Is een leuk en simpel te maken id .quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:23 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo moeilijk toch?
Gewoon in Comic Sans
Madrid
Monaco
Madrid
Op shirts laten drukken.
I knowquote:
Het is een gruwelijk lelijk lettertype dat alleen geschikt is voor kleine kinderen en clowns. Daarom.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
I know
Maar heb het nooit begrepen eigenlijk.
Ja, of Invoegen>figuur>WordArtquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:23 schreef DroogDok het volgende:
Niet zo moeilijk toch?
Gewoon in Comic Sans
Madrid
Monaco
Madrid
Op shirts laten drukken.
Dat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een gruwelijk lelijk lettertype dat alleen geschikt is voor kleine kinderen en clowns. Daarom.
Oeps vergeten te vermelden , het is met auto's . checkpoints onderweg zijn Barcelona , carcassone, nice,monacoquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat.
Ik zie wel eens auto's professioneel beletterd met Comic Sans. Afschieten moeten ze die ontwerpbureau's.
Wat voor een roadtrip trouwens? Met auto's?
ik heb mijn diploma van de middelbare in comic sans staanquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat.
Ik zie wel eens auto's professioneel beletterd met Comic Sans. Afschieten moeten ze die ontwerpbureau's.
Wat voor een roadtrip trouwens? Met auto's?
in mijn tijd was dat lettertype nog niet uitgevondenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik heb mijn diploma van de middelbare in comic sans staan
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef maedel het volgende:
[..]
in mijn tijd was dat lettertype nog niet uitgevonden
wat een mooie tijden moeten dat geweest zijnquote:Comic Sans is een digitaal lettertype ontworpen door Vincent Connare en uitgebracht door Microsoft in 1994.
quote:Comic Sans is een digitaal lettertype ontworpen door Vincent Connare en uitgebracht door Microsoft in 1994.
quote:Vincent Connare 1971-1994 was the creator of the infamous Comic Sans font.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef PiRANiA het volgende:
wat een mooie tijden moeten dat geweest zijn
Ha, ze hebben hebben hem dus gelijk gepast gestraft.quote:
Mwah... Valt reuze mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een gruwelijk lelijk lettertype dat alleen geschikt is voor kleine kinderen en clowns. Daarom.
Weet jij een mooi logo met comic sans dan?quote:
Nee, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Weet jij een mooi logo met comic sans dan?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah... Valt reuze mee.
In kleine letters leest het best prettig en is het een welkome afwisseling t.o.v. Times New Roman e.d.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:18 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij het licht van de heer beveel ik je ga heen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |