Waarom heb je Ladi er voor een tweede keer ingezet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef Trevland het volgende:
1)Ladidadida
2) Sheepcidus
3) Trevland
4) Hara
5) Klautje
6) Siesta
7) Idz
8) tim
9) PP
10)CaLeX
11) Yosander
12) PS
13) DuTank
14) Lynda
15) -SG-
16) Susi
17) Clesar03
18) wendytje
19) Ladi
Waarschijnlijk heeft ie dan je Fobo gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie dan je Fobo gevonden
Ik heb al 3 dagen met je moeten spelleiden, ik vind één keer in de spelerslijst al teveelHet waren 3 vreselijke dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Veel te veel OOOO-enquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:19 schreef Silentalarm het volgende:
Hoi ik ben er weer, al heel wat aanmeldingen zie ik. Dat is mooooooooooooooooi. En jullie zetten het allemaal zelf in het lijstje. GOEDZOOOOOOOOOOOOOOO!
Snap het,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het waren 3 vreselijke dagen.
HAHA, in your face ladi, calex vind mij zieligerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Snap het,
Ik leef met je mee Tim!
* CaLeX knuffelt Tim
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Snap het,
Ik leef met je mee Tim!
* CaLeX knuffelt Tim
Tssk, jij bent de Fok!slet, dan heb je vast en zeker met zoveel mensen iets bijzonders, calex weet dat hij de enige is voor mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
En ik dacht nog wel dat wij iets bijzonders hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
ja, wij hadden een mes in mijn rugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
Ik vind je nog wel lief hoor ladi.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]!
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Dat zal idd ook wel zo zijn. Ik mag al bijna de rolletjes gaan verdelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:35 schreef Trevland het volgende:
Komt straks en morgen wel met de verkiezing enz...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef Clesar03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
als ze maar actief zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zal idd ook wel zo zijn. Ik mag al bijna de rolletjes gaan verdelen.![]()
Hopen op nog een paar aanmeldingen. Minimaal 1, dan hebben we er 20 dat is precies mooi. Maar meer is altijd beter ofcourse
Nou dan zal ik jou verblijden met het nieuws dat er vanmiddag een verstandskies is getrokken bij mij!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou in iedergeval iets. Dan heb ik iets te doen. Zoals nu,lekker typen. Anders zit ik toch maar mn bio te leren.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou dan zal ik jou verblijden met het nieuws dat er vanmiddag een verstandskies is getrokken bij mij!
Zo beter?
Trekken niet (stond binnen 10 minuten buitenquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Trekken niet (stond binnen 10 minuten buitenverdoving begon toen pas echt goed te werken) had vandaag mazzel.. Nu au
verdoving uitgewerkt
Ik begrijp het dus het is goed genoegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
als ze maar actief zijn
Het is ook msschn wel ff handig dat je de regel over het actief zijn bij de pm van de rol nog ff herindert zodat dat ze dan nog kunnen afhaken en dat niet tijdens het spel gebeurt.(ja ik weet het klote zins opbouw maar boeie)
Aghquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Trekken niet (stond binnen 10 minuten buitenverdoving begon toen pas echt goed te werken) had vandaag mazzel.. Nu au
verdoving uitgewerkt
Want?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Onder volledige narcose lijkt me niet, hara
Verstandskies.. ik ben hem liever kwijt dan dat hij elke keer gevuld moet worden edquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Tanden trekken lijkt mij echt the end of world. Onder volledige narcose of helemaal niet
Omdat volledige narcose inhoudt dat je in slaap gebracht wordt voor de duur van de ingreepquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Verstandskies.. ik ben hem liever kwijt dan dat hij elke keer gevuld moet worden edTe weinig ruimte + niet goed kunnen poetsen = rottende tand..
Dan doet dat trekken minder zeer
Als ik mijn tanden wil fixen moet ik een kaakoperatie én 2 kiezen trekken. Ik heb ze verteld dat ik dat alleen doe tijdens die operatie en anders heb ik pechquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef Silentalarm het volgende:
Op de een of andere manier heeft dutank maar half gestemd
Hey ik ben al 3 kiezen kwijtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als ik mijn tanden wil fixen moet ik een kaakoperatie én 2 kiezen trekken. Ik heb ze verteld dat ik dat alleen doe tijdens die operatie en anders heb ik pech
Is goed, kan ik ook nog even de regeltjes een keer duidelijk posten en wat extra info enzo. Anders moet iedereen straks terug kijken in vorige topic.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we deze anders even vollulllen, zodat we straks in een nieuw topic kunnen beginnen?
ik lag te hyperventileren tijdens mijn verstandkiessessie :|quote:
Zie je wel, ligt niet aan mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik lag te hyperventileren tijdens mijn verstandkiessessie :|
maar heb het wel gewoon gedaan, dus was geen mietjequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef PrincePolly het volgende:
MAFIA-ALERT!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he
Nouja zullen we haar maar vol maken dan?
Wanne kutSL is het eigenlijk ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Je kan mij niet PMen? Staat open en is nog lang niet vol. Vergeet je de . niet?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef -SG- het volgende:
Ik wil wel een leuke drol he!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:53 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft glas drinken
Komt wel goed schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel lief bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |