Ik draag lederen schoenen van Panama Jack en heb nooit koude voetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef French het volgende:
Nee, maar ze hebben wel warme voetjes! en jij lekker niet, lekker puh ; - )
Voordeel is ook dat je in de winkel zeker weet dat je echte koopt. Ik weet niet of miss blue een beetje into de uggs is, maar gok zo van niet. Niet lullig bedoeld hoor, maar uggstopsale is een hele bekende site voor neppe uggs. Kenners zien het meestal snel als er nep aangeboden wordt. Als je er dus niet echt bekend mee bent heb je kans dat je neppe koopt voor veel te veel geld. En slechte kwaliteit dus ook vaak. De winkel is duurder, maar er zijn maar weinig echt betrouwbare nederlandse sites die voor en goede prijs echte uggs verkopen. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, is dat het vaak ook. En dan moet je vaak nog maar zien dat je je uggs krijgt of dat het de goede zijn. Ruilen is bij dat soort sites (als je er thuis achterkomt dat ze nep zijn) ook echt een crime. Let dus goed op of de site betrouwbaar isquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef French het volgende:
Ik zou ze in jouw geval ook in de winkel kopen. Het is waar wat Ivetje zegt, hoe ze vallen verschilt per persoon.
Natuurlijk kan je ook ruilen bij webwinkels, tenminste, volgens de wet. Je wilt echter niet weten hoeveel mensen hier tegenaan lopen. Je hebt er gezeik van, soms duurt het maanden voordat de betreffende laarzen opgehaald worden, al die tijd staan de laarzen (ongebruikt) in de gang. Voordat je de goede laarzen hebt is het, als je pech hebt, hoogzomer.
Ik zou lekker naar de winkel gaan waar je ze gewoon kan ruilen als ze niet goed zijn.
Ik wil graag de Uggs Nightfall, die zijn zo mooi en dan kan ik ze op wintersport ook in Oostenrijk aanquote:Ik had ze bij missleolas vandaan, wel wat duurder maar ik had ze de volgende dag al in huis.
Je moet dan wel uit de uggs op voorraad bestellen.
Die 2 sites die je als laatste noemt is beide nep. De 1e verkoopt de nightfall in het zwart, bestaat niet. En bij de 2e heeft de classic tall brown een lichte zool en dat klopt ook niet. Cozyboots.com verzend niet meer naar nederland, dus daar heb je niets meer aan helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Malien het volgende:
Ik kan niet op de site www.cozyboots.com komen! Hij zegt dat de website niet bestaat ofzo?
Heb wel 2 andere sites gevonden : www.cosieboots.com en www.sheepskinugg.com
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hee, zit jij ook op de hyves toevallig? Zie daar een bericht van iemand over zooltjes, denk at ie van jou isquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef French het volgende:
Pffff.... ik wacht inmiddels sinds 25 oktober op zooltjes van TL! De eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb. Als ik diverse ervaringen van mensen zo hoor en lees, vraag ik me af hoe zo'n onderneming in godsnaam nog kan bestaan!
Tja, het is maar net wat je belangrijker vind. Warme voeten nog deze winter is voor mij persoonlijk wel heel belangrijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Malien het volgende:
Haha, volgens mij is niets echt geweldig via internet. Het enige voordeel is dat ze goedkoop zijn.
In de winkel kopen heeft toch nog de meeste voordelen. Je kan ze passen, kijken of ze staan, of ze lekker zitten.. en je hebt ze gelijk als je ze koopt!! Maar ik heb alleen echt GEEN zin om ¤330 voor laarzen uit te geven.. heb in november ook al Shabbies Amsterdam gekregen van ¤290, mn ouders zien me aankomen!::P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |