abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:03:12 #1
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62774730

Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:

Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

• An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland

The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

• Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

IGN Footage...

Meer

• Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Official sites

• World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

News and general sites

Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

Item databases

Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

Media sites

Warcraft Movies
    WoW Radio

Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

Overig

• Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

More Fansites

Zones

Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70

Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

• Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.

A live-action Warcraft motion picture is under development.

In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.

Klik hier voor de userlijst.

Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

Deze OP is hier te vinden.

Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:04:09 #2
    94617 Ps2K
    pi_62774755
    Dan maak ik wel even een nieuwe...

Zow wat zijn jullie plannen voor de laatse twee weken in Outland? Ik ga mijn quests afmaken voor een roze frostsabre...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:05:37 #3
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62774797
    <TVP>

Ik moet wotlk nog bestellen
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:06:34 #4
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62774817
    En ik had niet door dat ik hem had gesloten !
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 09:52 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

True, maar het duurt soms lang voordat hij aanvalt met magic.
    Die mag je even uitleggen...
    pi_62774842
    tvp..

Nog steeds niks van blizzard beetje jammer
    Don't think, be sure!
    pi_62774853
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef GI het volgende:
    En ik had niet door dat ik hem had gesloten !
    [..]

Die mag je even uitleggen...
    Zo uit mijn hoofd het het casting ofzo, iedergeval dat als je een spell doet, je zo een balkje ziet lopen tot ie vol zit.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:09:31 #7
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62774907
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:07 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd het het casting ofzo, iedergeval dat als je een spell doet, je zo een balkje ziet lopen tot ie vol zit.
    Jah... Dat is nou eenmaal hoe het werkt.
    Je staat op 30ft afstand, klikt op fireball *wacht* ziet de ball vliegen, klikt weer op fireball terwijl de ander vliegt, beestje komt op je afrennen terwijl je de tweede cast, beestje valt dood neer als hij vlakbij is, of je doet nog een arcane blast om hem af te maken.

Das toch best wel hoe je in PVE een mage speelt op dat level.
    pi_62774960
    Mja, maar is er geen skill oid, die het casten sneller laat gaan?
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:12:55 #9
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_62775014
    tvp

extended maintance
    Op elke fokker past een bril.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:13:28 #10
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62775022
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
    Mja, maar is er geen skill oid, die het casten sneller laat gaan?
    Je kan met hoge level gear je concentreren op + haste maar ik denk dat als je op dit level al een beetje moe bent van de casting time die je mage heeft dat je dan in zijn algemeenheid niet al tevreden zal zijn met hetgeen dat een mage doet, en kan.

Als je 'snel ogende' combat wil kan je veel beter een warrior of een enhancement shaman spelen denk ik. Eventueel een paladin maar das nogal een gedoe met seals en dergelijke. Een warlock kan je ook doen met veel 'snelle' DOT's die je in ieder geval optisch sneller een beestje doen doden.
    pi_62775130
    Extended maintance, altijd op mijn vrije dag...heerlijk.

Gister een 2e wow account geactiveerd. Mijn rogue naar nieuw account overgezet. Kan ik deze lekker duelboxing lvlen met mijn priest en druid
    Xbox Live: Anormius
    pi_62775146
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:13 schreef GI het volgende:

[..]

Je kan met hoge level gear je concentreren op + haste maar ik denk dat als je op dit level al een beetje moe bent van de casting time die je mage heeft dat je dan in zijn algemeenheid niet al tevreden zal zijn met hetgeen dat een mage doet, en kan.

Als je 'snel ogende' combat wil kan je veel beter een warrior of een enhancement shaman spelen denk ik. Eventueel een paladin maar das nogal een gedoe met seals en dergelijke. Een warlock kan je ook doen met veel 'snelle' DOT's die je in ieder geval optisch sneller een beestje doen doden.
    Oke thnx voor de info in iedergeval Vanmiddag weer even spelen. Dus in principe hoeft een mage helemaal geen wapen bij zich te dragen?
    pi_62775224
    Op de planning voor WotLK:
    Eastern Kingdoms exploren
    To all the Squirrels I loved completen
    Nog meer geld verdienen aan toads zodat ik Engineering kan powerlevellen (plan ligt al klaar:
    http://spreadsheets.google.com/ccc?key=psZ1O32tE8Y7LI_HNqe8pUQ )
    Ergens nog AQ40 en BWL en nog een rits normal en heroic dungeons (waarvan de normals solo)
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:20:18 #14
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62775246
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:17 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Oke thnx voor de info in iedergeval Vanmiddag weer even spelen. Dus in principe hoeft een mage helemaal geen wapen bij zich te dragen?
    Jawel, een + int enchant op een weapon geeft je meer mana en een iets hogere critical strike kans.
    Een + spirit geeft je sneller mana terug maar + int is beter. + stamina geeft je meer hitpoints en zo heeft iedere enchantment op weapons zo zijn voordelen.

Min s2 epic staff heeft :
    quote:
    Merciless Gladiator's War Staff
    Binds when picked up
    Two HandStaff
    90-193 DmgSpeed 2.00
    (70.7 damage per second)
    +55 Stamina
    +42 Intellect
    Durability: 0 / 120
    Requires Level 70
    Equip: Improves hit rating by 24
    Equip: Improves critical strike rating by 42
    Equip: Improves your resilience rating by 29
    Equip: Increases spell power by 225.
    Allerlei dingen die je magic verbeteren. DAt is op jouw level nog lang niet zoveel natuurlijk, maar je snapt het idee denk ik wel
    pi_62775315
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef GI het volgende:

[..]

Jawel, een + int enchant op een weapon geeft je meer mana en een iets hogere critical strike kans.
    Een + spirit geeft je sneller mana terug maar + int is beter. + stamina geeft je meer hitpoints en zo heeft iedere enchantment op weapons zo zijn voordelen.

Min s2 epic staff heeft :
    [..]

Allerlei dingen die je magic verbeteren. DAt is op jouw level nog lang niet zoveel natuurlijk, maar je snapt het idee denk ik wel
    Yeah, stuk duidelijker! Heel erg bedankt!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:31:57 #16
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_62775562
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef stbabylon het volgende:
    We hebben wel één probleem: geen goudmijnen...
    Jawel hoor maar dan heten ze lifelike mechanical toads en gaan ze voor tussen de 200g en de 368g over de toonbank .
    phluphy for president!
    pi_62775616
    Hehehehe, niet helemaal wat ik bedoelde, maar werkt net zo goed

(bedoelde uiteraard de mines uit WC1, 2 en 3)
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:35:43 #18
    84926 WyriHaximus
    pi_62775663
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:34 schreef stbabylon het volgende:
    Hehehehe, niet helemaal wat ik bedoelde, maar werkt net zo goed

(bedoelde uiteraard de mines uit WC1, 2 en 3)
    Snapte hem wel hoor, hmm WC3 ook maar weer eens gaan doen denk. Ow trouwens check die pics http://www.blizzard.com/us/jobopp/#photos blizz ziet er uit als een behoorlijk relaxed bedrijf om te werken !
    phluphy for president!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:36:53 #19
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62775699
    pi_62775874
    tvp
    pi_62775886
    Gister mijn Undead Slaying Tunic verloren aan een nub! En het is het laatste item wat ik moet hebben voor mijn set.

Nu maar hopen dat vandaag de invasion er nog is...
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_62776001
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:35 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Snapte hem wel hoor, hmm WC3 ook maar weer eens gaan doen denk. Ow trouwens check die pics http://www.blizzard.com/us/jobopp/#photos blizz ziet er uit als een behoorlijk relaxed bedrijf om te werken !
    Jammer dat je dan in Frankrijk moet werken.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:49:55 #23
    84926 WyriHaximus
    pi_62776163
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De US in dit geval de EU jobops staan op blizz.co.uk .
    phluphy for president!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:52:08 #24
    94617 Ps2K
    pi_62776246
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik werk samen met Fransen... echt je begrijpt meteen waarom Frankrijk en Duitsland zo vaak oorlogen hebben uitgevochten
    pi_62776276
    <TVP>
    pi_62776343
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:09 schreef GI het volgende:

[..]

Jah... Dat is nou eenmaal hoe het werkt.
    Je staat op 30ft afstand, klikt op fireball *wacht* ziet de ball vliegen, klikt weer op fireball terwijl de ander vliegt, beestje komt op je afrennen terwijl je de tweede cast, beestje valt dood neer als hij vlakbij is, of je doet nog een arcane blast om hem af te maken.

Das toch best wel hoe je in PVE een mage speelt op dat level.
    Met mijn mage doe ik:

Frostbolt (om ze te slowen)
    Fireball x2 OF Arcane Missiles
    Als ze vlak bij me zijn een Fire Blast

Dan is de mob 9 van de 10x wel dood als ze bij me zijn.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 10:57:26 #27
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62776455
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Met mijn mage doe ik:

Ik ben op het moment runecloth aan het farmen net onder honor hold.
    Mijn volgorde is op dit moment, fireball,scorch fireblast. Als ik een 'hot streak' tussendoor heb knal ik die nog op een mob die ernaast loopt, vaak een oneshot. Ik ram zo nu en dan nog met mijn staff de laatste 400 tot 600 hp eraf om mijn mana wat minder snel te laten verlopen. Staff heb ik op 335 nu
      woensdag 29 oktober 2008 @ 11:04:36 #28
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62776685
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef DikkeSmikkel het volgende:
    Nu maar hopen dat vandaag de invasion er nog is...
    Hoop ik ook ja, zijn best wel leuke upgrades voor mn rouge

Gisteren trouwens zwaard geloot van HH, is best wel grappig
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_62776784
    Invasion is er tot 13-11. Zat tijd nog dus.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 11:16:53 #30
    84926 WyriHaximus
    pi_62777064
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef stbabylon het volgende:
    Hmm nice ! Ff nog dat ene ding halen dus .
    phluphy for president!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 11:17:56 #31
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_62777090
    Muru en KJ achter elkaar down een dag na de patch. Het is gewoon niet leuk op deze manier, ben dan ook helemaal gekapt met WoW

Maar ja, voor hoelang is dan de vraag *hoopt voor altijd
    AFC AJAX
    pi_62777778
    Uh oh, plague is spreading again
    pi_62777807
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef stbabylon het volgende:
    Hmm, volgens een Blizzard poster nog 'a few days'. En dat was gepost op maandag. Nouja, laten we het hopen. Ik heb iig gister nadat ik de roll verloren had nog ff 30 van die runes geneed zodat ik weer wat SoD's kan summonen. Vanavond toch maar, als ze er nog zijn, met een aantal guildies proberen.
    pi_62778632
    tvp
    pi_62778860
    Tvp:)
    Misschien toch maar Wotlk oppakken als hij uitkomt.
    pi_62779867
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef stbabylon het volgende:
    Is het heus?
    pi_62779921
    pi_62780554
    Ik wil naar huis en verder gaan met exploreren
      woensdag 29 oktober 2008 @ 13:29:24 #39
    84926 WyriHaximus
    pi_62780838
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
    Ik wil naar huis en verder gaan met exploderen
    ?
    phluphy for president!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 13:31:18 #40
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_62780889
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Met mijn mage doe ik:

Agony, corruption, siphon life, volgende.
    Staan bv een stuk of 10 van die wretched op QD op mn in te hakken terwijl ik kan life tappen. Siphon Life en 2set T6 bonus for teh win.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_62780919
    SS, auto, SS, meestal wel genoeg...
    pi_62780942
    Ik zit met een dillema.

Ik speel al sinds WoW uitkwam zo ongeveer. Ik heb 3 level 70 karakters, een Human Rogue, Gnome Warlock en Dranei Warrior.

Met de Rogue en Warlock heb ik in het verleden veel geraid. Dat doe ik nu niet meer omdat andere dingen meer tijd vragen, zoals werk, thuissituatie en andere bezigheden. Mijn vriendin speelt ook WoW maar speelt dan wel graag met mij, en wil daarom ook graag 70 geraken zodat we samen aan WOTLK kunnen beginnen. Haar grootste ergernis is dat voor haar alles nieuw is, voor mij niet, ik heb alles al tot in den treure meegemaakt. Als we beiden aan de uitbreiding beginnen is het nieuw en uitdagender dan nu.

Waar ik mee zit is dat sommige dingen me dusdanig ergeren dat ik overweeg toch te stoppen. Ik heb 3 level 70 karakters waar ik (naar eigen mening) toch heel behoorlijk mee overweg kan. Ik ken mijn plaats in de groep (indien aanwezig) en ken mijn skills. Ik kon vroeger vooral met mijn lock best wel een gevecht winnen (soms 2 tegelijk) en stond regelmatig heel hoog in raids.

Daar ik geen tijd meer heb voor raids, besloot ik de Warrior te levelen met de bedoeling PVP te gaan doen, in de hoop dat ik dan met minder tijdsinvestering per sessie, toch leuk te kunnen spelen. Ik vond warriors altijd al indrukwekkend in de BG's, maar ze blijken in de praktijk niet zo geweldig.
    Ondanks het feit dat ze plate armor dragen en veel mitigation hebben, gaan ze zo ongeveer net zo snel dood als een mage of andere class. Plate betekent niks meer en ze slaan erdoorheen als papier. BG's zijn voor mij dus ook een non-stop 'doodgaan en ressen' repetitie. Ik begrijp dat als ik Resilience zou gaan opbouwen, dat zou moeten verbeteren, maar dat vind je alleen op PVP gear, wat je in turn weer verdient door veel BG's te doen. (Arena trekt me niet). Met gemiddeld 200 a 300 honour per BG potje gaat dit tergend langzaam, en tegen de tijd dat ik een set zou hebben zijn wel een half jaar verder.

Ik zou graag door willen spelen en de WOTLK meemaken, maar het feit dat ik totaal het onderspit delf tegen welke class dan ook, BG of geen BG, ontneemt me de lust om dat nog te proberen, dan word het gewoon weer een solo-grind naar 80 om tegen hetzelfde probleem aan te lopen.
    Ik wil best de tijd nemen om eens een avondje te spelen, maar er zijn altijd mensen die geen leven hebben, de beste spullen hebben, en dat alle classes blijkbaar genormaliseerd zijn helpt ook niet.

Wat moet ik doen om met een redelijke tijdsinvestering toch een kans te maken? Ik verwacht niet bij de Top10 van de BG's te horen, maar een keertje langer dan 1 minuut rondlopen zonder de spirit healer weer af te wachten, zou toch leuk zijn...

P.S. Ik denk dat mijn speelstijl op zich niet verkeerd is, en mijn gear (Warrior heeft momenteel zelf gecrafte Thunder, onderweg naar Deep Thunder/Stormherald, met Arms build) is ook niet slecht. PVE rip ik meerdere level 70 mobs achtereen aan stukken en grinden gaat echt heel hard. Heb 6k armor en 20% crit, 11k HP en 5% to hit, waarmee ik dus (2h) effectief 0% miss heb.
    pi_62780998
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Agony, corruption, siphon life, volgende.
    Staan bv een stuk of 10 van die wretched op QD op mn in te hakken terwijl ik kan life tappen. Siphon Life en 2set T6 bonus for teh win.
    Mja maar ik ben nog maar level 17 he.
    pi_62781021
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 08:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik deed het solo in 40 minuten, dus tsja...
    De eerste keer had ik een beetje een multi-pull of 2 waardoor ik nogal hard de pan in ging... De 2e keer had ik een level 57 mee, dus moest ik iets meer clearen... Beide keren tijdens Ramstein de timer afgelopen..
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_62781118
    Nog even wachten op de expansion, beetje saai dat arena nog steeds niet lekker werkt
    pi_62781159
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Wiebelkont het volgende:
    Ik zit met een dillema.

Ik speel al sinds WoW uitkwam zo ongeveer. Ik heb 3 level 70 karakters, een Human Rogue, Gnome Warlock en Dranei Warrior.

Met de Rogue en Warlock heb ik in het verleden veel geraid. Dat doe ik nu niet meer omdat andere dingen meer tijd vragen, zoals werk, thuissituatie en andere bezigheden. Mijn vriendin speelt ook WoW maar speelt dan wel graag met mij, en wil daarom ook graag 70 geraken zodat we samen aan WOTLK kunnen beginnen. Haar grootste ergernis is dat voor haar alles nieuw is, voor mij niet, ik heb alles al tot in den treure meegemaakt. Als we beiden aan de uitbreiding beginnen is het nieuw en uitdagender dan nu.

Waar ik mee zit is dat sommige dingen me dusdanig ergeren dat ik overweeg toch te stoppen. Ik heb 3 level 70 karakters waar ik (naar eigen mening) toch heel behoorlijk mee overweg kan. Ik ken mijn plaats in de groep (indien aanwezig) en ken mijn skills. Ik kon vroeger vooral met mijn lock best wel een gevecht winnen (soms 2 tegelijk) en stond regelmatig heel hoog in raids.

Daar ik geen tijd meer heb voor raids, besloot ik de Warrior te levelen met de bedoeling PVP te gaan doen, in de hoop dat ik dan met minder tijdsinvestering per sessie, toch leuk te kunnen spelen. Ik vond warriors altijd al indrukwekkend in de BG's, maar ze blijken in de praktijk niet zo geweldig.
    Ondanks het feit dat ze plate armor dragen en veel mitigation hebben, gaan ze zo ongeveer net zo snel dood als een mage of andere class. Plate betekent niks meer en ze slaan erdoorheen als papier. BG's zijn voor mij dus ook een non-stop 'doodgaan en ressen' repetitie. Ik begrijp dat als ik Resilience zou gaan opbouwen, dat zou moeten verbeteren, maar dat vind je alleen op PVP gear, wat je in turn weer verdient door veel BG's te doen. (Arena trekt me niet). Met gemiddeld 200 a 300 honour per BG potje gaat dit tergend langzaam, en tegen de tijd dat ik een set zou hebben zijn wel een half jaar verder.

Ik zou graag door willen spelen en de WOTLK meemaken, maar het feit dat ik totaal het onderspit delf tegen welke class dan ook, BG of geen BG, ontneemt me de lust om dat nog te proberen, dan word het gewoon weer een solo-grind naar 80 om tegen hetzelfde probleem aan te lopen.
    Ik wil best de tijd nemen om eens een avondje te spelen, maar er zijn altijd mensen die geen leven hebben, de beste spullen hebben, en dat alle classes blijkbaar genormaliseerd zijn helpt ook niet.

Wat moet ik doen om met een redelijke tijdsinvestering toch een kans te maken? Ik verwacht niet bij de Top10 van de BG's te horen, maar een keertje langer dan 1 minuut rondlopen zonder de spirit healer weer af te wachten, zou toch leuk zijn...

P.S. Ik denk dat mijn speelstijl op zich niet verkeerd is, en mijn gear (Warrior heeft momenteel zelf gecrafte Thunder, onderweg naar Deep Thunder/Stormherald, met Arms build) is ook niet slecht. PVE rip ik meerdere level 70 mobs achtereen aan stukken en grinden gaat echt heel hard. Heb 6k armor en 20% crit, 11k HP en 5% to hit, waarmee ik dus (2h) effectief 0% miss heb.
    Onze guild raidt momenteel een paar (3-4) avonden doordeweeks van 20:00 tot 22:30. Ik ga met 2-3 mee elke week. In het weekend kijken we wie er online zijn en gaan dan meestal oldskool stuff raiden met af en toe een ZA of Kara tussendoor.

Daar buiten om speel ik af en toe voor arena, battlegrounds, herben/alchen, pug raidje of een instance. Niet meer bijzonder veel aangezien ik ook werk. Maar ik vind het best te doen. Af en toe een zaterdagavond stappen en zondagmiddag meestal zwemmen. Veel meer activiteiten doe ik zelf ook niet.
    pi_62781181
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De eerste keer had ik een beetje een multi-pull of 2 waardoor ik nogal hard de pan in ging... De 2e keer had ik een level 57 mee, dus moest ik iets meer clearen... Beide keren tijdens Ramstein de timer afgelopen..
    Baron gaat bij mij dood als zijn counter op 29 staat.

16 minuten dus.

edit: Solo ofc, he?

[ Bericht 7% gewijzigd door SharQueDo op 29-10-2008 13:48:45 ]
    pi_62781294
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef stbabylon het volgende:
    Oja? Weer zombies of..?

En idd ik had gister ook Stratholme gedaan, en Baron niet op tijd gekilled maar dat mens stond er nog gewoon en gaf me 300 reputation hehe
    pi_62781312
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:48 schreef Elmowan het volgende:

[..]

Oja? Weer zombies of..?
    * iets mompelt met avatars
    pi_62781344
    Oh je bedoelt dat alle avatars nu zombies zijn op officiele forums?
    pi_62781485
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:50 schreef Elmowan het volgende:
    niet alleen daar...
      woensdag 29 oktober 2008 @ 13:57:59 #52
    84926 WyriHaximus
    pi_62781511
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:50 schreef Elmowan het volgende:
    ..... bijna kijk eens iets minder ver dan je neus lang is
    phluphy for president!
      woensdag 29 oktober 2008 @ 14:02:38 #53
    84926 WyriHaximus
    pi_62781641
    quote:
    Ik zit met een dillema.

Vorm samen met je vriendin een arena team en speel daarmee gewoon samen (of met iemand anders natuurlijk) als je daar dan een hoge rating krijgt krijgt je toegang tot betere gear en overleef je weer langer etc etc. Natuurlijk kan je gewoon in BG spelen om te trainen als je arena buddy er niet is. Met 10 potjes per week ben je in principe klaar tenzij je echt snel wilt ranken dan word het een ander verhaal maar dan hoef je er nog steeds niet mega veel tijd in te steken.
    phluphy for president!
    pi_62781876
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Vorm samen met je vriendin een arena team en speel daarmee gewoon samen (of met iemand anders natuurlijk) als je daar dan een hoge rating krijgt krijgt je toegang tot betere gear en overleef je weer langer etc etc. Natuurlijk kan je gewoon in BG spelen om te trainen als je arena buddy er niet is. Met 10 potjes per week ben je in principe klaar tenzij je echt snel wilt ranken dan word het een ander verhaal maar dan hoef je er nog steeds niet mega veel tijd in te steken.
    Is het bij de Arena niet zo dat als je verliest, je alleen maar naar beneden gaat?
    pi_62782085
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

..... bijna kijk eens iets minder ver dan je neus lang is
    Ooooooooooooooooooooooh zo
      woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31:44 #56
    84926 WyriHaximus
    pi_62782371
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:13 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Is het bij de Arena niet zo dat als je verliest, je alleen maar naar beneden gaat?
    Yup, win je dan ga je omhoog verlies je dan ga je naar beneden.
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:21 schreef Elmowan het volgende:

[..]

Ooooooooooooooooooooooh zo
    phluphy for president!
    pi_62782505
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:31 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Yup, win je dan ga je omhoog verlies je dan ga je naar beneden.
    [..]

Dus maak ik dan nog steeds geen fuck kans, met de gear die ik nu heb (0 resilience), word ik nog steeds platgewalst in de Arena, zoals dat nu in worldwide PVP of BG's ook gebeurt.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 14:43:45 #58
    94617 Ps2K
    pi_62782697
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bedoel je dat als je er geen flikker van kan dat je toch nog wel kans maakt op gear?
    pi_62782796
    ding lvl 58..
    nu nog level 70 voor WotLK uitkomt.. ik hoop dat het lukt
      woensdag 29 oktober 2008 @ 14:49:45 #60
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62782878
    nou mensen, het jeukt als een malle om het spel niet weer te kopen..

Toch ga ik het niet doen omdat het veel teveel werk is en ik dan weer verslaafd raak..

Nee. vandaag Orange box besteld samen met Red Alert 3. gaat leuk worden. Ik had al de orange box, maar die eikels hebben mijn account disabled omdat ik zogenaamd mn account geshared had.
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
    pi_62783146
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Dus maak ik dan nog steeds geen fuck kans, met de gear die ik nu heb (0 resilience), word ik nog steeds platgewalst in de Arena, zoals dat nu in worldwide PVP of BG's ook gebeurt.
    Heb je een beetje reputation bij TBC instance factions? (Keepers of Time, Sha'tar etc etc)
    Daar kun je namelijk wat blauwe begin pvp gear kopen, kost een paar gold per stuk ofzo.
    Nadeel is dat je wel wat rep moet hebben.

Anders zit er denk ik niks anders op dan pvp'en tot je season 2 kunt halen met honor.
    Doe eens niet.
    pi_62783253
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

niet alleen daar...
    pi_62783262
    teeveepee
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_62783314
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Heb je een beetje reputation bij TBC instance factions? (Keepers of Time, Sha'tar etc etc)
    Daar kun je namelijk wat blauwe begin pvp gear kopen, kost een paar gold per stuk ofzo.
    Nadeel is dat je wel wat rep moet hebben.

Anders zit er denk ik niks anders op dan pvp'en tot je season 2 kunt halen met honor.
    Nee, daarvoor moet ik instances runnen, en daar heb ik de tijd niet voor. Ik heb er geen moeite mee dat ik er wat voor moet doen, maar het moet geen maanden duren, en het moet binnen mijn speeluren haalbaar zijn.
    pi_62783777
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Nee, daarvoor moet ik instances runnen, en daar heb ik de tijd niet voor. Ik heb er geen moeite mee dat ik er wat voor moet doen, maar het moet geen maanden duren, en het moet binnen mijn speeluren haalbaar zijn.
    Misschien kun je toch een paar delen halen, je hebt maar Honored nodig bij verschillende factions, wat je op zich makkelijk kunt halen door quests (met uitzondering van Keepers of Time en Sha'tar misschien). Als je met quests geleveled hebt, zul je waarschijnlijk genoeg rep hebben al voor een paar deeltjes?

Misschien de moeite waard om toch even online te kijken
    http://www.wowhead.com/?itemset=750
    Doe eens niet.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 15:20:19 #66
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62783854
    Damn wat gaan jullie snel . Tvp.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_62784419
    Is dat event nog aan de gang?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62784640
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Misschien kun je toch een paar delen halen, je hebt maar Honored nodig bij verschillende factions, wat je op zich makkelijk kunt halen door quests (met uitzondering van Keepers of Time en Sha'tar misschien). Als je met quests geleveled hebt, zul je waarschijnlijk genoeg rep hebben al voor een paar deeltjes?

Misschien de moeite waard om toch even online te kijken
    http://www.wowhead.com/?itemset=750
    Hm, dat is wel een hele goede tip. Samen met die Arena's. Ik ga deze set halen en kijken of ik mijn vriendin hard naar de 70 kan boosten, dat kan nog leuk worden
      woensdag 29 oktober 2008 @ 15:51:43 #69
    84926 WyriHaximus
    pi_62784853
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Bedoel je dat als je er geen flikker van kan dat je toch nog wel kans maakt op gear?
    Yup, afaik gaan ze dat in WOTLK niet veranderen. Season A is live, Season B is met korting verkrijgbaar en Season C is met honor verkrijg baar. Je zult dan wel niet alles direct kunnen kopen maar je kunt jezelf wel omhoog werken zo . En idd wat hier boven staan die rep gear is al met honored te krijgen. Instances zijn alleen nodig voor je laatste beetje rep de rest kan je doen met quests .
    phluphy for president!
    pi_62785510
    Zijn er veel cinematics te unlocken met quests ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      woensdag 29 oktober 2008 @ 16:21:40 #71
    84926 WyriHaximus
    pi_62785724
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
    Zijn er veel cinematics te unlocken met quests ?
    Dunno afaik alleen die met die gate enzo. Zou wel erg tof zijn als er meer van dat soort shit in het spel zit !
    phluphy for president!
    pi_62785815
    Ja idd
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      woensdag 29 oktober 2008 @ 16:28:50 #73
    84926 WyriHaximus
    pi_62785938
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
    Ja idd
    Naast smilies op hun boomstronken plaatst blizz ook smilies op hun kaarten
    phluphy for president!
    pi_62786641
    TVP
      woensdag 29 oktober 2008 @ 17:16:15 #75
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_62787230
    teeveepee
    .
      woensdag 29 oktober 2008 @ 18:02:18 #76
    133755 Insania
    Wederom kritisch
    pi_62788354

De effecten bij Death Knight zijn wel spectaculair
    Hebben ze alle effecten wat "mooier" gemaakt? Mijn man zegt dat zijn warlock spells er nu beter uit zien, maar als rogue merk ik er weinig van so far.
    Dunkelheit
    pi_62788990
    en ALTIJD is godverdomme Cyclone Battleground degene met login probs

/gief free Migration plz
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62789294
    Als de migration naar Terokkar en/of Azuremyst open gaat dan ga ik daar heen, Scarab Lord halen. :3 Maar eerst ff de scepter halen. Moet BWL in. ^^
    pi_62789860
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef SharQueDo het volgende:
    Als de migration naar Terokkar en/of Azuremyst open gaat dan ga ik daar heen, Scarab Lord halen. :3 Maar eerst ff de scepter halen. Moet BWL in. ^^
    Succes daarmee, reken er maar op dat je sowieso een hele guild bereid moet krijgen die jou daarbij wilt helpen. En dan nog de talloze andere WoW spelers die dat ook willen
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:32:07 #80
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62790477
    Ik vind gewoon dat ze die hele questlijn eruit moeten gooien. Die tijd is geweest, jammer dan.

btw, is je server tot een uur of 6 offline geweest, zit er nu alweer een queue van 800 man .
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:44:53 #81
    117776 OFfSprngr
    pi_62790876
    Heb dus net mn nieuwe video kaarten dr in gedouwt en wil ik even kijken wat mn FPS is.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
    pi_62791408
    tvp
    pi_62792288
    Ik maak altijd de fout dat ik nieuwe gebieden ga checken op youtube,,
    Dan valt er niet meer te zien natuurlijk in het spel.. Vraag één geheime locatie, easter eggs en glitches aan mij en ik ken 'm.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62793121
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Hm, dat is wel een hele goede tip. Samen met die Arena's. Ik ga deze set halen en kijken of ik mijn vriendin hard naar de 70 kan boosten, dat kan nog leuk worden
    2 van de set-items heb ik, en mocht gelijk even mee op een guild run langs Magisters Terrace, goed voor Epic boots nu nog even Rep farmen bij die andere drie
    pi_62793743
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Succes daarmee, reken er maar op dat je sowieso een hele guild bereid moet krijgen die jou daarbij wilt helpen. En dan nog de talloze andere WoW spelers die dat ook willen
    AQ40 en BWL laatst met 40 man gepugged. Ging teringsnel. En m'n guild krijg ik wel zover dat we world bosses gaan killen met 5 man. Moet alleen BoN rep hebben.
    pi_62793763
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef drumstickNL het volgende:
    Ik maak altijd de fout dat ik nieuwe gebieden ga checken op youtube,,
    Dan valt er niet meer te zien natuurlijk in het spel.. Vraag één geheime locatie, easter eggs en glitches aan mij en ik ken 'm.
    Die 'best glitch' in Dalaran is trouwens vet. Die muziek onder 'het' youtube filmpje.
    pi_62797875
    quote:
    Ik zit met een dillema.

-------

Zelf speel ik ongeveer anderhalf jaar op me warrior... ongeveer 8 maanden hardcore geraid en nu gewoon voor de fun beetje pvpen.. ik heb redelijk wat resilience opgebouwd (350) en loop rond in s3 gear. In bg's moet je gewoon een healer bij je hebben, anders ie het inderdaad veel doodgaan. Misschien wat voor je vriendin om shaman of paladin te spelen .

Als ik zo naar je stats kijk heb je niet echt goede gear.... 20% crit is echt heel erg weinig. Ik zit tegen de 40% aan en als ik met een fury warrior of feral druid zit dus al snel 45% crit. dat icm met 2200 ap self buffed kunnen clothies het toch lastig met me hebben.

Een warrior is lastig te spelen, pas toen ik me echt bezig ging houden met arena (1920 rating gehaald, net geen 3s shoulders dus) leerde ik een stuk meer over mijn klasse maar vooral over andere klasses. Warriors hebben nou eenmaal geen manier om te ontsnappen, houd daarom je team members in de gaten en vermijd sitatuaties waar je er alleen voor staat. 1v1 is warrior ongeveer de zwakste klasse. Samen met andere en vooral een healer ben je waarschijnlijk de meeste gevreesde klasse, behalve voor mages dan.
    pi_62799923
    tvp
    pi_62800670
    Goed, [Head of the Broodlord Lashlayer] is binnen, nu mag ik Brood of Nozdormu rep gaan grinden.
    pi_62801793
    En hoe ga je dit doen:
    http://www.wow-europe.com(...)ort/wareffort.html?3

in je eentje???
    pi_62801852
    quote:
    Dat kan volgens mij niet. Het realm is 90 dagen gesloten voor migratie en volgens mij heeft blizz een ingebouwd genereringssysteem voor de benodigde reagents voor de opening van die gates ingebouwd en duurt die 90 dagen. Dat hebben ze toendertijd expres gedaan omdat anders het te lang duurde voordat de gates open zouden gaan op sommige realms. Dus die gates zijn over 90 dagen open als de migratie gaat gebeuren.
    Overigens zijn er een paar fanatiekelingen op die server al vanaf dag 1 balletje aan het afwachten op die questchain, dat ga je nooit redden. Volgens mij liggen die 24/7 voor die gates te wachten
    pi_62802053
    Ja, sorry..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 30 oktober 2008 @ 08:03:14 #93
    84926 WyriHaximus
    pi_62802083
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:02 schreef Insania het volgende:
    [ afbeelding ]

De effecten bij Death Knight zijn wel spectaculair
    Hebben ze alle effecten wat "mooier" gemaakt? Mijn man zegt dat zijn warlock spells er nu beter uit zien, maar als rogue merk ik er weinig van so far.
    Yeah alles ziet er net ff beter uit dan eerst . Merk het niet aan de visual effecten van me rogue maar meer aan die van andere spelers en aan me mount wolkje .
    phluphy for president!
    pi_62802956
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef CittaR het volgende:

[..]

Zelf speel ik ongeveer anderhalf jaar op me warrior... ongeveer 8 maanden hardcore geraid en nu gewoon voor de fun beetje pvpen.. ik heb redelijk wat resilience opgebouwd (350) en loop rond in s3 gear. In bg's moet je gewoon een healer bij je hebben, anders ie het inderdaad veel doodgaan. Misschien wat voor je vriendin om shaman of paladin te spelen .

Als ik zo naar je stats kijk heb je niet echt goede gear.... 20% crit is echt heel erg weinig. Ik zit tegen de 40% aan en als ik met een fury warrior of feral druid zit dus al snel 45% crit. dat icm met 2200 ap self buffed kunnen clothies het toch lastig met me hebben.

Een warrior is lastig te spelen, pas toen ik me echt bezig ging houden met arena (1920 rating gehaald, net geen 3s shoulders dus) leerde ik een stuk meer over mijn klasse maar vooral over andere klasses. Warriors hebben nou eenmaal geen manier om te ontsnappen, houd daarom je team members in de gaten en vermijd sitatuaties waar je er alleen voor staat. 1v1 is warrior ongeveer de zwakste klasse. Samen met andere en vooral een healer ben je waarschijnlijk de meeste gevreesde klasse, behalve voor mages dan.
    Wiebelkont, het zou ook erg veel helpen als je de armory link ff post. Je gear lijkt zo 1-2-3 inderdaad vrij slecht, zeker voor het einde van TBC (wat ook meteen een downside is ervan, men krijgt te vlug en gemakkelijk epic loot). Ik zou me er niet te druk om maken en in WotLK pas te gaan voor wat je wilt, desnoods dat je nu nog wat honor bij elkaar sprokkelt, maar puur om te bewaren voor WotLK PvP gear.

Warrior kan vrij sterk zijn in 1v1, dus daar ben ik het niet echt mee eens CittaR. Nu ben ik zelf een protection warrior en geen enkele meleeclass slaat een deukje in me ( ), maar ook met iets als Arms of Fury kan je vrij sterk zijn en iig een gelijk gegearde tegenstander zo de grond in meppen (het feit dat ik een S2 healer met een shield slam al 60% eraf mep, zegt wel iets ). Je bent alleen heel erg afhankelijk van je gear, en in het geval van hierboven is het vrij weinig, zeker in vergelijking met de rest van de spelers.
    pi_62803361
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Wiebelkont, het zou ook erg veel helpen als je de armory link ff post. Je gear lijkt zo 1-2-3 inderdaad vrij slecht, zeker voor het einde van TBC (wat ook meteen een downside is ervan, men krijgt te vlug en gemakkelijk epic loot). Ik zou me er niet te druk om maken en in WotLK pas te gaan voor wat je wilt, desnoods dat je nu nog wat honor bij elkaar sprokkelt, maar puur om te bewaren voor WotLK PvP gear.

Warrior kan vrij sterk zijn in 1v1, dus daar ben ik het niet echt mee eens CittaR. Nu ben ik zelf een protection warrior en geen enkele meleeclass slaat een deukje in me ( ), maar ook met iets als Arms of Fury kan je vrij sterk zijn en iig een gelijk gegearde tegenstander zo de grond in meppen (het feit dat ik een S2 healer met een shield slam al 60% eraf mep, zegt wel iets ). Je bent alleen heel erg afhankelijk van je gear, en in het geval van hierboven is het vrij weinig, zeker in vergelijking met de rest van de spelers.
    Bij deze. Ik heb sinds gisteravond 2 van de 5 genoemde set items gehaald en grind nu voor de andere 3. Misschien was het luck of gewoon een goeie dag, maar het ging al beter in AV gisteren

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Daneeth

- edit - Ik zie dat hij nog niet bijgewerkt is, ik heb al 2 stuks savage plate nu (head en hands) en die epic boots uit magisters terrace.
    pi_62803542
    Sinds gisteren ben ik op 75% van mijn The Explorer titel. Alleen Northrend nog

Maar moet nu wel een andere uitdaging vinden. Qua achievements dan he

34.2M Damage sinds 3.0.2 en 6400 kills
      donderdag 30 oktober 2008 @ 09:47:59 #97
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62803791
    quote:
    Gaat moeilijk worden denk ik.
    Volgens mij mag je de eerste 60 of 90 dagen niet naar een nieuwe server migreren.
    En deze week zullen de eerste level 70's al aan het grinden zijn in Silithus.

Maar succes iig
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_62804028
    Scarab Lord op een nieuwe server is volgens mij niet te doen door migraten.

Er zullen altijd van die ziekelingen zijn die binnen 3 dagen 70 zijn en er dan keihard tegen aan gaan. Met een groep.
    pi_62804183
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef stbabylon het volgende:
    Scarab Lord op een nieuwe server is volgens mij niet te doen door migraten.

Er zullen altijd van die ziekelingen zijn die binnen 3 dagen 70 zijn en er dan keihard tegen aan gaan. Met een groep.
    En dan op het laatst ruzie krijgen over wie de mount nou krijgt
      donderdag 30 oktober 2008 @ 10:31:16 #100
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62804727
    Hmmm, die nieuwe sets die te koop zijn voor necrotic runes zijn eigenlijk best lekker als upgrades

Half uurtje grinden en je hebt 2 items, 3 als je geluk hebt. Over wellfare gear gesproken
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 30 oktober 2008 @ 10:54:38 #101
    84926 WyriHaximus
    pi_62805318
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Murloc het volgende:
    Hmmm, die nieuwe sets die te koop zijn voor necrotic runes zijn eigenlijk best lekker als upgrades

Half uurtje grinden en je hebt 2 items, 3 als je geluk hebt. Over wellfare gear gesproken
    Idd en dan ook een epic broek 100% laten droppen van die invasion camps . Epics horen epic te zijn dit is gewoon te makkelijk. Zolang we straks maar weer moeite moeten gaan doen voor onze eplix!

Ow en deze loopt al de hele tijd achter me aan

phluphy for president!
    pi_62805358
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
    En hoe ga je dit doen:
    http://www.wow-europe.com(...)ort/wareffort.html?3

in je eentje???
    Neuh, War Effort laat ik de server lekker doen. Ik ga verder met BoN rep grinden (Fragments en AQ) op m'n eigen server.
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Murloc het volgende:

[..]

Gaat moeilijk worden denk ik.
    Volgens mij mag je de eerste 60 of 90 dagen niet naar een nieuwe server migreren.
    En deze week zullen de eerste level 70's al aan het grinden zijn in Silithus.

Maar succes iig
    Jij gaat mij toch niet vertellen dat tientallen mensen in de 1e week 70 zijn en mensen in 3 maanden tijd duizenden en duizenden Silithus Carapace Fragments gegrind hebben (per player) en miljoenen items hebben ingeleverd? Dat duurt echt wel langer hoor. Tegen die tijd is migration al open. Alleen jammer dat dat net valt tijdens de nieuwe expansion.
    pi_62805456
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Basimah het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij niet. Het realm is 90 dagen gesloten voor migratie en volgens mij heeft blizz een ingebouwd genereringssysteem voor de benodigde reagents voor de opening van die gates ingebouwd en duurt die 90 dagen. Dat hebben ze toendertijd expres gedaan omdat anders het te lang duurde voordat de gates open zouden gaan op sommige realms. Dus die gates zijn over 90 dagen open als de migratie gaat gebeuren.
    Overigens zijn er een paar fanatiekelingen op die server al vanaf dag 1 balletje aan het afwachten op die questchain, dat ga je nooit redden. Volgens mij liggen die 24/7 voor die gates te wachten
    wtf *droom in diggelen valt* bron?
    pi_62805537
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef DjNivek het volgende:

[..]

warriors zijn de laatste patch een stuk sterker geworden. Maar tegen de meeste klasses is het toch lastig... ikheb het nu echt over 1v1, dus niet in een bg waar je de andere kan verrassen. Rogues waren altijd makkelijk te verslaan, 10 sec disarm maakt het wat moeilijker. Mage is niet te doen. SL/SL lock waren tot voor de patch onmogelijk. goede resto druid kan uren voor je weg blijven lopen, vooral nu ze mace stun eruit hebben gehaald. paladins zijn onmogelijk. goede resto shaman hoort het ook te winnen, enhancement kom ik niet vaak tegen. priests heb je nu wel een kans tegen, maar een goede priest kan het je toch erg moeilijk maken.

Zelf ben ik nu ook prot gespecced en in pvp gear kan ik echt sicke dps doen, gister 1300 dps gehaald in blasted lands tegen die zombies. Shockwave is echt een vette skill.
    pi_62810702
    Ik heb ook een lvl 70 warrior. Als je 1 instance doet dan valt de tijd die je kwijt bent echt wel mee. Vooral met wotlk worden die instances gefarmed dus altijd wel een groep te vinden. Je bent dus niet veel meer tijd kwijt aan instances dan aan PvP denk ik.

En ik weet niet hoe het zit met Wotlk maar in TBC (en pre-TBC) heb je ook kleinere raids zoals Gruul, Magtheridon en Onyxia's lair. Die duren echt niet zo lang. Uit eindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan pvp'en alsmede aan pve. Het verschil (wat erg fijn is dat wel) is dat pvp individueel is en je nooit naar een groep hoeft te zoeken. En op bijvoorbeeld Magtheridon heb je bijna nooit een queue voor Bg's/Arena.
    pi_62814239
    Op normal: hoe snel je instance gaat hangt echt af van hoe goed je healer is. En dan vooral of die niet oom is na elke pull. Een normal instance moet je toch niet meer dan 45 minuten kosten. Misschien iets meer voor MgT ofzo..
    "Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
    pi_62815526
    Vind eigenlijk de WoW muziek nogal eentonig als je het spel al een lange tijd speelt.
    Zou vetter zijn dat ze net zoals de Total War serie bijvoorbeeld als je aanvalt ruigere muziek hoort dan als je gewoon van A naar B gaat. Snappie ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 30 oktober 2008 @ 16:53:33 #108
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62815574
    Vanavond es kijken of we 4/6 in Sunwell kunnen halen!
      donderdag 30 oktober 2008 @ 17:18:12 #109
    94617 Ps2K
    pi_62816121
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
    Vind eigenlijk de WoW muziek nogal eentonig als je het spel al een lange tijd speelt.
    Zou vetter zijn dat ze net zoals de Total War serie bijvoorbeeld als je aanvalt ruigere muziek hoort dan als je gewoon van A naar B gaat. Snappie ?
    Ik heb de muziek altijd uit en winamp op de achtergrond aan
    pi_62816517
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Wat deze kerel zegt.

Lekkere chille trance, triphop of 3fm bij het farmen. Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
    pi_62817922
    Honorpoints van pvp worden toch niet gereset als WOTLK uitkomt? Evenals kills.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 18:51:10 #112
    84926 WyriHaximus
    pi_62818104
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
    Honorpoints van pvp worden toch niet gereset als WOTLK uitkomt? Evenals kills.
    Nope en nope, alleen de arena dingen worden gereset .
    phluphy for president!
    pi_62819118
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef Jdijkers het volgende:
    Ik heb ook een lvl 70 warrior. Als je 1 instance doet dan valt de tijd die je kwijt bent echt wel mee. Vooral met wotlk worden die instances gefarmed dus altijd wel een groep te vinden. Je bent dus niet veel meer tijd kwijt aan instances dan aan PvP denk ik.

En ik weet niet hoe het zit met Wotlk maar in TBC (en pre-TBC) heb je ook kleinere raids zoals Gruul, Magtheridon en Onyxia's lair. Die duren echt niet zo lang. Uit eindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan pvp'en alsmede aan pve. Het verschil (wat erg fijn is dat wel) is dat pvp individueel is en je nooit naar een groep hoeft te zoeken. En op bijvoorbeeld Magtheridon heb je bijna nooit een queue voor Bg's/Arena.
    [complot] dat komt omdat Nihilium erop zit, dan zorgen ze wel dat die realm goed is. [/complot]
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62819993
    tvp
    pi_62820721
    pi_62821167
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Wat heb je opstaan dan ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62821219
    Vandaag undead broek gekregen, en genoeg runes voor de gloves, shoulder en insta-pali
    pi_62821613
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef SharQueDo het volgende:
    [ afbeelding ]
    2 X shaman?
    Fear is the grease of society.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 20:58:52 #119
    66083 Platina
    78th Element
    pi_62821694
    Ja wat is daar het nut van :S, Zag laatst ook een dualboxer met 4 druids...
    pi_62823198
    Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62823302
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

2 X shaman?
    Yep.

Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
    pi_62825387
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
    Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
    Ik heb een title zodra ze eindelijk 3.0.3. live gooien.

Kael in MgT blijft een interessant gevecht.
    pi_62825783
    Ik heb Jenkins en the Hallowed als patch live gaat.
      donderdag 30 oktober 2008 @ 23:45:42 #124
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62826044
    Ik ben met RaF tegelijk een rogue en een mage aan het levellen (2x wow in window mode) alleen dat gaat niet zo makkelijk omdat een mage niet echt een autoattack heeft . In een vorig topic was iemand die met scriptjes ofzo een keybind maakte voor het ene wow-scherm terwijl je in het andere bezig was maar ik kan dat niet zo gauw weer terugvinden... Weet iemand nog wie dat was ?
      donderdag 30 oktober 2008 @ 23:54:15 #125
    130412 Katth
    I wanna do bad things with you
    pi_62826222
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
    Ambassador

Exalted met alle Alliance home cities (Stormwind, Ironforge, Gnomeregan Exiles, Exodar en Darnassus).

Heb ook Jenkins en The Hallowed ga ik ook krijgen.

Voor explorer moet je alle plekken van je map zichtbaar hebben gemaakt. Je hoeft dus niet overal geweest te zijn. Dus cartographer uit en dan gaan exploren ^^

Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
    History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
    pi_62827871
    Nieuwe interface. :3

Links boven de map: Player
    Rechts boven de map: Target
    Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
    Boven player frame: Focus
    Boven target frame: Focus target

- Dominos (action bars)
    - X-Perl (unit frames)
    - Quartz (cast bars)
    - Prat (chat mod)
    - Sunn (viewport art)
    - Minimap Button Frame
    - Chinchilla (minimap enhancements)
    - DBM & CT_Raid

Daarnaast:
    - Atlasloot
    - Cartographer

Nog ontbrekend:
    - Auctioneer
    - Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
    - Fubar (komt bovenin)
    - Omen
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 03:15:59 #127
    133755 Insania
    Wederom kritisch
    pi_62828221
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 23:54 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
    1475
    Dunkelheit
    pi_62829058
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef SharQueDo het volgende:

[ afbeelding ]

Links boven de map: Player
    Rechts boven de map: Target
    Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
    Boven player frame: Focus
    Boven target frame: Focus target

- Dominos (action bars)
    - X-Perl (unit frames)
    - Quartz (cast bars)
    - Prat (chat mod)
    - Sunn (viewport art)
    - Minimap Button Frame
    - Chinchilla (minimap enhancements)
    - DBM & CT_Raid

Daarnaast:
    - Atlasloot
    - Cartographer

Nog ontbrekend:
    - Auctioneer
    - Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
    - Fubar (komt bovenin)
    - Omen
    wow nice, frisse kijk op wow weer.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62829064
    lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62829073
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 08:09 schreef drumstickNL het volgende:
    lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
    Nah, een avondje, valt reuze mee
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:36:33 #131
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62829358
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:
    Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.

en het geouwehoer op TS natuurlijk
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_62829481
    Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.

Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.

Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:13:27 #133
    130412 Katth
    pi_62829943
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef stbabylon het volgende:
    Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.

Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.

Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
    Classic raider is toch inclusief AQ40 en BWL? Aangezien het raid instances zijn, ik moet ze beide ook nog + onyxia. Voor mij was Ragefire Chasm niet zo makkelijk te doen als alliance, maar 1x dood gegaan onderweg en ik was er.

Bloodsail Admiral is zeker een leuke titel. Ik zit nu zelf op 21 exalted. De critter achievement kan je nog niet doen, omdat 2 critters in Northrend zitten. Ik heb de andere allemaal al, gedaan tijdens het exploren ^^
    pi_62830075
    Ja, Classic Dungeonmaster heb ik al, Raider wil ik nog

Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
    pi_62830141
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 22:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Yep.

Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
    Oh ik dacht Stella Gommans en Loretta Schrijver
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:27:08 #136
    130412 Katth
    pi_62830209
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:

Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
    nerf hunters...
    pi_62830322
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef Katth het volgende:
    nerf hunters...
    Tsja, om dat mogelijk te maken moet ik wel met 53/8/0 rond lopen, waardoor ik niet meer serieus word genomen. Maar ja, die 4 punten zijn toch best belangrijk. Daarna loop ik nu continue met een focus-hungry pet rond. Maar goed, ik heb het er voor over. Heb nu wel heel veel plezier met het solo-en van van alles en nog wat. Zo'n Shadow of Doom krijg ik bijna dood solo. Fel Reaver lukt me ws. ook (die in HFP). En allerlei dungeons.

Maar goed, ik zit met smart te wachten op level 72. Dan kan ik 4 extra talents hebben voor mijn pet EN gftt.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:45:34 #138
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_62830587
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:

Gorilla met deze spec o.i.d.? Lijkt me ook wel leuk om te proberen
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:53:19 #139
    94617 Ps2K
    pi_62830757
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 20:40 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Wat heb je opstaan dan ?
    Metal
    pi_62830790
    Nee deze: http://www.wowhead.com/?petcalc=0uzGzrG0cz

Taunt is belangrijk enzo

Helemaal niks in extra damage.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:25:26 #141
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62831514
    Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!

Hebben jullie nog speciale raid-plannen voor die laatste week?

Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:35:38 #142
    130412 Katth
    pi_62831772
    Nice, ik ben nooit verder gekomen dan Brutallus. Guild disbande, omdat raidleaders geen tijd meer hadden.

Hier is een mooie SWP film: http://files.filefront.com/25wmv/;12178523;/fileinfo.html
    pi_62831810
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
    Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!

Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
    Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
    pi_62833558
    quote:

Geen raid plannen maar wel goldfarmen, gebieden bestuderen, slaapzak kopen en eten kopen ik ben er klaar voor
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:40:20 #145
    84926 WyriHaximus
    pi_62835030
    Gister gehaald ! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien .)
    phluphy for president!
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:58:43 #146
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62835481
    Ff vraagje voor de rogues hier;

Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
    Maar zal ik voor sword of dagger gaan?
    Oftewel, zal ik switchen van combat swords naar mutilate spec?
    Weet het ff niet...
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_62836823
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat deze kerel zegt.

Lekkere chille trance, triphop of 3fm bij het farmen. Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
    Ja idd, ik luister altijd Dubstep of Drum n Bass tijdens het raiden, of af en toe Dragonforce . Te fout eigenlijk, maar om een of andere reden vind ik het wel vet .

Gisteren trouwens eindelijk die shoulders uit heroic MGT geloot, dus nu ben ik toch nog even full epic geweest voordat wotlk uit is .
    pi_62837004
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef WyriHaximus het volgende:
    Gister gehaald ! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien .)
    [ link | afbeelding ]
    Hehe nice, daar moet je er 50 voor hebben toch? Heb er nog maar 11
    pi_62838597
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:

Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
    Weet het ff niet...
    Mutilate is veel toffer spelen dan Combat Swords.

Enige minpunt is dat 99 van de 100 rogues Muti zijn.....

En oh ja, geen OH halen man, doorsparen voor de MH.

[ Bericht 9% gewijzigd door PBateman1978 op 31-10-2008 15:01:38 ]
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:04:07 #150
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62839028
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
    Ik hoop het! En dan moet eigenlijk de healing staff nog droppen ook Twins lijkt me inderdaad wel gemakkelijk, M'uru heb ik echt geen idee van. Maar goed, kwestie van proberen natuurlijk.

De nerf kwam voor ons eigenlijk wel net iets te vroeg, ik had onwijs veel lol in Sunwell. Net Brutallus nog neer voor de patch, voelde toch wel als een mijlpaal. Nu is het ook nog wel leuk, maar het voelt allemaal minder 'echt'.
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:

Weet het ff niet...
    Ik speel nauwelijks nog met m'n rogue, maar waar in BC combat swords de meeste DPS deed, wordt WotLK de terugkeer van de dagger, toch? Ik zou lekker voor daggers gaan, dat zou ik op dit moment ook met m'n rogue doen.
    pi_62839072
    Deathwing-EU ?

Vanaf het begin in 2003 al ?
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:12:35 #152
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62839282
    quote:

Nice . Mijn guild deed hetzelfde voor de patch (3 avonden per week) maar bij ons gingen de tanks op hiatus . Net Brutallus niet neer gekregen voor de patch en nu raiden we niet meer . Maar hopelijk kan ik deze week weer een plekje krijgen in de alt raid van de beste guild op mijn server, die voor de patch met alleen alts Kalecgos ook al neer hadden .
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:16:19 #153
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62839404
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
    Deathwing-EU ?

Vanaf het begin in 2003 al ?
    Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef Fir3fly het volgende:

Nice . Mijn guild deed hetzelfde voor de patch (3 avonden per week) maar bij ons gingen de tanks op hiatus . Net Brutallus niet neer gekregen voor de patch en nu raiden we niet meer . Maar hopelijk kan ik deze week weer een plekje krijgen in de alt raid van de beste guild op mijn server, die voor de patch met alleen alts Kalecgos ook al neer hadden .
    Da's balen inderdaad. Als je met zo'n alt raid mee kunt zou dat ook wel vet zijn, als je het maar gezien hebt toch? Dat heb ik nu ook, het is ergens wel zonde dat het nu een stuk makkelijker geworden is, maar nu krijgen veel meer mensen de kans om nog wat van de raids te zien waar heel wat ontwikkeltijd in is gestoken. End-game content wordt na een expansion bijna niet meer gespeeld (die heb ik ook helemaal overgeslagen omdat ik nog geen level 60 had toen BC uit kwam).
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:24:06 #154
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62839617
    Ik had hetzelfde. Met een paar lui van mijn guild AQ en BWL enzo gedaan, is toch nog best geinig. En ja, het is leuk om die Sunwell gevechten gezien te hebben, maar het is natuurlijk maar een schim of wat het ooit was. Ik zeg van mezelf dat ik tot en met Kalecgos gedood heb, alles na deze patch 'telt' gewoon niet meer .
    pi_62839701
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef TripleM het volgende:
    Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?
    Niets dan, dan ben je niet van de oude kliek

Ben ooit begonnen op DW, en dat was de leukste tijd in WoW.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:22:32 #156
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_62841252
    Haha nee ik ben niet van de oude Deathwing-kliek idd. Ravenholdt was wel een superleuke server hoor! Niet extreem serieuze RP, gewoon leuk. Soms ga ik er nog wel es kijken, en het is een verademing om niet zo nu en dan het gevoel te hebben dat je zoveel mogelijk van die rot kinderen tegelijk met hun koppen tegen elkaar wilt slaan, met al dat gepwn en gen00b en l2p en QQ. Bah.

Maarrrrrrrrr het is weer weekend!
    pi_62842693
    Yaaa
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:41:02 #158
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_62846551
    Zie die add ons zoals heal bot staan wat houd dat in?

Ik heal nu nog alles 'manueel' en wat is de verbetering als ik die add ons ga gebruiken?

Als holy priest dan, zit nu bij Zul'farak te healen.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:57:33 #159
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_62850149
    Oud misschien, toch opmerkelijk:

In what is perhaps the most shining example of obsession and geekiness I have ever seen, a fella by the name of Bradster has 36 World of WarCraft accounts that he plays on 11 computers simultaneously. He mainly seems to be doing it because he doesn’t like to rely on so many other people to get a raid going, which includes attacking the Alliance capital cities, and on that front I can totally see where he’s coming from.

I hate those Alliance douchebags too, but I’m not about to drop $5711 per year like Bradster is. The best way to get to them is to just live well, right? Well, Bradster doesn’t appear to be letting the Alliance off the hook so easily, as he plans on picking up 36 copies of Wrath of the Lich King on day one, spending around $1500, just so he can have a raid group of level 80 Shamans terrorizing Stormwind as soon as possible.

Read on to see how this crazy man manages to control all of these characters.

From the Bradster himself:

A lot have asked me, why create so many? The main reason is to invade Stormwind and Ironforge when they reach top level. I’m sure the Alliance will put up a big fight when that happens. We’ll see how it goes. If they don’t make level 70 before Wrath of the Lich King, then it will be at level 80. That is my main goal. That will probably happen after I’ve got some PvP gear from the battlegrounds. I’m also planning to do some 25 and 10 man raid instances but that is secondary to my PvP goal. Of course I’ll be doing arenas too to build up PvP gear but I’m not expecting to do that great there because I’m way behind in gear right now. I need to get to level 70 first, then level 80 and by then I will probably have all green gear while most others have been doing the battlegrounds and arenas.

It costs me exactly $5711 in subscription costs per year with 36 accounts on the 6 month pay schedule. Not bad considering I’m looking at it like it’s a hobby and there are more expensive hobbies out there than World of Warcraft.

32 of my shaman are level 61. One shaman that I had before I started the 32 is at level 70 along with 8 other level 70 classes that I had. My mage, priest and druid are in the center of the circle of shaman in the pictures but they are kind of hard to see. I’ve also got some mages and priests that I’m currently working on that are level 23. Once they are at level 31.9, I will stop working on them, get 16 of them to level 60 with the recruit-a-friend bonus levels and work on the shaman again.

When Wrath of the Lich King is released, I plan to be at the store when it opens and will purchase 36 copies of it. With tax, it should be about $1500 for all of them. Then the shaman are on their way to level 80 along with the priest, druid and mage.

By the way, I have 9 level 80 shaman created on the Murmur PvP realm in the Wrath of the Lich King beta. I mainly tried it out to see how well my computers would work as they are. With the exception of one my desktop computers, I should be fine with the hardware that I have.

I use 3 addons in the game. CT_MapMod is used to give me locations for quests, etc. ClassIcons is another addon that I use to show the class of the target. It helps for PvP encounters. Then the last addon I use is SSPVP2 which is excellent for displaying timers and other things while in the battlegrounds.

For my keys to send to all instances of WoW on my computers, I use Octopus 1.3.2. Maximizer in Octopus allows me to start up all WoW instances at the same time or any individual instance such as if a WoW instance has crashed. It also allows me to shutdown all of the computers at the same time.

Here is a picture of my computer set up:

Not shown to the right is another laptop which runs 3 copies that I just moved there. The keyboard on the right was moved to the top shelf there as I don’t really use that keyboard while playing. I have macros that set my main assist/cast/follow. Any of the eight screens to the front can be set to main assist/cast/follow as my mouse scrolls to them all using Octopus.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_62850344
    Ja ik heb 't al eens gelezen maar vraag me toch echt af hoe die dat bestuurd.. xD
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:07:19 #161
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_62850437
    Ja veel, heel veel macro's denk ik. Wat een mafkees.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:09:19 #162
    84926 WyriHaximus
    pi_62852243
    Score scripts ff iets aangepast, nu tenminste een fatsoenlijk hoeveelheid mensen in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/

Ow en gloeidoos heeft de grootste .

EDIT over hierboven: en ik dacht dat ik verslaafd was !
    phluphy for president!
    pi_62852913
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
    Score scripts ff iets aangepast, nu tenminste een fatsoenlijk hoeveelheid mensen in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/

Ik kom er nog steeds niet in
    Any chance omdat je Grim Batol aan elkaar hebt gezet? Een server als Twisting Nether heeft een spatie ertussen iig.
    pi_62853888
    Dan vind ik mijn twin Shammies toch leuker.

Trouwens ding 31 (van 18 vandaag, totaal 18 uur /played nu).
      zaterdag 1 november 2008 @ 02:35:00 #165
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_62855283
    TK gecleared met PuG... het verschil tussen de echte kael en die in MgT is gewoon verdwenen .
      zaterdag 1 november 2008 @ 03:45:30 #166
    117776 OFfSprngr
    pi_62855565
    quote:

Helaas is armory nog steeds niet upgedate. -_-

Overigens heb ik er een lvl 11 warrior bij, ik zou wachten op heirloom items en wotlk met snellere xp blablabla, maar ik zat me vanavond zo te vervelen.
    .
    .
      zaterdag 1 november 2008 @ 03:47:20 #167
    117776 OFfSprngr
    pi_62855571
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 02:35 schreef Fir3fly het volgende:
    TK gecleared met PuG... het verschil tussen de echte kael en die in MgT is gewoon verdwenen .
    Ik heb gister TK voor het eerst gecleared, gelijk de MH rep ring gehaald.
    .
    .
    pi_62856686
    Ik speel niet zoveel het kost me vaak een week of twee voordat ik 30 ding..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62857003
    quote:

ik sta maar 49ste

em die hp/mana meter klopt niet, ik heb 9,3k hp EN mana unbuffed
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:22:38 #170
    84926 WyriHaximus
    pi_62857923
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 23:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik kom er nog steeds niet in
    Any chance omdat je Grim Batol aan elkaar hebt gezet? Een server als Twisting Nether heeft een spatie ertussen iig.
    Zal het ff fixen . Heb de server list ergens anders vandaan genicked namelijk . Anyway heb het nu gefixed, als er nog meer dingen niet kloppen laat het me dan ff weten. PM is handiger omdat ik het hier soms over het hoofd zie .
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Helaas is armory nog steeds niet upgedate. -_-

Overigens heb ik er een lvl 11 warrior bij, ik zou wachten op heirloom items en wotlk met snellere xp blablabla, maar ik zat me vanavond zo te vervelen.
    Met de Armory update ben ik van 60 sec naar 300 sec tussen request gaan zitten omdat het schijnt dat er een beveiliging in de armory zit om dit soort farmen tegen te gaan. Geef me ff een PM als het morgen nog niet goed is. Me eigen char update namelijk ook niet netjes en de armory zelf is ook niet 1 van de snelste meer .
    phluphy for president!
    pi_62858035
    Ik sta pas op plek 87:p (Skínnyd).

Maare, ik zit met een probleem :p.

Ik heb een lvl 17 mage. Maar ik doe gewoon 1,5 uur per level ofzo!! Ik level in Silverpine forest. Gebruik questhelper en ga toch wel 1-2x dood per level . Iemand tips om het levelproces sneller te laten verlopen?
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:41:11 #172
    84926 WyriHaximus
    pi_62858191
    phluphy for president!
      zaterdag 1 november 2008 @ 12:48:05 #173
    117776 OFfSprngr
    pi_62859224
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Zal het ff fixen . Heb de server list ergens anders vandaan genicked namelijk . Anyway heb het nu gefixed, als er nog meer dingen niet kloppen laat het me dan ff weten. PM is handiger omdat ik het hier soms over het hoofd zie .
    [..]

Met de Armory update ben ik van 60 sec naar 300 sec tussen request gaan zitten omdat het schijnt dat er een beveiliging in de armory zit om dit soort farmen tegen te gaan. Geef me ff een PM als het morgen nog niet goed is. Me eigen char update namelijk ook niet netjes en de armory zelf is ook niet 1 van de snelste meer .
    Armory is sowieso niet upgedate dus je kunt er weinig aan doen.
    .
    .
    pi_62864711
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 00:35 schreef SharQueDo het volgende:
    Dan vind ik mijn twin Shammies toch leuker.

[ afbeelding ]

Trouwens ding 31 (van 18 vandaag, totaal 18 uur /played nu).
    Dualboxen is echt cool om te doen. Ben sinds gisteren met 2 druids bezig, wil ze levellen als boomkin, dus ze heten loopvogel en de 2e meeloopvogel .
    pi_62865839
    Boomkin ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62866031
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef SharQueDo het volgende:

[ afbeelding ]

etc.
    mooi gedaan hoor... maar waarom xperl?

vind dat het echt helemaal verpesten...
    quote:
    Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
    Zie die add ons zoals heal bot staan wat houd dat in?

Ik heal nu nog alles 'manueel' en wat is de verbetering als ik die add ons ga gebruiken?

Als holy priest dan, zit nu bij Zul'farak te healen.
    healbot is een addon waardoor je met klikken op namen iemand een bepaalde heal kan geven... zelf vind ik het echt neit handig. priests hebben gewoon teveel heals. leuk voor een paladin ofzo maar ik vond het alleen maar lastig.

[ Bericht 42% gewijzigd door CittaR op 01-11-2008 18:50:34 ]
    pi_62866214
    ook maar even wat plaatjes geupload... dit was nog van voor de patch.

warrior

priest

laaste was van onze imba 5v5.... 3 bm hunters, resto shaman en disc priest. we hebben zo hard gelachen met die set up. het wordt met die combo iig snel bepaald allemaal.
    pi_62867543
    Wie heeft d'r trouwens al een epic flying mount ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62867626
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef drumstickNL het volgende:
    Boomkin ?
    Boomkin, OOMkin, Moonkin, iedereen noemt het anders. In ieder geval bedoel ik die uil-vorm:

En ik heb mn epic mount al een tijdje. Laatst nog die Cenarion Expedition mount erbij gehaald, omdat die er vet uit ziet.
    pi_62868283
    Ik kom nog steeds niet in de lijst, maar hij vindt m'n char iig nu wel.

Ook nog maar een mountje toegevoegd aan m'n collectie, gaat er wel leuk uit zien op level 80 met de eerste tier, denk ik:
    pi_62870338
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Boomkin, OOMkin, Moonkin, iedereen noemt het anders. In ieder geval bedoel ik die uil-vorm:

[ afbeelding ]

En ik heb mn epic mount al een tijdje. Laatst nog die Cenarion Expedition mount erbij gehaald, omdat die er vet uit ziet.
    Jaja, ik weet het, heb zelf een main als druid. Maar ken eigenlijk alleen moonkin..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62870907
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef DjNivek het volgende:

Ook nog maar een mountje toegevoegd aan m'n collectie, gaat er wel leuk uit zien op level 80 met de eerste tier, denk ik:
    [ afbeelding ]
    Nu we het toch over nieuwe mounts hebben:

[img][/img]

waarschijnlijk de makkelijkst te halen rep mount, maar toch, hijs wel tof
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 1 november 2008 @ 22:23:34 #183
    84926 WyriHaximus
    pi_62871209
    quote:
    Armory is gewoon fucked nu . Het script begint rond 3 uur snachts te draaien dus dan zou het rustiger moeten zijn met updaten, hoop dat het iets uitmaakt.

Ow en wat ziet me oog net
    phluphy for president!
    pi_62871251
    Arcanite Reaper
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62871738
    W
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Armory is gewoon fucked nu . Het script begint rond 3 uur snachts te draaien dus dan zou het rustiger moeten zijn met updaten, hoop dat het iets uitmaakt.

Ow en wat ziet me oog net
    [ link | afbeelding ]
    What the..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zaterdag 1 november 2008 @ 23:58:49 #186
    117776 OFfSprngr
    pi_62873271
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moonpie!
    .
    .
      zondag 2 november 2008 @ 00:56:15 #187
    84926 WyriHaximus
    pi_62874407
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 22:45 schreef drumstickNL het volgende:
    W
    [..]

What the..
    lvl70etc in de World Blaat Tavern in Shatt !
    phluphy for president!
      zondag 2 november 2008 @ 01:40:41 #188
    130412 Katth
    pi_62875150
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
    Ow bijna vergeten kwam dit tegen in dit topic http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=24043.0
    Haha ik heb de aflevering vanmiddag gezien, echt super

Mijn mage

zondag 2 november 2008 @ 01:48:10 #189
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_62875241
    Wow sigh.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_62875277
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
    Wie heeft d'r trouwens al een epic flying mount ?
    Me.

En ik heb nu al weer geen idee hoe de fuck ik die 7 levels tot Cold Weather Flying door moet komen.

Net even in Mech HC de Key naar Arca gehaald.
      zondag 2 november 2008 @ 02:03:56 #191
    130412 Katth
    pi_62875425
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 01:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Wow sigh.
    Ajakkes *sigh*
    pi_62877177
    X-Perl

pi_62877554
    All of Azeroth will feel the Wrath of the Lich King in just a couple of weeks, when the second World of Warcraft expansion officially launches. If you want to be among the first to get your hands on the game, thousands of retailers around the world are hosting special midnight store openings to celebrate the release, and will start selling the game at 12:00 a.m. (local time) on November 13. In addition, Blizzard Entertainment developers and executives will be on hand to sign copies and meet players at several locations throughout Europe: Paris, London, Stockholm, Berlin, Madrid and Rotterdam. A full list of stores will be available in the coming days, so check back for updates regularly.
      zondag 2 november 2008 @ 10:47:06 #194
    198540 BoerBert
    Bij wijze van spreken
    pi_62877654
    quote:
    [ afbeelding ]
    Die heb ik pas ook gehaald. Hoeveel runs heb je erover gedaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door BoerBert op 02-11-2008 10:48:07 (..) ]
    pi_62878072
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 10:01 schreef Catskill het volgende:
    X-Perl

[ afbeelding ]
    nice
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 2 november 2008 @ 11:26:06 #196
    84926 WyriHaximus
    pi_62878143
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 02:03 schreef Katth het volgende:

[..]

Ajakkes *sigh*
    VBL *sigh*
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 10:39 schreef enter het volgende:
    All of Azeroth will feel the Wrath of the Lich King in just a couple of weeks, when the second World of Warcraft expansion officially launches. If you want to be among the first to get your hands on the game, thousands of retailers around the world are hosting special midnight store openings to celebrate the release, and will start selling the game at 12:00 a.m. (local time) on November 13. In addition, Blizzard Entertainment developers and executives will be on hand to sign copies and meet players at several locations throughout Europe: Paris, London, Stockholm, Berlin, Madrid and Rotterdam. A full list of stores will be available in the coming days, so check back for updates regularly.
    Whehe vind lekker gaan werkend die dag, dan savonds thuis komen en lekker gaan spelen .
    phluphy for president!
    pi_62878505
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 10:01 schreef Catskill het volgende:
    X-Perl

[ afbeelding ]
    aaaaaah xperl

probeer het is met een add on die er wat mooier uitziet..... Pitbull misschien

Gister is er trouwens echt wat episch op onze server gebeurd. Een alliance raid kwam naar TB nadat ze net Thrall hadden gekilled... Was een raid van de top 3 guilds op onze server. Het is een kort filmpje maar je lacht je helemaal kapot!

pi_62878534
    Rotterdam is te ver weg..

Oja, er is toch een wowmapviewer? Waar kun je een goede versie downloaden? Want die ik nu heb werkt niet.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 2 november 2008 @ 12:32:35 #199
    117776 OFfSprngr
    pi_62879392
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef CittaR het volgende:

[..]

aaaaaah xperl

Gister is er trouwens echt wat episch op onze server gebeurd. Een alliance raid kwam naar TB nadat ze net Thrall hadden gekilled... Was een raid van de top 3 guilds op onze server. Het is een kort filmpje maar je lacht je helemaal kapot!

Bwahahaha, geweldig.
    .
    .
    pi_62879529
    Ga binnenkort na een pauze van een jaar denk ik weer beginnen
      zondag 2 november 2008 @ 13:37:13 #201
    130412 Katth
    pi_62880816
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef CittaR het volgende:

[..]

aaaaaah xperl

hahahaha geweldig!
    pi_62880947
    Ik denk niet dat ik WOTLK om 12 uur ga halen
      zondag 2 november 2008 @ 13:45:56 #203
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_62881002
    Ik ga de 13e rustig om 9 uur m'n bed uit en fiets naar de FRS
    pi_62881910
    Ik ga de 12de naar een kroeg hier in Zwolle. Lekker Voute Ferzoekjes avond, dan om 23:50 richting Dinabyte.
      zondag 2 november 2008 @ 14:25:08 #205
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_62882006
    Denk dat ik WOTLK oversla, arena is en blijft toch gaar
    pi_62882394
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 10:47 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Die heb ik pas ook gehaald. Hoeveel runs heb je erover gedaan?
    Ik had em gisteren na ongeveer 9-10 runs. Daarvoor wel een paar keer 2-3 runs gedaan, volgens de achievements heb ik in totaal 23 keer Baron vermoord.
    pi_62882506
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 14:25 schreef Catch_me het volgende:
    Denk dat ik WOTLK oversla, arena is en blijft toch gaar
    PVP is sowieso gaar, maar dat is mijn mening.
    pi_62883081
    oja, tvp

wegens ultieme verveling probeer ik nu de Firefly te farmen..
    pi_62883360
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62885455

pi_62885555
    Lol die mercedes motorkap .

Maar het zal toch allemaal wel meevallen? Als je naar de loot kijkt van de nieuwe naxx en Tier7 heeft het niet overdreven veel spellpower bijvoorbeeld, en dat zijn dan epics. De sprong in items zal vast niet zo groot worden als toen tbc kwam.
    pi_62885732
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sapstengel het volgende:

Maar het zal toch allemaal wel meevallen? Als je naar de loot kijkt van de nieuwe naxx en Tier7 heeft het niet overdreven veel spellpower bijvoorbeeld, en dat zijn dan epics. De sprong in items zal vast niet zo groot worden als toen tbc kwam.
    Dat klopt Ik denk zelf pas op lvl 80 m'n gear te moeten vervangen, alhoewel het me niet erg veel kan schelen of ik het al kan doen op level 71 of 80, tis niet zo dat je eeuwenlang op lvl 71 zal blijven rondhangen.
      zondag 2 november 2008 @ 17:28:28 #213
    117776 OFfSprngr
    pi_62886008
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef Sapstengel het volgende:

Beste caster sword heeft al 520 spell power in wrath, bijna dubbele van de sunflare.

Lvl 20 nu trouwens op mn warrior.
    .
    .
      zondag 2 november 2008 @ 17:30:55 #214
    84926 WyriHaximus
    pi_62886080
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    [ afbeelding ]

Whehe 2 jaar geleden hadden we bijna exact de zelfde strips !
    phluphy for president!
      zondag 2 november 2008 @ 17:46:15 #215
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_62886493
    Gisteren Darnassus baas, Sw baas geganked. IF baas op 80%, maar die's ook echt wel godse lastig. Exodar tijdje terug al gedaan. Maarja, ben bang dat ik IF niet neer ga krijgen voor Wotlk .

Om half 5 's nachts stonden we nog te klungelen..
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_62890829
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 14:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

PVP is sowieso gaar, maar dat is mijn mening.
    PvP is gaar omdat je niet weet wat je kan verwachten. Een baas doet elke keer hetzelfde en kan je lekker op trainen om hetzelfde liedje te perfectioneren. Als je zegt: ik vind pvp niet leuk want daar word je afgerekend op je skills... ok, maar dit is te zielig voor worden. Kom dan met argumenten.

Ik zeg niet dat iedereen PvE kan, want je hebt er discipline voor nodig. Echter, ik ben van mening dat PvP speler hun character veel beter onder controle hebben. Zelf heb ik een maand of 7/8 echt hardcore (4/5 dagen per week) geraid. Ik vond het erg tof maar na een tijdje was ik het toch zat. Het was elke keer toch weer hetzelfde en als er iets fout gaat kon je lekker iemand anders de schuld geven. Bij pvp heb je toch het meeste in eigen handen en vertrouw je op elkaars spel.
    pi_62891328
    Door PvE leer je ook goed genoeg je character besturen. Ik kite geregeld mobs met m'n mage als er een grote pack is, als een soort van offtank. Als je gaat raiden of heroics gaat doen en je hebt je class niet onder controle werkt het ook niet. Vaak genoeg met andere mages gespeeld die rondlopen met ice armor in een raid nog nooit van counterspell hebben gehoord of de hele tijd kutspells als cone of cold gebruiken.

Ik vind PvP vooral saai omdat het altijd dezelfde battlegrounds zijn en omdat alle battlegrounds vol zitten met noobs. Echt hoevaak gebeurd het niet in WSG dat de vijand je vlag pakt en iedereen van je team, ook al zeg je 100x als bg leader dat het niet zo werkt, een voor een die room inrennen en dus een voor een worden afgemaakt. Verder zijn de meeste gasten vooral bezig met kills farmen in plaats van te winnen. Ik heb zelf het idee dat pvp vooral word gedaan door 12 jarige kinderen die pve niet snappen en gewoon andere spelers willen ownen om zich stoer te voelen.

Daarnaast vind ik het hele systeem van wellfare epics gewoon suf, ga een paar dagen battlegrounds farmen, maakt niet uit of je wint of verliest want je krijgt toch wel marks en honor. Over Arena heb ik het dan niet, voor die gear moet je sowieso meestal een bepaalde rating hebben en heb je ook echt wel skills nodig, maar die battegrounds worden vooral bevolkt door noobs.
    pi_62891837
    Wintergrasp word echt vet. Maar ik ben wel bang dat de horde maandenlang die keep in bezit houd.. (Bloodfeather staat er namelijk om bekend dat alleen de horde bg's wint)
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62892014
    Ik heb het dan ook eigenlijk niet echt over battlegrounds maar vooral over arena. Ok, elke mage kan CS gebruiken. Maar er is een verschil tussen het gebruiken en het echt gebruiken wanneer je er iets aan hebt. Tuurlijk zitten batllegrounds vol met noobs en kan elke idioot die goedkope rotzooi halen. Ik draag ook met trots mijn PvE gear, ook al heb ik bij T6 opgegeven. Maar ik kan duidelijk het verschil zien tussen iemand die overweg kan met zijn klasse of iemand die weet hoe die zijn klasse moet spelen.
    pi_62893780
    Zo heb het gold al bij elkaar voor epic flying mount voor me dk
    pi_62898335
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
    Door PvE leer je ook goed genoeg je character besturen. Ik kite geregeld mobs met m'n mage als er een grote pack is, als een soort van offtank. Als je gaat raiden of heroics gaat doen en je hebt je class niet onder controle werkt het ook niet. Vaak genoeg met andere mages gespeeld die rondlopen met ice armor in een raid nog nooit van counterspell hebben gehoord of de hele tijd kutspells als cone of cold gebruiken.
    Nieuwe pet peeve: Blastwave (Typhoon en Thunderstorm tellen ook, maar ik heb nog niet met een Elemental Shaman gegrouped sinds de patch en de moonkins hadden iets van intelligentie..) als je nét aggro hebt ofzo. Of als je net in MgT een caster pack LoS-pulled hebt.

Echt, dat is zó irritant.
      † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 00:32:43 #222
    16961 legacythe2nd
    pi_62898494
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Katth het volgende:

[..]

hahahaha geweldig!
    Lol deze jongen die dit voor elkaar heeft gekregen heet Bojax, hij zit in de guild waar ik guildmaster van ben genaamd DutchDevils.
    Het was heerlijk om dit te zien.
      maandag 3 november 2008 @ 00:40:25 #223
    233664 Setoshi
    Teieria Erde
    pi_62898589
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 13:37 schreef Katth het volgende:

[..]

hahahaha geweldig!
    en t was een belg in een nederlandse guild die t voor elkaar kreeg XD

overigens ga ik WOTLK met n stel vrienden om 0:00 uur kopen, bij de gamewinkel op 5 minuten loop afstand, en dan een paar dagen gamen
    Nothing is forever, only immortality
      † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 00:46:20 #224
    16961 legacythe2nd
    pi_62898674
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 00:40 schreef Setoshi het volgende:

[..]

en t was een belg in een nederlandse guild die t voor elkaar kreeg XD

overigens ga ik WOTLK met n stel vrienden om 0:00 uur kopen, bij de gamewinkel op 5 minuten loop afstand, en dan een paar dagen gamen
    Hij is idd Belgisch.
    begroet hem op http://www.dutchdevils.be/forums/
    pi_62898929
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 00:22 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Nieuwe pet peeve: Blastwave (Typhoon en Thunderstorm tellen ook, maar ik heb nog niet met een Elemental Shaman gegrouped sinds de patch en de moonkins hadden iets van intelligentie..) als je nét aggro hebt ofzo. Of als je net in MgT een caster pack LoS-pulled hebt.

Echt, dat is zó irritant.
    Hehe nee ik kies er wel zelf voor altijd. Als er zo'n noob caster op een afstandje staat nuken, counterspell en nog wat crap als frost nova en fire/frost ward als hij weer begint met casten. Of gewoon in normal mode, shit als ramps ofzo.
      maandag 3 november 2008 @ 05:10:37 #226
    117776 OFfSprngr
    pi_62899601
    quote:
    Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef CittaR het volgende:
    Ik heb het dan ook eigenlijk niet echt over battlegrounds maar vooral over arena. Ok, elke mage kan CS gebruiken. Maar er is een verschil tussen het gebruiken en het echt gebruiken wanneer je er iets aan hebt. Tuurlijk zitten batllegrounds vol met noobs en kan elke idioot die goedkope rotzooi halen. Ik draag ook met trots mijn PvE gear, ook al heb ik bij T6 opgegeven. Maar ik kan duidelijk het verschil zien tussen iemand die overweg kan met zijn klasse of iemand die weet hoe die zijn klasse moet spelen.
    noobs die counterspell gebruiken als je mount.
    .
    .
      maandag 3 november 2008 @ 08:16:44 #227
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62900111
    Wanneer gaat de armory eens volledig updaten ?
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Steamwheedle+Cartel&n=Zulkian Loopt al een level of wat achter
    pi_62900360
    Hard op weg naar mijn kip. Alle BE starter quest gedaan en in Ghostlands exalted met Tranq. Zit nu op 11000/12000. In principe dus nog zo'n 295 stacks Runecloth. Maar helaas, dat denken er meer bij mij op de server. Als er al Runecloth op de AH staat, is het voor 12~16g per stack. Zelf farmen kan natuurlijk ook, maar met zo'n maximaal 12 stacks per uur, ben ik nog wel even bezig. Dan heb ik wel ehr.. even rekenen hoor
    6 raptors
    6 wolven
    7 kippen
    6 flying mounts
    2 engineering mounts
    dus... 27 mounts.

Dan exalted raken met de Mag'har, das 8, dus 35. Kom ik er nog 15 tekort. Kan ik doen door de kodo's en undead horsies te pakken, maar dan nog moet ik er 4...

Helaas, ik moet pvp-en dus
      maandag 3 november 2008 @ 11:29:31 #229
    130412 Katth
    pi_62903475
    Je bedoelt de Albino mount?

Een tip om exalted met al je home cities te farmen. Als je bijvoorbeeld exalted bent met Undead en je doet quests die Undead rep geven dan gaat die rep (wel minder) naar de laagste van je home cities.

Ik was al exalted met Stormwind, Ironforge, Darnassus en Exodar, maar ik moest nog Gnomeregan Exiles rep. Ik ben gewoon Exodar quests blijven doen en kreeg Gnomeregan rep.
    pi_62903860
    Ah ok cool. Maar je kunt toch niet exalted worden door gewoon te questen. Tenminste, niet als je al ruim voor TBC de meeste quests al hebt gedaan.
    pi_62903895
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 08:38 schreef stbabylon het volgende:
    Hard op weg naar mijn kip. Alle BE starter quest gedaan en in Ghostlands exalted met Tranq. Zit nu op 11000/12000. In principe dus nog zo'n 295 stacks Runecloth. Maar helaas, dat denken er meer bij mij op de server. Als er al Runecloth op de AH staat, is het voor 12~16g per stack. Zelf farmen kan natuurlijk ook, maar met zo'n maximaal 12 stacks per uur, ben ik nog wel even bezig. Dan heb ik wel ehr.. even rekenen hoor
    6 raptors
    6 wolven
    7 kippen
    6 flying mounts
    2 engineering mounts
    dus... 27 mounts.

Dan exalted raken met de Mag'har, das 8, dus 35. Kom ik er nog 15 tekort. Kan ik doen door de kodo's en undead horsies te pakken, maar dan nog moet ik er 4...

Helaas, ik moet pvp-en dus
    sha'tari skyguard? cenarion expedition?
    Mods met een x zijn tof.
      maandag 3 november 2008 @ 11:49:51 #232
    130412 Katth
    pi_62903950
    Ik ben exalted geworden door alle starter quests te doen en andere quests door Azeroth die 1 van mijn home cities rep geeft.

Je krijgt geen xp, maar wel de gold reward + rep. Ik weet niet of dit later door een patch is toegevoegd, maar het werkt nu in ieder geval wel.
    pi_62904065
    Je kreeg vroeger veel minder rep. Dus maakt wel verschil of je de quests voor TBC of er na hebt gedaan

En voor die mounts, ben nog wel even van exalted af, en als hunter even een paar uurtjes afk-en in een BG is makkelijker dan dat doen
    pi_62906693
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 00:32 schreef legacythe2nd het volgende:

[..]

Lol deze jongen die dit voor elkaar heeft gekregen heet Bojax, hij zit in de guild waar ik guildmaster van ben genaamd DutchDevils.
    Het was heerlijk om dit te zien.
    Ik heb ook in de DutchDevils gezeten maar dat was terug in de tijd dat Azeah nog gm was...

wel grappig om hier wat mensen van hellfire te zien.
    pi_62907092
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef stbabylon het volgende:
    Je kreeg vroeger veel minder rep. Dus maakt wel verschil of je de quests voor TBC of er na hebt gedaan
    mjah , de war effort gaf aardig wat rep ofc dus dat heft elkaar weer min of meer op , stopte wel toen de gates opengingen en was er niet voor aq er was ook ofc) maar goed
    &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
    pi_62907350
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 14:00 schreef dontcare het volgende:

[..]

mjah , de war effort gaf aardig wat rep ofc dus dat heft elkaar weer min of meer op , stopte wel toen de gates opengingen en was er niet voor aq er was ook ofc) maar goed
    Die war effort heb ik misbruikt om mijn Raptor te halen. Dat heeft me toen genoeg centen gekost
      maandag 3 november 2008 @ 14:43:04 #237
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62908107
    Hmmm, zit ff met dilemma.
    Zit nu wel erg te twijfelen wat mn main gaat worden in wotlk.
    Mijn warlock is vanaf dag 1 mijn main geweest.
    Toen TBC kwam was dat ook de enige level 60 die ik had.

Sinds TBC heb ik een hunter, een shaman en nu een rogue naar 70 gespeeld.
    Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.

Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
    Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
    Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
    Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
    Iemand hier ervaring mee?
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_62908207
    Door mijn ervaringen in andere spelletjes weet ik dat ik niet goed ben als:
    Melee
    Tank
    Healer

Dus tsja, dan blijft er weinig over
    pi_62908635
    Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
      maandag 3 november 2008 @ 15:11:58 #240
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62908797
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
    Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
    Als mage heb je (zo goed als) niks aan armor.
    Het helpt melee dmg iets te verminderen, maar het zal maar een paar % zijn. Stats waar je wel iets aan hebt zijn spellpower en intellect. Maar vooral spellpower vind je heel weinig op items voor jouw level. Komt vanzelf.

Probeer ze op afstand te houden met frostbolt e.d.
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      maandag 3 november 2008 @ 15:13:02 #241
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62908831
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
    Zijn het spelers of zijn het de MOB's in het spel ? Het verschilt allemaal tussent taktiek en ga zo maar verder. Tegen een lvl 28 warrior zal jij het als je het alleen met je staff probeert het makelijk verliezen. Als je netjes je magic van een afstand begint te gebruiken je iceblock gebruikt en wegblinkt om te proberen te kiten is het weer heel wat anders Dan zou je het relatief makkelijk moeten winnen.
    pi_62908919
    Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
      maandag 3 november 2008 @ 15:16:38 #243
    130412 Katth
    pi_62908928
    Mage is een clothie en daar zit nu eenmaal niet zoveel armor op. Je bent een ranged class, dus daar liggen jouw voordelen. Gebruik van frost nova en blink zijn erg belangrijk.

Uit mijn eigen ervaring als mage vind ik dat mage toch vaak een underdog is in 1 tegen 1 gevechten. Maar door veel te oefenen word je beter in pvp en dan ga je vanzelf andere verslaan.

De beste spec voor lage level pvp is denk ik frost. Het is ook fijner om met frost te levelen, omdat je meer root abilities hebt.
      maandag 3 november 2008 @ 15:17:23 #244
    130412 Katth
    pi_62908951
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
    Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
    Precies!
    pi_62909272
    Oke, bedankt weer tot zo ver!
    pi_62909662
    Die raket flying mount is vet..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62909705
    X51 geloof ik.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      maandag 3 november 2008 @ 15:45:18 #248
    130412 Katth
    pi_62909734
    Kan je krijgen door een zeldzame kaart te vinden in de trading card game van wow.
      maandag 3 november 2008 @ 15:47:42 #249
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62909801
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
    Je firepower zit hem in de afstand. Op de max afstand fireballs en frostballs knallen. Zodra ze in de buurt zijn verlies je bijna zeker weten. Maar als je ver weg kan blijven, win jij waarschijnlijk.
    pi_62910582
    ik geniet soms echt op mijn warrior. Ben ik bezig met een battleground en we verliezen kansloos. Loopt er een disc priest in t6/s3 rond. Ik spring er gelijk op af natuurlijk, rage balk vol.... sudden death proc. Dan begint het feest pas echt. Execute crit voor 7.5k en normal attack ook voor 2k ongeveer. Priest had rond de 10k hp over dus het was gelijk met em afgelopen... Ik lag helemaal dubbel

Helaas sta ik de rest van de game gestunned of crowdcontrolled beetje niets te doen. ach ja... rng hè

en nog even over die 30 mage...

Begin het gevecht om maximale afstand, Als de mob dichtbij je komt doe je een frost nova en neem je weer afstand. Frost is een chille spec om te levelen omdat je de mobs kan slowen en ze dus eigenlijk niet eens de kans hebben om bij je te komen.
    pi_62911062
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:

Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.

Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
    Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
    Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
    Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
    Ik ben ook ooit begonnen als Warlock, en later in TBC een Rogue naar 70 gebracht en daar een tijd mee gespeeld.

Denk dat raiden op beide classes even saai is eigenlijk, al was het met de Rogue wat uitdagender omdat je als melee-class middenin alle actie staat, en ik ook nog als Dagger-rogue continu achter een boss/mob moest komen.
    pi_62911190
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef drumstickNL het volgende:
    X51 geloof ik.
    [ afbeelding ]
    Die heb ik. Nouja, ik heb ze beide. Dit is de 60% versie en de rode is de 280% versie.

Ik heb helaas geen Headless Horseman mount kunnen winnen dit jaar (nouja, ik heb 'm ook maar 1x zien droppen...).
    pi_62912923
    Full Undead Slaying gear
    Headless Horseman mount heb ik ook niet heel speciaal wel tof
    pi_62913540
    http://deathknight.info/2(...)r-early-wotlk-boxes/ en de installer vertelt het verhaal van arthas hoe hij de lich king is geworden
    pi_62916038
    cool
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62920435
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 18:05 schreef Hanstin het volgende:
    http://deathknight.info/2(...)r-early-wotlk-boxes/ en de installer vertelt het verhaal van arthas hoe hij de lich king is geworden
    Wow dat vind ik wel handig Weet altijd het hele verhaal nooit
      maandag 3 november 2008 @ 22:42:48 #257
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_62921559
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Shaddix
    Last Updated: 10 October 2008

Woot bijna alweer een maandje
    AFC AJAX
      maandag 3 november 2008 @ 23:52:52 #259
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_62923571
    quote:
    Ja en? Voeg 's toe. 3 November staat er

Die Sayomi heeft wel tsjille gear trouwens
    AFC AJAX
    pi_62924573
    Alle pro's van de server bij elkaar gehaald, maar blijkbaar was dit zelfs niet voldoende om wat faction leaders te killen .

pi_62926074
    het is bijna zo goed als zeker. morgen (dinsdag) avond gaat op op de US Realms patch 3.0.3 online. dat betekent voor ons dat het woensdag avond een lange downtime krijgen.
    bron
    X-box GT: Nalyu
    PSN tag: nalyu
    pi_62926324
    Verkiezingen kijken

Maar die patch komt morgen ja.
    pi_62926830
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef msnk het volgende:
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Shaddix
    Last Updated: 10 October 2008

Woot bijna alweer een maandje
    Twisting Nether
      dinsdag 4 november 2008 @ 08:23:12 #264
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_62926895
    quote:
    Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:

Misschien is een leven wat voor je

Ik ben inmiddels overleden
    pi_62926906
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 08:23 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Misschien is een leven wat voor je

Lemme guess... Troll?
    pi_62926938
    Ik zit nu op 2250/21000 voor mijn kip. Daarnaast op 13330/21000 voor 8 Mag'Har mounts

Gisteren proberen rep te farmen in AV, maar dat is dus echt niks voor mij. Zeker niet aangezien ik zo'n 200.000 armor scraps nodig heb als ik het op die manier doe. Wel even een frostwolf gehaald.
      dinsdag 4 november 2008 @ 08:29:20 #267
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_62926971
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 08:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Lemme guess... Troll?
    Nee fout , ik speelde altijd een high elf in Everquest en undead in WoW
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_62927005
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nee fout , ik speelde altijd een high elf in Everquest en undead in WoW
    Hmmm, ok
      dinsdag 4 november 2008 @ 11:02:19 #269
    130412 Katth
    pi_62930078
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 03:38 schreef trance_fan het volgende:
    het is bijna zo goed als zeker. morgen (dinsdag) avond gaat op op de US Realms patch 3.0.3 online. dat betekent voor ons dat het woensdag avond een lange downtime krijgen.
    bron
    Wowinsider zegt ook dat het verstandig is je oude patches voor 3.x te bewaren voor het geval dat en als je ze niet meer hebt ze nu alsnog te downloaden.
      dinsdag 4 november 2008 @ 11:39:13 #270
    84926 WyriHaximus
    pi_62931023
    Me Glyph is en blijf leuk :

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    phluphy for president!
    pi_62937104
    Wat is de grootste mount eigenlijk ?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      dinsdag 4 november 2008 @ 15:48:59 #272
    84926 WyriHaximus
    pi_62937440
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
    Wat is de grootste mount eigenlijk ?
    Netherdrake afaik.
    phluphy for president!
      dinsdag 4 november 2008 @ 17:08:35 #273
    130412 Katth
    pi_62939504
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Netherdrake afaik.
    http://www.youtube.com/v/wXe6G645NkI

Kost maar 20k gold!
      dinsdag 4 november 2008 @ 17:20:39 #274
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_62939758
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef Katth het volgende:

[..]

Kost maar 20k gold!
    Ow dat is niks !!!
    Voor zoveel leuks.
      dinsdag 4 november 2008 @ 18:24:13 #275
    130412 Katth
    pi_62941189
    Nog meer mages hier die zo ziek worden van food/portal beggers? :p
    pi_62942604
    lol@ mammoet filmpje.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_62942675
    Trouwens in wotlk is 20k niet eens zo gek veel.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      dinsdag 4 november 2008 @ 19:33:30 #278
    84926 WyriHaximus
    pi_62943197
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef Katth het volgende:

[..]

Kost maar 20k gold!
    Whehe true !
    phluphy for president!
      dinsdag 4 november 2008 @ 19:37:00 #279
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_62943315
    Met exalted is de mammoth "maar" 16K
    http://www.wowhead.com/?item=44234#comments

Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_62943517
    Wtf, een mount met een privé vendor? Cool.
    pi_62949810
    Arcanite Ripper (hoooooo!) + Bloodlust + Bestial Wrath + Puke drink (beer of the month)

=

dinsdag 4 november 2008 @ 22:53:08 #282
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_62949991
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 08:17 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Twisting Nether
    En ?

Wanneer hebben ze die mammoth geadd dan, 3.0
    AFC AJAX
    pi_62951500
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef stbabylon het volgende:
    Arcanite Ripper (hoooooo!) + Bloodlust + Bestial Wrath + Puke drink (beer of the month)

=

[ afbeelding ]
    Mods met een x zijn tof.
      woensdag 5 november 2008 @ 07:50:59 #284
    84926 WyriHaximus
    pi_62960115
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef msnk het volgende:

[..]

En ?

Wanneer hebben ze die mammoth geadd dan, 3.0
    Whehe zit in WOTLK, word verkocht in Dalaran dus afaik kan je er pas op lvl 77 bij .
    phluphy for president!
    pi_62960140
    Ik ben op level 60 al in Netherstorm geweest. Dus Dalaran op 70 moet geen probleem zijn.
      woensdag 5 november 2008 @ 07:54:25 #286
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62960150
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 07:50 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Whehe zit in WOTLK, word verkocht in Dalaran dus afaik kan je er pas op lvl 77 bij .
    Als mage al vanaf lvl 71 toch ?
      woensdag 5 november 2008 @ 08:16:41 #287
    84926 WyriHaximus
    pi_62960338
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 07:53 schreef stbabylon het volgende:
    Ik ben op level 60 al in Netherstorm geweest. Dus Dalaran op 70 moet geen probleem zijn.
    Dalaran is afaik alleen bereikbaar op je flyingmount en die kan je daar pas op lvl 77 gebruiken . Iets met quests enzo vanaf 73/74 of via een mage portal/warlock summon: http://www.wowwiki.com/Dalaran#Getting_to_Dalaran
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 07:54 schreef GI het volgende:

[..]

Als mage al vanaf lvl 71 toch ?
    Zou best nasserig zijn. Bron?
    phluphy for president!
      woensdag 5 november 2008 @ 08:18:50 #288
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_62960358
    http://wow.allakhazam.com/db/spell.html?wspell=53140

Als mage kan je al op level 71 naar dalaran
    pi_62960855
    Ah right, okiedee
    pi_62961381
    Overigens. Ik hoop dat ze iets meer soorten kogels/pijlen in WotLk gaan doen. Op dit moment is er 1 kogel en 1 pijl. Allebei 14,5 dps boven MH ammo (67.5 dps) en allebei Engineering crafted. Nou is dat voor mijzelf wel heel prettig aangezien ik Engineer Hunter ben. Maar dat betekent wel dat ik voor de halve server pijlen en bullets kan gaan maken. Nou is halve server overdreven. Maar reken op makkelijk een stuk of 20 hunters die elke dag een stuk of 15 stacks inclusief AH verkoop. 300 stacks per dag met een create tijd van 2 seconden betekent 10 minuten kogels/pijlen maken per dag. Alles best, maar dan wil ik er wel flink winst opmaken, want ik moet om de 30 stacks weer alles op de AH gooien/mailbox doen. Dat gaat me standaard 20 minuten kosten. Geen zin in.

(wel als ik 1G winst maak per stack ^_^)
      woensdag 5 november 2008 @ 09:29:09 #291
    94617 Ps2K
    pi_62961589
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:
    Overigens. Ik hoop dat ze iets meer soorten kogels/pijlen in WotLk gaan doen. Op dit moment is er 1 kogel en 1 pijl. Allebei 14,5 dps boven MH ammo (67.5 dps) en allebei Engineering crafted. Nou is dat voor mijzelf wel heel prettig aangezien ik Engineer Hunter ben. Maar dat betekent wel dat ik voor de halve server pijlen en bullets kan gaan maken. Nou is halve server overdreven. Maar reken op makkelijk een stuk of 20 hunters die elke dag een stuk of 15 stacks inclusief AH verkoop. 300 stacks per dag met een create tijd van 2 seconden betekent 10 minuten kogels/pijlen maken per dag. Alles best, maar dan wil ik er wel flink winst opmaken, want ik moet om de 30 stacks weer alles op de AH gooien/mailbox doen. Dat gaat me standaard 20 minuten kosten. Geen zin in.

(wel als ik 1G winst maak per stack ^_^)
    Pff ik maak me alleen druk om ammo als ik raid. Meestal vlieg ik even langs Halaa voor wat ammo. Laatst wezen pvpen met lvl40 ammo omdat ik niks anders kon vinden
      woensdag 5 november 2008 @ 09:30:14 #292
    84926 WyriHaximus
    pi_62961605
    Patch ging vanmorgen met 500KB/s . Is maar 42MB trouwens . Nu nog de realms up .
    phluphy for president!
      woensdag 5 november 2008 @ 09:32:24 #293
    130412 Katth
    pi_62961652
    42mb? Op de US servers was het maar 20mb, vaag.

Mooi The Hallowed titel vanmiddag ^^
    pi_62961732
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 09:29 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Pff ik maak me alleen druk om ammo als ik raid. Meestal vlieg ik even langs Halaa voor wat ammo. Laatst wezen pvpen met lvl40 ammo omdat ik niks anders kon vinden
    Halaani zijn 34.0 DPS
    Hellfire of Felbane zijn 37.0 DPS (rep met je eerste stad in outland)
    Kara's zijn 46.5 DPS
    MH 53.0 DPS
    WotLk Engi 67.5 DPS

Als je de Halaa kogels/pijlen verkiest boven de nieuwe Engi, verlies je dus ladingen damage. Zeker tijdens het levellen is het zeker aan te raden. Je gaat gewoon veel sneller. Het is niet een klein verschil.
      woensdag 5 november 2008 @ 09:42:08 #295
    84926 WyriHaximus
    pi_62961885
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef Katth het volgende:
    42mb? Op de US servers was het maar 20mb, vaag.

Mooi The Hallowed titel vanmiddag ^^
    Yup 41.2MB -> 42MB . Idd eindelijk die title, ben benieuwt hoeveel er mee rond lopen, Jenkins word al oud nu .
    phluphy for president!
    pi_62961933
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Yup 41.2MB -> 42MB . Idd eindelijk die title, ben benieuwt hoeveel er mee rond lopen, Jenkins word al oud nu .
    Jenkins en straks The Hollowed zijn totaal niet bijzonder. Helaas.
      woensdag 5 november 2008 @ 09:44:34 #297
    130412 Katth
    pi_62961934
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Heb altijd nog mijn leuke Ambassador, daar zie ik er niet zoveel mee op mijn server. Zag er gisteren wel 1 met "Of the Alliance", 100.000 HK's achievement.
      woensdag 5 november 2008 @ 10:21:28 #298
    84926 WyriHaximus
    pi_62962829
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 09:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jenkins en straks The Hollowed zijn totaal niet bijzonder. Helaas.
    Jenkins helemaal niet en The Hollowed nog een beetje omdat de pet een redelijk obstakel is. Ach in WOTKL met me 100.000k HK's bezig gaan. Zit nu op de 46.000k ofzo. Toch maar eens wat anders gaan spelen in AV ofzo beetje achter bij de healers blijven hangen zodat ik tenminste nog een beetje HK's krijg . En ga tussen door ook nog wel een me alle horde races exalted achievement werken. Die is ook niet zo heel moeilijk .
    phluphy for president!
    pi_62963029
    Gisteren viel het me op dat ik sinds 3.0.2 zo'n 5500g aan auctions heb verdient. En dan heb ik het voornamelijk over Nethercloth en Mechanical Toads
    pi_62964293
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Jenkins helemaal niet en The Hollowed nog een beetje omdat de pet een redelijk obstakel is. Ach in WOTKL met me 100.000k HK's bezig gaan. Zit nu op de 46.000k ofzo. Toch maar eens wat anders gaan spelen in AV ofzo beetje achter bij de healers blijven hangen zodat ik tenminste nog een beetje HK's krijg . En ga tussen door ook nog wel een me alle horde races exalted achievement werken. Die is ook niet zo heel moeilijk .
    iemand bij ons op de server (Grand Marshal) heeft 130k nogwat HK's
    Mods met een x zijn tof.
    pi_62964350
    en @ Retlols

WoW Topic #176 - Nog 8 dagen.

[ Bericht 33% gewijzigd door WyriHaximus op 05-11-2008 11:36:05 ]
    Mods met een x zijn tof.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo