Ja, heel herkenbaar! Het heeft bij mij al geresulteerd in een pijnlijke lip (vonk toen ik mijn vriend een zoen gaf) en een verbaasd kijkend konijn (knetter toen ik hem over zijn koppie aaide).quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even wat anders: zijn jullie ook zo electrisch geladen als je Uggs aanhebt? Ik heb de vonken al uit m'n vingers zien springen
![]()
Ik ben idd ook bang dat ze niet lekker lopen. Ben al niet zo heel erg fan van de classic, vind de sundance/nightfall veel lekkerder lopen eigenlijk. Maar ga dinsdag toch ff bij Strating langs. Zie daar dan wel of ik ze neem of niet. Wie weet wordt het iets heel anders, de cardy is ook wel erg leuk nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik vind de roze leuk! Vind ze wel echt voor de lente. Mn stiefmoeder heeft ze gepast en vond ze voor geen meter zitten, heel erg plat.
bronquote:Nieuwe Uggs-winkel in Rotterdam
ROTTERDAM – Het populaire Australische laarzenmerk Uggs krijgt een officiële Uggs-store. De Maasstad wordt daarmee de tweede stad in Nederland met een volledig aan de schapenwollen laarzen gewijde winkel.
Dat meldt het Algemeen Dagblad in Rotterdam. Londen kreeg eerder de eerste Europese flagshipstore, terwijl Van Dijk Mode in Waalwijk de Nederlandse primeur had. De winkel in Rotterdam is eigendom van ondernemer Thomas Fluitsma, die ook eigenaar is van een speciaalzaak in het Duitse merk Birckenstock. Zijn nieuwe winkel opent over drie weken.
Zestig modellen
Volgens de ondernemer liggen er in Nederland liefst zeshonderd verzoeken om een Uggs-winkel te mogen openen. De winkel in Rotterdam, aan de Nieuwe Binnenweg in het centrum, verwacht vanaf de zomer zo’n zestig verschillende modellen Uggs te gaan verkopen. Ook begint hij met de verkoop van een breed assortiment accessoires, waaronder sleutehangers en petjes.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:00 schreef ivetje het volgende:
Kewl, nog een winkel erbij. Alleen rotterdam...tja, ik heb het niet zo op die stadDat ze er 1 in Utrecht openen, stuk centraler en dichterbij voor mij hihi.
Bij mijn verhaaltje over de cardy stond een pic van de cardy in de kleur die ik heb, maar hierbij nog maar even een zelfgemaakte pic en 1 van mijn hele collectie
Classic cardy pool
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |