Hij wilt serieus 'genomen' wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ben jij in ene serieus zeg?
Ah joh, dat groene daar zie je morgen niks meer vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
Ondertussen heb je d'r helemaal onder gespuugt, behalve waar het moet zitten
Lekker als je goed verkouden bent ook
spuit11 geeft modder...quote:
Nee dat wordt vanzelf witquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, dat groene daar zie je morgen niks meer van
ongesteld zeker?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ben jij in ene serieus zeg?
* Droxz.nl geeft doekje aanquote:
Even "kitten"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat wordt vanzelf wit
Godverdomme![]()
joh!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:36 schreef debbie_19 het volgende:sigaretje duurde iets langer dan normaal
quote:
Ik wil het niet wetenquote:
omg ik moet echt te hard lachen nuquote:
Voel je je te goed voor ons topic?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ok dit niveau wordt me ff te laagIk meld me over een topic of 2 nog wel eens
quote:
Melk hoef je niet meer te halen iigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg ik moet echt te hard lachen nu![]()
![]()
![]()
ik ben even koffie halen ofzo
TIP: Kom morgen vooral niet kijken danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Ok dit niveau wordt me ff te laagIk meld me over een topic of 2 nog wel eens
Ik ben wel heel goed jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor ons topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |