écht?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil trouwens deze, zo zoet
[ afbeelding ]
Merci, ze zijn nu heel leuk te wezen onder een grijs jurkjequote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef French het volgende:
[..]
Ow wat zijn ze leuk!!!![]()
Hoe zitten ze? En welke maat heb je?
ben ik ook benieuwd naar, twijfel nog steeds....quote:Op woensdag 12 november 2008 12:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand hoe de classic cardy valt? Ik heb normaalgesproken maat 39,5, dus welke maat past mij dan?
Ik heb er 4 keer besteld en 1 keer invoerrechten moeten betalen.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:29 schreef Frosting het volgende:
@ SHE
Jij had toch je Ugg besteld via sheepskin? Heb je toen nog invoerkosten moeten betalen?
Ik heb ze nog nooit gezien hier, dus die zal je moeten bestellen. Maar ik vind ze ook gweldigquote:Op woensdag 12 november 2008 16:58 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand deze ooit in NL gezien? Mn vriendin vindt deze leuk.
[ afbeelding ]
De zandkleurige heb ik helemaal nergens gezien nog eigenlijk. Kom zowiezo weinig van de wilshire signature tegen hier helaas. Die op dat plaatje zijn ook leuk, maar ook weer besmettelijk. De stof lijkt een beetje zijde-achtig en dat krijg je zo moeilijk schoon helaas. Ik heb overigens wel maat 10quote:Op donderdag 13 november 2008 13:10 schreef Chav het volgende:
Ze wilt de Sand kleur, maar die is er alleen in maat 10, ze moet maat 5
[ afbeelding ]
Ehm ja dat weet je nu wel, he. Misschien is het wel even een goed idee om je openingspost te eh, nou ja aan te passenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef ivetje het volgende:
Doos, had mij eerst ff ingelicht! Zie je sms
Welke heb je besteld overigens?
hoe duur zijn ze eigenlijk?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb deze besteld[ afbeelding ]
Net gepast in de winkel, ooooo wat lopen ze goddelijk. En ze stonden me ook geweldig, al zeg ik het zelf
heb ze maar gekocht via trendylaarzen, scheelt toch weer 60 euro.
Ik snap dat ook niet helemaal. Ik woon zelf een half uurtje van Amsterdam vandaan maar het is kennelijk logischer om het eerst naar Be te sturen!? Na ja we zien welquote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef French het volgende:
Bij mij ook ergens in Brussel. Via Amsterdam, via Brussel naar mijn woonplaats... Ik snap er niks vanMaar mijn vriend heeft het mij proberen uit te leggen waarom dat zo is, en volgens hem snap ik gewoon niks van logistiek....
Ik wil mijn uggs!
Dan moet je ze gewoon in de winkel halen, kan je ze meteen meenemen. Geld besparen kost bij trendy nou eenmaal veel tijd. Via de officiële website heb je ze overigens in 4 werkdagen in huis, beetje vreemd dat het via hen wel heel snel kan maar goedquote:
Weet je misschien ook hoeveel de classic short daar kost? Ga in december nl. naar London, misschien dat ik ze dan daar koop.quote:Op maandag 10 november 2008 00:11 schreef Chav het volgende:
[..]
En 4 weken wachtenhad ze nu voor 200 euro gelijk.
Ik heb in London de classic tall metallic pewter gehaald.
[ afbeelding ]
De metallic soft gold classic short..quote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef ivetje het volgende:
Verschilt volgens mij of ze op voorraad zijn. Dacht dat ook daar de levertijd behoorlijk kan oplopen. Welke zoek je? Anders kan je het via www.uggaustralia.com proberen, voor de prijs maakt het niets uit volgens mij. Hoewel...de verzendkosten zijn hoger denk ik bij ugg australia.
Je hebt een PMquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef Marloes het volgende:
Hm... Dat is dus niet echt handig... Volgens mij kosten ze in Nederland 190... Misschien maar eens bij trendylaarzen proberen al vind ik dat er wat onbetrouwbaar en amateuristisch uitzien. De algemene voorwaarden hebben ze geloof ik ook van allemaal verschillende sites gekopieerd
Nog niet, maar ik vind de prijzen daar nou niet zo heel denderend eigenlijk. Bovendien zijn de ultra tall en/of de ultimate tall en de suburb in de aanbieding in Vianen bij het Panterhuis voor 230quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef deedeetee het volgende:
Is deze site al langs gekomen : http://www.productenuitamerika.nl/
Voor nog geen miljoen loopt die vent van mij eropquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bereid je maar voor dames de Uggs voor mannen wordt een nieuwe trend.
Die zijn in de aanbieding bij het panterhuis in Vianen voor 229quote:Op zondag 23 november 2008 11:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gister in de winkel gepast en daarna gelijk besteld bij sheepskin
Nee hoor nog steeds goedkoper en om naar Vianen te rijden voor schoenenquote:Op zondag 23 november 2008 13:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die zijn in de aanbieding bij het panterhuis in Vianen voor 229Had je ze beter daan kunnen halen
Maar zo heel bijzonder is dat nu ook weer niet, dat hebben de Nightfall, Sunburst en weet ik wat ook allemaal. Eigenlijk is het enige dat verschilt aan deze editie het bruine leren randje met de U's erop!quote:Op maandag 24 november 2008 08:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind ze wel leuk en door dat extra stuk dat rondom de tenen gestikt is lopen ze niet zo erg uit als de classics
Geen idee, komen 1 december online dus dan weten we hetquote:Op maandag 24 november 2008 19:42 schreef Ooi86 het volgende:
die limited editions zijn leuk leuk leuk!!! Hoeveel gaan ze kosten?
O, dan gok ik dat ze errug veel gaan kosten.... Kon het ook al niet vinden met google..quote:Op maandag 24 november 2008 19:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Geen idee, komen 1 december online dus dan weten we het
bronquote:UGG opent eindelijk in Nederland
UGGs, you love ‘m or hate ‘m… Maar de laarzen gevoerd met schapenvacht worden wereldwijd enorm goed verkocht. Er bestaat zelfs een UGG-fanclub. Om in te spelen op de winter en de nog altijd groeiende populariteit, opende het Australische merk vorige week in Londen de allereerste Europese Flagshipstore. En net nu de hype rondom UGG hier een beetje afgezwakt lijkt, komt er in Nederland een echte UGG-corner!
Hi mate!
Oké, natuurlijk heeft UGG meer te bieden dan alleen de bekende laarzen. In de collectie vind je ook nog items als schoenen, tassen, accessoires, jassen en tassen. Dat laten de Australiërs sinds kort dus ook allemaal aan shoppers in Londen zien. Deze store is te vinden in Covent Garden en het interieur ervan is helemaal UGG: met houtaccenten en schapenvachtdetails.
Ugg goes Dutch
Maar zoals we al zeiden, ook Nederland krijgt een primeur! Op 6 december opent UGG Australia hier een UGG-corner. Deze corner is te vinden bij Van Dijk Mode aan de Stationstraat 22 te Waalwijk. Als je van UGGs houdt, is deze shop zeker een reisje waard. Je vindt er namelijk de gehele collectie van UGG.
bronquote:Let it rain, let it rain, let it rain….
De tijden dat je somber naar buiten ging, omdat het regent, zijn voorbij! Want hoe meer regen, hoe vaker je je hippe regenlaarzen aan kunt doen. Wat nou droog weer, laat het regenen! Dan kunnen we die leuke regenboots van UGG aan…
Wilde je in die goede oude tijd nooit gezien worden met regenlaarzen, nu is het een ware must have. UGG speelt daar goed op in en komt met de Wallingford en de Millcreek regenboots. De eerste is er in de kleuren Pearl, Soft Gold en Sterling, die laatste is er in een roze en gouden tint mét UGG-printje.
Voor de echte liefhebbers dus, want de dingen kosten 229,95 euro voor de Wallingford en 189,95 euro voor de Millcreek. Flink in de buidel tasten voor een paar regenlaarzen, maar heb je wel wat…
Jemig, zuur man, wellicht waren ze al die tijd al niet helemaal goed. Ik zou hetzelfde doen als Yvetje, of iig zelf een schoenmaker zoeken die gespeciliseerd is in uggs.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef Chav het volgende:
Ze komen van Victoria Secret afAls ik ze bij de winkel had gehaald had ik nieuwe mee geeist, had ze echt niet laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |