Wat Klonk zegtquote:
Maar dan met kleine letter zquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De drang om af te sluiten met die grap was groter dan terughoudendheid bij het posten.
Als jij nou godverredomme eens fatsoenlijk zou lezen wat in de OP staat, zou je weten dat die post best mogen, mits LINKJESquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:07 schreef OA het volgende:
--> SES SC, waar viezerikenposts wel mogen!
tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Tanken op kosten van de baas.
Zomedalijk.quote:
groot gelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Tanken op kosten van de baas.
whehehe een - nulquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij nou godverredomme eens fatsoenlijk zou lezen wat in de OP staat, zou je weten dat die post best mogen, mits LINKJES
Is de lift kapot?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zomedalijk.
Eerst lopen, dan trein, dan fietsen, dan auto en dan heftruck.
je hebt al gefietst vandaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zomedalijk.
Eerst lopen, dan trein, dan fietsen, dan auto en dan heftruck.
We hebben geen lift op werk.quote:
ssstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lol
dat zeg jij nu alleen omdat er iemand meeleest
Watvoor slaquote:
Dat mag nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar de vorkheftruck om je op de bovenste verdieping te krijgen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij nou godverredomme eens fatsoenlijk zou lezen wat in de OP staat, zou je weten dat die post best mogen, mits LINKJES
En nou hup, aan het werkquote:
Ben heel de dag al druk bezig.quote:
Nu ga ik me bijna schuldig voelen, terwijl al mijn plaatjes SFW warenquote:Disclaimer:
# Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Je moet je toch érgens om druk maken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef es70 het volgende:
OP gelezen
Manboobs.
Iets heel anders... Waarom zijn er mensen die zich nu al druk maken over de kerst/oud & nieuw en de zomervakantie van volgend f*cking jaar.
Of ben ik raar dat ik dat niet doe.
Dat laatste zou zomaar kunnen hoor.
Ja, dat vraag ik me ook af!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef es70 het volgende:
OP gelezen
Manboobs.
Iets heel anders... Waarom zijn er mensen die zich nu al druk maken over de kerst/oud & nieuw en de zomervakantie van volgend f*cking jaar.
Oooooooohhhh, is dat het... Ik ben al blij als ik 's middags weet wat ik 's avonds op tafel ga zetten, tegen de tijd dat het kerst is kan ik wel 3x dood zijn. Laat staan dat ik nu al weet wat ik volgend jaar zomer wil doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet je toch érgens om druk maken...
Ik maak me er ook al druk om hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef es70 het volgende:
OP gelezen
Manboobs.
Och, ik ben vrij flexibel hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik maak me er ook al druk om hoor
Al is het bij mij misschien iets meer beroepsmatigHeb al wel mn hele vakantie ingepland, als je van 19 tot 21 november op vakantie kan (
2,5 dagen ja) moet je wel plannen om wat te kunnen doen
Heb alleen de koffie bij Muck nog niet ingepland
![]()
Ow ja.. Hoi es!![]()
![]()
![]()
Okay, ik kan me voorstellen dat je er beroepsmatig mee bezig bent, maar als ik zo om me heen hoor lijken er al veel mensen met die ellende bezig...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik maak je er ook al druk om hoor
Al is het bij mij misschien iets meer beroepsmatigHeb al wel mn hele vakantie ingepland, als je van 19 tot 21 november op vakantie kan (
2,5 dagen ja) moet je wel plannen om wat te kunnen doen
Heb alleen de koffie bij Muck nog niet ingepland
![]()
Ow ja.. Hoi es!![]()
![]()
![]()
En januari eigenlijk ook wel. De anti-climax maand... Eerst in december je knip legen aan allerlei 'feestelijkheden' en ten onder gaan aan 'gezelligheid' en in januari lijkt er compleet (op 2 verjaardagen na) NIKS te gebeuren, deugt ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
December mag van mij sowieso wel overgeslagen worden.
Nah, ik vind sinterklaas en kerstbomen geweldigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
Eens! Evenals 14-02.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
Hoihoi!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Och, ik ben vrij flexibel hoor
en hoi es en KG
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay, ik kan me voorstellen dat je er beroepsmatig mee bezig bent, maar als ik zo om me heen hoor lijken er al veel mensen met die ellende bezig...
Oh, verklaring [ afbeelding ], ik heb een hekel aan die periode.
Zo, zo... 2,5 dag vakantie, toe maar. Da's geen vakantie, da's weekend
.
Hoi![]()
.
ik ben op 2 januari jarigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
En januari eigenlijk ook wel. De anti-climax maand... Eerst in december je knip legen aan allerlei 'feestelijkheden' en ten onder gaan aan 'gezelligheid' en in januari lijkt er compleet (op 2 verjaardagen na) NIKS te gebeuren, deugt ook niet.
Ik heb o.a. 'discoballen' in zilver, groen en knetterroze voor in de boom, maar geen ruimte meer voor de boomquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik vind sinterklaas en kerstbomen geweldig
Ik heb van die laatste zelf een bijzonder fout, hysterisch exemplaar
is bestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoihoi!Ik laat het wel weten tegen die tijd
[..]
Pff ja dat is ook erg inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
En januari eigenlijk ook wel. De anti-climax maand... Eerst in december je knip legen aan allerlei 'feestelijkheden' en ten onder gaan aan 'gezelligheid' en in januari lijkt er compleet (op 2 verjaardagen na) NIKS te gebeuren, deugt ook niet.
Ik vind het ook allemaal wel gezellig.. maar het is zo'n geregel en heen en weer gerace..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Muck het volgende:
Nah, ik vind sinterklaas en kerstbomen geweldig
Ik heb van die laatste zelf een bijzonder fout, hysterisch exemplaar
ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb o.a. 'discoballen' in zilver, groen en knetterroze voor in de boom, maar geen ruimte meer voor de boom.
Mijn zwager en een vriendin zijn op 5 januari jarig... Is iedereen ook altijd nog licht misselijk van de oliebollen en andere drekquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben op 2 januari jarig
kun je je voorstellen hoe veel zin mensen in mijn verjaardag hebben?
ik heb gister besloten dat ik aankomend jaar gewoon ga vieren dat ik 23,5 word
klinkt bekend!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:05 schreef Fha het volgende:
Ik vind het ook allemaal wel gezellig.. maar het is zo'n geregel en heen en weer gerace..
Eerst sinterklaas, daarna ben ik jarig, daarna is mn oom jarig, dan mn neef, dan is het kerst.. dan is mn mama jarig en dan is het oud en nieuw.. PFFFFFF ik ben bij voorbaat al moe joh
Ik ben voor een winterslaapquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend!
Eerst sinterklaas, dan wordt mijn tante 50, dan is mijn broer jarige op 1e kerstdag, mijn moeder op oudjaarsdag, een andere tante en een vriend op 1 januari en dan ik zei de gek
juistquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn zwager en een vriendin zijn op 5 januari jarig... Is iedereen ook altijd nog licht misselijk van de oliebollen en andere drek.
mmm, winterslaapquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben voor een winterslaapal wil ik natuurlijk wel dat iedereen zijn kadootjes dan naast mn bed neer zet
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
blokje kaas iemand?
-
biertje?
-
lekker hapje?
- alsjeblieft niet, ik moet afvalluh
en dan zijn ze ook massaal gestopt met roken, dus bloedje chagrijnig
Wij zijn vandaag begonnen met de verjaardag van mijn schoonvader, volgende is Pat op de 11de, zijn zusje op de 14de, even een kleine adempauze, dan Storm op 28 november (eigenlijk 5 december), sinterklaas, dochter van goeie vrienden de 8ste, dochter van mijn zus de 12de, schoonzus de 17de en dat gaat 't richting kerstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal wel gezellig.. maar het is zo'n geregel en heen en weer gerace..
Eerst sinterklaas, daarna ben ik jarig, daarna is mn oom jarig, dan mn neef, dan is het kerst.. dan is mn mama jarig en dan is het oud en nieuw.. PFFFFFF ik ben bij voorbaat al moe joh
Hoihoi Phaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben voor een winterslaapal wil ik natuurlijk wel dat iedereen zijn kadootjes dan naast mn bed neer zet
![]()
Ik ben anderhalf jaar geleden al gestoptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil ook nog gaan stoppen deze winter dus pas maar op
Waarom, en dan vooral: waarom speciaal deze winterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil ook nog gaan stoppen deze winter dus pas maar op
Zo echt heh?! Pffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:13 schreef Muck het volgende:
wat een hysterisch typje bij smaken verschillen
die vergelijking met Truus de Mier was treffendquote:
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:16 schreef Muck het volgende:
[..]
die vergelijking met Truus de Mier was treffend
nuready steady cook
ik mag het niet, maar ik vind het wel erg lekker op broodquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha inderdaad![]()
Ik vind lever er wel eng uit zien
Ik heb chronische bronchitis (ofzo) en dat betekent voor mij dat ik elke winter behalve dat mn keel dichtzit ook een flinke keelontsteking en nek- of hoofd (??) ontsteking krijg. Dan moet ik altijd ff een maandje of 2 niet roken en dan gaat het weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, en dan vooral: waarom speciaal deze winter.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
Mja, welquote:
Waar?quote:
Hoi Fles!quote:
Wat nou? Het gaat toch alleen maar over borsten dacht ik?quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb chronische bronchitis (ofzo) en dat betekent voor mij dat ik elke winter behalve dat mn keel dichtzit ook een flinke keelontsteking en nek- of hoofd (??) ontsteking krijg. Dan moet ik altijd ff een maandje of 2 niet roken en dan gaat het weerDeze keer wil ik doorzetten en gewoon niet meer roken.
Met al dat decembergedoe komt wel opeens bovendrijven dat ik al 3 jaar geen kadootjes meer gehad heb![]()
Ik begrijp er echt niets van, mensen willen wel fokken op het werk, maar zijn dan beledigd als er een keer een paar borsten voorbijkomen, die vaak nog niet eens bloot zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou? Het gaat toch alleen maar over borsten dacht ik?
Ik ben pas een jaar hier, maar heb gewoon drie jaar lang geen gelegenheden meegemaakt waarop mensen mij een kadootje zouden moeten gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Verstandig, succes ermee dan
.
Je bent al 3 jaar niet hier en niemand stuurt je een kadootje
.
Ja eigen schuld dus gewoon!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben pas een jaar hier, maar heb gewoon drie jaar lang geen gelegenheden meegemaakt waarop mensen mij een kadootje zouden moeten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |