nuquote:
Voel je je te goed voor ons topic?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ok dit niveau wordt me ff te laagIk meld me over een topic of 2 nog wel eens
quote:
Melk hoef je niet meer te halen iigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg ik moet echt te hard lachen nu![]()
![]()
![]()
ik ben even koffie halen ofzo
TIP: Kom morgen vooral niet kijken danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ok dit niveau wordt me ff te laagIk meld me over een topic of 2 nog wel eens
Ik ben wel heel goed jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons topic?
wat is dat?quote:
Alles was leuk en gezellig hier, kom jij aan met "werken"quote:
Ik al 3 dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef renedis het volgende:
[..]
wat is dat?
ok nu kan ik dat zeggen omdat ik al de hele dag eigenlijk geen reet uitvoer en er dik voor betaald word
Zoals Sgele al aangeeft, kom dan vooral niet langs op een vrijdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben wel heel goed ja
Maar te goed? Mwoah nee dat dan weer niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons topic?
echt heh.. RunX de sfeer verpesterquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alles was leuk en gezellig hier, kom jij aan met "werken"
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Barra mag van mij ook wel bij Debbie blijven
Geloof dat die het wel goed hebben..
Nee... Ik heb n foto geplaats, now it's your turn!
Lul dat riep je gisteren ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals Sgele al aangeeft, kom dan vooral niet langs op een vrijdag![]()
iig bedankt voor je inzet!
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!quote:
* Droxz.nl schopt alle schapen/geiten en andere dieren het topic uit!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef renedis het volgende:
[..]
echt heh.. RunX de sfeer verpester
Owned..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]uiteraard naar wie zou hij anders moeten gaan? Naar jou?
Ej, ik heb straks weer fysio jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lul dat riep je gisteren ook
Succesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, ik heb straks weer fysio ja
Whehehequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej, ik heb straks weer fysio ja
Lief van je dat je aan me denkt, maar daar dacht ik nog niet eens aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
Oja, zo maar even wat pijnstillers slikkenquote:
Eergisteren ook al... krijg het nog druk ja!quote:
wel aardig van je dat hij bij me MAG blijvenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lief van je dat je aan me denkt, maar daar dacht ik nog niet eens aan
Jij en druk? WTF?!?!!?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Eergisteren ook al... krijg het nog druk ja!
Goh, werkelijk.. Jij?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owned..
Enne essie ik heb een fobo
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wel aardig van je dat hij bij me MAG blijven
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Goh, werkelijk.. Jij?
En wat moet ik met die "nuttige" info??
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owned..
Enne essie ik heb een fobo
Je wilde toch een fotoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:45 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Goh, werkelijk.. Jij?
En wat moet ik met die "nuttige" info??
Inclusief ritjes met de auto enzo, kost me dit geintje al 70 minuten in deze week ja!quote:
Hahahaha, jah van mij mag utquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wel aardig van je dat hij bij me MAG blijven
BOEM!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inclusief ritjes met de auto enzo, kost me dit geintje al 70 minuten in deze week ja!
Succes manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
godver...meeting
Droxz, succes later bij de Fysio!
Doh anders raken we verstoptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahahaha, jah van mij mag ut
Het maakt mij nie zoveel uit, tis aan jullie zelf of jullie moeten of niet
Als je maar 1 ding onthoudt:
poepen moet sowieso
Dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah debbie jij mag ook kijken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahahaha, jah van mij mag ut
Het maakt mij nie zoveel uit, tis aan jullie zelf of jullie moeten of niet
Als je maar 1 ding onthoudt:
poepen moet sowieso
Dude, switch to conference callsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
godver...meeting
Droxz, succes later bij de Fysio!
Dunnow.. stalk jij mij danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudealsof ik je nog nooit gezien heb
Tsja, iemand moet het doen hequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
K gloof niet dat ik m van jouw wou,
maar bedankt iig ..![]()
Heldquote:
quote:
Even tussen neus en schaamlippen door,quote:
Werkenquote:
Details, details...quote:
Nee normaal niet, maar onze oosterburen kunnen je wel vertellen hoe het wel kan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Even tussen neus en schaamlippen door,
als je niet schijt komt het er uit je mond weer uit
Een drukke week hebben, net als ik!quote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Details, details...
De ene vind me een held, de ander god... tsja, kan ik ook niets aan doen,
zo ben ik gewoon
Sjit, geven die sletjes me nog verkeerde antwoord ook ?!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:50 schreef kin238 het volgende:
[..]
Nee normaal niet, maar onze oosterburen kunnen je wel vertellen hoe het wel kan.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
K gloof niet dat ik m van jouw wou,
maar bedankt iig ..![]()
Wrijf jij het er anders ook nog even in,quote:
quote:
Epic failquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wrijf jij het er anders ook nog even in,
straks kan hij zijn gezicht hier helemaal niet meer laten zien
Je moet het ook aan de duurdere vragenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit, geven die sletjes me nog verkeerde antwoord ook ?!
Ik dacht echt dat dat zo was
hij lijkt toch op een gekke aap dus dat maakt ook niet meer uitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen harem ja, PIMP 4 life jeweeetzzzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:53 schreef kin238 het volgende:
[..]
Je moet het ook aan de duurdere vragenEssie kent er wel een paar.
*respect*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]tuulk niet
zo boeiend ben je ook weer niet
Aaaaightquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen harem ja, PIMP 4 life jeweeetzzz
Aaaighttttquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die gast wel relaxt eigenlijk, ben zeker weer de enige hier?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:53 schreef renedis het volgende:
[..]
hij lijkt toch op een gekke aap dus dat maakt ook niet meer uit
Ik kan niet overal in Nederland zijn, dus vandaar dat Sgele nu de Branbantse pimp isquote:
Een heel leger aan 15-'ers?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Landelijke dekking enzeuxquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan niet overal in Nederland zijn, dus vandaar dat Sgele nu de Branbantse pimp is
Nee nee, 18+!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een heel leger aan 15-'ers?
Sorry ik heb gewoon echt geen kut te doen, dus hier ben ik weer
nee dude ik deed *checkt pm* dus dat IK checkquote:
you are my PIMP!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat wil je hebben..
En nee ik kan Barra niet regelen die heb ik al verhuurt aan Debbie
Zoiets ja, jeweeetzzzzzquote:
Ja joh makkie anquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee dude ik deed *checkt pm* dus dat IK check
wtfmoet ik je nou alles voorkauwen
Nu jij check
Bow Chicka Wow Wowquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoiets ja, jeweeetzzzzz
Kan jij ook geen pimp worden ofzo, goede secundaire omstandigheden enzo...
ik zeg niet dat ik hem haat....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die gast wel relaxt eigenlijk, ben zeker weer de enige hier?
Nee, dat zijn kreten die uit het schaap van runx komenquote:
Jatoch..quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:59 schreef renedis het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik hem haat....Jep gila, die rare aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan meestal wel lachen om zijn opmerkingen.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Ligt eraan..over wie heb je het?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind die gast wel relaxt eigenlijk, ben zeker weer de enige hier?
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, dat zijn kreten die uit het schaap van runx komen
Die vriendelijke aap van jequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ligt eraan..over wie heb je het?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep gila, die rare aap
Kan meestal wel lachen om zijn opmerkingen.
Ho eens wat heb ik gemist mensenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep gila, die rare aap
vind em wel cool hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep gila, die rare aap
Waar is onze topic-allochtoon eigenlijk?quote:
oew harshquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
Werkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waar is onze topic-allochtoon eigenlijk?
Geen flauw idee, aan het fappen denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waar is onze topic-allochtoon eigenlijk?
weet ik neit, ik ben een beetje opgebrandt eerlijk gezegd. vandaag echt fucking hard gewerktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
Vanavond tijd om een potje te gamen?
Dan is het goed, geen ruzie in dit topic hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben hartstikke gek op gila
hijweets
Gila weet dat ik grappie maak..ik praat altijd lief met hem of niet Gilaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan is het goed, geen ruzie in dit topic he
Dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
iik zei net nog
ik stop daar mijn pik niet in... thats it!
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, aan het fappen denk ik
Ja hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gila weet dat ik grappie maak..ik praat altijd lief met hem of niet Gila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |