Omdat volledige narcose inhoudt dat je in slaap gebracht wordt voor de duur van de ingreepquote:

quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Verstandskies.. ik ben hem liever kwijt dan dat hij elke keer gevuld moet worden edTe weinig ruimte + niet goed kunnen poetsen = rottende tand..
Dan doet dat trekken minder zeer
Als ik mijn tanden wil fixen moet ik een kaakoperatie én 2 kiezen trekken. Ik heb ze verteld dat ik dat alleen doe tijdens die operatie en anders heb ik pechquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef Silentalarm het volgende:
Op de een of andere manier heeft dutank maar half gestemd

Hey ik ben al 3 kiezen kwijtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Als ik mijn tanden wil fixen moet ik een kaakoperatie én 2 kiezen trekken. Ik heb ze verteld dat ik dat alleen doe tijdens die operatie en anders heb ik pech

Is goed, kan ik ook nog even de regeltjes een keer duidelijk posten en wat extra info enzo. Anders moet iedereen straks terug kijken in vorige topic.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we deze anders even vollulllen, zodat we straks in een nieuw topic kunnen beginnen?

ik lag te hyperventileren tijdens mijn verstandkiessessie :|quote:

Zie je wel, ligt niet aan mijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik lag te hyperventileren tijdens mijn verstandkiessessie :|

maar heb het wel gewoon gedaan, dus was geen mietjequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |