De zandkleurige heb ik helemaal nergens gezien nog eigenlijk. Kom zowiezo weinig van de wilshire signature tegen hier helaas. Die op dat plaatje zijn ook leuk, maar ook weer besmettelijk. De stof lijkt een beetje zijde-achtig en dat krijg je zo moeilijk schoon helaas. Ik heb overigens wel maat 10quote:Op donderdag 13 november 2008 13:10 schreef Chav het volgende:
Ze wilt de Sand kleur, maar die is er alleen in maat 10, ze moet maat 5
[ afbeelding ]
Ehm ja dat weet je nu wel, he. Misschien is het wel even een goed idee om je openingspost te eh, nou ja aan te passenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef ivetje het volgende:
Doos, had mij eerst ff ingelicht! Zie je sms
Welke heb je besteld overigens?
hoe duur zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb deze besteld[ afbeelding ]
Net gepast in de winkel, ooooo wat lopen ze goddelijk. En ze stonden me ook geweldig, al zeg ik het zelf
heb ze maar gekocht via trendylaarzen, scheelt toch weer 60 euro.
Ik snap dat ook niet helemaal. Ik woon zelf een half uurtje van Amsterdam vandaan maar het is kennelijk logischer om het eerst naar Be te sturen!? Na ja we zien welquote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef French het volgende:
Bij mij ook ergens in Brussel. Via Amsterdam, via Brussel naar mijn woonplaats... Ik snap er niks vanMaar mijn vriend heeft het mij proberen uit te leggen waarom dat zo is, en volgens hem snap ik gewoon niks van logistiek....
Ik wil mijn uggs!
Dan moet je ze gewoon in de winkel halen, kan je ze meteen meenemen. Geld besparen kost bij trendy nou eenmaal veel tijd. Via de officiële website heb je ze overigens in 4 werkdagen in huis, beetje vreemd dat het via hen wel heel snel kan maar goedquote:
Weet je misschien ook hoeveel de classic short daar kost? Ga in december nl. naar London, misschien dat ik ze dan daar koop.quote:Op maandag 10 november 2008 00:11 schreef Chav het volgende:
[..]
En 4 weken wachtenhad ze nu voor 200 euro gelijk.
Ik heb in London de classic tall metallic pewter gehaald.
[ afbeelding ]
De metallic soft gold classic short..quote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef ivetje het volgende:
Verschilt volgens mij of ze op voorraad zijn. Dacht dat ook daar de levertijd behoorlijk kan oplopen. Welke zoek je? Anders kan je het via www.uggaustralia.com proberen, voor de prijs maakt het niets uit volgens mij. Hoewel...de verzendkosten zijn hoger denk ik bij ugg australia.
Je hebt een PMquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Marloes het volgende:
Hm... Dat is dus niet echt handig... Volgens mij kosten ze in Nederland 190... Misschien maar eens bij trendylaarzen proberen al vind ik dat er wat onbetrouwbaar en amateuristisch uitzien. De algemene voorwaarden hebben ze geloof ik ook van allemaal verschillende sites gekopieerd
Nog niet, maar ik vind de prijzen daar nou niet zo heel denderend eigenlijk. Bovendien zijn de ultra tall en/of de ultimate tall en de suburb in de aanbieding in Vianen bij het Panterhuis voor 230quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef deedeetee het volgende:
Is deze site al langs gekomen : http://www.productenuitamerika.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |