SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het hier één keer per 100 posts, zo ongeveerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:57 schreef Silentalarm het volgende:
het is weer reltijd!
Rellen zijn het leukste deel van dit spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:09 schreef Ladidadida het volgende:
Dat is het hier één keer per 100 posts, zo ongeveer
Echt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben trouwens nachtwaker als de lonely maffia mij nog wil killen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:04 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben trouwens nachtwaker als de lonely maffia mij nog wil killen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
bloodysunday (2): Sheepcidus, Lekiamh
Lekiamh (2): SiestaGuru, bloodysunday
Niet valsspelen lekiam. Jij had als eerste 2 stemmen.
Valsspelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
bloodysunday (2): Sheepcidus, Lekiamh
Lekiamh (2): SiestaGuru, bloodysunday
Niet valsspelen lekiam. Jij had als eerste 2 stemmen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef DuTank het volgende:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) DuTank
4) Sheepcidus
5) Lekiamh
All hail spelleiderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
whoehoe, dan ben ik vanaf dit moment spelleider.
Hoi.
me was foist!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef Sheepcidus het volgende:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) DuTank
4) Sheepcidus
Dus lekiamh, bloody en dinges mogen nu weer meedoen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
All hail spelleider
Hoe gaan we de inactieven er nu uitwieden?
Ik stel nog steeds voor te kijken wie er minstens 2 rondes niet heeft gestemd, en die er allemaal uit te vegen
Dat ik gister geen kill heb doorgegeven, betekent niet dat ik inactief was hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus lekiamh, bloody en dinges mogen nu weer meedoen?
Oh, ik dacht dat jke vanaf deze bedoelde. DuTank dus ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Nee, want lekiam en bloody dinges hebben 2 rondes of meer niet gestemd, die moeten dus juist uitgesloten worden
Toen was die regel er nog niet tbh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Nee, want lekiam en bloody dinges hebben 2 rondes of meer niet gestemd, die moeten dus juist uitgesloten worden
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat ik gister geen kill heb doorgegeven, betekent niet dat ik inactief was hoor
De dag daarvoor was je er ook niet, anders had je de maffia wel gePMtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat ik gister geen kill heb doorgegeven, betekent niet dat ik inactief was hoor
Niet? Ja, jeetje. Dan zou het wel erg gemeen zijn hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen was die regel er nog niet tbh.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet? Ja, jeetje. Dan zou het wel erg gemeen zijn hè.
Stemmen mag ook wel verplicht. Voor de lynch iig, burgemeester hoeft wat mij betreft niet verplichtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:11 schreef Silentalarm het volgende:
Even snel wat regeltjes zodat je weet waar je aan toe bent voor je je aanmeld:
- Aanmelden kan tot morgen avond 19:00 uur, dan krijgt ook iedereen zijn rol.
- Je moet elke dag minimaal 1x posten, zodat we weten dat je actief bent
- Aanmelden doe je door jezelf aan dit lijstje toe te voegen, doe je dit niet, sta je dus ook gewoon niet ingeschreven:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) Dutank
4) Sheepcidus
- Voor stemmen geldt het zelfde, je typt ## voor je stem, en voegt daarna je stem toe aan het lynch/burgemeester lijstje, anders telt je stem niet, ik ga het niet voor jullie doen.
-PMen mag gewoon, MAAR ABSOLUUT GEEN SCREENSHOTS VAN JE ROL versturen. En de spion mag de maffia ook niet PMen
- Je moet actief blijven. Je laat merken dat je actief bent door elke dag minimaal 1x te posten. Post je tijdens het spel 2 dagen niet, mag je het volgende spel niet meer meedoen, post je 3 dagen niet, ga je dood.
Het zou zo kunnen zijn dat het bij je tactiek hoort dat je niet stemt. Dat vind ik opzich geen probleem, als je maar wel actief meedoet met het spel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen mag ook wel verplicht. Voor de lynch iig, burgemeester hoeft wat mij betreft niet verplicht
Spion die maar gewoon lekker makkelijk niet stemt, dan kun je die rol ook aanpassen. Stemmen is juist bedoeld als datgene wat het iets moeilijker maakt, en nu kan ie dat gewoon negerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn dat het bij je tactiek hoort dat je niet stemt. Dat vind ik opzich geen probleem, als je maar wel actief meedoet met het spel.
Meer mensen die hier bezwaar tegen hebben? want dan verander ik het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |