Er komt zo een beschrijving. Het is in iedergeval leuk. Alleen op OP moet denk ik nog even gecopied worden.quote:
welke taal is dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:12 schreef Trevland het volgende:
Ladi is het niet eens handig dat de op kwa dooie begewekt kan worden(na de ik weet niet hoeveelste keer vragen van een fokker)
Die ik zeker weet:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
Ik weet niet eens wie er allemaal dood zijn
Zolang ik het maar niet ben vind ik alles best hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:58 schreef Silentalarm het volgende:
Wat timmmmm zegt vind ik ook sterk.
Maar is iedereen het er dus mee eens dat ik volgende ronde SL ben?
bedankt voor dit grenzeloze vertrouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet ben vind ik alles best hoor
[mompel]Iemand moet het doen, en zelfs jij zou het moeten kunnen[/mompel]
één voorwaarde stel ik wel, als ik trevlandtaal in de kills aantref, zet ik je persoonlijk afquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bedankt voor dit grenzeloze vertrouwen.
Ik zeg niet dat er helemaal niets via PM mag, alleen afgelopen ronde is het bijna alleen maar via PM gegaan, en dát vind ik belachelijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom mag niets via PM?Wij wisten al langer dat PP mafia was, hadden we vooral in het topic moeten posten als we hem nog wilde bewaren zoals we deden. Dan werden wij dus één voor één afgemaakt hè.
Als no pm een regel wordt ben ik iig wegJa nu snel dat een regel maken hè
Omdat de drukte ineens zoveel minder werd?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er helemaal niets via PM mag, alleen afgelopen ronde is het bijna alleen maar via PM gegaan, en dát vind ik belachelijk!
Nee, omdat ik een kopie van al die PM's door heb gekregen, behalve van die van jou, en daar heb je me zelf over verteltquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat de drukte ineens zoveel minder werd?
De hints werden toch elke keer gepost.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een kopie van al die PM's door heb gekregen, behalve van die van jou, en daar heb je me zelf over vertelt
Dus omdat mensen PMs naar jou kopiëren, wil jij dat PM verboden wordt. Dat klinkt logisch ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een kopie van al die PM's door heb gekregen, behalve van die van jou, en daar heb je me zelf over vertelt
Meestal niet, maar daar weet jij ook niets van, de meesten waren niet aan jouw gerichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De hints werden toch elke keer gepost.
Ook dat. Maar we hadden hier met zn 2en moeten gaan posten geloof ik. Met de dooien natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De hints werden toch elke keer gepost.
Een heeeeeeeeleboel dorp ook hoor, en dat is nu juist mijn punt, zo krijg je kliekjesvormingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:42 schreef Silentalarm het volgende:
waarom moet ik nou weer net maffia zijn als alles wat intressant is over de PM gebeurd?
lol. Volgende ronde hoef ik maar het minste onderbuikgevoel tegen Sheep te hebben en hes out. Man man man. Dit gaat niet over elkaars haar doen of zo. Dit is samenwerken wanneer nodig. De volgende keer krijgen we waarschijnlijk niet eens de kans, het ging nu wel erg mooi bij ons.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een heeeeeeeeleboel dorp ook hoor, en dat is nu juist mijn punt, zo krijg je kliekjesvorming
Ach schei toch uit om steeds zo te beginnen. Ik heb veel gepmd maar ineens maakt het niet uit dat ik dat gedaan heb? Het ging toch over veel PMen? Wat dom van mij dat ik me dan aangesproken voel, inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Natuurlijk weet ik dat je het meeste met sheep gePMt hebt, maar ik heb het ok niet over jou, accepteer nou eens dat niet het hele spel om jou draait, er zijn nog meer spelers! Jij bent niet de enige met een PM functie hoor
Daar kan ik nu al wel wat over zeggen hè?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Hara had het ook makkelijk die was cupido met een maffia burgemeester. Dan is het wel handig als die de hints voor ons postte.
Wat als je nou vanwege je rol wel wil helpen met hints op lossen, maar niet te veel wil opvallen voor de maffia. Dan is pmen met een dorp die je vertrouwt toch normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind iig dat het actief hintsoplossen in het topic thuishoort, dat dat in het geval van PP niet ging, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar verder is het ook gebeurd, zonder dat er reden toe was dat het niet in het topic gebeurde
Er is nog maar 1 maffia over, dus grote kans dat het spel vanavond af is, dan kan je je inschrijven.quote:
Weet je zeker dat je die rol op je wil nemen/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het hier één keer per 100 posts, zo ongeveerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:57 schreef Silentalarm het volgende:
het is weer reltijd!
Rellen zijn het leukste deel van dit spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:09 schreef Ladidadida het volgende:
Dat is het hier één keer per 100 posts, zo ongeveer
Echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben trouwens nachtwaker als de lonely maffia mij nog wil killen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben trouwens nachtwaker als de lonely maffia mij nog wil killen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
bloodysunday (2): Sheepcidus, Lekiamh
Lekiamh (2): SiestaGuru, bloodysunday
Niet valsspelen lekiam. Jij had als eerste 2 stemmen.
Valsspelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
bloodysunday (2): Sheepcidus, Lekiamh
Lekiamh (2): SiestaGuru, bloodysunday
Niet valsspelen lekiam. Jij had als eerste 2 stemmen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef DuTank het volgende:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) DuTank
4) Sheepcidus
5) Lekiamh
All hail spelleiderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
whoehoe, dan ben ik vanaf dit moment spelleider.
Hoi.
me was foist!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef Sheepcidus het volgende:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) DuTank
4) Sheepcidus
Dus lekiamh, bloody en dinges mogen nu weer meedoen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
All hail spelleider
Hoe gaan we de inactieven er nu uitwieden?
Ik stel nog steeds voor te kijken wie er minstens 2 rondes niet heeft gestemd, en die er allemaal uit te vegen
Dat ik gister geen kill heb doorgegeven, betekent niet dat ik inactief was hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus lekiamh, bloody en dinges mogen nu weer meedoen?
Oh, ik dacht dat jke vanaf deze bedoelde. DuTank dus ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Nee, want lekiam en bloody dinges hebben 2 rondes of meer niet gestemd, die moeten dus juist uitgesloten worden
Toen was die regel er nog niet tbh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Nee, want lekiam en bloody dinges hebben 2 rondes of meer niet gestemd, die moeten dus juist uitgesloten worden
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat ik gister geen kill heb doorgegeven, betekent niet dat ik inactief was hoor
De dag daarvoor was je er ook niet, anders had je de maffia wel gePMtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat ik gister geen kill heb doorgegeven, betekent niet dat ik inactief was hoor
Niet? Ja, jeetje. Dan zou het wel erg gemeen zijn hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen was die regel er nog niet tbh.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet? Ja, jeetje. Dan zou het wel erg gemeen zijn hè.
Stemmen mag ook wel verplicht. Voor de lynch iig, burgemeester hoeft wat mij betreft niet verplichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:11 schreef Silentalarm het volgende:
Even snel wat regeltjes zodat je weet waar je aan toe bent voor je je aanmeld:
- Aanmelden kan tot morgen avond 19:00 uur, dan krijgt ook iedereen zijn rol.
- Je moet elke dag minimaal 1x posten, zodat we weten dat je actief bent
- Aanmelden doe je door jezelf aan dit lijstje toe te voegen, doe je dit niet, sta je dus ook gewoon niet ingeschreven:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) Dutank
4) Sheepcidus
- Voor stemmen geldt het zelfde, je typt ## voor je stem, en voegt daarna je stem toe aan het lynch/burgemeester lijstje, anders telt je stem niet, ik ga het niet voor jullie doen.
-PMen mag gewoon, MAAR ABSOLUUT GEEN SCREENSHOTS VAN JE ROL versturen. En de spion mag de maffia ook niet PMen
- Je moet actief blijven. Je laat merken dat je actief bent door elke dag minimaal 1x te posten. Post je tijdens het spel 2 dagen niet, mag je het volgende spel niet meer meedoen, post je 3 dagen niet, ga je dood.
Het zou zo kunnen zijn dat het bij je tactiek hoort dat je niet stemt. Dat vind ik opzich geen probleem, als je maar wel actief meedoet met het spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen mag ook wel verplicht. Voor de lynch iig, burgemeester hoeft wat mij betreft niet verplicht
Spion die maar gewoon lekker makkelijk niet stemt, dan kun je die rol ook aanpassen. Stemmen is juist bedoeld als datgene wat het iets moeilijker maakt, en nu kan ie dat gewoon negerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn dat het bij je tactiek hoort dat je niet stemt. Dat vind ik opzich geen probleem, als je maar wel actief meedoet met het spel.
Meer mensen die hier bezwaar tegen hebben? want dan verander ik het gewoon.
Miep niet.quote:
Nee. Ik had het idee dat ik pas dinsdag mafia lid zou worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dag daarvoor was je er ook niet, anders had je de maffia wel gePMt
Dutank, Lekiam en Bloodysunday mogen wat mij betreft NIET meedoen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Klautje het volgende:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) DuTank
4) Sheepcidus
5) Lekiamh
6) Trevland
7) Hara
8. Klautje
9) Siesta
Yup. Maakt het wel makkelijk als spion zijnde, maar voor het spel is het minder leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spion die maar gewoon lekker makkelijk niet stemt, dan kun je die rol ook aanpassen. Stemmen is juist bedoeld als datgene wat het iets moeilijker maakt, en nu kan ie dat gewoon negeren
Je kunt dit nu niet instellen voor inactiviteit in het vorige spel. Als je het nu instelt, kun je het pas vanaf dit spel gaan toepassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dag daarvoor was je er ook niet, anders had je de maffia wel gePMt
Dutank, Lekiam en Bloodysunday mogen wat mij betreft NIET meedoen
Inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:24 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Yup. Maakt het wel makkelijk als spion zijnde, maar voor het spel is het minder leuk.
Wat mij betreft stemmen voor lynchen verplicht, dan kun je meteen activiteit controleren
Ik vind het zinloos dat je moet stemmen terwijl het toch al zeker is dat een andere al geen merderheid kan krijgen. Ik bedoel meer zoiets als aan het begin van de laatste ronde als het toch al zeker is dat die persoon dood gaat ga ik niet nog een keer stemmen en om die rennen er nou uit worden gesloten vind ik ook een beetje onzin maar als het gelijk op loopt tussen 2 dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen mag ook wel verplicht. Voor de lynch iig, burgemeester hoeft wat mij betreft niet verplicht
Wat voor moeite is het dan om even te stemmen? Ja, niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zinloos dat je moet stemmen terwijl het toch al zeker is dat een andere al geen merderheid kan krijgen. Ik bedoel meer zoiets als aan het begin van de laatste ronde als het toch al zeker is dat die persoon dood gaat ga ik niet nog een keer stemmen en om die rennen er nou uit worden gesloten vind ik ook een beetje onzin maar als het gelijk op loopt tussen 2 dan is het een ander verhaal.
Serial kan er wel uitblijven vind ik. Bom vind ik nog wel leuk. Kan twee kanten op werken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
Oke, lynchen dus verplicht, zal ik er aan toevoegen.
Nog behoefte om bijv. de bom of serial killer of andere speciale rol weer erbij te doen?
Als er meer mensen voor bom zijn wil ik die wel weer invoeren, die vind ik ook wel leuk. Mag je me even Cop en Bad Cop gaan uitleggen wat dat precies is?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor moeite is het dan om even te stemmen? Ja, niet.
[..]
Serial kan er wel uitblijven vind ik. Bom vind ik nog wel leuk. Kan twee kanten op werken.
Volgens mij hadden we vruugah iet smet cop en slechte cop. Misschien kunnen we zoiets weer proberen?
Volgende topic zal ik de OP helemaal goed bijwerken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Klautje het volgende:
Wat zijn bom en cupido voor rollen? En dat lijstje is volgens mij een beetje obsoleet
Hmm, ik dacht dat we nu, voor de volgende ronde iets zouden doen aan de inactievenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt dit nu niet instellen voor inactiviteit in het vorige spel. Als je het nu instelt, kun je het pas vanaf dit spel gaan toepassen.
Dacht dat ze elkaars rol niet wisten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgende topic zal ik de OP helemaal goed bijwerken.
Cupido mag 2 mensen zo er verliefd maken met zijn liefdespijlen, dat als de een sterft, de ander ook sterft aan liefdes verdriet. Degenen die de Cupido verliefd maakt, weten elkaars rollen, en zullen dus, om te overleven elkaar in leven moeten houden. Dit kan dus leuke situaties opleveren, als bijv. de een maffia is en de ander dorp.
Ik wist toch ook dat ik van PP hieldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dacht dat ze elkaars rol niet wisten?
Maar je wist niet dat hij maffia wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wist toch ook dat ik van PP hield
Maar je kreeg toch niet te horen dat hij maffia was?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik las verkeerd. My badquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat hij maffia was
Maar als zon cop 1x een goed, of 1x een fout antwoord geeft, weet je dus gelijk of het insane cop of gewone cop is?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The cop is by far the most common special role for the townside. Each night the cop tells the moderator which player he wishes to investigate and find out wether they are on the mafia or town side.( or the specific role, depending on the variation)
A cop can choose to reveal his role during the day in order to get someone lynched. However, this is sure to make the cop a target for the mafia. The mafia may also try to impersonate the cop
Insane cop
A type of cop that always gets incorrect results ( guilty for protown and innocent for scum) Uncommon in games with a single cop, but fairly common in games with more than one
The insane cop is not told that he is insane. he thinks he's a normal cop.
Of je kunt één toevoegen, en dan is t de ene keer normal en andere keer insane, maar dat weten wij dan niet. To spice things up
Lijkt me ook meer iets voor een echt groot spel. Staat ook in die guide.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als zon cop 1x een goed, of 1x een fout antwoord geeft, weet je dus gelijk of het insane cop of gewone cop is?
Maar je kunt het toch aanpassenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me ook meer iets voor een echt groot spel. Staat ook in die guide.
Stemmen, die heeft geen één post gemaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
Lekiamh, stemde jij de vorige ronde nou niet omdat dat tactiek was of omdat je er niet was?
Een keertje heeft ie tvp gepost hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen, die heeft geen één post gemaakt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een keertje heeft ie tvp gepost hoor.
Oh, zo is eik best lolligquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Silentalarm het volgende:
Voor die cop en bad cop, zou je kunne doen. Dat je niet de rol geeft, maar een extra hint stuurt elke dag. Wat hij daaruit opmaakt, mag hij in het forum posten. de bad cop krijgt een verkeerde hint, de goede cop een goeie hint. Hierdoor kan een cop het ook fout hebben.
dan zou je het zo kunnen doen:
om 10 uur stuur ik cop en bad cop een hint. Zei proberen deze op te lossen, sturen degene die ze hierdoor verdenken naar mij. Ze mogen de hints dan niet door andere spelers laten oplossen, dus de hint niet doorsturen.
Ik post:
Cop 1 verdenkt: xxx
Cop 2 verdenkt: xxx
Zo kan het dorp gokken welke cop goed zit en welke cop fout. Maar het wordt niet bekend wie de cops zijn.
De cops weten zelf niet of zo bad cop zijn of 'good' cop. Hierdoor zullen ze beide serieus de hint oplossen.
Heb je wel 2 leuke speciale rollen erbij, maakt de kans dat je simpele dorpsbewoner bent kleiner. En het is neit in het voordeel van de maf, maar ook niet van het dorp.
quote:
Nou vooruit dan, als je de inactieven van de lijst haalt, doe ik toch maar weer mee, je hebt me overgehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef Silentalarm het volgende:
Ik haal DuTank en Lekiamh van de lijst met spelers, in iedergeval tot ze mij terug hebben gePMt.
Dus niet in paniek raken jongens en meisjes.
1)Ladidadida
2) Sheepcidus
3) Trevland
4) Hara
5. Klautje
6) Siesta
7) Idz
8) tim
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
The Bomb
1) Silentalarm
2) Sheepcidus
3) Hara
Geen Bomb
Timmmmm
Good cop and Bad cop
1) Silentalarm
2) Hara
3) timmmmm
Geen Good cop and Bad Cop
1) Sheepcidus
Nee, ik ook, ik dacht dattie dood was ofzo, of zn PC kwijt was, de eerste keer dat we van hem hoordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:22 schreef CaLeX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geschokt was door Bloody zijn stem?
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
Doe maar wel trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had het al gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.
Mwahaha, sta al in alle lijtjes. Wanne SL bende gij!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.
Nee bedankt, er zijn altijd wel overijverigen die het klusje voor me willen opknappenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
siestas stem is niet geteld en die mag hij lekker zelf in t lijstje gaan zetten.
leren lezen
The Bombquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee bedankt, er zijn altijd wel overijverigen die het klusje voor me willen opknappen
Je staat er al.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja lach maar!![]()
Uiteindelijk zal iemand het wel voor me doen, wacht maar af!!
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef DuTank het volgende:
Jezus wat een naziregels
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.
Of aan mij denken tijdens het trekken om het uit te stellen. Helpt ook.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.
Of aan mij denken tijdens het trekken om het uit te stellen. Helpt ook.
SL's slapen na 22:00, weetjetochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalaaaaahaaarm. PP doet net of jij vals speelt, ik zou hem roundhouse kicken als ik jou was.
zie PM aan jou.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
Lekiamh, stemde jij de vorige ronde nou niet omdat dat tactiek was of omdat je er niet was?
De ronde is voorbij. Dorp heeft gewonnen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Wouser het volgende:
En iemand explain plz wat is dat lijstje? Linkje? En is de ronde al voorbij?
Waarom heb je Ladi er voor een tweede keer ingezet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef Trevland het volgende:
1)Ladidadida
2) Sheepcidus
3) Trevland
4) Hara
5) Klautje
6) Siesta
7) Idz
8) tim
9) PP
10)CaLeX
11) Yosander
12) PS
13) DuTank
14) Lynda
15) -SG-
16) Susi
17) Clesar03
18) wendytje
19) Ladi
Waarschijnlijk heeft ie dan je Fobo gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie dan je Fobo gevonden
Ik heb al 3 dagen met je moeten spelleiden, ik vind één keer in de spelerslijst al teveelHet waren 3 vreselijke dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Veel te veel OOOO-enquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:19 schreef Silentalarm het volgende:
Hoi ik ben er weer, al heel wat aanmeldingen zie ik. Dat is mooooooooooooooooi. En jullie zetten het allemaal zelf in het lijstje. GOEDZOOOOOOOOOOOOOOO!
Snap het,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het waren 3 vreselijke dagen.
HAHA, in your face ladi, calex vind mij zieligerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Snap het,
Ik leef met je mee Tim!
* CaLeX knuffelt Tim
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Snap het,
Ik leef met je mee Tim!
* CaLeX knuffelt Tim
Tssk, jij bent de Fok!slet, dan heb je vast en zeker met zoveel mensen iets bijzonders, calex weet dat hij de enige is voor mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
En ik dacht nog wel dat wij iets bijzonders hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
ja, wij hadden een mes in mijn rugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
Ik vind je nog wel lief hoor ladi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Dat zal idd ook wel zo zijn. Ik mag al bijna de rolletjes gaan verdelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef Trevland het volgende:
Komt straks en morgen wel met de verkiezing enz...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef Clesar03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
als ze maar actief zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zal idd ook wel zo zijn. Ik mag al bijna de rolletjes gaan verdelen.![]()
Hopen op nog een paar aanmeldingen. Minimaal 1, dan hebben we er 20 dat is precies mooi. Maar meer is altijd beter ofcourse
Nou dan zal ik jou verblijden met het nieuws dat er vanmiddag een verstandskies is getrokken bij mij!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou dan zal ik jou verblijden met het nieuws dat er vanmiddag een verstandskies is getrokken bij mij!
Zo beter?
Trekken niet (stond binnen 10 minuten buitenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Trekken niet (stond binnen 10 minuten buitenverdoving begon toen pas echt goed te werken) had vandaag mazzel.. Nu au
verdoving uitgewerkt
Ik begrijp het dus het is goed genoegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
als ze maar actief zijn
Het is ook msschn wel ff handig dat je de regel over het actief zijn bij de pm van de rol nog ff herindert zodat dat ze dan nog kunnen afhaken en dat niet tijdens het spel gebeurt.(ja ik weet het klote zins opbouw maar boeie)
Aghquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Trekken niet (stond binnen 10 minuten buitenverdoving begon toen pas echt goed te werken) had vandaag mazzel.. Nu au
verdoving uitgewerkt
Want?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Onder volledige narcose lijkt me niet, hara
Verstandskies.. ik ben hem liever kwijt dan dat hij elke keer gevuld moet worden edquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Tanden trekken lijkt mij echt the end of world. Onder volledige narcose of helemaal niet
Omdat volledige narcose inhoudt dat je in slaap gebracht wordt voor de duur van de ingreepquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Verstandskies.. ik ben hem liever kwijt dan dat hij elke keer gevuld moet worden edTe weinig ruimte + niet goed kunnen poetsen = rottende tand..
Dan doet dat trekken minder zeer
Als ik mijn tanden wil fixen moet ik een kaakoperatie én 2 kiezen trekken. Ik heb ze verteld dat ik dat alleen doe tijdens die operatie en anders heb ik pechquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef Silentalarm het volgende:
Op de een of andere manier heeft dutank maar half gestemd
Hey ik ben al 3 kiezen kwijtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als ik mijn tanden wil fixen moet ik een kaakoperatie én 2 kiezen trekken. Ik heb ze verteld dat ik dat alleen doe tijdens die operatie en anders heb ik pech
Is goed, kan ik ook nog even de regeltjes een keer duidelijk posten en wat extra info enzo. Anders moet iedereen straks terug kijken in vorige topic.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we deze anders even vollulllen, zodat we straks in een nieuw topic kunnen beginnen?
ik lag te hyperventileren tijdens mijn verstandkiessessie :|quote:
Zie je wel, ligt niet aan mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik lag te hyperventileren tijdens mijn verstandkiessessie :|
maar heb het wel gewoon gedaan, dus was geen mietjequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef PrincePolly het volgende:
MAFIA-ALERT!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he
Nouja zullen we haar maar vol maken dan?
Wanne kutSL is het eigenlijk ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan mij niet PMen? Staat open en is nog lang niet vol. Vergeet je de . niet?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef -SG- het volgende:
Ik wil wel een leuke drol he!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft glas drinken
Komt wel goed schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel lief bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |