Het eerste zou niet zo'n probleem zijn, het tweede wel. Je mag het artikel uitproberen (aanhebben) maar er spuul opsmeren en/of er mee buiten door de sneeuw banjeren valt uiteraard niet meer onder 'uitproberen'.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef French het volgende:
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?
Allerlei mensen dagvaarden gaat ze klauwenvol met geld kostenquote:Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
Kan je die zooltjes niet ergens anders kopen? en hun dan de factuur sturen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:51 schreef French het volgende:
Ik heb 25 oktober een pakketje besteld bij een webwinkel waar ook veel Uggs worden besteld. Uggs zijn sneeuwbootachtige laarzen, waar je veel (jonge) meisjes mee ziet lopen.
Ik had daar 1 paar laarzen gekocht en een carepakket twv 45,-. Dit laatste product bevatte sheepskin cleaner, freshner, protecter en een paar schaapswollen inlegzooltjes.
De laarzen had ik na 3 weken in huis, samen met het carepakket. Alleen de zooltjes ontbraken. Die zouden me worden nagezonden.
Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en heb ik nog steeds geen zooltjes ontvangen. Ik heb meerdere keren gemaild ("Ja, we sturen ze deze week op," kreeg ik 1 keer als reactie... niet dus), gebeld, etc. Ik kreeg of geen reactie, of een standaard mailtje terug over dat ze niet wisten wat ze van de leverancier zouden ontvangen, dat ik 'vanzelf' een mailtje zou krijgen als ze onderweg zijn.
Ik ben helaas niet de enige met dit probleem. Op hyves is een speciale ugg.hyve waar iedereen zo ongeveer zijn gal spuwt. Mensen wachten eeuwen en worden door dit bedrijf niet op de hoogte gehouden.
Vraag: Wat kan ik doen om mijn (betaalde) artikel alsnog te ontvangen?
'Niet oke knop"op hyves??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:24 schreef French het volgende:
Oké, maar ik denk niet dat dat kan, heb mijn laarzen al aangehad en de verzorgingskit gebruikt. Ik ben vooral bang dat ze niet onder de indruk zullen zijn van de ingebrekestelling. En dan?
Ze geven een deel van de klanten via hyves antwoord op de meest onbeschofte manier die je je maar kunt voorstellen. Mensen die negatieve verhalen op internet zetten (oplichting.nl, hyves etc) schrikken ze af met een dagvaarding. Topics op hyves met negatieve verhalen verdwijnen steeds. Je reinste censuur natuurlijk. Vandaar dat ik nu ook hier een topic heb geopend over wat ik hier nu mee aanmoet. Laat ze maar komen met hun advocaat.
Dat is meestal wel redelijk ja. Maar die kopie van de prijsopgaaf van die zooltjes is wel belangrijkquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef French het volgende:
Bedankt voor je goede tips, dit ga ik doen. Welke termijn kan ik hen geven, 14 dagen?
Gaat wel om de zooltjes in de schoenen zelf neem ik aan, lijkt me niet zo lekker om zonder erop te lopen. Het hoort bij het product, als het nou een am tunertje is bij je radio welke je niet gebruikt, maar de zooltjes heb je toch graag in de schoenen zitten.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef Re het volgende:
Dus voor 2 zooltjes van zeg, 1 euro 50 .... daar gaat het om toch?
De "Wederpartij" in de algemene voorwaarden is diegene die de overeenkomst aangaat met diegene die de algemene voorwaarden gebruikt, de "Gebruiker".quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef rene90 het volgende:
Lekker krom staat het er ook, "aan de zijde van de wederpartij" en welke partij is de andere dan...
Ik zie ook geen reden waarom je niet mag klagen. Je vertelt hier gewoon de waarheid en als ze niet leveren dan moeten ze dat maar veranderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:31 schreef quirina het volgende:
Ik zal voor je duimen(en tevens tvp)
Ik vind het trouwens vaag dat TL met advocaten loopt te dreigen.
Als je ergens niet tevreden over bent je mailt ze of belt ze en je krijgt geen gehoor en vervolgens stel je je vraag op hyves of elders .... dan krijg je de gebroeders smaad en laster aan je broek.
( Terwijl het om echte klachten gaat)
De vraag is heeft TL inderdaad het recht om voor een klacht een advocaat in te schakelen als zijnde smaad en laster?
Ik ben geen advocaat o.i.d maar het lijkt mij toch van niet. Je mag toch als consument die niets geleverd krijgt klagen?
Wat omslachtig: http://www.trendylaarzen.nl/shop/product.php?productid=16298quote:Op zondag 11 januari 2009 10:45 schreef rene90 het volgende:
Wat ik zou doen is een prijsopgaaf vragen van Uggs zelf voor die zooltjes in de losse verkoop, kopietje hiervan maken. Deze in een aangetekende brief sturen naar trendylaarzen, met het artikel dat je de overeenkomst kan ontbinden en het geld wilt terugontvangen. Als dit niet gebeurd dat je aangifte zal doen.
Had ik niet gezien inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat omslachtig: http://www.trendylaarzen.nl/shop/product.php?productid=16298
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |