Ik ben anderhalf jaar geleden al gestoptquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil ook nog gaan stoppen deze winter dus pas maar op
Waarom, en dan vooral: waarom speciaal deze winterquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil ook nog gaan stoppen deze winter dus pas maar op
Zo echt heh?! Pffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:13 schreef Muck het volgende:
wat een hysterisch typje bij smaken verschillen
die vergelijking met Truus de Mier was treffendquote:
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:16 schreef Muck het volgende:
[..]
die vergelijking met Truus de Mier was treffend
nuready steady cook
ik mag het niet, maar ik vind het wel erg lekker op broodquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha inderdaad![]()
Ik vind lever er wel eng uit zien
Ik heb chronische bronchitis (ofzo) en dat betekent voor mij dat ik elke winter behalve dat mn keel dichtzit ook een flinke keelontsteking en nek- of hoofd (??) ontsteking krijg. Dan moet ik altijd ff een maandje of 2 niet roken en dan gaat het weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, en dan vooral: waarom speciaal deze winter.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
December mag van mij sowieso wel overgeslagen worden.
Mja, welquote:
Waar?quote:
Hoi Fles!quote:
Wat nou? Het gaat toch alleen maar over borsten dacht ik?quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb chronische bronchitis (ofzo) en dat betekent voor mij dat ik elke winter behalve dat mn keel dichtzit ook een flinke keelontsteking en nek- of hoofd (??) ontsteking krijg. Dan moet ik altijd ff een maandje of 2 niet roken en dan gaat het weerDeze keer wil ik doorzetten en gewoon niet meer roken.
Met al dat decembergedoe komt wel opeens bovendrijven dat ik al 3 jaar geen kadootjes meer gehad heb![]()
Ik begrijp er echt niets van, mensen willen wel fokken op het werk, maar zijn dan beledigd als er een keer een paar borsten voorbijkomen, die vaak nog niet eens bloot zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou? Het gaat toch alleen maar over borsten dacht ik?
Ik ben pas een jaar hier, maar heb gewoon drie jaar lang geen gelegenheden meegemaakt waarop mensen mij een kadootje zouden moeten gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Verstandig, succes ermee dan
.
Je bent al 3 jaar niet hier en niemand stuurt je een kadootje
.
Ja eigen schuld dus gewoon!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben pas een jaar hier, maar heb gewoon drie jaar lang geen gelegenheden meegemaakt waarop mensen mij een kadootje zouden moeten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |