Zijn het spelers of zijn het de MOB's in het spel ? Het verschilt allemaal tussent taktiek en ga zo maar verder. Tegen een lvl 28 warrior zal jij het als je het alleen met je staff probeert het makelijk verliezen. Als je netjes je magic van een afstand begint te gebruiken je iceblock gebruikt en wegblinkt om te proberen te kiten is het weer heel wat andersquote:Op maandag 3 november 2008 15:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik heb eigenlijk een (domme) vraag. Maar ik heb nu een mage van lvl 30, maar als ik tegen sommige vecht van lvl 28 bijvoorbeeld, dan ben ik toch vrij snel dood. Mijn armor is 320 zo uit m'n hoofd. Is mijn armor te laag (voor het lvl en voor een mage) of wat?
Precies!quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
Je firepower zit hem in de afstand. Op de max afstand fireballs en frostballs knallen. Zodra ze in de buurt zijn verlies je bijna zeker weten. Maar als je ver weg kan blijven, win jij waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Het zijn sowieso geen spelers dus ik denk dat ik dan MOB's bedoel. Maar goed, het gaat er dus voornamlijk om, om ze op afstand te houden?
Ik ben ook ooit begonnen als Warlock, en later in TBC een Rogue naar 70 gebracht en daar een tijd mee gespeeld.quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:
Hmmm, zit ff met dilemma.
Zit nu wel erg te twijfelen wat mn main gaat worden in wotlk.
Mijn warlock is vanaf dag 1 mijn main geweest.
Toen TBC kwam was dat ook de enige level 60 die ik had.
Sinds TBC heb ik een hunter, een shaman en nu een rogue naar 70 gespeeld.
Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.
Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
Iemand hier ervaring mee?
Die heb ik. Nouja, ik heb ze beide. Dit is de 60% versie en de rode is de 280% versie.quote:
Wow dat vind ik wel handigquote:Op maandag 3 november 2008 18:05 schreef Hanstin het volgende:
http://deathknight.info/2(...)r-early-wotlk-boxes/en de installer vertelt het verhaal van arthas hoe hij de lich king is geworden
Ja en? Voeg 's toe. 3 November staat erquote:Op maandag 3 november 2008 23:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Bakk%C3%A9
Twisting Netherquote:Op maandag 3 november 2008 22:42 schreef msnk het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Shaddix
Last Updated: 10 October 2008
Woot bijna alweer een maandje
quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:
Hmmm, zit ff met dilemma.
Zit nu wel erg te twijfelen wat mn main gaat worden in wotlk.
Mijn warlock is vanaf dag 1 mijn main geweest.
Toen TBC kwam was dat ook de enige level 60 die ik had.
Sinds TBC heb ik een hunter, een shaman en nu een rogue naar 70 gespeeld.
Hunter en shaman waren leuk tot level 70, maar al vrij snel daarna vond ik het niet zo spannend meer.
Shaman heb ik als enhancement gelevelled, en dat was eigenlijk mn eerste ervaring met melee dps. Was wel goed bevallen, dus die rogue gemaakt.
Tot nu toe vind ik het erg leuk, en zit er zelfs aan te denken om die als eerste te levellen met wotlk en daarmee te gaan raiden (als dat gebeurt...)
Gaat me niet om dat de dps van locks wel/niet minder gaat worden of weet ik veel, maar puur het plezier in spelen van een bepaalde klasse.
Vrees alleen dat ik misschien later spijt ga krijgen, maar dat zien we dan wel weer.
Iemand hier ervaring mee?
Lemme guess... Troll?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien is een leven wat voor je![]()
Nee fout , ik speelde altijd een high elf in Everquest en undead in WoWquote:
Hmmm, okquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee fout , ik speelde altijd een high elf in Everquest en undead in WoW
Wowinsider zegt ook dat het verstandig is je oude patches voor 3.x te bewaren voor het geval dat en als je ze niet meer hebt ze nu alsnog te downloaden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:38 schreef trance_fan het volgende:
het is bijna zo goed als zeker. morgen (dinsdag) avond gaat op op de US Realms patch 3.0.3 online. dat betekent voor ons dat het woensdag avond een lange downtime krijgen.
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Netherdrake afaik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de grootste mount eigenlijk ?
Ow dat is niksquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef Katth het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/v/wXe6G645NkI
Kost maar 20k gold!
Whehe truequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:08 schreef Katth het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/v/wXe6G645NkI
Kost maar 20k gold!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |