ik merk dat ik nog regelmatig gewoon een meelezer ben.... moet ik er even weer om denken soms dat ik ook wat zinnetjes neer zetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben d'r ook weer even, ik hou dit topic niet echt goed bij, sorry.
M.
je wil niet weten hoe actief ik ben als pot!!quote:
This post is worthless without picsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe actief ik ben als pot!!
in your dreams..... if you're luckyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
This post is worthless without pics
coyote ugly...... daar is ze ook zo lekker....quote:
'k Vind d'r pakjes in CU alleen zo jammerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
coyote ugly...... daar is ze ook zo lekker....
moet trouwens zeggen dat haar tegenspeelster ook errug lekker is
door kleding moet je heen kijken als pot zijnde hoor... tss pff grrrrquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
'k Vind d'r pakjes in CU alleen zo jammer
En tegenspeelster![]()
[ afbeelding ]
Lena Headey
langs een kikker kijken kun je wel en door pakjes heen niet??quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(even langs de kikker heen kijken)
sasha de boer op tv doet daar ook niets aan zeker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Die kikker heeft ze dan ook niet aan
En ik heb nog van Aristoteles tot Kant om me bezig te houden vannacht, dus er moet wel een hele colonne aan mooie vrouwen langs komen wil ik 'onrustig' worden
de buren hebben geen gras........... ik ook niet trouwens......quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:15 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik heb geen tv, en ik weet eigenlijk ook niet wie Sasha de Boer is...dus nee, helpt niet
En het gras bij de buren is altijd groener...(vooral als je biseksueel bent)
ow... ik zeg dat ik mezelf zielig vind en jij projecteert dat meteen op jezelf... nou lekker danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik bedoelde jou ook nietik deed een terugkoppeling naar mezelf in reactie op jou. Om het uitgebreider te zeggen; als je vrijgezel bent, wil je een relatie, en als je een relatie hebt, wil je vrijgezel zijn. En in mijn geval, als bi, is dat nog uitgebreider: als ik met een vrouw ben, wil ik een man, als ik met een man ben, wil ik een vrouw
(zo af en toe natuurlijk, niet dat ik altijd ontevreden ben hoormijn huidige man is leuk
)
dat is inderdaad wel erg knap te noemen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft zelfs in twee lesbo films gespeeld. Maar toch geen geruchten kunnen vinden
Ik ben ook een heel egocentrisch persoon. En daarbij wilde ik je gewoon beter te laten voelen door te impliceren dat men tijdens het hebben van een relatie ook jaloers kan zijn op jouw huidige toestandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow... ik zeg dat ik mezelf zielig vind en jij projecteert dat meteen op jezelf... nou lekker dan
Blijkbaar zijn er wel geruchten dusquote:[..]
dat is inderdaad wel erg knap te noemen...
vertel waarquote:
Kun je zien hoe goed ik ben in cryptische bewoordingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik ben ook een heel egocentrisch persoon. En daarbij wilde ik je gewoon beter te laten voelen door te impliceren dat men tijdens het hebben van een relatie ook jaloers kan zijn op jouw huidige toestandOfzo
Ik denk dat ik haar maar op m'n lijstje zet van mensen-waar-hij-niet-boos-over-mag-worden. Zij, Johnny Depp, Camilla Belle en Mos Def.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou er wel een avondje of zelfs een weekje ruzie over hebben
Ik heb al meerdere malen gelezen dat zij zelf niets ontkent (ook niet bekent magoequote:
Zou het dan toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen gelezen dat zij zelf niets ontkent (ook niet bekent magoe)
'Close friends' als eufemisme?quote:Piper is close friends with actress Lena Headey, her co-star in The Cave and Imagine Me and You.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, wij hebben net besloten dat ze lesbisch is
What's in it for us?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:49 schreef Stakky het volgende:
[..]
kunnen jullie d'r even van besluiten dat ze ook bi is :x
Gaan we keertje samen vrouwen kijken op het terras met een drankje d'r bijquote:
Ja, daar heb ik dus echt niks aan hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef Stakky het volgende:
[..]
Gaan we keertje samen vrouwen kijken op het terras met een drankje d'r bij
Dan kook ik een keertje voor julliequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus echt niks aan he![]()
Ik ben bang dat ik met Kinky mee ga in deze.
Liefde van de man gaat door de maag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:55 schreef Stakky het volgende:
[..]
Dan kook ik een keertje voor jullie
dan gaan we samen winkelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag.
Hihi.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:02 schreef Stakky het volgende:
[..]
dan gaan we samen winkelen![]()
ook voor mij geen probleem
Je vergeet dat we elke week naar de biologische buurtsupert moeten om onze rooibosthee aan te vullen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi.
Wij kopen eens in het jaar 3 tuinbroeken, verder gaan we nooit winkelen.
Oh ja, en kattenvoer halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je vergeet dat we elke week naar de biologische buurtsupert moeten om onze rooibosthee aan te vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |