dat betekend dus 5 jaar verschil voor jou..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nou nee, boven de 27 heb ik ze nog nooit gehad. Aangezien ik momenteel al weer een tijdje aan een 20-jarige vriendin gebonden ben zal dat ook wel zo blijven
Wat wil je hebben..quote:
Het blijft n koopje!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef kin238 het volgende:
[..]
5 euro is natuurlijk wel aantrekkelijk...
En dat is?quote:
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:15 schreef renedis het volgende:
[..]
dat betekend dus 5 jaar verschil voor jou..
niet dat dat uitmaakt maar een 15jarig meisje met een 20 jarige jongen "kan dus niet"
is toch precies het zelfde? misschien is dat meisje wel puberig ja, maar ze kan ook heel volwassen zijn.
leeftijd maakt in mijn ogen niets uit.
hahahahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We hoeven niet alles te weten hoor
Neeeeuh helemaal nietquote:
Ja echt hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!
Ik vraag me wel af wat je in het hoge noorden koopt voor 5 euri. Hier in het westen hebben we natuurlijk ook zatquote:
Jupzquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm toch maar is werken aan mijn stealth skills
hoe dichter bij de nul hoe .... laat ok maar ik zeg niks meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!
" ik heb hoofdpijn?...."quote:
Helaas ben ik zo'n bemiddelingsbureau die zegt: je doet t er maar mee..quote:
Whahahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
" ik heb hoofdpijn?...."
"Ik neuk je toch niet in je oor!"
Het leuke van die opmerkingen is, dat ze alleen gemaakt worden door mensen zonder vriendinquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul hoe .... laat ok maar ik zeg niks meer
Daarom ben ik ook maar verhuisd naar het westen,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat je in het hoge noorden koopt voor 5 euri. Hier in het westen hebben we natuurlijk ook zat
Ramtin heeft en vriendin hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het leuke van die opmerkingen is, dat ze alleen gemaakt worden door mensen zonder vriendin
Subtiel.... details details...quote:
ik 10 schapen dus niet lullenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het leuke van die opmerkingen is, dat ze alleen gemaakt worden door mensen zonder vriendin
Nou dan weet ik het niet hoor. Als we uit de zelfde vijver vissen dan vind ik 5 euri wel prijzig...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar verhuisd naar het westen,
was meer animo
Waar dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar verhuisd naar het westen,
was meer animo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |