quote:Op maandag 3 november 2008 22:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik was het niet.
Of gewoon dag tot dag waar ik zin in heb....quote:Op maandag 3 november 2008 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik geloof niet dat ik dat bedoelde...
Afijn, jij draagt doordeweeks pumps en in het weekend Uggs?
Proestquote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind alle Uggs lelijk. Maar in hun lelijkheid hebben ze wat.
Net als Mopshondjes. http://www.hondenschoolab(...)2_blog_entry37_1.jpg
Tis idd net een sok met een zool eronder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:38 schreef ivetje het volgende:
Ik vind die onderste gewoon echt lelijk omdat ze zo smal en opgetrokken zijn. Ik hou heel erg van bontrandjes en fluffy enzoEn die crochet is gewoon veel te iel. De cardy heeft inderdaad dat slobberige en leuk met die knopen enzo, maar de crochet vind ik gewoon afschuwelijk. Gewoon doordat hij zo omhoog zit en verder geen enkel leuk detail heeft
Daarom dus lelijk en als ik die zou krijgen zou ik ze ook echt niet aan doen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Tis idd net een sok met een zool eronder.
Ik dacht dat ze daar juist duurder waren?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:17 schreef Chav het volgende:
Mn vader en stiefmoeder belde net vanuit Londen, dat de Uggs daar goedkoper waren dan hier! Mn broertje en ik vliegen vanavond dus dat gaan we ff checkenZe hebben daar ook nog veel modellen!
En bij Trendylaarzen 180quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:07 schreef Chav het volgende:
Ultimate tall is daar 240, hier 280. Hadden wij ook niet verwacht nee.
En 4 weken wachtenquote:
Ow wat zijn ze leuk!!!quote:Op maandag 10 november 2008 00:11 schreef Chav het volgende:
[..]
En 4 weken wachtenhad ze nu voor 200 euro gelijk.
Ik heb in London de classic tall metallic pewter gehaald.
[ afbeelding ]
Welke schoenmaat heb je normaalgesproken? Mail maar, die fotoquote:Op woensdag 12 november 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Voor de liefhebbers, of de mensen die de UGGS eerst willen proberen voor ze bakken met geld uitgeven:
Ik doe mijn classic tall chestnuts weg. Keer of 3 gedragen, aankoopbewijs aanwezig.
Maat 8, iets te groot en ze lopen al uit dus dat wordt lelijk.
Mogen weg voor 75,-.
Zitten ook 2 waterdruppels op de linkerschoen, die ik niet durf te verwijderen
Foto kan gemaild worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |