Ze zijn de pijpen aan het vervangen enzo...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef maedel het volgende:
Geen verwarming? Wat is dat voor een kutbedrijf?
Of sta je prei te poten?
Ja, ik vond het wel leukquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik sta in je sig
Cool.
GoedemorgenIk ben lekker net pas wakker, heerlijk...
Net pas wakker? Ik ben al afgewerktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:40 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
GoedemorgenIk ben lekker net pas wakker, heerlijk...
Ik was vrij vandaag, en ik besloot er van te genieten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Net pas wakker? Ik ben al afgewerkt
Ok, valide argumentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik was vrij vandaag, en ik besloot er van te genieten.
Naar de nieuwe schuur?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, valide argument
Ik ben inmiddels al weer thuis.
Alwaar ik een heleboel spullen te versjouwen heb
Deels jaquote:
Ben je ergens ruimte voor aan het maken, of heb je gewoon uberhaupt te veel spullen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Deels ja
En naar de kelder, en waar we verder nog maar plek hebben.
Allebeiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben je ergens ruimte voor aan het maken, of heb je gewoon uberhaupt te veel spullen?
Ahh...nu snap ik hetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Allebei
Nee, maandag wordt onze aanbouw gesloopt om plaats te maken voor een nieuwe. Maar dat was in die aanbouw staat moet wel ergens heen
Nou hebben we vorige week dus een noodschuur getimmerd daarvoor, en een gedeelte gaat naar de kelder.
Goede daad van vandaag weer gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Dan kan ik met een gerust gevoel verder leren
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |