Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
Doe maar wel trouwens:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik had het al gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.
Mwahaha, sta al in alle lijtjes. Wanne SL bende gij!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je weet hoe je moet stemmen, naam onder het lijstje, anders telt ie niet.
Nee bedankt, er zijn altijd wel overijverigen die het klusje voor me willen opknappenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
siestas stem is niet geteld en die mag hij lekker zelf in t lijstje gaan zetten.
leren lezen
The Bombquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nee bedankt, er zijn altijd wel overijverigen die het klusje voor me willen opknappen
Je staat er al.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja lach maar!![]()
Uiteindelijk zal iemand het wel voor me doen, wacht maar af!!
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:20 schreef DuTank het volgende:
Jezus wat een naziregels
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.
Of aan mij denken tijdens het trekken om het uit te stellen. Helpt ook.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gewoon aan deze regels denken tijdens het neuken, dan houd je het langer vol.
Of aan mij denken tijdens het trekken om het uit te stellen. Helpt ook.
SL's slapen na 22:00, weetjetochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
Silentalaaaaahaaarm. PP doet net of jij vals speelt, ik zou hem roundhouse kicken als ik jou was.
zie PM aan jou.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
Lekiamh, stemde jij de vorige ronde nou niet omdat dat tactiek was of omdat je er niet was?
De ronde is voorbij. Dorp heeft gewonnen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef Wouser het volgende:
En iemand explain plz wat is dat lijstje? Linkje? En is de ronde al voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |