abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62781485
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:50 schreef Elmowan het volgende:
Oh je bedoelt dat alle avatars nu zombies zijn op officiele forums?
niet alleen daar...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:57:59 #52
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62781511
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:50 schreef Elmowan het volgende:
Oh je bedoelt dat alle avatars nu zombies zijn op officiele forums?
..... bijna kijk eens iets minder ver dan je neus lang is
phluphy for president!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:02:38 #53
84926 WyriHaximus
pi_62781641
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zit met een dillema.

Ik speel al sinds WoW uitkwam zo ongeveer. Ik heb 3 level 70 karakters, een Human Rogue, Gnome Warlock en Dranei Warrior.

Met de Rogue en Warlock heb ik in het verleden veel geraid. Dat doe ik nu niet meer omdat andere dingen meer tijd vragen, zoals werk, thuissituatie en andere bezigheden. Mijn vriendin speelt ook WoW maar speelt dan wel graag met mij, en wil daarom ook graag 70 geraken zodat we samen aan WOTLK kunnen beginnen. Haar grootste ergernis is dat voor haar alles nieuw is, voor mij niet, ik heb alles al tot in den treure meegemaakt. Als we beiden aan de uitbreiding beginnen is het nieuw en uitdagender dan nu.

Waar ik mee zit is dat sommige dingen me dusdanig ergeren dat ik overweeg toch te stoppen. Ik heb 3 level 70 karakters waar ik (naar eigen mening) toch heel behoorlijk mee overweg kan. Ik ken mijn plaats in de groep (indien aanwezig) en ken mijn skills. Ik kon vroeger vooral met mijn lock best wel een gevecht winnen (soms 2 tegelijk) en stond regelmatig heel hoog in raids.

Daar ik geen tijd meer heb voor raids, besloot ik de Warrior te levelen met de bedoeling PVP te gaan doen, in de hoop dat ik dan met minder tijdsinvestering per sessie, toch leuk te kunnen spelen. Ik vond warriors altijd al indrukwekkend in de BG's, maar ze blijken in de praktijk niet zo geweldig.
Ondanks het feit dat ze plate armor dragen en veel mitigation hebben, gaan ze zo ongeveer net zo snel dood als een mage of andere class. Plate betekent niks meer en ze slaan erdoorheen als papier. BG's zijn voor mij dus ook een non-stop 'doodgaan en ressen' repetitie. Ik begrijp dat als ik Resilience zou gaan opbouwen, dat zou moeten verbeteren, maar dat vind je alleen op PVP gear, wat je in turn weer verdient door veel BG's te doen. (Arena trekt me niet). Met gemiddeld 200 a 300 honour per BG potje gaat dit tergend langzaam, en tegen de tijd dat ik een set zou hebben zijn wel een half jaar verder.

Ik zou graag door willen spelen en de WOTLK meemaken, maar het feit dat ik totaal het onderspit delf tegen welke class dan ook, BG of geen BG, ontneemt me de lust om dat nog te proberen, dan word het gewoon weer een solo-grind naar 80 om tegen hetzelfde probleem aan te lopen.
Ik wil best de tijd nemen om eens een avondje te spelen, maar er zijn altijd mensen die geen leven hebben, de beste spullen hebben, en dat alle classes blijkbaar genormaliseerd zijn helpt ook niet.

Wat moet ik doen om met een redelijke tijdsinvestering toch een kans te maken? Ik verwacht niet bij de Top10 van de BG's te horen, maar een keertje langer dan 1 minuut rondlopen zonder de spirit healer weer af te wachten, zou toch leuk zijn...

P.S. Ik denk dat mijn speelstijl op zich niet verkeerd is, en mijn gear (Warrior heeft momenteel zelf gecrafte Thunder, onderweg naar Deep Thunder/Stormherald, met Arms build) is ook niet slecht. PVE rip ik meerdere level 70 mobs achtereen aan stukken en grinden gaat echt heel hard. Heb 6k armor en 20% crit, 11k HP en 5% to hit, waarmee ik dus (2h) effectief 0% miss heb.
Vorm samen met je vriendin een arena team en speel daarmee gewoon samen (of met iemand anders natuurlijk) als je daar dan een hoge rating krijgt krijgt je toegang tot betere gear en overleef je weer langer etc etc. Natuurlijk kan je gewoon in BG spelen om te trainen als je arena buddy er niet is. Met 10 potjes per week ben je in principe klaar tenzij je echt snel wilt ranken dan word het een ander verhaal maar dan hoef je er nog steeds niet mega veel tijd in te steken.
phluphy for president!
pi_62781876
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Vorm samen met je vriendin een arena team en speel daarmee gewoon samen (of met iemand anders natuurlijk) als je daar dan een hoge rating krijgt krijgt je toegang tot betere gear en overleef je weer langer etc etc. Natuurlijk kan je gewoon in BG spelen om te trainen als je arena buddy er niet is. Met 10 potjes per week ben je in principe klaar tenzij je echt snel wilt ranken dan word het een ander verhaal maar dan hoef je er nog steeds niet mega veel tijd in te steken.
Is het bij de Arena niet zo dat als je verliest, je alleen maar naar beneden gaat?
pi_62782085
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:57 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

..... bijna kijk eens iets minder ver dan je neus lang is
Ooooooooooooooooooooooh zo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31:44 #56
84926 WyriHaximus
pi_62782371
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:13 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Is het bij de Arena niet zo dat als je verliest, je alleen maar naar beneden gaat?
Yup, win je dan ga je omhoog verlies je dan ga je naar beneden.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:21 schreef Elmowan het volgende:

[..]

Ooooooooooooooooooooooh zo
phluphy for president!
pi_62782505
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:31 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Yup, win je dan ga je omhoog verlies je dan ga je naar beneden.
[..]

Dus maak ik dan nog steeds geen fuck kans, met de gear die ik nu heb (0 resilience), word ik nog steeds platgewalst in de Arena, zoals dat nu in worldwide PVP of BG's ook gebeurt.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:43:45 #58
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62782697
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bedoel je dat als je er geen flikker van kan dat je toch nog wel kans maakt op gear?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62782796
ding lvl 58..
nu nog level 70 voor WotLK uitkomt.. ik hoop dat het lukt
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:49:45 #60
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62782878
nou mensen, het jeukt als een malle om het spel niet weer te kopen..

Toch ga ik het niet doen omdat het veel teveel werk is en ik dan weer verslaafd raak..

Nee. vandaag Orange box besteld samen met Red Alert 3. gaat leuk worden. Ik had al de orange box, maar die eikels hebben mijn account disabled omdat ik zogenaamd mn account geshared had.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62783146
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Dus maak ik dan nog steeds geen fuck kans, met de gear die ik nu heb (0 resilience), word ik nog steeds platgewalst in de Arena, zoals dat nu in worldwide PVP of BG's ook gebeurt.
Heb je een beetje reputation bij TBC instance factions? (Keepers of Time, Sha'tar etc etc)
Daar kun je namelijk wat blauwe begin pvp gear kopen, kost een paar gold per stuk ofzo.
Nadeel is dat je wel wat rep moet hebben.

Anders zit er denk ik niks anders op dan pvp'en tot je season 2 kunt halen met honor.
Doe eens niet.
pi_62783253
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

niet alleen daar...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_62783262
teeveepee
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_62783314
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Heb je een beetje reputation bij TBC instance factions? (Keepers of Time, Sha'tar etc etc)
Daar kun je namelijk wat blauwe begin pvp gear kopen, kost een paar gold per stuk ofzo.
Nadeel is dat je wel wat rep moet hebben.

Anders zit er denk ik niks anders op dan pvp'en tot je season 2 kunt halen met honor.
Nee, daarvoor moet ik instances runnen, en daar heb ik de tijd niet voor. Ik heb er geen moeite mee dat ik er wat voor moet doen, maar het moet geen maanden duren, en het moet binnen mijn speeluren haalbaar zijn.
pi_62783777
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Nee, daarvoor moet ik instances runnen, en daar heb ik de tijd niet voor. Ik heb er geen moeite mee dat ik er wat voor moet doen, maar het moet geen maanden duren, en het moet binnen mijn speeluren haalbaar zijn.
Misschien kun je toch een paar delen halen, je hebt maar Honored nodig bij verschillende factions, wat je op zich makkelijk kunt halen door quests (met uitzondering van Keepers of Time en Sha'tar misschien). Als je met quests geleveled hebt, zul je waarschijnlijk genoeg rep hebben al voor een paar deeltjes?

Misschien de moeite waard om toch even online te kijken
http://www.wowhead.com/?itemset=750
Doe eens niet.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:20:19 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62783854
Damn wat gaan jullie snel . Tvp.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62784419
Is dat event nog aan de gang?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62784640
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:18 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Misschien kun je toch een paar delen halen, je hebt maar Honored nodig bij verschillende factions, wat je op zich makkelijk kunt halen door quests (met uitzondering van Keepers of Time en Sha'tar misschien). Als je met quests geleveled hebt, zul je waarschijnlijk genoeg rep hebben al voor een paar deeltjes?

Misschien de moeite waard om toch even online te kijken
http://www.wowhead.com/?itemset=750
Hm, dat is wel een hele goede tip. Samen met die Arena's. Ik ga deze set halen en kijken of ik mijn vriendin hard naar de 70 kan boosten, dat kan nog leuk worden
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:51:43 #69
84926 WyriHaximus
pi_62784853
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Bedoel je dat als je er geen flikker van kan dat je toch nog wel kans maakt op gear?
Yup, afaik gaan ze dat in WOTLK niet veranderen. Season A is live, Season B is met korting verkrijgbaar en Season C is met honor verkrijg baar. Je zult dan wel niet alles direct kunnen kopen maar je kunt jezelf wel omhoog werken zo . En idd wat hier boven staan die rep gear is al met honored te krijgen. Instances zijn alleen nodig voor je laatste beetje rep de rest kan je doen met quests .
phluphy for president!
pi_62785510
Zijn er veel cinematics te unlocken met quests ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:21:40 #71
84926 WyriHaximus
pi_62785724
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er veel cinematics te unlocken met quests ?
Dunno afaik alleen die met die gate enzo. Zou wel erg tof zijn als er meer van dat soort shit in het spel zit !
phluphy for president!
pi_62785815
Ja idd
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:28:50 #73
84926 WyriHaximus
pi_62785938
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Ja idd
Naast smilies op hun boomstronken plaatst blizz ook smilies op hun kaarten