Das ook een goeie reden om niet teveel te drinkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:23 schreef maedel het volgende:
Als je maar niet met zo'n wijf er vandoor gaat dat al 100 jaar niet aan de bak is gekomen en die jou wel even de weg wil wijzen....
ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk stroek!
Ik moet wel sorgen dat ik niet teveel drink dan
Ja maar ik ben zelf vanavond uit dansen, dus ik zag het somber inquote:
Oeh, ga jij ook dansenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zelf vanavond uit dansen, dus ik zag het somber in
Naar het ballroomdansenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oeh, ga jij ook dansenWaar ga je heen?
Oja, daar hadden we het een keer overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Naar het ballroomdansen
Homosexueel ballroomdansen, dat wel
Gewoon expres heel hard op z'n tenen trappenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik danste en moest me laten leiden, dat is irritant als degene die je moet leiden het niet kan
Heel veel mannen kunnen niet leiden. Echt waar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik danste en moest me laten leiden, dat is irritant als degene die je moet leiden het niet kan
Dat is waar op zoveel vlakkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Heel veel mannen kunnen niet leiden. Echt waar.
Ja, best wel eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gewoon expres heel hard op z'n tenen trappen
Al zin in vanavond?
Fijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk
Dadelijk lekker douchen, kleren aan enzo
Wow, wat een aktiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Noodly het volgende:
Ik ben zwaar pwned![]()
Ik had gereageerd op een kameradvertentie voor een opvallend goedkope ruime kamer op toplocatie. Toen ik met de 'huisbaas' belde viel me al wel op dat hij enorm slecht Nederlands sprak, maar ach. Later smste hij of ik mijn sofi en rekeningnummer wilde sturen, ik dacht flikker open vond het al vreemd. Mijn ouders erover verteld, die vonden dat ik toch maar moest gaan kijken... dus ik sta daar, komtie niet. Bel ik hem, neemt er iemand op die zegt dat zijn telefoon is gejat door een kutmarokkaan die zich voordoet als iemand die kamers verhuurd... die niet te huur staan
Dusja, hij wilde ook meteen contant geld hebben voor de eerste maand huur, heb ook gezegt dat ik dat niet doe maar blijkbaar zijn er mensen geweest die daar wel mee zouden instemmen, was het niet zo dat meneer al busted was voordat hij iemand de kamer had laten zien (wat niet eens zou kunnen want hij heeft geen sleutel
) Maargoed er is nu gelukkig aangifte tegen 'm gedaan, ik sprak met iemand die daar werkelijk woont en waarvan hij ook al wat spullen heeft gejat. Ik hoop dat ze 'm vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |