Waarom heb je Ladi er voor een tweede keer ingezet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef Trevland het volgende:
1)Ladidadida
2) Sheepcidus
3) Trevland
4) Hara
5) Klautje
6) Siesta
7) Idz
8) tim
9) PP
10)CaLeX
11) Yosander
12) PS
13) DuTank
14) Lynda
15) -SG-
16) Susi
17) Clesar03
18) wendytje
19) Ladi

Waarschijnlijk heeft ie dan je Fobo gevondenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar

quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie dan je Fobo gevonden
Ik heb al 3 dagen met je moeten spelleiden, ik vind één keer in de spelerslijst al teveelHet waren 3 vreselijke dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+

Veel te veel OOOO-enquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:19 schreef Silentalarm het volgende:
Hoi ik ben er weer, al heel wat aanmeldingen zie ik. Dat is mooooooooooooooooi. En jullie zetten het allemaal zelf in het lijstje. GOEDZOOOOOOOOOOOOOOO!

Snap het,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het waren 3 vreselijke dagen.

HAHA, in your face ladi, calex vind mij zieligerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Snap het,
Ik leef met je mee Tim!
* CaLeX knuffelt Tim

quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Snap het,
Ik leef met je mee Tim!
* CaLeX knuffelt Tim
 !
! 

Tssk, jij bent de Fok!slet, dan heb je vast en zeker met zoveel mensen iets bijzonders, calex weet dat hij de enige is voor mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
En ik dacht nog wel dat wij iets bijzonders hadden

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar

ja, wij hadden een mes in mijn rugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!

Ik vind je nog wel lief hoor ladi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!

Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.quote:

quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |