Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te jankenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Leeftijd maakt echt wel uit, zo'n janksnol van 15... opbokken!
Mijn foto staat nergens, ja 1 of andere wazige foto op hyves ofzo waar je mijn kop toch niet zietquote:
lol wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit moeten we niet met GTA gaan doen
zonde van je koffie zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat koffie, wat doe je!
Hoe jij daar ook zo lekker op in kan gaan he, geweldig!
Nou... :$ Bij een aantal, maar neem over het algemeen niet de moeite...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je wilt beweren dat je nog bij niemand op de Fobo's hebt gekeken?
Daar heb je heeeulemaal niks aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn foto staat nergens, ja 1 of andere wazige foto op hyves ofzo waar je mijn kop toch niet ziet
Dat is ook zoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nou... :$ Bij een aantal, maar neem over het algemeen niet de moeite...
Aangezien je daar niet echt gesprekken voertMaar hier wel
Plusi k heb niet de tijd en de ruimte om rustig rond te kijken
Whahahaquote:
ik vind het leuk als ze gaan jankenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te janken
snol: uh wat moet ik doen droxz?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon zo hard vernederen dat ze niet eens meer DURFT te janken
Ducktape, de redder in noodquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
snol: uh wat moet ik doen droxz?
ik: Wat denk, drie-dementionale-koe?!
ik: Kijk, dit is ducktape, dat plakken we eerst op dat smoeltje van je...
Jij bent gewoon ranzig...jij DENKT dat je schapen neukt..maar da's gewoon Droxz z'n te harige moederquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vind het leuk als ze gaan janken, doen mijn schapen ook soms zijn die ook dan janksnollen ?
Wel man, je ziet mijn osdorp shirt tochquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar heb je heeeulemaal niks aan
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel man, je ziet mijn osdorp shirt toch
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
snol: uh wat moet ik doen droxz?
ik: Wat denk, drie-dementionale-koe?!
ik: Kijk, dit is ducktape, dat plakken we eerst op dat smoeltje van je...
jij snapt het!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En lekker plooibaar naar jouw wensen, wat wil je nog meer?
Tegengas? Tuurlijk niet, zolang je je kwakkie maar kwijt bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Smokez had haar geschoren hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ranzig...jij DENKT dat je schapen neukt..maar da's gewoon Droxz z'n te harige moeder
Ik heb mijn eigen vaseline bij mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Zie je die vasaline?? die gebruiken we niet!
droxz heeft het ook van zn moeder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ranzig...jij DENKT dat je schapen neukt..maar da's gewoon Droxz z'n te harige moeder
quote:
Sgele, kappuh nou..... ik heb echt buikpijn van het lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Zie je die vasaline?? die gebruiken we niet!
Ik ben geen runx negert!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
droxz heeft het ook van zn moeder.
[ afbeelding ]
*roggel*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen vaseline bij me
Whahahha!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgele, kappuh nou..... ik heb echt buikpijn van het lachen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgele, kappuh nou..... ik heb echt buikpijn van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |