Ze zitten erg lekker, maar ik doe ze thuis toch uit. Ik zit nl. altijd met mijn benen op de bank en da's dan niet handigquote:Op zondag 2 november 2008 13:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat je ze thuis ook aan hebt?Bij wijze van sloffen zeg maar
. Ze zitten gewoon te lekker.
Bevallen prima, lopen heerlijk.quote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef ivetje het volgende:
Deedeetee : Ik zal eraan denken als ik de upside ooit krijgHoe valt die trouwens? Zit daar van binnen ook helemaal schaap of niet? Heb van al mijn uggs maat 41, dus denk dat ik dat van die ook maar doe. Kan ze alleen nergens echt goedkoop vinden...ja, trendylaarzen maar daar ga ik uit principe niet heen. Moet dus nog even kijken of ik ze ergens kan vinden
Ikke wél, de classics tenminste. Heb ze er speciaal voor gekocht om in huis als pantoffel te dragenquote:Op zondag 2 november 2008 13:44 schreef pussydeluxe het volgende:
Hebben jullie ook dat je ze thuis ook aan hebt?Bij wijze van sloffen zeg maar
. Ze zitten gewoon te lekker.
Oh oke, hoop dat 't niet met oplichting oid te maken heeftquote:Op zondag 2 november 2008 13:45 schreef ivetje het volgende:
[..]
Daar ga ik hier liever niet verder op in...laten we het houden op persoonlijke redenen
Ze zijn lelijk ja. Maar ze zitten heerlijk! En... deze zomer had ik ze gewoon onder mijn korte broek aanquote:Op zondag 2 november 2008 16:14 schreef Skeet het volgende:
Eigenlijk zijn Uggs best lelijk....er is gewoon niks moois of origineels aan hihi....Je kunt er ook geen statement mee maken (ok, tenzij je ze in de zomer aandoet natuurlijk)...maar goed leef je uit mensen!
Waarbij mijn eerder gemaakte opmerking dus weer perfect aansluit..quote:Op zondag 2 november 2008 16:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk ja. Maar ze zitten heerlijk! En... deze zomer had ik ze gewoon onder mijn korte broek aan.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Koepert het volgende:
T is net als op topje van de Mount Everest staan, of gepijpt worden door je oma, zolang je zelf niet naar beneden kijkt is het niet zo erg
Ik heb ook 1 paar classics en 2 paar met die zolen. Heb van allemaal dezelfde maat, dus dat zou goed moeten komenquote:Op zondag 2 november 2008 16:03 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Trouwenssss, misschien een beetje dom want de bestelling is de deur al uit :S maar... Ik heb van mijn Ugg Classic's maat 7.. Zaten in het begin strak maar nu uitgelopen en goed... Heb van de Ultra tall ook 7 besteld dus..
Neem aan dat de maten hetzelfde zijn, ook al is de zool anders?
Ik heb dan wel de Ultimate ipv de Ultra en heb m gisteren naast een Classic gehouden. De Classics zijn wel breder qua neus en de schacht is wat smaller.quote:Op zondag 2 november 2008 16:03 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Trouwenssss, misschien een beetje dom want de bestelling is de deur al uit :S maar... Ik heb van mijn Ugg Classic's maat 7.. Zaten in het begin strak maar nu uitgelopen en goed... Heb van de Ultra tall ook 7 besteld dus..
Neem aan dat de maten hetzelfde zijn, ook al is de zool anders?
In de upside heb ik maat 5 (36) omdat dit model een steviger voet heeft gaat het prima. Zit wel ruim in de lengte maar dat is geen probleem.quote:Op zondag 2 november 2008 14:00 schreef ivetje het volgende:
Maar je hebt die upside ook gewoon in je eigen maat genomen of niet? Hoor zo vaak dat je van uggs een maat kleiner moet nemen, maar dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijkEn alles zit prima.
Crochet! Cardy lopen er al zoveel mee... Crochet heb ik nog niemand mee gezien!quote:Op zondag 2 november 2008 23:00 schreef French het volgende:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de Ugg Crochet Tall en de Ugg cardy. Wat moet ik kiezen?? (pfff.... wat een luxeprobleem, hoezo recessie?)
Inderdaad...quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef French het volgende:
Hm.... als je die crochet t lelijk vindt, wat vind je dan zo leuk aan de cardy vraag ik me af?
Haha come on! Geen enkele Ugg is mooi in de zin van elegant.quote:Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad...
Je hebt deze:
[ afbeelding ]
Je wilt deze:
[ afbeelding ]
En dan zit je te bitchen over deze?
[ afbeelding ]
Nee, absoluut niet. En die discussie wil ik hier ook niet voerenquote:Op maandag 3 november 2008 21:00 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Haha come on! Geen enkele Ugg is mooi in de zin van elegant.
Maar toch vind ik ze leuk.Elegante pumps zat in mijn collectie, maar verandering van spijs he.
Mee eens. Maar ik was het niet.quote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. En die discussie wil ik hier ook niet voerenMaar ik snap niet hoe je kunt kwijlen bij de eerste twee, en dan die laatste ineens 'te lelijk om mee gezien te worden' vindt
Hallo! Het zijn vrijwel dezelfde als dat tweede paar, maar iets minder slobberig en zonder knopen.
Vond het een beetje een vreemde opmerking
quote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik was het niet.
Of gewoon dag tot dag waar ik zin in heb....quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik dat bedoelde...
Afijn, jij draagt doordeweeks pumps en in het weekend Uggs?
Proestquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind alle Uggs lelijk. Maar in hun lelijkheid hebben ze wat.
Net als Mopshondjes. http://www.hondenschoolab(...)2_blog_entry37_1.jpg
Tis idd net een sok met een zool eronder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:38 schreef ivetje het volgende:
Ik vind die onderste gewoon echt lelijk omdat ze zo smal en opgetrokken zijn. Ik hou heel erg van bontrandjes en fluffy enzoEn die crochet is gewoon veel te iel. De cardy heeft inderdaad dat slobberige en leuk met die knopen enzo, maar de crochet vind ik gewoon afschuwelijk. Gewoon doordat hij zo omhoog zit en verder geen enkel leuk detail heeft
Daarom dus lelijk en als ik die zou krijgen zou ik ze ook echt niet aan doen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Tis idd net een sok met een zool eronder.
Ik dacht dat ze daar juist duurder waren?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef Chav het volgende:
Mn vader en stiefmoeder belde net vanuit Londen, dat de Uggs daar goedkoper waren dan hier! Mn broertje en ik vliegen vanavond dus dat gaan we ff checkenZe hebben daar ook nog veel modellen!
En bij Trendylaarzen 180quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:07 schreef Chav het volgende:
Ultimate tall is daar 240, hier 280. Hadden wij ook niet verwacht nee.
En 4 weken wachtenquote:
Ow wat zijn ze leuk!!!quote:Op maandag 10 november 2008 00:11 schreef Chav het volgende:
[..]
En 4 weken wachtenhad ze nu voor 200 euro gelijk.
Ik heb in London de classic tall metallic pewter gehaald.
[ afbeelding ]
Welke schoenmaat heb je normaalgesproken? Mail maar, die fotoquote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Voor de liefhebbers, of de mensen die de UGGS eerst willen proberen voor ze bakken met geld uitgeven:
Ik doe mijn classic tall chestnuts weg. Keer of 3 gedragen, aankoopbewijs aanwezig.
Maat 8, iets te groot en ze lopen al uit dus dat wordt lelijk.
Mogen weg voor 75,-.
Zitten ook 2 waterdruppels op de linkerschoen, die ik niet durf te verwijderen
Foto kan gemaild worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |