abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen woensdag 7 januari 2009 @ 18:30:49 #201
18073 miss_bleu
pi_64780263
hoe valt een maat 39 normaal dan? zit nu te kijken naar UK maat 6
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:49:13 #202
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_64780931
Ik heb geen idee hoe dat valt. Ik heb van mijn uggs mijn eigen maat altijd, maar dat verschilt per persoon. Ook met smalle voeten zijn uggs niet echt ideaal hoor ik vaak. En het model verschilt ook weer welke maat je moet nemen. Daarom lijkt het me heel moeilijk om een paar te bestellen als ze ze nog nooit aan gehad heeft
To infinity…and beyond!
pi_64781967
Ik zou ze in jouw geval ook in de winkel kopen. Het is waar wat Ivetje zegt, hoe ze vallen verschilt per persoon.

Natuurlijk kan je ook ruilen bij webwinkels, tenminste, volgens de wet. Je wilt echter niet weten hoeveel mensen hier tegenaan lopen. Je hebt er gezeik van, soms duurt het maanden voordat de betreffende laarzen opgehaald worden, al die tijd staan de laarzen (ongebruikt) in de gang. Voordat je de goede laarzen hebt is het, als je pech hebt, hoogzomer.

Ik zou lekker naar de winkel gaan waar je ze gewoon kan ruilen als ze niet goed zijn.
pi_64782000
Wie ik ook zie met die Uggs, het ziet er gewoon fucking niet uit!!
pi_64782353
Nee, maar ze hebben wel warme voetjes! en jij lekker niet, lekker puh ; - )
pi_64782875
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:25 schreef French het volgende:
Nee, maar ze hebben wel warme voetjes! en jij lekker niet, lekker puh ; - )
Ik draag lederen schoenen van Panama Jack en heb nooit koude voeten
pi_64783480
Wacht maar tot het straks niet 's nachts, maar overdag -16 is!
pi_64785908
Heerlijke schoenen! Tijd voor het 3e paar
Ik wil graag grijs gebreid met die knopen aan de zijkant.
Hier in Den Haag kan ik ze gewoon niet vinden.....
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:03:03 #209
11458 ivetje
pi_64801319
Ze zijn dan ook uitverkocht Ze zouden in januari weer geleverd worden hier in nederland, maar denk dat er wachtlijsten voor zijn als ik het zo hoor. Er is een ware run op die gebreide uggs, aangezien dat de goedkoopste zijn. Overigens betwijfel ik wel of die ook zo warm zijn als de andere modellen. Er zit geen bont binnenin, alleen op de zool Maar zou ff bij Nolten in Den Haag navragen of ze komen en of er een wachtlijst is.
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:07:33 #210
11458 ivetje
pi_64801470
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:16 schreef French het volgende:
Ik zou ze in jouw geval ook in de winkel kopen. Het is waar wat Ivetje zegt, hoe ze vallen verschilt per persoon.

Natuurlijk kan je ook ruilen bij webwinkels, tenminste, volgens de wet. Je wilt echter niet weten hoeveel mensen hier tegenaan lopen. Je hebt er gezeik van, soms duurt het maanden voordat de betreffende laarzen opgehaald worden, al die tijd staan de laarzen (ongebruikt) in de gang. Voordat je de goede laarzen hebt is het, als je pech hebt, hoogzomer.

Ik zou lekker naar de winkel gaan waar je ze gewoon kan ruilen als ze niet goed zijn.
Voordeel is ook dat je in de winkel zeker weet dat je echte koopt. Ik weet niet of miss blue een beetje into de uggs is, maar gok zo van niet. Niet lullig bedoeld hoor, maar uggstopsale is een hele bekende site voor neppe uggs. Kenners zien het meestal snel als er nep aangeboden wordt. Als je er dus niet echt bekend mee bent heb je kans dat je neppe koopt voor veel te veel geld. En slechte kwaliteit dus ook vaak. De winkel is duurder, maar er zijn maar weinig echt betrouwbare nederlandse sites die voor en goede prijs echte uggs verkopen. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, is dat het vaak ook. En dan moet je vaak nog maar zien dat je je uggs krijgt of dat het de goede zijn. Ruilen is bij dat soort sites (als je er thuis achterkomt dat ze nep zijn) ook echt een crime. Let dus goed op of de site betrouwbaar is Zie de OP, daar staan de sites in het buitenland waar je kan bestellen zonder gevaar.
To infinity…and beyond!
pi_64808726
Ik kan niet op de site www.cozyboots.com komen! Hij zegt dat de website niet bestaat ofzo?
Heb wel 2 andere sites gevonden : www.cosieboots.com en www.sheepskinugg.com
Heeft iemand hier ervaring mee?
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:26:50 #212
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_64810569
Deze staat in de OP als betrouwbaar :

www.uggaustralia.com
www.cozyboots.com
www.victoriassecret.com
www.bootbarn.com
www.sheepskinshoes.com
www.assem.nl
www.trendylaarzen.nl

Maar even afwachten of iemand zich meld die de site kent die jij noemt. Kijk anders dit topic ff door daar vind je wellicht meer info
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_64811275
Ik had ze bij missleolas vandaan, wel wat duurder maar ik had ze de volgende dag al in huis.
Je moet dan wel uit de uggs op voorraad bestellen.

linkie: http://www.missleolas.nl/catalog/index.php
pi_64811278
nee want in die lijst staat sheepskinSHOES.com en ik bedoel sheepskinUGG.com
pi_64811393
quote:
Ik had ze bij missleolas vandaan, wel wat duurder maar ik had ze de volgende dag al in huis.
Je moet dan wel uit de uggs op voorraad bestellen.
Ik wil graag de Uggs Nightfall, die zijn zo mooi en dan kan ik ze op wintersport ook in Oostenrijk aan
Maar ik zie ze niet op die site,
Waar kan ik die het beste halen?
pi_64811515
Sorry(A) Ik zie ze al op de site, maar ze zijn daar ook nog wel duur vind ik..
pi_64811580
http://www.missleolas.nl/catalog/product_info.php?cPath=33_34_36&products_id=159

Duurt drie weken, wat wel netjes is dat je ze pas moet betalen als ze bij hun binnengekomen zijn. Maar de vraag is wil je dat?
Bij Trendylaarzen zijn ze goedkoper, maar moet je denk ik voorruit betalen en nog wat langer wachten wat ik zo op de ugg hyves lees.

linkie:http://uggs.hyves.nl/forum/2666389/FjPQ/Levering_Trendylaarzen_later/
pi_64811885
Bij Trendylaarzen had ik ze na exact vijf weken binnen, wel met de kerstdrukte dus wellicht dat het nu iets sneller gaat.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:02:45 #219
11458 ivetje
pi_64814689
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Malien het volgende:
Ik kan niet op de site www.cozyboots.com komen! Hij zegt dat de website niet bestaat ofzo?
Heb wel 2 andere sites gevonden : www.cosieboots.com en www.sheepskinugg.com
Heeft iemand hier ervaring mee?
Die 2 sites die je als laatste noemt is beide nep. De 1e verkoopt de nightfall in het zwart, bestaat niet. En bij de 2e heeft de classic tall brown een lichte zool en dat klopt ook niet. Cozyboots.com verzend niet meer naar nederland, dus daar heb je niets meer aan helaas.
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:06:26 #220
11458 ivetje
pi_64814821
missleolas is een goede site, voor trendylaarzen zou ik je doorverwijzen naar de uggs-hyves. Daar lopen genoeg topics over ze met ervaringen. Lange levertijd is bij hen nog steeds zo en er is genoeg gedoe over als ik het zo lees daar. Is dus maar net of je daar zin in hebt of niet
Dat ze bij missleolas duurder zijn, tja. Het is maar net wat je ervoor over hebt. Het is in ieder geval een betrouwbare site die altijd netjes handeld en daar betaal je ook voor.

Cozyboots.com lijkt trouwens helemaal opgedoekt te zijn

Lees dit overigens ook even door
http://uggs.hyves.nl/foru(...)ocht_Lees_eerst_dit/
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:18:59 #221
11458 ivetje
pi_64815370
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef French het volgende:
Pffff.... ik wacht inmiddels sinds 25 oktober op zooltjes van TL! De eerste en de laatste keer dat ik daar besteld heb. Als ik diverse ervaringen van mensen zo hoor en lees, vraag ik me af hoe zo'n onderneming in godsnaam nog kan bestaan!
Hee, zit jij ook op de hyves toevallig? Zie daar een bericht van iemand over zooltjes, denk at ie van jou is Heb je ze inmiddels al binnen of nog niet? Ik begin jammer genoeg steeds meer negatieve verhalen te lezen over de levertijd...toch zonde, want op zich waren ze goed bezig
To infinity…and beyond!
pi_64815655
Haha, volgens mij is niets echt geweldig via internet. Het enige voordeel is dat ze goedkoop zijn.
In de winkel kopen heeft toch nog de meeste voordelen. Je kan ze passen, kijken of ze staan, of ze lekker zitten.. en je hebt ze gelijk als je ze koopt!! Maar ik heb alleen echt GEEN zin om ¤330 voor laarzen uit te geven.. heb in november ook al Shabbies Amsterdam gekregen van ¤290, mn ouders zien me aankomen!::P
pi_64815750
Ja, die zooltjes zijn van mij. Tenminste, zouden ze moeten zijn....

En nee,ik heb nog steeds niet En ik ben inmiddels des duivels!
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:33:20 #224
11458 ivetje
pi_64816012
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef Malien het volgende:
Haha, volgens mij is niets echt geweldig via internet. Het enige voordeel is dat ze goedkoop zijn.
In de winkel kopen heeft toch nog de meeste voordelen. Je kan ze passen, kijken of ze staan, of ze lekker zitten.. en je hebt ze gelijk als je ze koopt!! Maar ik heb alleen echt GEEN zin om ¤330 voor laarzen uit te geven.. heb in november ook al Shabbies Amsterdam gekregen van ¤290, mn ouders zien me aankomen!::P
Tja, het is maar net wat je belangrijker vind. Warme voeten nog deze winter is voor mij persoonlijk wel heel belangrijk Overigens lees ik op de hyves ook steeds meer klachten over de kwaliteit van de uggs bij TL. Mensen die denken dat het b-keus is wat ze verzenden etc. Ene laars heeft dikker bont dan de andere, stiksels los. Ik weet niet wat het is met TL, maar het gaat iig snel achteruit met ze helaas. Bedenk dus wel ff goed of je zo lang wil wachten en lees ff de topic op de hyves door over TL
To infinity…and beyond!
pi_64816302
Ja ik heb al vanalles doorgelezen.. maar er zijn ook wel genoeg goedkopere warme boots..
Ik ga ze sowieso niet via trendylaarzen kopen nee, denk via marktplaats ofzo.. k weet het gewoon niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')