abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:54:38 #101
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62805318
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Murloc het volgende:
Hmmm, die nieuwe sets die te koop zijn voor necrotic runes zijn eigenlijk best lekker als upgrades

Half uurtje grinden en je hebt 2 items, 3 als je geluk hebt. Over wellfare gear gesproken
Idd en dan ook een epic broek 100% laten droppen van die invasion camps . Epics horen epic te zijn dit is gewoon te makkelijk. Zolang we straks maar weer moeite moeten gaan doen voor onze eplix!

Ow en deze loopt al de hele tijd achter me aan

phluphy for president!
pi_62805358
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
En hoe ga je dit doen:
http://www.wow-europe.com(...)ort/wareffort.html?3

in je eentje???
Neuh, War Effort laat ik de server lekker doen. Ik ga verder met BoN rep grinden (Fragments en AQ) op m'n eigen server.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Murloc het volgende:

[..]

Gaat moeilijk worden denk ik.
Volgens mij mag je de eerste 60 of 90 dagen niet naar een nieuwe server migreren.
En deze week zullen de eerste level 70's al aan het grinden zijn in Silithus.

Maar succes iig
Jij gaat mij toch niet vertellen dat tientallen mensen in de 1e week 70 zijn en mensen in 3 maanden tijd duizenden en duizenden Silithus Carapace Fragments gegrind hebben (per player) en miljoenen items hebben ingeleverd? Dat duurt echt wel langer hoor. Tegen die tijd is migration al open. Alleen jammer dat dat net valt tijdens de nieuwe expansion.
pi_62805456
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Basimah het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij niet. Het realm is 90 dagen gesloten voor migratie en volgens mij heeft blizz een ingebouwd genereringssysteem voor de benodigde reagents voor de opening van die gates ingebouwd en duurt die 90 dagen. Dat hebben ze toendertijd expres gedaan omdat anders het te lang duurde voordat de gates open zouden gaan op sommige realms. Dus die gates zijn over 90 dagen open als de migratie gaat gebeuren.
Overigens zijn er een paar fanatiekelingen op die server al vanaf dag 1 balletje aan het afwachten op die questchain, dat ga je nooit redden. Volgens mij liggen die 24/7 voor die gates te wachten
wtf *droom in diggelen valt* bron?
pi_62805537
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Warrior kan vrij sterk zijn in 1v1, dus daar ben ik het niet echt mee eens CittaR. Nu ben ik zelf een protection warrior en geen enkele meleeclass slaat een deukje in me ( ), maar ook met iets als Arms of Fury kan je vrij sterk zijn en iig een gelijk gegearde tegenstander zo de grond in meppen (het feit dat ik een S2 healer met een shield slam al 60% eraf mep, zegt wel iets ). Je bent alleen heel erg afhankelijk van je gear, en in het geval van hierboven is het vrij weinig, zeker in vergelijking met de rest van de spelers.
warriors zijn de laatste patch een stuk sterker geworden. Maar tegen de meeste klasses is het toch lastig... ikheb het nu echt over 1v1, dus niet in een bg waar je de andere kan verrassen. Rogues waren altijd makkelijk te verslaan, 10 sec disarm maakt het wat moeilijker. Mage is niet te doen. SL/SL lock waren tot voor de patch onmogelijk. goede resto druid kan uren voor je weg blijven lopen, vooral nu ze mace stun eruit hebben gehaald. paladins zijn onmogelijk. goede resto shaman hoort het ook te winnen, enhancement kom ik niet vaak tegen. priests heb je nu wel een kans tegen, maar een goede priest kan het je toch erg moeilijk maken.

Zelf ben ik nu ook prot gespecced en in pvp gear kan ik echt sicke dps doen, gister 1300 dps gehaald in blasted lands tegen die zombies. Shockwave is echt een vette skill.
pi_62810702
Ik heb ook een lvl 70 warrior. Als je 1 instance doet dan valt de tijd die je kwijt bent echt wel mee. Vooral met wotlk worden die instances gefarmed dus altijd wel een groep te vinden. Je bent dus niet veel meer tijd kwijt aan instances dan aan PvP denk ik.

En ik weet niet hoe het zit met Wotlk maar in TBC (en pre-TBC) heb je ook kleinere raids zoals Gruul, Magtheridon en Onyxia's lair. Die duren echt niet zo lang. Uit eindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan pvp'en alsmede aan pve. Het verschil (wat erg fijn is dat wel) is dat pvp individueel is en je nooit naar een groep hoeft te zoeken. En op bijvoorbeeld Magtheridon heb je bijna nooit een queue voor Bg's/Arena.
pi_62814239
Op normal: hoe snel je instance gaat hangt echt af van hoe goed je healer is. En dan vooral of die niet oom is na elke pull. Een normal instance moet je toch niet meer dan 45 minuten kosten. Misschien iets meer voor MgT ofzo..
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_62815526
Vind eigenlijk de WoW muziek nogal eentonig als je het spel al een lange tijd speelt.
Zou vetter zijn dat ze net zoals de Total War serie bijvoorbeeld als je aanvalt ruigere muziek hoort dan als je gewoon van A naar B gaat. Snappie ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:53:33 #108
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62815574
Vanavond es kijken of we 4/6 in Sunwell kunnen halen!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:18:12 #109
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62816121
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
Vind eigenlijk de WoW muziek nogal eentonig als je het spel al een lange tijd speelt.
Zou vetter zijn dat ze net zoals de Total War serie bijvoorbeeld als je aanvalt ruigere muziek hoort dan als je gewoon van A naar B gaat. Snappie ?
Ik heb de muziek altijd uit en winamp op de achtergrond aan
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62816517
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Wat deze kerel zegt.

Lekkere chille trance, triphop of 3fm bij het farmen. Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
pi_62817922
Honorpoints van pvp worden toch niet gereset als WOTLK uitkomt? Evenals kills.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:51:10 #112
84926 WyriHaximus
pi_62818104
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
Honorpoints van pvp worden toch niet gereset als WOTLK uitkomt? Evenals kills.
Nope en nope, alleen de arena dingen worden gereset .
phluphy for president!
pi_62819118
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef Jdijkers het volgende:
Ik heb ook een lvl 70 warrior. Als je 1 instance doet dan valt de tijd die je kwijt bent echt wel mee. Vooral met wotlk worden die instances gefarmed dus altijd wel een groep te vinden. Je bent dus niet veel meer tijd kwijt aan instances dan aan PvP denk ik.

En ik weet niet hoe het zit met Wotlk maar in TBC (en pre-TBC) heb je ook kleinere raids zoals Gruul, Magtheridon en Onyxia's lair. Die duren echt niet zo lang. Uit eindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan pvp'en alsmede aan pve. Het verschil (wat erg fijn is dat wel) is dat pvp individueel is en je nooit naar een groep hoeft te zoeken. En op bijvoorbeeld Magtheridon heb je bijna nooit een queue voor Bg's/Arena.
[complot] dat komt omdat Nihilium erop zit, dan zorgen ze wel dat die realm goed is. [/complot]
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_62819993
tvp
pi_62820721
pi_62821167
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Wat heb je opstaan dan ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62821219
Vandaag undead broek gekregen, en genoeg runes voor de gloves, shoulder en insta-pali
pi_62821613
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
2 X shaman?
Fear is the grease of society.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:58:52 #119
66083 Platina
78th Element
pi_62821694
Ja wat is daar het nut van :S, Zag laatst ook een dualboxer met 4 druids...
pi_62823198
Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62823302
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

2 X shaman?
Yep.

Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
pi_62825387
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
Ik heb een title zodra ze eindelijk 3.0.3. live gooien.

Kael in MgT blijft een interessant gevecht.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_62825783
Ik heb Jenkins en the Hallowed als patch live gaat.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:45:42 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62826044
Ik ben met RaF tegelijk een rogue en een mage aan het levellen (2x wow in window mode) alleen dat gaat niet zo makkelijk omdat een mage niet echt een autoattack heeft . In een vorig topic was iemand die met scriptjes ofzo een keybind maakte voor het ene wow-scherm terwijl je in het andere bezig was maar ik kan dat niet zo gauw weer terugvinden... Weet iemand nog wie dat was ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:54:15 #125
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_62826222
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ambassador

Exalted met alle Alliance home cities (Stormwind, Ironforge, Gnomeregan Exiles, Exodar en Darnassus).

Heb ook Jenkins en The Hallowed ga ik ook krijgen.

Voor explorer moet je alle plekken van je map zichtbaar hebben gemaakt. Je hoeft dus niet overal geweest te zijn. Dus cartographer uit en dan gaan exploren ^^

Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_62827871
Nieuwe interface. :3

Links boven de map: Player
Rechts boven de map: Target
Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
Boven player frame: Focus
Boven target frame: Focus target

- Dominos (action bars)
- X-Perl (unit frames)
- Quartz (cast bars)
- Prat (chat mod)
- Sunn (viewport art)
- Minimap Button Frame
- Chinchilla (minimap enhancements)
- DBM & CT_Raid

Daarnaast:
- Atlasloot
- Cartographer

Nog ontbrekend:
- Auctioneer
- Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
- Fubar (komt bovenin)
- Omen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 03:15:59 #127
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_62828221
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:54 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
1475
Dunkelheit
pi_62829058
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef SharQueDo het volgende:
Nieuwe interface. :3

[ afbeelding ]

Links boven de map: Player
Rechts boven de map: Target
Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
Boven player frame: Focus
Boven target frame: Focus target

- Dominos (action bars)
- X-Perl (unit frames)
- Quartz (cast bars)
- Prat (chat mod)
- Sunn (viewport art)
- Minimap Button Frame
- Chinchilla (minimap enhancements)
- DBM & CT_Raid

Daarnaast:
- Atlasloot
- Cartographer

Nog ontbrekend:
- Auctioneer
- Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
- Fubar (komt bovenin)
- Omen
wow nice, frisse kijk op wow weer.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62829064
lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62829073
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:09 schreef drumstickNL het volgende:
lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
Nah, een avondje, valt reuze mee
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:36:33 #131
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62829358
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:
Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.

en het geouwehoer op TS natuurlijk
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_62829481
Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.

Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.

Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:13:27 #133
130412 Katth
pi_62829943
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.

Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.

Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
Classic raider is toch inclusief AQ40 en BWL? Aangezien het raid instances zijn, ik moet ze beide ook nog + onyxia. Voor mij was Ragefire Chasm niet zo makkelijk te doen als alliance, maar 1x dood gegaan onderweg en ik was er.

Bloodsail Admiral is zeker een leuke titel. Ik zit nu zelf op 21 exalted. De critter achievement kan je nog niet doen, omdat 2 critters in Northrend zitten. Ik heb de andere allemaal al, gedaan tijdens het exploren ^^
pi_62830075
Ja, Classic Dungeonmaster heb ik al, Raider wil ik nog

Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
pi_62830141
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Yep.

Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
Oh ik dacht Stella Gommans en Loretta Schrijver
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:27:08 #136
130412 Katth
pi_62830209
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:

Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
nerf hunters...
pi_62830322
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef Katth het volgende:
nerf hunters...
Tsja, om dat mogelijk te maken moet ik wel met 53/8/0 rond lopen, waardoor ik niet meer serieus word genomen. Maar ja, die 4 punten zijn toch best belangrijk. Daarna loop ik nu continue met een focus-hungry pet rond. Maar goed, ik heb het er voor over. Heb nu wel heel veel plezier met het solo-en van van alles en nog wat. Zo'n Shadow of Doom krijg ik bijna dood solo. Fel Reaver lukt me ws. ook (die in HFP). En allerlei dungeons.

Maar goed, ik zit met smart te wachten op level 72. Dan kan ik 4 extra talents hebben voor mijn pet EN gftt.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:45:34 #138
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_62830587
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:

Gorilla met deze spec o.i.d.? Lijkt me ook wel leuk om te proberen
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:53:19 #139
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62830757
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:40 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Wat heb je opstaan dan ?
Metal
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62830790
Nee deze: http://www.wowhead.com/?petcalc=0uzGzrG0cz

Taunt is belangrijk enzo

Helemaal niks in extra damage.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:25:26 #141
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62831514
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!

Hebben jullie nog speciale raid-plannen voor die laatste week?

Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:35:38 #142
130412 Katth
pi_62831772
Nice, ik ben nooit verder gekomen dan Brutallus. Guild disbande, omdat raidleaders geen tijd meer hadden.

Hier is een mooie SWP film: http://files.filefront.com/25wmv/;12178523;/fileinfo.html
pi_62831810
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!

Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
pi_62833558
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:

Geen raid plannen maar wel goldfarmen, gebieden bestuderen, slaapzak kopen en eten kopen ik ben er klaar voor
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:40:20 #145
84926 WyriHaximus
pi_62835030
Gister gehaald ! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien .)
phluphy for president!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:58:43 #146
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62835481
Ff vraagje voor de rogues hier;

Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
Maar zal ik voor sword of dagger gaan?
Oftewel, zal ik switchen van combat swords naar mutilate spec?
Weet het ff niet...
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_62836823
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat deze kerel zegt.

Lekkere chille trance, triphop of 3fm bij het farmen. Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
Ja idd, ik luister altijd Dubstep of Drum n Bass tijdens het raiden, of af en toe Dragonforce . Te fout eigenlijk, maar om een of andere reden vind ik het wel vet .

Gisteren trouwens eindelijk die shoulders uit heroic MGT geloot, dus nu ben ik toch nog even full epic geweest voordat wotlk uit is .
pi_62837004
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Gister gehaald ! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien .)
[ link | afbeelding ]
Hehe nice, daar moet je er 50 voor hebben toch? Heb er nog maar 11
pi_62838597
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:

Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
Weet het ff niet...
Mutilate is veel toffer spelen dan Combat Swords.

Enige minpunt is dat 99 van de 100 rogues Muti zijn.....

En oh ja, geen OH halen man, doorsparen voor de MH.

[ Bericht 9% gewijzigd door PBateman1978 op 31-10-2008 15:01:38 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:04:07 #150
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62839028
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
Ik hoop het! En dan moet eigenlijk de healing staff nog droppen ook Twins lijkt me inderdaad wel gemakkelijk, M'uru heb ik echt geen idee van. Maar goed, kwestie van proberen natuurlijk.

De nerf kwam voor ons eigenlijk wel net iets te vroeg, ik had onwijs veel lol in Sunwell. Net Brutallus nog neer voor de patch, voelde toch wel als een mijlpaal. Nu is het ook nog wel leuk, maar het voelt allemaal minder 'echt'.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:

Weet het ff niet...
Ik speel nauwelijks nog met m'n rogue, maar waar in BC combat swords de meeste DPS deed, wordt WotLK de terugkeer van de dagger, toch? Ik zou lekker voor daggers gaan, dat zou ik op dit moment ook met m'n rogue doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')