Stemmen, die heeft geen één post gemaaktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Silentalarm het volgende:
Lekiamh, stemde jij de vorige ronde nou niet omdat dat tactiek was of omdat je er niet was?
Een keertje heeft ie tvp gepost hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen, die heeft geen één post gemaakt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Een keertje heeft ie tvp gepost hoor.
Oh, zo is eik best lolligquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:01 schreef Silentalarm het volgende:
Voor die cop en bad cop, zou je kunne doen. Dat je niet de rol geeft, maar een extra hint stuurt elke dag. Wat hij daaruit opmaakt, mag hij in het forum posten. de bad cop krijgt een verkeerde hint, de goede cop een goeie hint. Hierdoor kan een cop het ook fout hebben.
dan zou je het zo kunnen doen:
om 10 uur stuur ik cop en bad cop een hint. Zei proberen deze op te lossen, sturen degene die ze hierdoor verdenken naar mij. Ze mogen de hints dan niet door andere spelers laten oplossen, dus de hint niet doorsturen.
Ik post:
Cop 1 verdenkt: xxx
Cop 2 verdenkt: xxx
Zo kan het dorp gokken welke cop goed zit en welke cop fout. Maar het wordt niet bekend wie de cops zijn.
De cops weten zelf niet of zo bad cop zijn of 'good' cop. Hierdoor zullen ze beide serieus de hint oplossen.
Heb je wel 2 leuke speciale rollen erbij, maakt de kans dat je simpele dorpsbewoner bent kleiner. En het is neit in het voordeel van de maf, maar ook niet van het dorp.
quote:
Nou vooruit dan, als je de inactieven van de lijst haalt, doe ik toch maar weer mee, je hebt me overgehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef Silentalarm het volgende:
Ik haal DuTank en Lekiamh van de lijst met spelers, in iedergeval tot ze mij terug hebben gePMt.
Dus niet in paniek raken jongens en meisjes.
1)Ladidadida
2) Sheepcidus
3) Trevland
4) Hara
5. Klautje
6) Siesta
7) Idz
8) tim
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
The Bomb
1) Silentalarm
2) Sheepcidus
3) Hara
Geen Bomb
Timmmmm
Good cop and Bad cop
1) Silentalarm
2) Hara
3) timmmmm
Geen Good cop and Bad Cop
1) Sheepcidus
Nee, ik ook, ik dacht dattie dood was ofzo, of zn PC kwijt was, de eerste keer dat we van hem hoordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:22 schreef CaLeX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geschokt was door Bloody zijn stem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |