Nee dat wordt vanzelf witquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, dat groene daar zie je morgen niks meer van
ongesteld zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ben jij in ene serieus zeg?
* Droxz.nl geeft doekje aanquote:
Even "kitten"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat wordt vanzelf wit
Godverdomme![]()
joh!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef debbie_19 het volgende:sigaretje duurde iets langer dan normaal
quote:
Ik wil het niet wetenquote:
omg ik moet echt te hard lachen nuquote:
Voel je je te goed voor ons topic?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ok dit niveau wordt me ff te laagIk meld me over een topic of 2 nog wel eens
quote:
Melk hoef je niet meer te halen iigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg ik moet echt te hard lachen nu![]()
![]()
![]()
ik ben even koffie halen ofzo
TIP: Kom morgen vooral niet kijken danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ok dit niveau wordt me ff te laagIk meld me over een topic of 2 nog wel eens
Ik ben wel heel goed jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons topic?
wat is dat?quote:
Alles was leuk en gezellig hier, kom jij aan met "werken"quote:
Ik al 3 dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef renedis het volgende:
[..]
wat is dat?
ok nu kan ik dat zeggen omdat ik al de hele dag eigenlijk geen reet uitvoer en er dik voor betaald word
Zoals Sgele al aangeeft, kom dan vooral niet langs op een vrijdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben wel heel goed ja
Maar te goed? Mwoah nee dat dan weer niet
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons topic?
echt heh.. RunX de sfeer verpesterquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alles was leuk en gezellig hier, kom jij aan met "werken"
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Barra mag van mij ook wel bij Debbie blijven
Geloof dat die het wel goed hebben..
Nee... Ik heb n foto geplaats, now it's your turn!
Lul dat riep je gisteren ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoals Sgele al aangeeft, kom dan vooral niet langs op een vrijdag![]()
iig bedankt voor je inzet!
WLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |