quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
* Stakky stapt in de kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog een paar kasten nodig
Mits er niemand in zit, anders heb ik er niets aan
Samen in de kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef maedel het volgende:
Wil je nou in de kast? Of wil je iemand die er uit komt? Of wil je met iemand in de kast?
Of wil je zelf uit de kast?
Of wil je gewoon een plek om je spijkerbroeken op te hangen?
En die rode schoenen?
Janies d'r rode schoenenquote:
Janies?quote:
Oh, ik heb echt wat met vrouwen en zulke schoenen hoor.quote:
Ik heb ook zwartequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt wat met vrouwen en zulke schoenen hoor.
JBquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag net pas die pagina maedel
Heb jij het ook?quote:
Vooral van die strenge pumps...met rood en zwart, en zo'n hak...Krijg ik kriebels op hele gekke plekken vanquote:
Ik weet nog de eerste keer dat ik dat had bij zo'n pump.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Vooral van die strenge pumps...met rood en zwart, en zo'n hak...Krijg ik kriebels op hele gekke plekken van
Oef, niet de beste situatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik dat had bij zo'n pump.
De moeder van een huisgenoot had van die echte naaldhakken aan...
ja, zie je, jij moet er vrijdag gewoon op uit. Die pumps aan, hemdje strak op de juiste plekken en dan komt dat wel goedquote:
voor een hemdje is hjet zo koudquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, zie je, jij moet er vrijdag gewoon op uit. Die pumps aan, hemdje strak op de juiste plekken en dan komt dat wel goed
Onzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een hemdje is hjet zo koud
Maarik heb een heel mooi strak truitje
En ik kan het zelfs hebben, ik helemaal
alleen vind ik mezelf daar te oud voor
het is een heeel strak rood truitje met een lage hals en van die stretch-stofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Onzin.
Zolang het geen roze hemdje is met Supergirl erop, mag jij het aan
Dat kan denk ik heeel goed. Vooral met die pumpsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is een heeel strak rood truitje met een lage hals en van die stretch-stof
Ik zweet niet zo gauw, en ook niet zo erg meestal. En het is geen zweetspulquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat kan denk ik heeel goed. Vooral met die pumps![]()
Kijk wel uit dat het niet van dat zweetspul isNiets onaantrekkelijker dan dame met zweetplekken. Hoewel ik een zwetende vrouw normaal gesproken heel sexy vind...maar van die plekken, nee
Ik denk, dat als je zelf vindt dat het je 'wel staat', dat de rest van de wereld dit vindt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zweet niet zo gauw, en ook niet zo erg meestal. En het is geen zweetspul![]()
En het staat me wel vind ik zelf.
Maar dan kijk ik in de spiegel en denk ik: Eigenlijk kan dat nietDaar ben je echt te oud voor
Maar goed, ik word wel meestal jonger geschat... Ik weet het gewoon niet
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk, dat als je zelf vindt dat het je 'wel staat', dat de rest van de wereld dit vindt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik studeren
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Noodly het volgende:
Wat een egostrelingen hier![]()
Ik liep vandaag langs een spiegel en ik dacht voor het eerst sinds lange tijd: Damn you're cute
Hoe komt dat zo dan? Een lege kamer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Damn, een lege kamer geeft zo'n raar gevoel.....
jij gaat op je nieuwe stek ook heel gelukkig wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Damn, een lege kamer geeft zo'n raar gevoel.....
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:28 schreef maedel het volgende:
Nee maar JB wel.
Wat dan weer veroorzaakt dat ik over JB droom
Maar het ging niet over die pumps...![]()
(helaasch...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |