quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
* Stakky stapt in de kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog een paar kasten nodig
Mits er niemand in zit, anders heb ik er niets aan
Samen in de kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef maedel het volgende:
Wil je nou in de kast? Of wil je iemand die er uit komt? Of wil je met iemand in de kast?
Of wil je zelf uit de kast?
Of wil je gewoon een plek om je spijkerbroeken op te hangen?
En die rode schoenen?
Janies d'r rode schoenenquote:
Janies?quote:
Oh, ik heb echt wat met vrouwen en zulke schoenen hoor.quote:
Ik heb ook zwartequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt wat met vrouwen en zulke schoenen hoor.
JBquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag net pas die pagina maedel
Heb jij het ook?quote:
Vooral van die strenge pumps...met rood en zwart, en zo'n hak...Krijg ik kriebels op hele gekke plekken vanquote:
Ik weet nog de eerste keer dat ik dat had bij zo'n pump.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Vooral van die strenge pumps...met rood en zwart, en zo'n hak...Krijg ik kriebels op hele gekke plekken van
Oef, niet de beste situatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik dat had bij zo'n pump.
De moeder van een huisgenoot had van die echte naaldhakken aan...
ja, zie je, jij moet er vrijdag gewoon op uit. Die pumps aan, hemdje strak op de juiste plekken en dan komt dat wel goedquote:
voor een hemdje is hjet zo koudquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, zie je, jij moet er vrijdag gewoon op uit. Die pumps aan, hemdje strak op de juiste plekken en dan komt dat wel goed
Onzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een hemdje is hjet zo koud
Maarik heb een heel mooi strak truitje
En ik kan het zelfs hebben, ik helemaal
alleen vind ik mezelf daar te oud voor
het is een heeel strak rood truitje met een lage hals en van die stretch-stofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Onzin.
Zolang het geen roze hemdje is met Supergirl erop, mag jij het aan
Dat kan denk ik heeel goed. Vooral met die pumpsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is een heeel strak rood truitje met een lage hals en van die stretch-stof
Ik zweet niet zo gauw, en ook niet zo erg meestal. En het is geen zweetspulquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat kan denk ik heeel goed. Vooral met die pumps![]()
Kijk wel uit dat het niet van dat zweetspul isNiets onaantrekkelijker dan dame met zweetplekken. Hoewel ik een zwetende vrouw normaal gesproken heel sexy vind...maar van die plekken, nee
Ik denk, dat als je zelf vindt dat het je 'wel staat', dat de rest van de wereld dit vindt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zweet niet zo gauw, en ook niet zo erg meestal. En het is geen zweetspul![]()
En het staat me wel vind ik zelf.
Maar dan kijk ik in de spiegel en denk ik: Eigenlijk kan dat nietDaar ben je echt te oud voor
Maar goed, ik word wel meestal jonger geschat... Ik weet het gewoon niet
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk, dat als je zelf vindt dat het je 'wel staat', dat de rest van de wereld dit vindt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik studeren
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Noodly het volgende:
Wat een egostrelingen hier![]()
Ik liep vandaag langs een spiegel en ik dacht voor het eerst sinds lange tijd: Damn you're cute
Hoe komt dat zo dan? Een lege kamer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Damn, een lege kamer geeft zo'n raar gevoel.....
jij gaat op je nieuwe stek ook heel gelukkig wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Damn, een lege kamer geeft zo'n raar gevoel.....
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:28 schreef maedel het volgende:
Nee maar JB wel.
Wat dan weer veroorzaakt dat ik over JB droom
Maar het ging niet over die pumps...![]()
(helaasch...)
We zouden er een boekje over moeten schrijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die JB Maedelromance wel interessant.
Ik kom wel naar de presentatie in Villa Lila van dat boekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
We zouden er een boekje over moeten schrijven
Wordt een kort boekje dan, er gebeurt zo weinigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ga ik in mee, kan op die dingen toch niet lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
* Wexy kijkt ff rond
nope zit niet in n kast.... dus kan er ook nie uit komen
Maar zie dat ik een heul verhaal over pumps heb gemist zeg... verrek he... nou ja die dingen trek ik toch nie aan
moet je zorgen dat er meer gaat gebeuren hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wordt een kort boekje dan, er gebeurt zo weinig
Dan moet je dus vaker je pumps aan doen in de hoop dat meadel een keer wel kan en dan heeft ze niets meer te willenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, goeiemorgen
En nee, kan niet, maedel wil me niet zien
Ja, het punt is dat ik best wel heel erg van mijn vriendinnetje hou.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dan moet je dus vaker je pumps aan doen in de hoop dat meadel een keer wel kan en dan heeft ze niets meer te willen
Nee, klopt, dus zou het ook geen kwaad kunnen om elkaar WEL een keer te zienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, het punt is dat ik best wel heel erg van mijn vriendinnetje hou.![]()
En oh ja, ik ben ook niet verliefd op JB. En zij volgens mij ook niet op mij.
Maar we zouden er wel een boekje over kunnen schrijven.![]()
Of Erik dat laten doen. Die is tenslotte van de taal
Ik vind JB"s pumps wel knap.
En ze past ook mooi in een bikini![]()
Misschien heeft iemand die we kennen al een boekje klaarliggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
en ja hoor.... 1-0 voor JBquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt, dus zou het ook geen kwaad kunnen om elkaar WEL een keer te zien
Ja, daar moet ik eens achter komen....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die we kennen al een boekje klaarliggen.
Ze is goed hè!quote:
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:51 schreef Ezzer het volgende:
voor een spannende avond..?
[ afbeelding ]
nou heb laatst in de kroeg bijna de hele avond met 2 lesbo's staan praten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef maedel het volgende:
Hey Stakky.
Vanwaar deze lesbineuze ®™ belangstelling?
Gelukkig hebben alle lesbo's dezelfde humor, dus hier zit je goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef Stakky het volgende:
[..]
nou heb laatst in de kroeg bijna de hele avond met 2 lesbo's staan praten.
En heb me eigen de tering gelachen om de opmerkingen cq grappen van de beide dames
Das wel een goede manier om ze te herkennen dan, als je gaydar niet zo goed werkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gelukkig hebben alle lesbo's dezelfde humor, dus hier zit je goed
Nou ja goed, ze hebben ook altijd de matjes en de tuinpakken, dus echt moeilijk is het nooit. Zelfs undercover herken je ze aan het shaggie en het bierflesje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel een goede manier om ze te herkennen dan, als je gaydar niet zo goed werkt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja goed, ze hebben ook altijd de matjes en de tuinpakken, dus echt moeilijk is het nooit. Zelfs undercover herken je ze aan het shaggie en het bierflesje.
dat soort dingen dus een beetje gezonde zelfspot.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja goed, ze hebben ook altijd de matjes en de tuinpakken, dus echt moeilijk is het nooit. Zelfs undercover herken je ze aan het shaggie en het bierflesje.
Laat ik dat nou net allemaal hebben, en dan denken ze nog dat ik heteroquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net allemaal hebben, en dan denken ze nog dat ik heteroben
Hopelijk alleen den dommen onder onsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
zouden ze dan niet gewoon denken dat je van katten houdt?
Das in het geval van Noodly óók heel erg waarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
zouden ze dan niet gewoon denken dat je van katten houdt?
Ja, die vond ik ook leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:30 schreef NanKing het volgende:
Hehehehe.
Niet eens duur die webshop.
[ afbeelding ]
Vast welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:30 schreef Stakky het volgende:
Hebben ze ook een zo'n roze shirt voor mannen xD
Oh oh....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hopelijk alleen den dommen onder ons
WTF heeft iedereen toch met comic sans vandaag????quote:
Die past wel in mijn kledingkast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het meisje krijg je er gratis bij
Als jij vrijdag eens met JB afspreekt dan...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef Noodly het volgende:
Ik hoor zo vaak van andere mensen dat ik er 'niet lesbisch' (pardon?!) uitzie dat ik twijfel over mijn eigen geaardheid
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die past wel in mijn kledingkast.
http://bancomicsans.com/home.htmlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:31 schreef maedel het volgende:
WTF heeft iedereen toch met comic sans vandaag????![]()
Ik heb d'r liever uit de kast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die past wel in mijn kledingkast.
Ik ben heel hebberig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb d'r liever uit de kast.
En in m'n bed.
Late reactie maar ik moest lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die we kennen al een boekje klaarliggen.
Wow, jij bent ook hormonaal aan het pieken deze week istnie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb d'r liever uit de kast.
En in m'n bed.
Ik heb daar een bronzen hangen vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
Die is best mooi
Hihi, mooi mental image; komt meisje uit je kledingkast zo je bed inspringen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben heel hebberig.
en van mijn kledingkast naar mijn bed is een sprongetje
Is allemaal studie ontwijkend gedragquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Wow, jij bent ook hormonaal aan het pieken deze week istnie?
Jij pot!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb daar een bronzen hangen van.
en wil dat nog eens als tattoo![]()
Met een grote roze strik om en schreeuwt SUPRISE.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, mooi mental image; komt meisje uit je kledingkast zo je bed inspringen.
Wie maakt er voor mij een mooi logoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://bancomicsans.com/home.html
Daar heb je je OPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met een grote roze strik om en schreeuwt SUPRISE.
[Bouwvakkermodus]quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:43 schreef maedel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een nieuwe OP
Op pumpsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:44 schreef maedel het volgende:
[..]
[Bouwvakkermodus]
Met lekkere dames er in
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met een grote roze strik om en schreeuwt SUPRISE.
Misschien kunnen we een fotoshoot met JB doen?quote:
In zo'n t-shirt dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een fotoshoot met JB doen?
Ik denk dat als ik het vraag, dat het dan wel lukt
O!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:43 schreef maedel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een nieuwe OP
Nou, dan alleen je pumps.... De rest fantaseren we er wel bijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee!
Ik houd neit van fotoshoots
Mijn hoofd staat altijd (bijna) stom op foto's
Hihiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:51 schreef Stakky het volgende:
* Stakky heeft zojuist 3 shirts besteld.
Is voor reltommy'squote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:54 schreef maedel het volgende:
Ik vind sommige van die shirts toch wel expliciet hoor
Nou deze reltommie gaat dat toch niet doen.quote:
Bannerafbeeldingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef NanKing het volgende:
Lieverds
Ik wil een nieuwe OP, heeft iemand ideeën?
Ik zou het doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou deze reltommie gaat dat toch niet doen.
Deze vind ik wel supercute. Zou mijn zus dat haar dochtertje aan doen?
[ afbeelding ]
Kan toch ook gewoon de zussen van vader of moeder zijn...?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou deze reltommie gaat dat toch niet doen.
Deze vind ik wel supercute. Zou mijn zus dat haar dochtertje aan doen?
[ afbeelding ]
Dat is echt heel foutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:04 schreef Stakky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 3 en nu ben ik echt koken.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon de zussen van vader of moeder zijn...?
Clubje oprichtenquote:
Ik zou 'm gewoon geven, al is het maar als statementquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:15 schreef maedel het volgende:
Ja, maar ja, mijn zus heeft maar één zus, en haar man geen.
Dus jah...
Nou ja, ik denk dat ze het nog best braafjes vindt hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon geven, al is het maar als statement
Wat bedoel je met een bannerafbeelding?quote:
Een banner voor in de OP. Of meerdere. Ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een bannerafbeelding?
Ik had een visioen voor iets in de OPquote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je dan ook "rode pumps" zou zeggen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had een visioen voor iets in de OP.
Bovenaan:
[ afbeelding ]
En dan daaronder een soort collage van foto's van vrouwen in zwart/wit, maar met rode accenten ofzo (rode lippen, rode nagels, rood jurkje etc).
En toen hield het visioen op.
Ok, jij hebt het verhaal van de rode pumps niet meegekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hee, ik probeer me zo goed en zo kwaad als het kan al aan te passen aan jullie denkwereld, vergeef het me dat me af en toe iets ontschiet uit de wonderlijke wereld der vrouwen.
Ja heej...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had net even een paar foto's gemaakt van mn outfit die ik misschien vrijdag aan wil dus...
Ben ik het kabeltje van mn fototoestel kwijt
ja, vond ik dus ookquote:
Kwam ik net ff langs voor de modeshow...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had net even een paar foto's gemaakt van mn outfit die ik misschien vrijdag aan wil dus...
Ben ik het kabeltje van mn fototoestel kwijt
zeg, lukt het me net, voor de eerste keer, ga je wegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:25 schreef maedel het volgende:
oh ik ben echt keimoe.![]()
Tot morgen meisjes.
Ik ga
Wat heb jij een mooie arm en schouder...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg, lukt het me net, voor de eerste keer, ga je weg
[ afbeelding ]
moet wel een andere broek aan, maar die hangen dus allemaal te drogen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie arm en schouder...
Beetje gek compliment, ik weet het, maar het viel me op
denk je in die outfit ook de nodige ongewenste mannelijke aandacht zult krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk jij dat ik de hele tijd uit mijn nek loop te zwetsen over JB?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie arm en schouder...
Beetje gek compliment, ik weet het, maar het viel me op
Je ziet er goed uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mn broeken droog zijn, maak ik een nieuwe foto waar je ze wel goed op ziet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Denk jij dat ik de hele tijd uit mijn nek loop te zwetsen over JB?
Maar, JB, die pumps zijn niet goed in beeld. Komt dat nog?![]()
En sorry dat ik wegging, ik hield het gewoon echt niet meer vol. En ik ben de dag wél met jouw foto begonnen dus nu hè
Stel dat je nou iemand opdoet vrijdagavond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als mn broeken droog zijn, maak ik een nieuwe foto waar je ze wel goed op ziet.
en dat is ook mooi
Maar natuurlijikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Stel dat je nou iemand opdoet vrijdagavond.
Krijgen we dan credits?
nee, het is hier te koudquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef maedel het volgende:
Iedereen de ochtend een beetje leuk doorgekomen?
Ze zijn de pijpen aan het vervangen enzo...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef maedel het volgende:
Geen verwarming? Wat is dat voor een kutbedrijf?
Of sta je prei te poten?
Ja, ik vond het wel leukquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik sta in je sig
Cool.
GoedemorgenIk ben lekker net pas wakker, heerlijk...
Net pas wakker? Ik ben al afgewerktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
GoedemorgenIk ben lekker net pas wakker, heerlijk...
Ik was vrij vandaag, en ik besloot er van te genieten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Net pas wakker? Ik ben al afgewerkt
Ok, valide argumentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik was vrij vandaag, en ik besloot er van te genieten.
Naar de nieuwe schuur?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, valide argument
Ik ben inmiddels al weer thuis.
Alwaar ik een heleboel spullen te versjouwen heb
Deels jaquote:
Ben je ergens ruimte voor aan het maken, of heb je gewoon uberhaupt te veel spullen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Deels ja
En naar de kelder, en waar we verder nog maar plek hebben.
Allebeiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben je ergens ruimte voor aan het maken, of heb je gewoon uberhaupt te veel spullen?
Ahh...nu snap ik hetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Allebei
Nee, maandag wordt onze aanbouw gesloopt om plaats te maken voor een nieuwe. Maar dat was in die aanbouw staat moet wel ergens heen
Nou hebben we vorige week dus een noodschuur getimmerd daarvoor, en een gedeelte gaat naar de kelder.
Goede daad van vandaag weer gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan kan ik met een gerust gevoel verder leren
Jaquote:
ik merk dat ik nog regelmatig gewoon een meelezer ben.... moet ik er even weer om denken soms dat ik ook wat zinnetjes neer zetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben d'r ook weer even, ik hou dit topic niet echt goed bij, sorry.
M.
je wil niet weten hoe actief ik ben als pot!!quote:
This post is worthless without picsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe actief ik ben als pot!!
in your dreams..... if you're luckyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
coyote ugly...... daar is ze ook zo lekker....quote:
'k Vind d'r pakjes in CU alleen zo jammerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
coyote ugly...... daar is ze ook zo lekker....
moet trouwens zeggen dat haar tegenspeelster ook errug lekker is
door kleding moet je heen kijken als pot zijnde hoor... tss pff grrrrquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
'k Vind d'r pakjes in CU alleen zo jammer
En tegenspeelster![]()
[ afbeelding ]
Lena Headey
langs een kikker kijken kun je wel en door pakjes heen niet??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(even langs de kikker heen kijken)
sasha de boer op tv doet daar ook niets aan zeker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Die kikker heeft ze dan ook niet aan
En ik heb nog van Aristoteles tot Kant om me bezig te houden vannacht, dus er moet wel een hele colonne aan mooie vrouwen langs komen wil ik 'onrustig' worden
de buren hebben geen gras........... ik ook niet trouwens......quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb geen tv, en ik weet eigenlijk ook niet wie Sasha de Boer is...dus nee, helpt niet
En het gras bij de buren is altijd groener...(vooral als je biseksueel bent)
ow... ik zeg dat ik mezelf zielig vind en jij projecteert dat meteen op jezelf... nou lekker danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik bedoelde jou ook nietik deed een terugkoppeling naar mezelf in reactie op jou. Om het uitgebreider te zeggen; als je vrijgezel bent, wil je een relatie, en als je een relatie hebt, wil je vrijgezel zijn. En in mijn geval, als bi, is dat nog uitgebreider: als ik met een vrouw ben, wil ik een man, als ik met een man ben, wil ik een vrouw
(zo af en toe natuurlijk, niet dat ik altijd ontevreden ben hoormijn huidige man is leuk
)
dat is inderdaad wel erg knap te noemen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft zelfs in twee lesbo films gespeeld. Maar toch geen geruchten kunnen vinden
Ik ben ook een heel egocentrisch persoon. En daarbij wilde ik je gewoon beter te laten voelen door te impliceren dat men tijdens het hebben van een relatie ook jaloers kan zijn op jouw huidige toestandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow... ik zeg dat ik mezelf zielig vind en jij projecteert dat meteen op jezelf... nou lekker dan
Blijkbaar zijn er wel geruchten dusquote:[..]
dat is inderdaad wel erg knap te noemen...
vertel waarquote:
Kun je zien hoe goed ik ben in cryptische bewoordingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ben ook een heel egocentrisch persoon. En daarbij wilde ik je gewoon beter te laten voelen door te impliceren dat men tijdens het hebben van een relatie ook jaloers kan zijn op jouw huidige toestandOfzo
Ik denk dat ik haar maar op m'n lijstje zet van mensen-waar-hij-niet-boos-over-mag-worden. Zij, Johnny Depp, Camilla Belle en Mos Def.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou er wel een avondje of zelfs een weekje ruzie over hebben
Ik heb al meerdere malen gelezen dat zij zelf niets ontkent (ook niet bekent magoequote:
Zou het dan toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen gelezen dat zij zelf niets ontkent (ook niet bekent magoe)
'Close friends' als eufemisme?quote:Piper is close friends with actress Lena Headey, her co-star in The Cave and Imagine Me and You.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, wij hebben net besloten dat ze lesbisch is
What's in it for us?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:49 schreef Stakky het volgende:
[..]
kunnen jullie d'r even van besluiten dat ze ook bi is :x
Gaan we keertje samen vrouwen kijken op het terras met een drankje d'r bijquote:
Ja, daar heb ik dus echt niks aan hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef Stakky het volgende:
[..]
Gaan we keertje samen vrouwen kijken op het terras met een drankje d'r bij
Dan kook ik een keertje voor julliequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus echt niks aan he![]()
Ik ben bang dat ik met Kinky mee ga in deze.
Liefde van de man gaat door de maag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:55 schreef Stakky het volgende:
[..]
Dan kook ik een keertje voor jullie
dan gaan we samen winkelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag.
Hihi.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:02 schreef Stakky het volgende:
[..]
dan gaan we samen winkelen![]()
ook voor mij geen probleem
Je vergeet dat we elke week naar de biologische buurtsupert moeten om onze rooibosthee aan te vullen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi.
Wij kopen eens in het jaar 3 tuinbroeken, verder gaan we nooit winkelen.
Oh ja, en kattenvoer halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je vergeet dat we elke week naar de biologische buurtsupert moeten om onze rooibosthee aan te vullen.
Ha! ik lust geen chocoladequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:19 schreef Stakky het volgende:
btw de liefde gaat bij de man door de maag he.
hoe zit dat bij vrouwen met chocolademousse dan
Idd, vooral een kat kan echt absoluut niet zonder vlees.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:19 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Is het ook. Hoe heet dat ook alweer, antropomorfiseren ofzo? Net doen of beesten mensen zijn? Supertriest.
Liefde gaat bij mij ook door de maag hoor... Een lekker maaltje is echt een dikke pre. Maar niet kunnen koken is daarentegen weer geen afknapper.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:19 schreef Stakky het volgende:
btw de liefde gaat bij de man door de maag he.
hoe zit dat bij vrouwen met chocolademousse dan
ik ben in m'n vorige relatie tegen een nogal conservatieve schoonvader aangelopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Liefde gaat bij mij ook door de maag hoor... Een lekker maaltje is echt een dikke pre. Maar niet kunnen koken is daarentegen weer geen afknapper.
Waarschijnlijk had 'ie z'n vrouw eindelijk met veel moeite duidelijk weten te maken dat geen énkele man zo lang in de keuken stond, en dat het heel normaal is dat zij alles doet, en toen kwam jij, en vroeg z'n vrouw weer allemaal dingen van hemquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:26 schreef Stakky het volgende:
[..]
ik ben in m'n vorige relatie tegen een nogal conservatieve schoonvader aangelopen.
die was er niet van gediend dat ik op m'n vrije dagen langer in de keuken stond dan z'n vrouw![]()
vraag me niet wrm ik hier over begin, het schiet me zo maar te binnen.
Wat een nare manquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:26 schreef Stakky het volgende:
[..]
ik ben in m'n vorige relatie tegen een nogal conservatieve schoonvader aangelopen.
die was er niet van gediend dat ik op m'n vrije dagen langer in de keuken stond dan z'n vrouw![]()
vraag me niet wrm ik hier over begin, het schiet me zo maar te binnen.
naja heb wel es gehad dat ik een zaterdag vrij was. En ik was bij m'n toenmalige vriendin blijven slapen en die moest zaterdag ochtend werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had 'ie z'n vrouw eindelijk met veel moeite duidelijk weten te maken dat geen énkele man zo lang in de keuken stond, en dat het heel normaal is dat zij alles doet, en toen kwam jij, en vroeg z'n vrouw weer allemaal dingen van hem
Dat heeft Jodie Foster ook 20 jaar volgehouden toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen gelezen dat zij zelf niets ontkent (ook niet bekent magoe)
ja jullie hebben tegenwoordig een actieve nachtploegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat heeft Jodie Foster ook 20 jaar volgehouden toch?
Prettig wakker worden trouwens, al teruglezende
Zin in het verslagquote:
Heb je een camera in je phone?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik dat discreet van een afstandje verzorgen ?
Das ook een goeie reden om niet teveel te drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef maedel het volgende:
Als je maar niet met zo'n wijf er vandoor gaat dat al 100 jaar niet aan de bak is gekomen en die jou wel even de weg wil wijzen....
ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk stroek!
Ik moet wel sorgen dat ik niet teveel drink dan
Ja maar ik ben zelf vanavond uit dansen, dus ik zag het somber inquote:
Oeh, ga jij ook dansenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zelf vanavond uit dansen, dus ik zag het somber in
Naar het ballroomdansenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oeh, ga jij ook dansenWaar ga je heen?
Oja, daar hadden we het een keer overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Naar het ballroomdansen
Homosexueel ballroomdansen, dat wel
Gewoon expres heel hard op z'n tenen trappenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik danste en moest me laten leiden, dat is irritant als degene die je moet leiden het niet kan
Heel veel mannen kunnen niet leiden. Echt waar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik danste en moest me laten leiden, dat is irritant als degene die je moet leiden het niet kan
Dat is waar op zoveel vlakkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Heel veel mannen kunnen niet leiden. Echt waar.
Ja, best wel eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gewoon expres heel hard op z'n tenen trappen
Al zin in vanavond?
Fijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk
Dadelijk lekker douchen, kleren aan enzo
Wow, wat een aktiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Noodly het volgende:
Ik ben zwaar pwned![]()
Ik had gereageerd op een kameradvertentie voor een opvallend goedkope ruime kamer op toplocatie. Toen ik met de 'huisbaas' belde viel me al wel op dat hij enorm slecht Nederlands sprak, maar ach. Later smste hij of ik mijn sofi en rekeningnummer wilde sturen, ik dacht flikker open vond het al vreemd. Mijn ouders erover verteld, die vonden dat ik toch maar moest gaan kijken... dus ik sta daar, komtie niet. Bel ik hem, neemt er iemand op die zegt dat zijn telefoon is gejat door een kutmarokkaan die zich voordoet als iemand die kamers verhuurd... die niet te huur staan
Dusja, hij wilde ook meteen contant geld hebben voor de eerste maand huur, heb ook gezegt dat ik dat niet doe maar blijkbaar zijn er mensen geweest die daar wel mee zouden instemmen, was het niet zo dat meneer al busted was voordat hij iemand de kamer had laten zien (wat niet eens zou kunnen want hij heeft geen sleutel
) Maargoed er is nu gelukkig aangifte tegen 'm gedaan, ik sprak met iemand die daar werkelijk woont en waarvan hij ook al wat spullen heeft gejat. Ik hoop dat ze 'm vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |