abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64889539
Ik heb 25 oktober een pakketje besteld bij een webwinkel waar ook veel Uggs worden besteld. Uggs zijn sneeuwbootachtige laarzen, waar je veel (jonge) meisjes mee ziet lopen.

Ik had daar 1 paar laarzen gekocht en een carepakket twv 45,-. Dit laatste product bevatte sheepskin cleaner, freshner, protecter en een paar schaapswollen inlegzooltjes.
De laarzen had ik na 3 weken in huis, samen met het carepakket. Alleen de zooltjes ontbraken. Die zouden me worden nagezonden.

Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en heb ik nog steeds geen zooltjes ontvangen. Ik heb meerdere keren gemaild ("Ja, we sturen ze deze week op," kreeg ik 1 keer als reactie... niet dus), gebeld, etc. Ik kreeg of geen reactie, of een standaard mailtje terug over dat ze niet wisten wat ze van de leverancier zouden ontvangen, dat ik 'vanzelf' een mailtje zou krijgen als ze onderweg zijn.

Ik ben helaas niet de enige met dit probleem. Op hyves is een speciale ugg.hyve waar iedereen zo ongeveer zijn gal spuwt. Mensen wachten eeuwen en worden door dit bedrijf niet op de hoogte gehouden.

Vraag: Wat kan ik doen om mijn (betaalde) artikel alsnog te ontvangen?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:58:53 #2
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64889695
Je kan het bedrijf in gebreke stellen als ze niet willen leveren.

Ik zou eerst eens een nette (aangetekende) brief sturen dat je binnen 2 weken na ontvangst je de resterende zending wenst te ontvangen en dat je ze anders in gebreke stelt. Normaal moet zo'n brief wel voldoende zijn om ze tot actie te manen.
Als je er nog even het wetsartikel bij zet dan snappen ze de hint vast wel.
pi_64889766
Ja, dat hebben meerdere voorgangers van mij al gedaan, een aangetekende brief gestuurd en hen in gebreke gesteld. Daar zijn ze niet door geïmponeerd. Reactie (en levering, of terugbetaling) blijven uit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 10 januari 2009 @ 17:03:21 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64889791
Dus je besteld eerst iets en gaat dan pas kijken of er problemen zijn met die winkel??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64889827
Nee, toen ik bestelde (25 oktober) waren deze problemen er nog niet. Anders had ik er ZEKER NIET besteld!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:05:42 #6
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_64889865
wat is de website van het bedrijf?
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_64890077
[/quote]
quote:
23-12-2008
Beste Klanten Ondanks de beloofde toezeggingen van de leverancier krijgen wij de zendingen niet op tijd binnen. Namens de leverancier bieden wij hier ook onze excuses voor aan, maar deze verwijst ons ook naar zijn voorwaarden van overmacht in deze drukke tijd. Waarbij wij genoodzaakt onze klanten naar onze voorwaarden te verwijzen welke wij nog even meekopieëren . In artikel 3 van de hiervoor bedoelde algemene voorwaarden is bepaald dat de levertermijn nimmer een fatale termijn is. Met andere woorden, indien door omstandigheden de levertermijn van 17-20 werkdagen niet gehaald wordt, staat het de verkoper vrij om een langere levertijd te hanteren. Wij wensen u allen hele fijne Feestdagen. Met vriendelijke groet Trendylaarzen
[quote]
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_64890119
TS is geflasht want de sneeuw is vanaf woensdag weer weg.
pi_64890124
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
quote:

bron: http://www.trendylaarzen.nl
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_64890333
Goh, dat had ik zelf nog niet gelezen

Echter, dit kunnen ze wel plaatsen, maar er staat ook in de voorwaarden:
Artikel 5.3: ''Indien deze periode langer duurt dan twee maanden, dan is ieder der partijen gerechtigd de overeenkomst te ontbinden, zonder verplichting tot vergoeding van schade aan de andere partij''....

