Miep niet.quote:
Nee. Ik had het idee dat ik pas dinsdag mafia lid zou worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dag daarvoor was je er ook niet, anders had je de maffia wel gePMt
Dutank, Lekiam en Bloodysunday mogen wat mij betreft NIET meedoen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Klautje het volgende:
1) Timmmmm
2) Ladidadida
3) DuTank
4) Sheepcidus
5) Lekiamh
6) Trevland
7) Hara
8. Klautje
9) Siesta
Yup. Maakt het wel makkelijk als spion zijnde, maar voor het spel is het minder leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Spion die maar gewoon lekker makkelijk niet stemt, dan kun je die rol ook aanpassen. Stemmen is juist bedoeld als datgene wat het iets moeilijker maakt, en nu kan ie dat gewoon negeren
Je kunt dit nu niet instellen voor inactiviteit in het vorige spel. Als je het nu instelt, kun je het pas vanaf dit spel gaan toepassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De dag daarvoor was je er ook niet, anders had je de maffia wel gePMt
Dutank, Lekiam en Bloodysunday mogen wat mij betreft NIET meedoen
Inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:24 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Yup. Maakt het wel makkelijk als spion zijnde, maar voor het spel is het minder leuk.
Wat mij betreft stemmen voor lynchen verplicht, dan kun je meteen activiteit controleren
Ik vind het zinloos dat je moet stemmen terwijl het toch al zeker is dat een andere al geen merderheid kan krijgen. Ik bedoel meer zoiets als aan het begin van de laatste ronde als het toch al zeker is dat die persoon dood gaat ga ik niet nog een keer stemmen en om die rennen er nou uit worden gesloten vind ik ook een beetje onzin maar als het gelijk op loopt tussen 2 dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen mag ook wel verplicht. Voor de lynch iig, burgemeester hoeft wat mij betreft niet verplicht
Wat voor moeite is het dan om even te stemmen? Ja, niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zinloos dat je moet stemmen terwijl het toch al zeker is dat een andere al geen merderheid kan krijgen. Ik bedoel meer zoiets als aan het begin van de laatste ronde als het toch al zeker is dat die persoon dood gaat ga ik niet nog een keer stemmen en om die rennen er nou uit worden gesloten vind ik ook een beetje onzin maar als het gelijk op loopt tussen 2 dan is het een ander verhaal.
Serial kan er wel uitblijven vind ik. Bom vind ik nog wel leuk. Kan twee kanten op werken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:26 schreef Silentalarm het volgende:
Oke, lynchen dus verplicht, zal ik er aan toevoegen.
Nog behoefte om bijv. de bom of serial killer of andere speciale rol weer erbij te doen?
Als er meer mensen voor bom zijn wil ik die wel weer invoeren, die vind ik ook wel leuk. Mag je me even Cop en Bad Cop gaan uitleggen wat dat precies is?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat voor moeite is het dan om even te stemmen? Ja, niet.
[..]
Serial kan er wel uitblijven vind ik. Bom vind ik nog wel leuk. Kan twee kanten op werken.
Volgens mij hadden we vruugah iet smet cop en slechte cop. Misschien kunnen we zoiets weer proberen?
Volgende topic zal ik de OP helemaal goed bijwerken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef Klautje het volgende:
Wat zijn bom en cupido voor rollen? En dat lijstje is volgens mij een beetje obsoleet
Hmm, ik dacht dat we nu, voor de volgende ronde iets zouden doen aan de inactievenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt dit nu niet instellen voor inactiviteit in het vorige spel. Als je het nu instelt, kun je het pas vanaf dit spel gaan toepassen.
Dacht dat ze elkaars rol niet wisten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Volgende topic zal ik de OP helemaal goed bijwerken.
Cupido mag 2 mensen zo er verliefd maken met zijn liefdespijlen, dat als de een sterft, de ander ook sterft aan liefdes verdriet. Degenen die de Cupido verliefd maakt, weten elkaars rollen, en zullen dus, om te overleven elkaar in leven moeten houden. Dit kan dus leuke situaties opleveren, als bijv. de een maffia is en de ander dorp.
Ik wist toch ook dat ik van PP hieldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dacht dat ze elkaars rol niet wisten?
Maar je wist niet dat hij maffia wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wist toch ook dat ik van PP hield
Maar je kreeg toch niet te horen dat hij maffia was?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik las verkeerd. My badquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat hij maffia was
Maar als zon cop 1x een goed, of 1x een fout antwoord geeft, weet je dus gelijk of het insane cop of gewone cop is?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The cop is by far the most common special role for the townside. Each night the cop tells the moderator which player he wishes to investigate and find out wether they are on the mafia or town side.( or the specific role, depending on the variation)
A cop can choose to reveal his role during the day in order to get someone lynched. However, this is sure to make the cop a target for the mafia. The mafia may also try to impersonate the cop
Insane cop
A type of cop that always gets incorrect results ( guilty for protown and innocent for scum) Uncommon in games with a single cop, but fairly common in games with more than one
The insane cop is not told that he is insane. he thinks he's a normal cop.
Of je kunt één toevoegen, en dan is t de ene keer normal en andere keer insane, maar dat weten wij dan niet. To spice things up
Lijkt me ook meer iets voor een echt groot spel. Staat ook in die guide.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als zon cop 1x een goed, of 1x een fout antwoord geeft, weet je dus gelijk of het insane cop of gewone cop is?
Maar je kunt het toch aanpassenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me ook meer iets voor een echt groot spel. Staat ook in die guide.
Stemmen, die heeft geen één post gemaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
Lekiamh, stemde jij de vorige ronde nou niet omdat dat tactiek was of omdat je er niet was?
Een keertje heeft ie tvp gepost hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen, die heeft geen één post gemaakt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een keertje heeft ie tvp gepost hoor.
Oh, zo is eik best lolligquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Silentalarm het volgende:
Voor die cop en bad cop, zou je kunne doen. Dat je niet de rol geeft, maar een extra hint stuurt elke dag. Wat hij daaruit opmaakt, mag hij in het forum posten. de bad cop krijgt een verkeerde hint, de goede cop een goeie hint. Hierdoor kan een cop het ook fout hebben.
dan zou je het zo kunnen doen:
om 10 uur stuur ik cop en bad cop een hint. Zei proberen deze op te lossen, sturen degene die ze hierdoor verdenken naar mij. Ze mogen de hints dan niet door andere spelers laten oplossen, dus de hint niet doorsturen.
Ik post:
Cop 1 verdenkt: xxx
Cop 2 verdenkt: xxx
Zo kan het dorp gokken welke cop goed zit en welke cop fout. Maar het wordt niet bekend wie de cops zijn.
De cops weten zelf niet of zo bad cop zijn of 'good' cop. Hierdoor zullen ze beide serieus de hint oplossen.
Heb je wel 2 leuke speciale rollen erbij, maakt de kans dat je simpele dorpsbewoner bent kleiner. En het is neit in het voordeel van de maf, maar ook niet van het dorp.
quote:
Nou vooruit dan, als je de inactieven van de lijst haalt, doe ik toch maar weer mee, je hebt me overgehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef Silentalarm het volgende:
Ik haal DuTank en Lekiamh van de lijst met spelers, in iedergeval tot ze mij terug hebben gePMt.
Dus niet in paniek raken jongens en meisjes.
1)Ladidadida
2) Sheepcidus
3) Trevland
4) Hara
5. Klautje
6) Siesta
7) Idz
8) tim
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
The Bomb
1) Silentalarm
2) Sheepcidus
3) Hara
Geen Bomb
Timmmmm
Good cop and Bad cop
1) Silentalarm
2) Hara
3) timmmmm
Geen Good cop and Bad Cop
1) Sheepcidus
Nee, ik ook, ik dacht dattie dood was ofzo, of zn PC kwijt was, de eerste keer dat we van hem hoordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:22 schreef CaLeX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geschokt was door Bloody zijn stem?
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
Doe maar wel trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had het al gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.
Mwahaha, sta al in alle lijtjes. Wanne SL bende gij!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.
Nee bedankt, er zijn altijd wel overijverigen die het klusje voor me willen opknappenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
siestas stem is niet geteld en die mag hij lekker zelf in t lijstje gaan zetten.
leren lezen
The Bombquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee bedankt, er zijn altijd wel overijverigen die het klusje voor me willen opknappen
Je staat er al.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja lach maar!![]()
Uiteindelijk zal iemand het wel voor me doen, wacht maar af!!
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef DuTank het volgende:
Jezus wat een naziregels
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.
Of aan mij denken tijdens het trekken om het uit te stellen. Helpt ook.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.
Of aan mij denken tijdens het trekken om het uit te stellen. Helpt ook.
SL's slapen na 22:00, weetjetochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalaaaaahaaarm. PP doet net of jij vals speelt, ik zou hem roundhouse kicken als ik jou was.
zie PM aan jou.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
Lekiamh, stemde jij de vorige ronde nou niet omdat dat tactiek was of omdat je er niet was?
De ronde is voorbij. Dorp heeft gewonnen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Wouser het volgende:
En iemand explain plz wat is dat lijstje? Linkje? En is de ronde al voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |