Jeeeeeh! Ik heb de Ultra Tall Chocolate besteld!!!!!!!

Redenen:

(Ja, je zit in een Ugg topic of niet!)
-De zool van de Ultimate Tall vond ik toch iets minder leuk. Niet perse omdat 't minder grof is, maar ik vond de achterkant van de hiel van de Ultra iets mooier, zonder die "inkepingen", als jullie begrijpen wat ik bedoel

.. Haha.. Tja is persoonlijk. Weet ook niet precies waarom.

-Heb al een Classic dus als ik er toch nog 1 aanschaf, waarom dan geen andere, luxere zool proberen..

-En dan de kleur Chocolate.. mja, Sand was te besmettelijk, Chestnut heb ik al (ook al vind ik die ook heel leuk als Ultra), maarja, 2 Uggs in dezelfde kleur is ook zowat he

.
-Tot slot, dit model komt (voor zover als dat bij Uggs tegenwoordig kan

) niet superveel voor. Ik zie er wel mensen mee lopen, maar redelijk weinig in verhouding.

Was wel lastig kiezen hoor

, omdat ik de classics met dat patroontje ook superleuk vind.. Maarja, als dat eraf gaat ziet het er ook weer niet uit :S... En de cardy's... tsja leuk fashion item, maar geef mij dan maar meer sheepskin als het toch een Ugg moet zijn. Ben te bang dat die dingen gaan pluizen, en slap worden. Dan toch maar voor duurzaamheid gaan.

Zooo. dat was em.
Trouwens, die Upside's zijn ook leuk ja! Zie je ook niet vaak (sterker nog heb ze nog nooit irl gezien). Wel jammer dat je niet kan afwisselen met dat bontje omdraaien enzo. Maar volgens mij heb jij daar al genoeg reserve uggs voor

dus daarvoor hoef je 't niet te laten.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."