Bovendien staat de wet kopen op afstand hier weer boven, waarin ook beschreven staat dat ze moeten leveren binnen 2 maanden.
pi_64890351
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
TS is geflasht want de sneeuw is vanaf woensdag weer weg.
lol
pi_64890358
Staat er niks in hun policy over terugbetaling als er binnen een x termijn niet geleverd wordt? Anders de "bestelling" annuleren en via die weg?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64890535
Ja, het volgende:

Artikel 5.3: ''Indien deze periode langer duurt dan twee maanden, dan is ieder der partijen gerechtigd de overeenkomst te ontbinden, zonder verplichting tot vergoeding van schade aan de andere partij''....
Artikel 4,2 " Indien door de vertraging aan de zijde van de Wederpartij niet langer van Gebruiker kan worden gevergd dat hij de overeenkomst tegen de oorspronkelijk overeengekomen condities zal nakomen, is Gebruiker gerechtigd de overeenkomst te ontbinden."
pi_64890682
Lekker krom staat het er ook, "aan de zijde van de wederpartij" en welke partij is de andere dan...

Maar met dat artikel 5.3 zou je je geld terug moeten krijgen, maar dat is al geprobeerd door andere neem ik aan?

Even een mailtje met dat artikel, dat je binnen twee weken het geld op je rekening verwacht. Om wat voor bedrag gaat het eigenlijk?

Je kan even de administratie contactpersoon bellen. Gooi hun site door www.sidn.nl en uitgebreid, zie je de beheerder etc.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64891039
Het gaat om een bedrag van 45,-. Een deel van dat product heb ik echter al in huis. Ze hebben het product (de carekit) niet helemaal geleverd namelijk (de zooltjes missen).

De contactpersoon heb ik inmiddels ook via die weg al gevonden. Ik heb ook al een mail gestuurd dat ik het product binnen een 10 werkdagen verwachtte. Ik kreeg een (standaard)mailtje terug waarin stond dat zij niet van tevoren weten welke artikelen er bij hun binnenkomen. Ik zou vanzelf een mailtje krijgen wanneer ze opgestuurd zijn. Guess what: nooit een mailtje gehad.

Stel dat dat mailtje stuur dat ik (een deel van de) 45,- terug wil. Wellicht krijg ik geen reactie en geen geld (er zijn inmiddels meer dan genoeg slechte ervaringen van andere mensen), wat kan ik dan doen?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:26:46 #17
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64892546
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef French het volgende:
Het gaat om een bedrag van 45,-. Een deel van dat product heb ik echter al in huis. Ze hebben het product (de carekit) niet helemaal geleverd namelijk (de zooltjes missen).

De contactpersoon heb ik inmiddels ook via die weg al gevonden. Ik heb ook al een mail gestuurd dat ik het product binnen een 10 werkdagen verwachtte. Ik kreeg een (standaard)mailtje terug waarin stond dat zij niet van tevoren weten welke artikelen er bij hun binnenkomen. Ik zou vanzelf een mailtje krijgen wanneer ze opgestuurd zijn. Guess what: nooit een mailtje gehad.

Stel dat dat mailtje stuur dat ik (een deel van de) 45,- terug wil. Wellicht krijg ik geen reactie en geen geld (er zijn inmiddels meer dan genoeg slechte ervaringen van andere mensen), wat kan ik dan doen?
Je kan blijven mailen en schrijven. Voor een dergelijk bedrag loont het zich niet echt om daar rechtshulp voor in te schakelen. Je mag ze natuurlijk ook wijzen op dit topic en aangeven dat zoiets slechte reclame is voor een bedrijf. Maar aangezien er ook op internetoplichting.nl al aandacht aan besteed wordt zullen ze daar niet zo wakker van liggen.
pi_64892788
Nee, daar was ik ook al bang voor...

Hopen dus dat ik ze nog krijg, of zoiets....
pi_64897338
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef John.Milton het volgende:
Je kan het bedrijf in gebreke stellen als ze niet willen leveren.

Ik zou eerst eens een nette (aangetekende) brief sturen dat je binnen 2 weken na ontvangst je de resterende zending wenst te ontvangen en dat je ze anders in gebreke stelt. Normaal moet zo'n brief wel voldoende zijn om ze tot actie te manen.
Als je er nog even het wetsartikel bij zet dan snappen ze de hint vast wel.
Bij een ingebrekestelling mededelen dat je ze na 2 weken in gebreke stelt

In verzuim
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef French het volgende:
Bovendien staat de wet kopen op afstand hier weer boven, waarin ook beschreven staat dat ze moeten leveren binnen 2 maanden.
Binnen 30 dagen.

Hebben ze voor de rest wel aan de voorwaarden van de Wet Koa gedaan? Zo niet, dan zit je nog binnen de dan geldende afkoelingsperiode van 3 maanden en kun je nu al de koop ontbinden zonder opgaaf van redenen.

Als je dat wilt tenminste, je laarzen etc. gaan dan ook weer retour. Ik kan niet uit je posts lezen of dát wel je bedoeling is.

[ Bericht 23% gewijzigd door r_one op 10-01-2009 21:59:19 (quote dubbel) ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64898062
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?

Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 21:38:58 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64898432
Toko's als radar en kassa al geïnformeerd over deze zaak? Is de betreffende winkel lid van een of ander keurmerk oid dat een geschillencomissie heeft?
pi_64898512
Ja, vorig weekend heb ik gemaild naar tros radar, kassa, rtl opgelicht. En ik ben niet de enige die dat al heeft gedaan, dat scheelt. Maar tot op heden nog niets gehoord.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 21:44:50 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64898581
Woon je in NH? Dan kun je ook even langsgaan

[ Bericht 19% gewijzigd door Sjeen op 11-01-2009 11:03:02 (weg...) ]
pi_64898859
Nou, een mede-slachtoffer heeft dat ook gedaan. Was geen succes. Ze eerst open, toen ze in de gaten hadden dat ze voor laarzen kwam, deden ze de deur dicht en niet meer open.

Maar bedankt voor het speurwerk!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 21:57:13 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64898955


[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 11-01-2009 11:03:15 (nee...) ]
pi_64899001
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef French het volgende:
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?
Het eerste zou niet zo'n probleem zijn, het tweede wel. Je mag het artikel uitproberen (aanhebben) maar er spuul opsmeren en/of er mee buiten door de sneeuw banjeren valt uiteraard niet meer onder 'uitproberen'.

En dan? Daarmee heb je de zooltjes nog niet geleverd gekregen, wat is de waarde van zoiets eigenlijk?
quote:
Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
Allerlei mensen dagvaarden gaat ze klauwenvol met geld kosten En waarvoor dan wel? Wat is hun eis?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64899512
Vraag 1: De waarde van mijn artikel is ongeveer 22,50. Slechts. Er zijn namelijk mensen die 3 paar (a 200,- per paar) besteld hebben en ook al wachten. Of op hun geld, of op hun laarzen, of op een nieuw paar. In een flink aantal van deze Uggs schijnen namelijk foutjes te zitten (lees ik op het forum). Dan moet je dus wachten tot zij je laarzen omruilen, waardoor die dingen (ongebruikt) soms weken bij mensen op de gang staan. Geen geld, en geen laarzen.

Daarbij zijn dus veel meisjes van een jaar of vijftien die gewoon keihard moeten sparen voor een paar laarzen.

En om antwoord op je tweede vraag te geven: smaad en laster volgens mij.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:18:31 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64899653
Als er echt zoveel zijn kun je eventueel ook wel gezamenlijk een rechtszaak starten.
pi_64899726
En de kosten delen ofzo? Ik zat al te denken: er is vast wel een zielig 15-jarig meisje die een pro deo advocaat kan krijgen.

Maar men, dat kan misschien eeuwen duren. Of niet? Heb geen ervaring met dit soort dingen...
pi_64899833
Het beginnen is met de aangiften, maar daar steunen ze jullie op internetoplichting wel mee lijkt mij?
Dat trendylaarzen dreigt met aangifte is hun probleem, vooral ook niet bang voor zijn.
Zoveel mogelijk aangiften doen is het eerste punt, het mailtjes sturen schiet je niks mee op. Daarnaast radar / dergelijke programma's kan wel druk leggen bij het bedrijf.

Bezoekje brengen aan de contactpersoon van de site kan ook helpen, niet met slechte bedoelingen, gewoon om even in persoon te vragen hoe het zit.

Hoeveel "opgelichten" gaat het over?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64900062
Oke, thnx, hier heb ik wat aan. Ik ken er zelf, via hyves, tientallen. Het zijn er ongetwijfeld veel meer.

Waar doe je precies aangifte van? Ze hebben geen misdrijf gepleegd toch? Ze houden zich alleen niet aan de afspraak....
  zondag 11 januari 2009 @ 03:25:30 #32
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64906770
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:51 schreef French het volgende:
Ik heb 25 oktober een pakketje besteld bij een webwinkel waar ook veel Uggs worden besteld. Uggs zijn sneeuwbootachtige laarzen, waar je veel (jonge) meisjes mee ziet lopen.

Ik had daar 1 paar laarzen gekocht en een carepakket twv 45,-. Dit laatste product bevatte sheepskin cleaner, freshner, protecter en een paar schaapswollen inlegzooltjes.
De laarzen had ik na 3 weken in huis, samen met het carepakket. Alleen de zooltjes ontbraken. Die zouden me worden nagezonden.

Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en heb ik nog steeds geen zooltjes ontvangen. Ik heb meerdere keren gemaild ("Ja, we sturen ze deze week op," kreeg ik 1 keer als reactie... niet dus), gebeld, etc. Ik kreeg of geen reactie, of een standaard mailtje terug over dat ze niet wisten wat ze van de leverancier zouden ontvangen, dat ik 'vanzelf' een mailtje zou krijgen als ze onderweg zijn.

Ik ben helaas niet de enige met dit probleem. Op hyves is een speciale ugg.hyve waar iedereen zo ongeveer zijn gal spuwt. Mensen wachten eeuwen en worden door dit bedrijf niet op de hoogte gehouden.

Vraag: Wat kan ik doen om mijn (betaalde) artikel alsnog te ontvangen?
Kan je die zooltjes niet ergens anders kopen? en hun dan de factuur sturen?
  zondag 11 januari 2009 @ 03:26:21 #33
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64906777
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef French het volgende:
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?

Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
'Niet oke knop"op hyves??
je kan ook een anti/klachten hyves beginnen over hun.
pi_64908353
Dat is een goede tip!

De beheerder van deze hyve (die ondertussen meer dan 32000 leden telt), ene 'Anne' verwijdert de topics zelf omdat ze ook dit soort gedoe op haar dak heeft gehad.

Maar het is een goede tip, ik zal het zeker doen!

Ondertussen heeft gisteren iemand een eigen 'hyve' aangemaakt, waar ze geen topics verwijdert. Alleen bereik je daar nog lang niet zo'n grote doelgroep mee als de Ugg hyve met haar 32000 leden.
pi_64908382
Er is al genoeg bereikt als je trendylaarzen en opgelicht intikt op google.

Wat ik zou doen is een prijsopgaaf vragen van Uggs zelf voor die zooltjes in de losse verkoop, kopietje hiervan maken. Deze in een aangetekende brief sturen naar trendylaarzen, met het artikel dat je de overeenkomst kan ontbinden en het geld wilt terugontvangen. Als dit niet gebeurd dat je aangifte zal doen.

Verder zal je een rechtzaak niet snel beginnen, maar zoals ik al zei, de druk op de ketel zetten en slechte publiciteit helpt wel erg.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64908422
Oke, bedankt. Dit ga ik doen. Waar doe je precies aangifte van? Oplichting?
pi_64908481
Je zou even nog navraag kunnen doen bij het juridisch loket (gratis telefoonnummer van) waar het precies onder valt, of het op het politiebureau kunnen uitleggen.

Naar mijn idee gewoon oplichting, jij hebt betaald, en hebt je product niet ontvangen.
Maar ik zou dus eerst die aangetekende brief versturen en een termijn stellen, en vooral een kopietje van die brief voor jezelf bewaren.
En het vooral ook melden op internetoplichting, ik denk dat de mensen zich daar het makkelijkst groeperen als het ware. Als ze zien dat iemand al stappen onderneemt kunnen er meerdere volgen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64908546
Bedankt voor je goede tips, dit ga ik doen. Welke termijn kan ik hen geven, 14 dagen?
pi_64908584
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef French het volgende:
Bedankt voor je goede tips, dit ga ik doen. Welke termijn kan ik hen geven, 14 dagen?
Dat is meestal wel redelijk ja. Maar die kopie van de prijsopgaaf van die zooltjes is wel belangrijk , dan kan je je kosten onderbouwen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 11 januari 2009 @ 11:07:33 #40
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64908677
Dus voor 2 zooltjes van zeg, 1 euro 50 .... daar gaat het om toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64908710
Ik ga hen een eengetekende brief sturen waarin ik hen het bedrag terugvraag binnen 14 dagen. Als ze geen reactie geven, dan ga ik aangifte doen.

Bedankt voor de tips hier van iedereen! Als ik meer weet zal ik het posten.

@ moderator
Waarom was dit topic net even gesloten? Omdat het een slowchat werd of vanwege iets anders?
pi_64908716
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef Re het volgende:
Dus voor 2 zooltjes van zeg, 1 euro 50 .... daar gaat het om toch?
Gaat wel om de zooltjes in de schoenen zelf neem ik aan, lijkt me niet zo lekker om zonder erop te lopen. Het hoort bij het product, als het nou een am tunertje is bij je radio welke je niet gebruikt, maar de zooltjes heb je toch graag in de schoenen zitten.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64908728
Nee, twv 21,50.

Het gaat me al niet meer om die paar tientjes, meer om het principe. En ik ben niet de enige.
pi_64909103
Ik zal voor je duimen (en tevens tvp)

Ik vind het trouwens vaag dat TL met advocaten loopt te dreigen.
Als je ergens niet tevreden over bent je mailt ze of belt ze en je krijgt geen gehoor en vervolgens stel je je vraag op hyves of elders .... dan krijg je de gebroeders smaad en laster aan je broek.
( Terwijl het om echte klachten gaat)

De vraag is heeft TL inderdaad het recht om voor een klacht een advocaat in te schakelen als zijnde smaad en laster?
Ik ben geen advocaat o.i.d maar het lijkt mij toch van niet. Je mag toch als consument die niets geleverd krijgt klagen?
pi_64909241
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef rene90 het volgende:
Lekker krom staat het er ook, "aan de zijde van de wederpartij" en welke partij is de andere dan...

De "Wederpartij" in de algemene voorwaarden is diegene die de overeenkomst aangaat met diegene die de algemene voorwaarden gebruikt, de "Gebruiker".
  zondag 11 januari 2009 @ 14:12:36 #46
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64913207
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:31 schreef quirina het volgende:
Ik zal voor je duimen (en tevens tvp)

Ik vind het trouwens vaag dat TL met advocaten loopt te dreigen.
Als je ergens niet tevreden over bent je mailt ze of belt ze en je krijgt geen gehoor en vervolgens stel je je vraag op hyves of elders .... dan krijg je de gebroeders smaad en laster aan je broek.
( Terwijl het om echte klachten gaat)

De vraag is heeft TL inderdaad het recht om voor een klacht een advocaat in te schakelen als zijnde smaad en laster?
Ik ben geen advocaat o.i.d maar het lijkt mij toch van niet. Je mag toch als consument die niets geleverd krijgt klagen?
Ik zie ook geen reden waarom je niet mag klagen. Je vertelt hier gewoon de waarheid en als ze niet leveren dan moeten ze dat maar veranderen.
pi_64914185
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:45 schreef rene90 het volgende:
Wat ik zou doen is een prijsopgaaf vragen van Uggs zelf voor die zooltjes in de losse verkoop, kopietje hiervan maken. Deze in een aangetekende brief sturen naar trendylaarzen, met het artikel dat je de overeenkomst kan ontbinden en het geld wilt terugontvangen. Als dit niet gebeurd dat je aangifte zal doen.
Wat omslachtig: http://www.trendylaarzen.nl/shop/product.php?productid=16298

En TS zal toch wel een gespecificeerde factuur hebben waarop de prijs van de inlegzooltjes (losse verkoop boeit niet) staat.

Wat een amateuristische handel overigens, die hele website en de AV. Alsof het vanaf de keukentafel wordt geregeld allemaal. Het lijkt er bovendien ook op dat er een sterfhuisconstructie wordt toegepast.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_64914301
quote:
Had ik niet gezien inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_64915614
Ze staan wel ingeschreven bij de kamer van koophandel, maar of je daar iets mee kan doen verder?

Ik kan me goed voorstellen dat je als klant denkt van: "nou die zit bij de KVK ingeschreven dus dat is wel betrouwbaar" of zegt dat eigenlijk ook geen bal?
  zondag 11 januari 2009 @ 16:27:11 #50
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_64917837
Misschien is het ook een oplossing om met zoveel mogelijk mensen de nederlandse importeur aan te schrijven over dit verkooppunt?
Dan kan die passende maatregelen nemen, bijvb niet meer leveren aan deze zaak wegens merk/imago schade van Uggs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')