Wat Klonk zegtquote:
Maar dan met kleine letter zquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De drang om af te sluiten met die grap was groter dan terughoudendheid bij het posten.
Als jij nou godverredomme eens fatsoenlijk zou lezen wat in de OP staat, zou je weten dat die post best mogen, mits LINKJESquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:07 schreef OA het volgende:
--> SES SC, waar viezerikenposts wel mogen!
tofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Tanken op kosten van de baas.
Zomedalijk.quote:
groot gelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis. Tanken op kosten van de baas.
whehehe een - nulquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij nou godverredomme eens fatsoenlijk zou lezen wat in de OP staat, zou je weten dat die post best mogen, mits LINKJES
Is de lift kapot?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zomedalijk.
Eerst lopen, dan trein, dan fietsen, dan auto en dan heftruck.
je hebt al gefietst vandaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zomedalijk.
Eerst lopen, dan trein, dan fietsen, dan auto en dan heftruck.
We hebben geen lift op werk.quote:
ssstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lol
dat zeg jij nu alleen omdat er iemand meeleest
Watvoor slaquote:
Dat mag nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar de vorkheftruck om je op de bovenste verdieping te krijgen!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij nou godverredomme eens fatsoenlijk zou lezen wat in de OP staat, zou je weten dat die post best mogen, mits LINKJES
En nou hup, aan het werkquote:
Ben heel de dag al druk bezig.quote:
Nu ga ik me bijna schuldig voelen, terwijl al mijn plaatjes SFW warenquote:Disclaimer:
# Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
Je moet je toch érgens om druk maken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef es70 het volgende:
OP gelezen
Manboobs.
Iets heel anders... Waarom zijn er mensen die zich nu al druk maken over de kerst/oud & nieuw en de zomervakantie van volgend f*cking jaar.
Of ben ik raar dat ik dat niet doe.
Dat laatste zou zomaar kunnen hoor.
Ja, dat vraag ik me ook af!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef es70 het volgende:
OP gelezen
Manboobs.
Iets heel anders... Waarom zijn er mensen die zich nu al druk maken over de kerst/oud & nieuw en de zomervakantie van volgend f*cking jaar.
Of ben ik raar dat ik dat niet doe.
Dat laatste zou zomaar kunnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |