Ik had eigenlijk wel verwacht dat je dan ook "rode pumps" zou zeggen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had een visioen voor iets in de OP.
Bovenaan:
[ afbeelding ]
En dan daaronder een soort collage van foto's van vrouwen in zwart/wit, maar met rode accenten ofzo (rode lippen, rode nagels, rood jurkje etc).
En toen hield het visioen op.
Ok, jij hebt het verhaal van de rode pumps niet meegekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hee, ik probeer me zo goed en zo kwaad als het kan al aan te passen aan jullie denkwereld, vergeef het me dat me af en toe iets ontschiet uit de wonderlijke wereld der vrouwen.
Ja heej...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had net even een paar foto's gemaakt van mn outfit die ik misschien vrijdag aan wil dus...
Ben ik het kabeltje van mn fototoestel kwijt
ja, vond ik dus ookquote:
Kwam ik net ff langs voor de modeshow...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had net even een paar foto's gemaakt van mn outfit die ik misschien vrijdag aan wil dus...
Ben ik het kabeltje van mn fototoestel kwijt
zeg, lukt het me net, voor de eerste keer, ga je wegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:25 schreef maedel het volgende:
oh ik ben echt keimoe.![]()
Tot morgen meisjes.
Ik ga
Wat heb jij een mooie arm en schouder...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zeg, lukt het me net, voor de eerste keer, ga je weg
[ afbeelding ]
moet wel een andere broek aan, maar die hangen dus allemaal te drogen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie arm en schouder...
Beetje gek compliment, ik weet het, maar het viel me op
denk je in die outfit ook de nodige ongewenste mannelijke aandacht zult krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk jij dat ik de hele tijd uit mijn nek loop te zwetsen over JB?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie arm en schouder...
Beetje gek compliment, ik weet het, maar het viel me op
Je ziet er goed uitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als mn broeken droog zijn, maak ik een nieuwe foto waar je ze wel goed op ziet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Denk jij dat ik de hele tijd uit mijn nek loop te zwetsen over JB?
Maar, JB, die pumps zijn niet goed in beeld. Komt dat nog?![]()
En sorry dat ik wegging, ik hield het gewoon echt niet meer vol. En ik ben de dag wél met jouw foto begonnen dus nu hè
Stel dat je nou iemand opdoet vrijdagavond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als mn broeken droog zijn, maak ik een nieuwe foto waar je ze wel goed op ziet.
en dat is ook mooi
Maar natuurlijikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Stel dat je nou iemand opdoet vrijdagavond.
Krijgen we dan credits?
nee, het is hier te koudquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef maedel het volgende:
Iedereen de ochtend een beetje leuk doorgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |