quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
* Stakky stapt in de kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog een paar kasten nodig
Mits er niemand in zit, anders heb ik er niets aan
Samen in de kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef maedel het volgende:
Wil je nou in de kast? Of wil je iemand die er uit komt? Of wil je met iemand in de kast?
Of wil je zelf uit de kast?
Of wil je gewoon een plek om je spijkerbroeken op te hangen?
En die rode schoenen?
Janies d'r rode schoenenquote:
Janies?quote:
Oh, ik heb echt wat met vrouwen en zulke schoenen hoor.quote:
Ik heb ook zwartequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt wat met vrouwen en zulke schoenen hoor.
JBquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag net pas die pagina maedel
Heb jij het ook?quote:
Vooral van die strenge pumps...met rood en zwart, en zo'n hak...Krijg ik kriebels op hele gekke plekken vanquote:
Ik weet nog de eerste keer dat ik dat had bij zo'n pump.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Vooral van die strenge pumps...met rood en zwart, en zo'n hak...Krijg ik kriebels op hele gekke plekken van
Oef, niet de beste situatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik dat had bij zo'n pump.
De moeder van een huisgenoot had van die echte naaldhakken aan...
ja, zie je, jij moet er vrijdag gewoon op uit. Die pumps aan, hemdje strak op de juiste plekken en dan komt dat wel goedquote:
voor een hemdje is hjet zo koudquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, zie je, jij moet er vrijdag gewoon op uit. Die pumps aan, hemdje strak op de juiste plekken en dan komt dat wel goed
Onzin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een hemdje is hjet zo koud
Maarik heb een heel mooi strak truitje
En ik kan het zelfs hebben, ik helemaal
alleen vind ik mezelf daar te oud voor
het is een heeel strak rood truitje met een lage hals en van die stretch-stofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Onzin.
Zolang het geen roze hemdje is met Supergirl erop, mag jij het aan
Dat kan denk ik heeel goed. Vooral met die pumpsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is een heeel strak rood truitje met een lage hals en van die stretch-stof
Ik zweet niet zo gauw, en ook niet zo erg meestal. En het is geen zweetspulquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat kan denk ik heeel goed. Vooral met die pumps![]()
Kijk wel uit dat het niet van dat zweetspul isNiets onaantrekkelijker dan dame met zweetplekken. Hoewel ik een zwetende vrouw normaal gesproken heel sexy vind...maar van die plekken, nee
Ik denk, dat als je zelf vindt dat het je 'wel staat', dat de rest van de wereld dit vindt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zweet niet zo gauw, en ook niet zo erg meestal. En het is geen zweetspul![]()
En het staat me wel vind ik zelf.
Maar dan kijk ik in de spiegel en denk ik: Eigenlijk kan dat nietDaar ben je echt te oud voor
Maar goed, ik word wel meestal jonger geschat... Ik weet het gewoon niet
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik denk, dat als je zelf vindt dat het je 'wel staat', dat de rest van de wereld dit vindt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik studeren
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Noodly het volgende:
Wat een egostrelingen hier![]()
Ik liep vandaag langs een spiegel en ik dacht voor het eerst sinds lange tijd: Damn you're cute
Hoe komt dat zo dan? Een lege kamer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Damn, een lege kamer geeft zo'n raar gevoel.....
jij gaat op je nieuwe stek ook heel gelukkig wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Sitethief het volgende:
Damn, een lege kamer geeft zo'n raar gevoel.....
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:28 schreef maedel het volgende:
Nee maar JB wel.
Wat dan weer veroorzaakt dat ik over JB droom
Maar het ging niet over die pumps...![]()
(helaasch...)
We zouden er een boekje over moeten schrijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die JB Maedelromance wel interessant.
Ik kom wel naar de presentatie in Villa Lila van dat boekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
We zouden er een boekje over moeten schrijven
Wordt een kort boekje dan, er gebeurt zo weinigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Ga ik in mee, kan op die dingen toch niet lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef Wexy het volgende:
* Wexy kijkt ff rond
nope zit niet in n kast.... dus kan er ook nie uit komen
Maar zie dat ik een heul verhaal over pumps heb gemist zeg... verrek he... nou ja die dingen trek ik toch nie aan
moet je zorgen dat er meer gaat gebeuren hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wordt een kort boekje dan, er gebeurt zo weinig
Dan moet je dus vaker je pumps aan doen in de hoop dat meadel een keer wel kan en dan heeft ze niets meer te willenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, goeiemorgen
En nee, kan niet, maedel wil me niet zien
Ja, het punt is dat ik best wel heel erg van mijn vriendinnetje hou.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
Dan moet je dus vaker je pumps aan doen in de hoop dat meadel een keer wel kan en dan heeft ze niets meer te willen
Nee, klopt, dus zou het ook geen kwaad kunnen om elkaar WEL een keer te zienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, het punt is dat ik best wel heel erg van mijn vriendinnetje hou.![]()
En oh ja, ik ben ook niet verliefd op JB. En zij volgens mij ook niet op mij.
Maar we zouden er wel een boekje over kunnen schrijven.![]()
Of Erik dat laten doen. Die is tenslotte van de taal
Ik vind JB"s pumps wel knap.
En ze past ook mooi in een bikini![]()
Misschien heeft iemand die we kennen al een boekje klaarliggenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:34 schreef maedel het volgende:
[..]
en ja hoor.... 1-0 voor JBquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, klopt, dus zou het ook geen kwaad kunnen om elkaar WEL een keer te zien
Ja, daar moet ik eens achter komen....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die we kennen al een boekje klaarliggen.
Ze is goed hè!quote:
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:51 schreef Ezzer het volgende:
voor een spannende avond..?
[ afbeelding ]
nou heb laatst in de kroeg bijna de hele avond met 2 lesbo's staan praten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef maedel het volgende:
Hey Stakky.
Vanwaar deze lesbineuze ®™ belangstelling?
Gelukkig hebben alle lesbo's dezelfde humor, dus hier zit je goedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef Stakky het volgende:
[..]
nou heb laatst in de kroeg bijna de hele avond met 2 lesbo's staan praten.
En heb me eigen de tering gelachen om de opmerkingen cq grappen van de beide dames
Das wel een goede manier om ze te herkennen dan, als je gaydar niet zo goed werkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Gelukkig hebben alle lesbo's dezelfde humor, dus hier zit je goed
Nou ja goed, ze hebben ook altijd de matjes en de tuinpakken, dus echt moeilijk is het nooit. Zelfs undercover herken je ze aan het shaggie en het bierflesje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel een goede manier om ze te herkennen dan, als je gaydar niet zo goed werkt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja goed, ze hebben ook altijd de matjes en de tuinpakken, dus echt moeilijk is het nooit. Zelfs undercover herken je ze aan het shaggie en het bierflesje.
dat soort dingen dus een beetje gezonde zelfspot.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja goed, ze hebben ook altijd de matjes en de tuinpakken, dus echt moeilijk is het nooit. Zelfs undercover herken je ze aan het shaggie en het bierflesje.
Laat ik dat nou net allemaal hebben, en dan denken ze nog dat ik heteroquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:11 schreef Noodly het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net allemaal hebben, en dan denken ze nog dat ik heteroben
Hopelijk alleen den dommen onder onsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
zouden ze dan niet gewoon denken dat je van katten houdt?
Das in het geval van Noodly óók heel erg waarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
zouden ze dan niet gewoon denken dat je van katten houdt?
Ja, die vond ik ook leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:30 schreef NanKing het volgende:
Hehehehe.
Niet eens duur die webshop.
[ afbeelding ]
Vast welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:30 schreef Stakky het volgende:
Hebben ze ook een zo'n roze shirt voor mannen xD
Oh oh....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hopelijk alleen den dommen onder ons
WTF heeft iedereen toch met comic sans vandaag????quote:
Die past wel in mijn kledingkast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het meisje krijg je er gratis bij
Als jij vrijdag eens met JB afspreekt dan...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef Noodly het volgende:
Ik hoor zo vaak van andere mensen dat ik er 'niet lesbisch' (pardon?!) uitzie dat ik twijfel over mijn eigen geaardheid
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die past wel in mijn kledingkast.
http://bancomicsans.com/home.htmlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:31 schreef maedel het volgende:
WTF heeft iedereen toch met comic sans vandaag????![]()
Ik heb d'r liever uit de kast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die past wel in mijn kledingkast.
Ik ben heel hebberig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb d'r liever uit de kast.
En in m'n bed.
Late reactie maar ik moest lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die we kennen al een boekje klaarliggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |