vind ik van niet.. geen problemen met een 15/16jarige hoor. makkelijk te beinvloeden en vers van de persquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!
Barra mag van mij ook wel bij Debbie blijvenquote:
Haha ja daaromquote:
Liefde op de eerste "meeeeeeeeeeeeh" ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ramtin heeft en vriendin hoor..
Het is Betsy zijn lieve schaap
En je wilt beweren dat je nog bij niemand op de Fobo's hebt gekeken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Barra mag van mij ook wel bij Debbie blijven
Geloof dat die het wel goed hebben..
Nee... Ik heb n foto geplaats, now it's your turn!
Zonder ervaring ja... je moet ze gvd alles lerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik van niet.. geen problemen met een 15/16jarige hoor. makkelijk te beinvloeden en vers van de pers
yup ,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Liefde op de eerste "meeeeeeeeeeeeh" ?
je bent gewoon een luie hondquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zonder ervaring ja... je moet ze gvd alles leren
Dit is een klavots...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn hier aardig wat mensen zonder fotoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je wilt beweren dat je nog bij niemand op de Fobo's hebt gekeken?
Ow kut jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn hier aardig wat mensen zonder foto
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit is een klavots...
Meisje: en wat moet ik daarmee doen?
Droxz: De heg snoeien?!? Zuigen mensch!!!einz!@31
Wat koffie, wat doe je!quote:
ja kloptquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn hier aardig wat mensen zonder foto
*spuugt zijn sigaar tegen zijn tftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit is een klavots...
Meisje: en wat moet ik daarmee doen?
Droxz: De heg snoeien?!? Zuigen mensch!!!einz!@31
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef renedis het volgende:
[..]
vind ik van niet.. geen problemen met een 15/16jarige hoor. makkelijk te beinvloeden en vers van de pers
is niet altijd even erg.. ik zeg niet dat ik regelmatig een 15jarige wat heb geleerd maar tjaa.. iederene moet het lerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Dit moeten we niet met GTA gaan doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*spuugt zijn sigaar tegen zijn tft*
Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te jankenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!
Mijn foto staat nergens, ja 1 of andere wazige foto op hyves ofzo waar je mijn kop toch niet zietquote:
lol wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit moeten we niet met GTA gaan doen
zonde van je koffie zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat koffie, wat doe je!
Hoe jij daar ook zo lekker op in kan gaan he, geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |