[quote]quote:23-12-2008
Beste Klanten Ondanks de beloofde toezeggingen van de leverancier krijgen wij de zendingen niet op tijd binnen. Namens de leverancier bieden wij hier ook onze excuses voor aan, maar deze verwijst ons ook naar zijn voorwaarden van overmacht in deze drukke tijd. Waarbij wij genoodzaakt onze klanten naar onze voorwaarden te verwijzen welke wij nog even meekopieëren . In artikel 3 van de hiervoor bedoelde algemene voorwaarden is bepaald dat de levertermijn nimmer een fatale termijn is. Met andere woorden, indien door omstandigheden de levertermijn van 17-20 werkdagen niet gehaald wordt, staat het de verkoper vrij om een langere levertijd te hanteren. Wij wensen u allen hele fijne Feestdagen. Met vriendelijke groet Trendylaarzen
[..]quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Marvelous het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:TS is geflasht want de sneeuw is vanaf woensdag weer weg.
Je kan blijven mailen en schrijven. Voor een dergelijk bedrag loont het zich niet echt om daar rechtshulp voor in te schakelen. Je mag ze natuurlijk ook wijzen op dit topic en aangeven dat zoiets slechte reclame is voor een bedrijf. Maar aangezien er ook op internetoplichting.nl al aandacht aan besteed wordt zullen ze daar niet zo wakker van liggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef French het volgende:
Het gaat om een bedrag van 45,-. Een deel van dat product heb ik echter al in huis. Ze hebben het product (de carekit) niet helemaal geleverd namelijk (de zooltjes missen).
De contactpersoon heb ik inmiddels ook via die weg al gevonden. Ik heb ook al een mail gestuurd dat ik het product binnen een 10 werkdagen verwachtte. Ik kreeg een (standaard)mailtje terug waarin stond dat zij niet van tevoren weten welke artikelen er bij hun binnenkomen. Ik zou vanzelf een mailtje krijgen wanneer ze opgestuurd zijn. Guess what: nooit een mailtje gehad.
Stel dat dat mailtje stuur dat ik (een deel van de) 45,- terug wil. Wellicht krijg ik geen reactie en geen geld (er zijn inmiddels meer dan genoeg slechte ervaringen van andere mensen), wat kan ik dan doen?
Bij een ingebrekestelling mededelen dat je ze na 2 weken in gebreke steltquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef John.Milton het volgende:
Je kan het bedrijf in gebreke stellen als ze niet willen leveren.
Ik zou eerst eens een nette (aangetekende) brief sturen dat je binnen 2 weken na ontvangst je de resterende zending wenst te ontvangen en dat je ze anders in gebreke stelt. Normaal moet zo'n brief wel voldoende zijn om ze tot actie te manen.
Als je er nog even het wetsartikel bij zet dan snappen ze de hint vast wel.
Binnen 30 dagen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef French het volgende:
Bovendien staat de wet kopen op afstand hier weer boven, waarin ook beschreven staat dat ze moeten leveren binnen 2 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |