Hier even een rijtje met betrouwbare websites waar je kan bestellen :quote:Via uggsuitamerika.nl ben je ook maar 20 euro goedkoper uit, dus dat is het ook niet waard denk ik hoor. Je weet dan toch nooit waar ze vandaan komen. Zou ze dan gewoon in de winkel halen. In rotterdam zit van den assem, die zal ze wel op voorraad hebben. Daar kan je ze ook in de webwinkel bestellen btw.www.assem.nl
Die met rits, was dat niet de knightsbridge?
[img]http://www.footnotesonline.com/footnotes/assets/product_images/Ugg-knightsbridge-blk-325.jpg[/img
Kijk anders even op www.cozyboots.com daar staan heel veel modellen. Was het een hoog model met bont ofzo of gespen?
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo ergquote:
Kom eens met een orginele reactie oid.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg
Oke, glad leer dus. Lang geleden dat je ze gezien hebt, anders zou het oude collectie kunnen zijn die niet meer verkocht wordt namelijk? En het was zeker een rits achterop, niet aan de zijkant? Platte zool of hak(je)?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Chav het volgende:
Ivetje, ik zit nu te twijfelen, meende echt dat ze van leer waren.... Ik vind de Knightsbridge ook een beetje lomp, kan me niet voorstellen dat het die waren (of misschien ben ik helemaal de weg kwijt, kan ook hoor)
[..]
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg
Haha, ik zie het! Ben benieuwd en anders heb ik gewoon niet goed gekekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef ivetje het volgende:
Maar die is er niet in glad leer. Ik heb in ieder geval een bericht op de hyves gezet, misschien komt daar nog iets uit. Ik ken lang niet alle modellen, dus wie weet
In de januari uitverkoop loop ik de winkels af, ik heb vorig jaar al een paar mooie op de kop getikt voor half geldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Nantes het volgende:
OT:
Zou het heel veel schelen als je ze in de zomer koopt? (afprijzingen e.d.)
Klop, die zijn echt mooi. En toch zou ik ze niet kopen om de eea reden..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele mooie laarzen met hakken, hoor
Een vriendin van me had de sunburst ook goedkoper hier in ons dorp. Ook lekker in de uitverkoop, al vraag ik me nu af of ze dat weer doen. Het loopt zo goed met de uggs, dus denk niet dat ze ook maar iets in de uitverkoop gooien. Mensen kopen het zo toch welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In de januari uitverkoop loop ik de winkels af, ik heb vorig jaar al een paar mooie op de kop getikt voor half geld
Ok thanks! Vind de andere 2 modellen ook heel leuk, maar als je schoenen in die prijscategorie aanschaft, vind ik ook dat er wat te zeggen valt voor duurzaamheidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:00 schreef ivetje het volgende:
Ik zou idd gaan voor de 1e. Zowiezo idd omdat die print van de paisley eraf kan gaan slijten (gehoord op de hyve van een aantal mensen) en dat is zo zonde. Daarom laat ik ze ook staanDe cardy heb ik nog niet aan gehad, maar pluizen hoor ik vaker. Ze schijnen ook wat losser te gaan zitten...buiten dat loopt iedereen daarmee
De ultra tall is leuk, zie je niet zo vaak. Kan je omslaan en gewoon zo dragen dus variatie, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit type zolen nog beter loopt dan de classics die je al hebt. Ik heb zelf 2 paar met die zolen en vind daarbij de classic hard lopen hoor. Waarschijnlijk vind jij je classics zacht en heerlijk, maar als je dan eenmaal deze zolen hebt loop je helemaal op wolkjes
Ik heb ze in de verkeerde volgorde gekocht haha, eerst die en daarna pas de classic
Ik neig nu toch naar CT chocolate... haha en dit terwijl ik eigk. moet sparenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:00 schreef ivetje het volgende:
De CT is 220 in de winkel.
Hmm, met die kleuren in de kast is grijs misschien toch beter. En goedkoperGrijs kan wel overal bij, bruin weer niet icm met zwart vind ik. Met lichtroze/poeder/wit/donkerpaars kan het wel als je er een spijkerbroek onder draagt
Ooohw nog meer keuzesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:23 schreef ivetje het volgende:
Haha!! Kijk ff op www.uggaustralia.com Je hebt namelijk de ultra tall (die jij postte) en de Ultimate tall braid. Beide hebben die streep op de achterkant, maar hebben een andere zool en zijn iets anders van model. Hier ff de 2 laarzen :
Ultimate tall braid :
[ afbeelding ]
Ultra tall :
[ afbeelding ]
Zijn beide in het zwart te krijgen hoor. De bovenste heeft een wat rondere neus en een subtielere zool. De onderste dus een spitsere, smallere neus en een grove zool. Sommige vinden die bovenste mooier wat zool betreft, vandaar dat ik je er even op wijs
De zolen van die onderste lopen ook zachter dan van de classics, vriendin van me heeft zo'n soort. Ik heb er zelf nog nooit op gelopen, maar de zolen zijn ook dikker dus meer vering
Dat streepje heb ik ook op mijn Ultra Tall's!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:01 schreef Chav het volgende:
Had mn foto eerst vergroot, toen weer verkleind dus hij is niet mooi meer![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik vorig jaar voor 150 euro in de uitverkoop gekocht, zitten prima en staan geweldigquote:
Ik hoop het, anders eet ik morgenavond op een stokje geroosterde hondquote:Op zondag 2 november 2008 08:15 schreef French het volgende:
Ow..... kut zeg!Maarrrrrr... veel schoenmakers kunnen echt toveren met schoenen hoor! Je zult zien dat er straks niets meer van te zien is. Heb ook regelmatig hopeloos bij de schoenmaker gestaan er er helemaal happy vandaan gekomen.
quote:Op zondag 2 november 2008 13:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders eet ik morgenavond op een stokje geroosterde hond![]()
Ik heb trouwens een katoenen legging aan, geen idee waarom ie zo glimt![]()
[ afbeelding ]
En mn kapotte stukje![]()
[ afbeelding ]
Wrom nie?quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef ivetje het volgende:
Kan ze alleen nergens echt goedkoop vinden...ja, trendylaarzen maar daar ga ik uit principe niet heen.
Die zijn mooi! Dat zijn de volgende Uggs die ik wil bestellen. Heb sinds 2005 7 paar, waarvan 2 die nog in gebruik zijnquote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef Meaghan het volgende:
Gisteren heb ik mijn Uggs Brooks tall gehaald en ik ben er zo blij mee![]()
Ze zitten hemels!
[ afbeelding ]
Daar ga ik hier liever niet verder op in...laten we het houden op persoonlijke redenenquote:
Ze zitten erg lekker, maar ik doe ze thuis toch uit. Ik zit nl. altijd met mijn benen op de bank en da's dan niet handigquote:Op zondag 2 november 2008 13:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat je ze thuis ook aan hebt?Bij wijze van sloffen zeg maar
. Ze zitten gewoon te lekker.
Bevallen prima, lopen heerlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef ivetje het volgende:
Deedeetee : Ik zal eraan denken als ik de upside ooit krijgHoe valt die trouwens? Zit daar van binnen ook helemaal schaap of niet? Heb van al mijn uggs maat 41, dus denk dat ik dat van die ook maar doe. Kan ze alleen nergens echt goedkoop vinden...ja, trendylaarzen maar daar ga ik uit principe niet heen. Moet dus nog even kijken of ik ze ergens kan vinden
Ikke wél, de classics tenminste. Heb ze er speciaal voor gekocht om in huis als pantoffel te dragenquote:Op zondag 2 november 2008 13:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Hebben jullie ook dat je ze thuis ook aan hebt?Bij wijze van sloffen zeg maar
. Ze zitten gewoon te lekker.
Oh oke, hoop dat 't niet met oplichting oid te maken heeftquote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef ivetje het volgende:
[..]
Daar ga ik hier liever niet verder op in...laten we het houden op persoonlijke redenen
Ze zijn lelijk ja. Maar ze zitten heerlijk! En... deze zomer had ik ze gewoon onder mijn korte broek aanquote:Op zondag 2 november 2008 16:14 schreef Skeet het volgende:
Eigenlijk zijn Uggs best lelijk....er is gewoon niks moois of origineels aan hihi....Je kunt er ook geen statement mee maken (ok, tenzij je ze in de zomer aandoet natuurlijk)...maar goed leef je uit mensen!
Waarbij mijn eerder gemaakte opmerking dus weer perfect aansluit..quote:Op zondag 2 november 2008 16:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk ja. Maar ze zitten heerlijk! En... deze zomer had ik ze gewoon onder mijn korte broek aan.
Ik heb ook 1 paar classics en 2 paar met die zolen. Heb van allemaal dezelfde maat, dus dat zou goed moeten komenquote:Op zondag 2 november 2008 16:03 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Trouwenssss, misschien een beetje dom want de bestelling is de deur al uit :S maar... Ik heb van mijn Ugg Classic's maat 7.. Zaten in het begin strak maar nu uitgelopen en goed... Heb van de Ultra tall ook 7 besteld dus..
Neem aan dat de maten hetzelfde zijn, ook al is de zool anders?
Ik heb dan wel de Ultimate ipv de Ultra en heb m gisteren naast een Classic gehouden. De Classics zijn wel breder qua neus en de schacht is wat smaller.quote:Op zondag 2 november 2008 16:03 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Trouwenssss, misschien een beetje dom want de bestelling is de deur al uit :S maar... Ik heb van mijn Ugg Classic's maat 7.. Zaten in het begin strak maar nu uitgelopen en goed... Heb van de Ultra tall ook 7 besteld dus..
Neem aan dat de maten hetzelfde zijn, ook al is de zool anders?
In de upside heb ik maat 5 (36) omdat dit model een steviger voet heeft gaat het prima. Zit wel ruim in de lengte maar dat is geen probleem.quote:Op zondag 2 november 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
Maar je hebt die upside ook gewoon in je eigen maat genomen of niet? Hoor zo vaak dat je van uggs een maat kleiner moet nemen, maar dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijkEn alles zit prima.
Crochet! Cardy lopen er al zoveel mee... Crochet heb ik nog niemand mee gezien!quote:Op zondag 2 november 2008 23:00 schreef French het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de Ugg Crochet Tall en de Ugg cardy. Wat moet ik kiezen?? (pfff.... wat een luxeprobleem, hoezo recessie?)
Inderdaad...quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef French het volgende:
Hm.... als je die crochet t lelijk vindt, wat vind je dan zo leuk aan de cardy vraag ik me af?
Haha come on! Geen enkele Ugg is mooi in de zin van elegant.quote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad...
Je hebt deze:
[ afbeelding ]
Je wilt deze:
[ afbeelding ]
En dan zit je te bitchen over deze?
[ afbeelding ]
Nee, absoluut niet. En die discussie wil ik hier ook niet voerenquote:Op maandag 3 november 2008 21:00 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Haha come on! Geen enkele Ugg is mooi in de zin van elegant.
Maar toch vind ik ze leuk.Elegante pumps zat in mijn collectie, maar verandering van spijs he.
Mee eens. Maar ik was het niet.quote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. En die discussie wil ik hier ook niet voerenMaar ik snap niet hoe je kunt kwijlen bij de eerste twee, en dan die laatste ineens 'te lelijk om mee gezien te worden' vindt
Hallo! Het zijn vrijwel dezelfde als dat tweede paar, maar iets minder slobberig en zonder knopen.
Vond het een beetje een vreemde opmerking
quote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik was het niet.
Of gewoon dag tot dag waar ik zin in heb....quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik dat bedoelde...
Afijn, jij draagt doordeweeks pumps en in het weekend Uggs?
Proestquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind alle Uggs lelijk. Maar in hun lelijkheid hebben ze wat.
Net als Mopshondjes. http://www.hondenschoolab(...)2_blog_entry37_1.jpg
Tis idd net een sok met een zool eronder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:38 schreef ivetje het volgende:
Ik vind die onderste gewoon echt lelijk omdat ze zo smal en opgetrokken zijn. Ik hou heel erg van bontrandjes en fluffy enzoEn die crochet is gewoon veel te iel. De cardy heeft inderdaad dat slobberige en leuk met die knopen enzo, maar de crochet vind ik gewoon afschuwelijk. Gewoon doordat hij zo omhoog zit en verder geen enkel leuk detail heeft
Daarom dus lelijk en als ik die zou krijgen zou ik ze ook echt niet aan doen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Tis idd net een sok met een zool eronder.
Ik dacht dat ze daar juist duurder waren?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef Chav het volgende:
Mn vader en stiefmoeder belde net vanuit Londen, dat de Uggs daar goedkoper waren dan hier! Mn broertje en ik vliegen vanavond dus dat gaan we ff checkenZe hebben daar ook nog veel modellen!
En bij Trendylaarzen 180quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:07 schreef Chav het volgende:
Ultimate tall is daar 240, hier 280. Hadden wij ook niet verwacht nee.
En 4 weken wachtenquote:
Ow wat zijn ze leuk!!!quote:Op maandag 10 november 2008 00:11 schreef Chav het volgende:
[..]
En 4 weken wachtenhad ze nu voor 200 euro gelijk.
Ik heb in London de classic tall metallic pewter gehaald.
[ afbeelding ]
Welke schoenmaat heb je normaalgesproken? Mail maar, die fotoquote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Voor de liefhebbers, of de mensen die de UGGS eerst willen proberen voor ze bakken met geld uitgeven:
Ik doe mijn classic tall chestnuts weg. Keer of 3 gedragen, aankoopbewijs aanwezig.
Maat 8, iets te groot en ze lopen al uit dus dat wordt lelijk.
Mogen weg voor 75,-.
Zitten ook 2 waterdruppels op de linkerschoen, die ik niet durf te verwijderen
Foto kan gemaild worden natuurlijk.
écht?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil trouwens deze, zo zoet
[ afbeelding ]
Merci, ze zijn nu heel leuk te wezen onder een grijs jurkjequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef French het volgende:
[..]
Ow wat zijn ze leuk!!!![]()
Hoe zitten ze? En welke maat heb je?
ben ik ook benieuwd naar, twijfel nog steeds....quote:Op woensdag 12 november 2008 12:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand hoe de classic cardy valt? Ik heb normaalgesproken maat 39,5, dus welke maat past mij dan?
Ik heb er 4 keer besteld en 1 keer invoerrechten moeten betalen.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Frosting het volgende:
@ SHE
Jij had toch je Ugg besteld via sheepskin? Heb je toen nog invoerkosten moeten betalen?
Ik heb ze nog nooit gezien hier, dus die zal je moeten bestellen. Maar ik vind ze ook gweldigquote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ooit in NL gezien? Mn vriendin vindt deze leuk.
[ afbeelding ]
De zandkleurige heb ik helemaal nergens gezien nog eigenlijk. Kom zowiezo weinig van de wilshire signature tegen hier helaas. Die op dat plaatje zijn ook leuk, maar ook weer besmettelijk. De stof lijkt een beetje zijde-achtig en dat krijg je zo moeilijk schoon helaas. Ik heb overigens wel maat 10quote:Op donderdag 13 november 2008 13:10 schreef Chav het volgende:
Ze wilt de Sand kleur, maar die is er alleen in maat 10, ze moet maat 5
[ afbeelding ]
Ehm ja dat weet je nu wel, he. Misschien is het wel even een goed idee om je openingspost te eh, nou ja aan te passenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef ivetje het volgende:
Doos, had mij eerst ff ingelicht! Zie je sms
Welke heb je besteld overigens?
hoe duur zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb deze besteld[ afbeelding ]
Net gepast in de winkel, ooooo wat lopen ze goddelijk. En ze stonden me ook geweldig, al zeg ik het zelf
heb ze maar gekocht via trendylaarzen, scheelt toch weer 60 euro.
Ik snap dat ook niet helemaal. Ik woon zelf een half uurtje van Amsterdam vandaan maar het is kennelijk logischer om het eerst naar Be te sturen!? Na ja we zien welquote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef French het volgende:
Bij mij ook ergens in Brussel. Via Amsterdam, via Brussel naar mijn woonplaats... Ik snap er niks vanMaar mijn vriend heeft het mij proberen uit te leggen waarom dat zo is, en volgens hem snap ik gewoon niks van logistiek....
Ik wil mijn uggs!
Dan moet je ze gewoon in de winkel halen, kan je ze meteen meenemen. Geld besparen kost bij trendy nou eenmaal veel tijd. Via de officiële website heb je ze overigens in 4 werkdagen in huis, beetje vreemd dat het via hen wel heel snel kan maar goedquote:
Weet je misschien ook hoeveel de classic short daar kost? Ga in december nl. naar London, misschien dat ik ze dan daar koop.quote:Op maandag 10 november 2008 00:11 schreef Chav het volgende:
[..]
En 4 weken wachtenhad ze nu voor 200 euro gelijk.
Ik heb in London de classic tall metallic pewter gehaald.
[ afbeelding ]
De metallic soft gold classic short..quote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef ivetje het volgende:
Verschilt volgens mij of ze op voorraad zijn. Dacht dat ook daar de levertijd behoorlijk kan oplopen. Welke zoek je? Anders kan je het via www.uggaustralia.com proberen, voor de prijs maakt het niets uit volgens mij. Hoewel...de verzendkosten zijn hoger denk ik bij ugg australia.
Je hebt een PMquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Marloes het volgende:
Hm... Dat is dus niet echt handig... Volgens mij kosten ze in Nederland 190... Misschien maar eens bij trendylaarzen proberen al vind ik dat er wat onbetrouwbaar en amateuristisch uitzien. De algemene voorwaarden hebben ze geloof ik ook van allemaal verschillende sites gekopieerd
Nog niet, maar ik vind de prijzen daar nou niet zo heel denderend eigenlijk. Bovendien zijn de ultra tall en/of de ultimate tall en de suburb in de aanbieding in Vianen bij het Panterhuis voor 230quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef deedeetee het volgende:
Is deze site al langs gekomen : http://www.productenuitamerika.nl/
Voor nog geen miljoen loopt die vent van mij eropquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bereid je maar voor dames de Uggs voor mannen wordt een nieuwe trend.
Die zijn in de aanbieding bij het panterhuis in Vianen voor 229quote:Op zondag 23 november 2008 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gister in de winkel gepast en daarna gelijk besteld bij sheepskin
Nee hoor nog steeds goedkoper en om naar Vianen te rijden voor schoenenquote:Op zondag 23 november 2008 13:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die zijn in de aanbieding bij het panterhuis in Vianen voor 229Had je ze beter daan kunnen halen
Maar zo heel bijzonder is dat nu ook weer niet, dat hebben de Nightfall, Sunburst en weet ik wat ook allemaal. Eigenlijk is het enige dat verschilt aan deze editie het bruine leren randje met de U's erop!quote:Op maandag 24 november 2008 08:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind ze wel leuk en door dat extra stuk dat rondom de tenen gestikt is lopen ze niet zo erg uit als de classics
Geen idee, komen 1 december online dus dan weten we hetquote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Ooi86 het volgende:
die limited editions zijn leuk leuk leuk!!! Hoeveel gaan ze kosten?
O, dan gok ik dat ze errug veel gaan kosten.... Kon het ook al niet vinden met google..quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Geen idee, komen 1 december online dus dan weten we het
bronquote:UGG opent eindelijk in Nederland
UGGs, you love ‘m or hate ‘m… Maar de laarzen gevoerd met schapenvacht worden wereldwijd enorm goed verkocht. Er bestaat zelfs een UGG-fanclub. Om in te spelen op de winter en de nog altijd groeiende populariteit, opende het Australische merk vorige week in Londen de allereerste Europese Flagshipstore. En net nu de hype rondom UGG hier een beetje afgezwakt lijkt, komt er in Nederland een echte UGG-corner!
Hi mate!
Oké, natuurlijk heeft UGG meer te bieden dan alleen de bekende laarzen. In de collectie vind je ook nog items als schoenen, tassen, accessoires, jassen en tassen. Dat laten de Australiërs sinds kort dus ook allemaal aan shoppers in Londen zien. Deze store is te vinden in Covent Garden en het interieur ervan is helemaal UGG: met houtaccenten en schapenvachtdetails.
Ugg goes Dutch
Maar zoals we al zeiden, ook Nederland krijgt een primeur! Op 6 december opent UGG Australia hier een UGG-corner. Deze corner is te vinden bij Van Dijk Mode aan de Stationstraat 22 te Waalwijk. Als je van UGGs houdt, is deze shop zeker een reisje waard. Je vindt er namelijk de gehele collectie van UGG.
bronquote:Let it rain, let it rain, let it rain….
De tijden dat je somber naar buiten ging, omdat het regent, zijn voorbij! Want hoe meer regen, hoe vaker je je hippe regenlaarzen aan kunt doen. Wat nou droog weer, laat het regenen! Dan kunnen we die leuke regenboots van UGG aan…
Wilde je in die goede oude tijd nooit gezien worden met regenlaarzen, nu is het een ware must have. UGG speelt daar goed op in en komt met de Wallingford en de Millcreek regenboots. De eerste is er in de kleuren Pearl, Soft Gold en Sterling, die laatste is er in een roze en gouden tint mét UGG-printje.
Voor de echte liefhebbers dus, want de dingen kosten 229,95 euro voor de Wallingford en 189,95 euro voor de Millcreek. Flink in de buidel tasten voor een paar regenlaarzen, maar heb je wel wat…
Jemig, zuur man, wellicht waren ze al die tijd al niet helemaal goed. Ik zou hetzelfde doen als Yvetje, of iig zelf een schoenmaker zoeken die gespeciliseerd is in uggs.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Chav het volgende:
Ze komen van Victoria Secret afAls ik ze bij de winkel had gehaald had ik nieuwe mee geeist, had ze echt niet laten maken.
Ik draag lederen schoenen van Panama Jack en heb nooit koude voetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef French het volgende:
Nee, maar ze hebben wel warme voetjes! en jij lekker niet, lekker puh ; - )
Voordeel is ook dat je in de winkel zeker weet dat je echte koopt. Ik weet niet of miss blue een beetje into de uggs is, maar gok zo van niet. Niet lullig bedoeld hoor, maar uggstopsale is een hele bekende site voor neppe uggs. Kenners zien het meestal snel als er nep aangeboden wordt. Als je er dus niet echt bekend mee bent heb je kans dat je neppe koopt voor veel te veel geld. En slechte kwaliteit dus ook vaak. De winkel is duurder, maar er zijn maar weinig echt betrouwbare nederlandse sites die voor en goede prijs echte uggs verkopen. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, is dat het vaak ook. En dan moet je vaak nog maar zien dat je je uggs krijgt of dat het de goede zijn. Ruilen is bij dat soort sites (als je er thuis achterkomt dat ze nep zijn) ook echt een crime. Let dus goed op of de site betrouwbaar isquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef French het volgende:
Ik zou ze in jouw geval ook in de winkel kopen. Het is waar wat Ivetje zegt, hoe ze vallen verschilt per persoon.
Natuurlijk kan je ook ruilen bij webwinkels, tenminste, volgens de wet. Je wilt echter niet weten hoeveel mensen hier tegenaan lopen. Je hebt er gezeik van, soms duurt het maanden voordat de betreffende laarzen opgehaald worden, al die tijd staan de laarzen (ongebruikt) in de gang. Voordat je de goede laarzen hebt is het, als je pech hebt, hoogzomer.
Ik zou lekker naar de winkel gaan waar je ze gewoon kan ruilen als ze niet goed zijn.
Ik wil graag de Uggs Nightfall, die zijn zo mooi en dan kan ik ze op wintersport ook in Oostenrijk aanquote:Ik had ze bij missleolas vandaan, wel wat duurder maar ik had ze de volgende dag al in huis.
Je moet dan wel uit de uggs op voorraad bestellen.
Die 2 sites die je als laatste noemt is beide nep. De 1e verkoopt de nightfall in het zwart, bestaat niet. En bij de 2e heeft de classic tall brown een lichte zool en dat klopt ook niet. Cozyboots.com verzend niet meer naar nederland, dus daar heb je niets meer aan helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Malien het volgende:
Ik kan niet op de site www.cozyboots.com komen! Hij zegt dat de website niet bestaat ofzo?
Heb wel 2 andere sites gevonden : www.cosieboots.com en www.sheepskinugg.com
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hee, zit jij ook op de hyves toevallig? Zie daar een bericht van iemand over zooltjes, denk at ie van jou isquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef French het volgende:
Pffff.... ik wacht inmiddels sinds 25 oktober op zooltjes van TL! De eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb. Als ik diverse ervaringen van mensen zo hoor en lees, vraag ik me af hoe zo'n onderneming in godsnaam nog kan bestaan!
Tja, het is maar net wat je belangrijker vind. Warme voeten nog deze winter is voor mij persoonlijk wel heel belangrijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Malien het volgende:
Haha, volgens mij is niets echt geweldig via internet. Het enige voordeel is dat ze goedkoop zijn.
In de winkel kopen heeft toch nog de meeste voordelen. Je kan ze passen, kijken of ze staan, of ze lekker zitten.. en je hebt ze gelijk als je ze koopt!! Maar ik heb alleen echt GEEN zin om ¤330 voor laarzen uit te geven.. heb in november ook al Shabbies Amsterdam gekregen van ¤290, mn ouders zien me aankomen!::P
Uitverkoop ? Ik kocht vorig jaar voor half geld een paar mooiequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Malien het volgende:
Haha, volgens mij is niets echt geweldig via internet. Het enige voordeel is dat ze goedkoop zijn.
In de winkel kopen heeft toch nog de meeste voordelen. Je kan ze passen, kijken of ze staan, of ze lekker zitten.. en je hebt ze gelijk als je ze koopt!! Maar ik heb alleen echt GEEN zin om ¤330 voor laarzen uit te geven.. heb in november ook al Shabbies Amsterdam gekregen van ¤290, mn ouders zien me aankomen!::P
Via marktplaats weet je ook niet wat je koopt eigenlijk. Tenminste, als je echte wil en er aardig wat geld voor moet betalen zou ik ze zowiezo ophalen als je ze via MP besteld. Grote bedragen wil je niet zomaar naar iemand toe sturen op goed vertrouwen lijkt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Malien het volgende:
Ja ik heb al vanalles doorgelezen.. maar er zijn ook wel genoeg goedkopere warme boots..
Ik ga ze sowieso niet via trendylaarzen kopen nee, denk via marktplaats ofzo.. k weet het gewoon niet!
Nee daar vind ik niet veel aan. Ik heb Upsides gekocht voor de helftquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef Malien het volgende:
Uitverkoop? Wie heeft het over uitverkoop? Maar jij hebt Shabbies gekocht voor de helft dan?
Ik vind ze leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ipv van die ik gepost had snugg uggs gekocht
[ afbeelding ]
het zijn wel geen 'echte' deckers ugg maar ze zijn wel heel degelijk.
Hoeveel kosten die ongeveer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:27 schreef quirina het volgende:
Als je goede ugg look-a-likes wil met echt schapenvacht dan kan je ook Emu uggs kopen bij de Bijenkorf of de Nelson.
Ik heb zelf ook een paar zwarte Emu laarzen en ze zitten lekker. De zool is wat dikker en hebben een steviger profiel ( was wel lekker toen het glad was want dan glij je niet uit) en omdat de zool wat dikker is dan die van ugg slijt die ook wat minder snel.
Ik heb alleen geen sundance achtige emu's gezien in de winkel, Maar wel laarzen die op het model sundance lijken van het merk Ella.
Ik heb er niet besteld, alleen bij uggaustralia.com Je kan ff kijken op de hyves of daar mensen zijn die ervaring hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef French het volgende:
Wie van jullie heeft weleens bij sheepskinboots.com besteld? Jij toch Ivet? Ik ben op zoek naar cardy oatmeal. Kan ze in Nederland nergens meer vinden....![]()
Had je nog een postbode met rekening aan de deur?
Van uggs zijn ze soms ook in de aanbieding. Je moet alleen net ff weten waar je moet zoekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:42 schreef quirina het volgende:
Ja, maar de Emu is ook wel eens in de aanbieding bij voorbeeld de Bijenkorf.
Heb hem nog even politiek correct aangepast. You never knowquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:44 schreef French het volgende:
Goed dat je dit verhaal even gepost hebt Ivetje!
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even wat anders: zijn jullie ook zo electrisch geladen als je Uggs aanhebt? Ik heb de vonken al uit m'n vingers zien springen
![]()
Ik vind de roze leuk! Vind ze wel echt voor de lente. Mn stiefmoeder heeft ze gepast en vond ze voor geen meter zitten, heel erg plat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:57 schreef ivetje het volgende:
Hmm, nee geen last van eigenlijk. Tenminste, niet door mijn uggs volgens mij. Ik heb het alleen op mijn werk en bij mijn ouders thuis. Maar op mijn werk komt het volgens mij door de stoffen stoelen en bij mijn ouders door de bankNiet door de uggs iig!
Heb vandaag de lo pro in het wit gezien overigns. Ben er nog niet uit of ik hem in het zwart wil of gewoon helemaal niet. Zagen er toch een beetje el cheapo uit eigenlijk. En de lo pro button is echt helemaal niks. Die is van canvas en heel erg stug. Vond hem in het echt gewoon heel lelijk eigenlijk.
Ja, heel herkenbaar! Het heeft bij mij al geresulteerd in een pijnlijke lip (vonk toen ik mijn vriend een zoen gaf) en een verbaasd kijkend konijn (knetter toen ik hem over zijn koppie aaide).quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even wat anders: zijn jullie ook zo electrisch geladen als je Uggs aanhebt? Ik heb de vonken al uit m'n vingers zien springen
![]()
Ik ben idd ook bang dat ze niet lekker lopen. Ben al niet zo heel erg fan van de classic, vind de sundance/nightfall veel lekkerder lopen eigenlijk. Maar ga dinsdag toch ff bij Strating langs. Zie daar dan wel of ik ze neem of niet. Wie weet wordt het iets heel anders, de cardy is ook wel erg leuk nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik vind de roze leuk! Vind ze wel echt voor de lente. Mn stiefmoeder heeft ze gepast en vond ze voor geen meter zitten, heel erg plat.
bronquote:Nieuwe Uggs-winkel in Rotterdam
ROTTERDAM – Het populaire Australische laarzenmerk Uggs krijgt een officiële Uggs-store. De Maasstad wordt daarmee de tweede stad in Nederland met een volledig aan de schapenwollen laarzen gewijde winkel.
Dat meldt het Algemeen Dagblad in Rotterdam. Londen kreeg eerder de eerste Europese flagshipstore, terwijl Van Dijk Mode in Waalwijk de Nederlandse primeur had. De winkel in Rotterdam is eigendom van ondernemer Thomas Fluitsma, die ook eigenaar is van een speciaalzaak in het Duitse merk Birckenstock. Zijn nieuwe winkel opent over drie weken.
Zestig modellen
Volgens de ondernemer liggen er in Nederland liefst zeshonderd verzoeken om een Uggs-winkel te mogen openen. De winkel in Rotterdam, aan de Nieuwe Binnenweg in het centrum, verwacht vanaf de zomer zo’n zestig verschillende modellen Uggs te gaan verkopen. Ook begint hij met de verkoop van een breed assortiment accessoires, waaronder sleutehangers en petjes.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef ivetje het volgende:
Kewl, nog een winkel erbij. Alleen rotterdam...tja, ik heb het niet zo op die stadDat ze er 1 in Utrecht openen, stuk centraler en dichterbij voor mij hihi.
Bij mijn verhaaltje over de cardy stond een pic van de cardy in de kleur die ik heb, maar hierbij nog maar even een zelfgemaakte pic en 1 van mijn hele collectie
Classic cardy pool
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |