Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
Je zou toch echt moeten toegeven dat je daarzelf aan meedraagt kameraadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja helaas is het wel veel gebash en offtopic hier maar ja! Ik ben helaas geen moderator.
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.
Katvervanger ertussen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.
Je hebt 109!! pk op 1100 kilo, en dan ga je 450,- plus de kosten voor die die andere onderdelen uitgeven aan iets wat je amper wat extra's oplevert??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
a la 450 euro.
Ga je ook meteen je onsteking wat vervroegen..??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
a la 450 euro.
Yep, als je links af gaat kom je uit @ Klein Zwitserland (soo 90's)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit komt Turquaz misschien bekend voor
quote:
Nee ik woon in Leewarden maar ik kom 2 wekelijks in Hout-Blerick(Venlo) en ja ik rij wel es wat rond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
ik bedoelde ook meer oxygendinges maar toch
ah, sohquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik woon in Leewarden maar ik kom 2 wekelijks in Hout-Blerick(Venlo) en ja ik rij wel es wat rond.
IK HEB MIJN THEORIE EXAMEN GEHAALDquote:
ThanQquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou mag je inhoudelijk reagerengefeliciteerd!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ThanQ
Ik heb maar een paar (stuk of 10/15) vraagjes afgekeken, maar de rest helemaal zelf..
Ging wel goed, zenuwachtig.. toen stond ik in de rij om mijn certificaat te halen en zei van nevermind.. ik loop wel alvast weg...
Zei ze van gefeliciteerd: Ik zo vanAlweer gezakt..??
![]()
Zegt ze van nee, je bent geslaagd!![]()
Ik van: Huh? Echt?Nou dankje
BOKS ouwe!
![]()
Die vrouw keek me aan van:![]()
![]()
Ik zo van: yeahh:
Jha..?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gast...Je Theorie AFKIJKEN?
![]()
Niks persoonlijk maar.... BAHAHAHWHAAHAA..
Verder wel gefeliciteerd hoor![]()
de 2 vragen die ik af keek o.a. die waren foutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
15 vragen afkijken, en al zowat 10k km gereden.
Het is maar dat je over dat afkijken-gedeelte eerlijk was, anders had ik je helemaal afgezeikt. Maar toch, tja.. ik weet niet of ik je dan moet feliciteren.
Kort dan direct je bougiekabels in. Scheelt aanmerkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef _Drake_ het volgende:
Die stickers kom op zeg........
En dan word je er door een beetje diesel nog uitgereden, dus waarom patsen met iets wat je niet hebt.
De auto ziet er niet eens verkeerd uit maar die stickers slaan nergens op.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 november 2008 15:58 schreef casejunkie het volgende:
Sorry maar ik ben het wel met hem eens.
Ik heb juist "2.2i turbo intercooled" "GT" en "4WS" van mijn auto verwijderd. Zelfs de merknaam "Mazda" en het type "MX-6" is van mijn auto aan het verdwijnen.
Ik verwacht helemaal niets van iedereen. Maar sommige mensen blijven tot in het derde deel doorgaan met negatief zijn. Prima dat mag want het is een vrij land maar hou het dan daarbij, ga door met je leven enzo.quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef rollator_GSI het volgende:
vind het uitermate zwak van je dat je verwacht dat iedereen maar positief is over je auto.
niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde smaak als jij,en terecht.
je weet dat als je je auto post op fok dat die kans erin zit.
een gemiddelde leasebak is wel snellerquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef Silvercrest het volgende:
Ik vind het een gave auto, 100 maal beter dan die saaie leasbakken die je overal rond ziet rijden!
Dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef fathank het volgende:
[..]
een gemiddelde leasebak is wel sneller.
Dat wil ik niet. Is gewoon een eerbetoon aan een rally auto. Als ik reclamesticker erop plak wat destijds op die auto zat beginnen ze daarover dus ja. Het is voor mij niet bedoelt als: Zo'n motor heb ik dus kom maar op. Ik maak inderdaad heel vaak mee bij een stoplicht dat ze als een gek optrekken..terwijl ik gewoon rustig optrek.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef Faxie het volgende:
Waarom wil je mensen dan wel laten denken dat ie snel is? (ahum komen we weer bij de stickers...)
onze mera haalt 230quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja je moet 250 kunnen he anders tel je niet mee.
Aanstaand weekend. Ik ben hetero hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
onze mera haalt 230![]()
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd![]()
wehehehe![]()
Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
Ahh jammer..quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aanstaand weekend. Ik ben hetero hoor
Haha grapje hoor. Ja niet dat ik hetero ben maar de restquote:Op woensdag 5 november 2008 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ahh jammer..![]()
Ik ook![]()
Watnu..??![]()
![]()
Misschien zie ik je dan wel rijdenVermijd Venlo maar
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha grapje hoor. Ja niet dat ik hetero ben maar de rest
ofzo
Maar goed ik rij wel wat heen en weer. Kunnen wel eens afspreken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef mighty_myte het volgende:
gaan jullie samen de achterbank bekijken?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
Hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OMG.. Dit loopt nu een beetje te veel uit de hand
![]()
![]()
![]()
Hell yeah! Tegelen power jeweettogquote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef mighty_myte het volgende:
Nu durven jullie elkaar niet meer te ontmoeten he?!
Ik zal eens een leuke locatie opzoeken om foto's in het donker te maken. Dat ziet er heel anders uit.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Silvercrest het volgende:
Is wel weer tijd voor wat autó foto´s homo boys uh ik bedoel homeboys !
G.U.Tquote:Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hell yeah! Tegelen power jeweettog
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
Verkeerd om.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.
Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
ach het ging om de beeldspraak.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit klopt niet want het zijn mijn ramen.
Een standaard Primera P10 (die hebben jullie toch?) met 135 pk haalt never nooit de 230. En ik kan het weten, heb namelijk 2,5 jaar in zo'n bak rondgereden (de stationversie) en die heb ik op 220 op de teller geklokt in Duitsland. Maar de teller gaf te veel aan vanwege andere velgen. Ik denk dat je max zo rond de 190 zal liggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
onze mera haalt 230![]()
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd![]()
wehehehe![]()
Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
Ik heb 210 getikt, en kon verder gaan als er geen duitster ineens voor mij kwam rijdenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Een standaard Primera P10 (die hebben jullie toch?) met 135 pk haalt never nooit de 230. En ik kan het weten, heb namelijk 2,5 jaar in zo'n bak rondgereden (de stationversie) en die heb ik op 220 op de teller geklokt in Duitsland. Maar de teller gaf te veel aan vanwege andere velgen. Ik denk dat je max zo rond de 190 zal liggen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.
Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
Samen: "<kreungeluiden>"
Ik weet niet of m'n oude een P10 of P11 is. Was van November 1999. Maar dan nog ga je met 135 pk op pak em beet 1100 kilo nooit de 230 km/h halen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 210 getikt, en kon verder gaan als er geen duitster ineens voor mij kwam rijden![]()
+ het feit dat we geen P10 maar een P11je hebben![]()
Is een heel stuk anders dan een W10
Dan was het een P11quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n oude een P10 of P11 is. Was van November 1999. Maar dan nog ga je met 135 pk op pak em beet 1100 kilo nooit de 230 km/h halen.
Autoweekquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
Check autoweek maar eens voor de max topsnelheid. Jij als automonteur in opleiding zijnde zou toch meoten weten dat kilomtertellers op die snelheden flink afwijken (lees: teveel aangeven.)
quote:-Wesley:
Type auto/motor: Sunny GA14DE
Snelheid auto: 195km/u op teller
Modificaties: K&N inlegfilter en Remus einddemper
- Laurens:
Type auto/motor: Primera SR20De
Snelheid auto: 225km/u op teller
Modificaties: GT nokken, header, GT ECU, filter, uitlaatje, ontsteking
- Peter
Type auto/motor: Sunny SR20DE
Snelheid auto: 200 km/u
Modificaties: SS autochrome spruitstuk
- Rik:
Type auto/motor: 100NX GA16DS
Snelheid auto: 202km/u op teller
Modificaties: katvervanger
Type auto/motor: Primera P10 SR20DE
Snelheid auto: 200km/u op teller (nog niet de topsnelheid)
- Colinissan:
Type auto/motor: Primera P11 GT
Snelheid auto: 240+ op de teller (218 op de rsm)
Modificaties: met alleen een CAI en K&N filter
- x-trailrijder:
Type auto/motor: X-TRAIL QR25DE
Snelheid auto: 220 op de teller (208 op de GPS)
Modificaties: sportuitlaat, inlegfilter
Type auto/motor: Nissan Cherry E13
Snelheid auto: 190+ op de teller (liep tegen steunbalk aan), 180 op GPS
Modificaties: ontsteking aangepast
Type auto/motor: Nissan Cherry E15
Snelheid auto: 190+ op de teller (200 op de GPS)
Type auto/motor: Nissan Almera GA14DE
Snelheid auto: 185 op de teller
- PhUnkY:
Type auto/motor: Almera N15 Sedan GA14DE
Snelheid auto: 195+ op de teller, 189 op GPS
Modificaties: Japstyle demper
- Fz-g-sunny:
Type auto/motor: Sunny n14
Snelheid auto: 185 op de teller, 178 op GPS
Modificaties: CAI
- MicroWave:
120 op de teller
- Freek
Type auto/motor: P10 SR20DET
Snelheid auto: teller gaat tot 220, GPS: 243
Modificaties: Fohn
- Mipa
Type auto/motor: P10 SR20DE
Snelheid auto: Teller uit dus kan niet lezen GPS: 254 (Met tom tom)
Modificaties: Dickstyle nokken
Ps mijne ging harder dan ^Freek in duidsland
- Primera SE (fred)
Type auto/motor: Sunny N14 GTI/ SR20DE
Snelheid auto: 235 (4 inzittende ligt stijgende weg)
Modificaties: Geen (bandenspanning 2.7bar)
- Jeroen
Type auto/motor: 100NX 1.6SLX / GA16DS
Snelheid autoteller: 201
Modificaties: Ontsteking vervroegd, K&N inlegfilter, Remus einddemper, Geen katalysator, SSAC header
Type auto/motor: Primera W10 SR20Di automaat
Snelheid autoteller: 190 ongeveer
Modificaties: Geen
- Lucas
Type auto/motor Primera 144 SR20DE
Snelheid autoteller 225, had nog gas over, geen snelweg meer.
modificaties: toen nog met Dastak unichip, WAI met RX K&Nfilter, sebring demper.
Loek
Type auto/motor Primera P11-144 SR20DE SW met CVT
snelheid op de teller: 235 km/h, in Venezuela (2001), bij plm. 25 C op fraaie snelweg even buiten Caracas
modificaties op dat moment: HSH CAI en Remus einddemper
-Dennis
Type auto/motor: Bluebird 910 met L18 motor
Snelheid: 190km/h
Mods: Simonz einddemper.
-Bert
Type auto/motor: P10 GA16DE
Snelheid: precies 200km/h op de teller
Mods: -
- MaXxX
Type auto/motor Sunny GTI (N13) CA18DET
Snelheid autoteller 250km/h (teller uit)
-Daniel 100NX
Type auto/motor: Nissan 100NX 2.0 GTI
Snelheid: Teller: 240 km/u (einde teller); GPS: 261 km/u (einde v-bak)
Mods: SR20DET, S4 nokken, 3" uitlaat etc. etc.
-Stephan0501
Type auto / motor : Nissan Almera N15 Sedan GA14DE
Snelheid : nog niet verder geprobeerd dan 180, had nog wat over, maar is in NL niet verstandig
Waarschijnlijk dus richting de 195+
Modificaties : Japstyle demper
-Antony
Type auto/motor: P10 SR20DE
Mods: zie sig.
topsnelheid: gok +/- 250
-macnick
Type auto/motor: N14 1.4 clair
mods: Japstyle einddemper
Topsnelheid 185km/h
type auto/motor: 100 NX 1.6 inj.
Mods: Nope
Topsnelheid: 200 km/h
Type auto/motor: K11 1.3
Mods: nope
Topsnelheid: 175 km/h
Type auto/motor: DA4 B18
Mods: catback, snelle nokken, Cai, en nog wat ander grut
Topsnelheid: 225 km/h (nog niet het lef gehad om sneller te gaan)
- Sander_100nx
Type auto/motor: Nissan 100NX 2.0 GTI
Snelheid: Teller: 205 km/u
Mods: destijds nog geen, sindsdien niet meer geprobeerd met S5 nokken en AEM intake
-Michael:
Type auto/motor: Almera N15 HB GA16DE met volgeladen kofferbak
Snelheid auto: 191 op de teller, 185 op GPS
Modificaties: Geen
-Maurits:
Type auto/motor: 350z Z33 VQ35DE, 2 personen
Snelheid auto: 251 km/h
Modificaties: toen nog geen
-chefke100nx:
Type auto/motor: mircra K10 ma12kat
Snelheid auto: 165 op de teller, 165 op GPS
Modificaties: katvervanger, sportdemper en sportonderstel (veerpootburg, sportveren brembo remmen)
-chefke100nx:
Type auto/motor: P11 GT SR20DE lowport rr
Snelheid auto: 240 op de teller, 225 op GPS
Modificaties: ontsteking op 17 graden
-KeviNissan
Type auto/motor: N14 GTi SR20DE High-port
snelheid auto: voorbij de 240km/h op teller, 242km/h op GPS
Modificaties: Remus eindemper, SS Header, open filter en open kat
Type auto/motor: P11 GT SR20DE Lowport rr
Snelheid auto: voorbij de 240km/h en naar schatting zo'n 265km/h op teller, maar nooit gemeten met GPS
Modificaties: Genoeg
-Primera LPI
Type auto/motor: P11 GX op LPG (Vialle LPI)
Snelheid auto: Net over de 210, maar toen liet ik de gas los aangezien ik het wel gevaarlijk genoeg vond op de A2
Modificaties: Vialle LPI LPG systeem.
Patsri
type auto/motor: Toyota supra. 2jzge
SNelheid auto: stond weer op 0. ver boven de 200
Modificaties: Apexi inductie, 4" full flow, HKS speed limed defender
- Sandman
Type auto: Primera P10 SR20De
Snelheid: op de klok 220+ (stond tegen staafje van de dagteller) auto ging nog wel door
echte snelheid moet ik nog is meten als ik weer in duitsland ben Smiley met de gps aan
Mods: Custom CAI, beckers motorsport header, kat er onder uit, ontsteking op 17 graden, open uitlaat en een FPR
vergeet bijna de GTI ECU Cheesy
- GT-1981
Type auto/motor: Nissan 350Z VQ35DE
Snelheid : 263km/h op analoge teller, 260 op digitale teller en int egt moet het 250km/h zijn, dit is af fabriek begrensd.
Mods : Alleen een ORC (Ogura Racing Clutch) met een ligt vliegwiel.
- Tijn1979
Type auto/motor: Nissan 200sx s13 CA18DET
Snelheid : Nooit in Duitsland geweest.... Geen idee van top.
Mods : open 2,5inch rvs elbowback, chip, walbro, saab intercooler, LUK koppeling
- chefke 100nx
Type auto/motor: Nissan 100 nx Ga 16ds (maart 1991 een van de eerste en duitse import)
Snelheid : 195 op GPS / 200 km op de teller
Mods : verlaagd en goed onderhouden verder totaal OEM.
Erg hea als mensen buiten worden gesloten zoals jij..??quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.
die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Houd het een beetje levendig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En sorry Oxy dat we een beetje offtopic zijn gegaan
dit is mijn topic niet,dus word ik niet buitengesloten,denk nou eens na voor je iets post.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Erg hea als mensen buiten worden gesloten zoals jij..??![]()
Teruglezen en posten wat je er van vindt!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Sloper het volgende:
OMFG!!!!!! Hoe kan ik dit topic ooit gemist hebben!!!!!!![]()
je moest eens weten hoe hij @ nissanclub isquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.
die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef -chefke- het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe hij @ nissanclub is![]()
maar ontopic
de gallant ziet er nog steeds lekker uit hoor![]()
misschien turbo kitje proberen ?
Een discussie op een forum kan erg eng zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.
die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Sorry Vanellequote:Op zaterdag 8 november 2008 02:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een discussie op een forum kan erg eng zijn.
Dat mensen met ervaringen komen verwacht je niet, het overvalt je als een hongerige wolf in een donker bos zeg maar.
Ik vind het echt heel vervelend voor je dat er iemand met een afwijkende mening in dit topic zit en ik hoop voor je dat je heel snel een kulargument kan vinden om dat figuur monddood te maken.
Hoe durft ie, een beetje tegen jouw mening ingaan op een forum..... tsss.........
Zo Droog...quote:
En ook geen magnetronnenquote:
Ik heb geen auto en hoef die op het moment ook nietquote:Op maandag 17 november 2008 07:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En ook geen magnetronnen![]()
Plaats trouwens eens een foto van jou automobiel als je wilt. ben wel es benieuwd. Of heb je die niet.
Die heeft die geloof ik juistquote:Op maandag 17 november 2008 17:42 schreef St4ck3r het volgende:
vind hem wel mooi eigenlijk.. denk dat witte OZ spaakvelgen hieronder wel vet zouden staan..
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Tjabbo het volgende:
dat merk je toch ook aan je verbruik als je O2 sensor stuk is.
Ohja jij hebt natuurlijk in mijn auto geredenquote:Op donderdag 4 december 2008 07:39 schreef kabelhaspel het volgende:
Tuurlijk wel aap, dan gaattie rijker lopen...
Ohnee, niet bij Mitsubishi's. Die draaien nog op Rivella Light
Lees eerst het topic maar es door.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat woor motor ligt er eigenlijk in? (de GTi 2.0 16v?)
Hoeveel gewichtsbesparing verkrijg je per motorkap?
Ja daar kick ik opquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:32 schreef mighty_myte het volgende:
Waarschijnlijk wacht OFRL op negatieve berichten over het carbon om het vervolgens toch te kopen.
Doe dan maar de bovenstequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja daar kick ik op
Ik koop het zoiezo, welke variant is de vraag.
Ter zijne tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:33 schreef invine het volgende:
maak je je dak en achterklep ook gelijk zwart?
Ik heb de TS gelezen maar daar staat niet bijster veel in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees eerst het topic maar es door.
Het gaat mij niet om gewichtsbesparing maar om welke mooier is. Als het mij om gewicht ging had ik wel een Swift Gti gekocht.
Nou je weet dus inmiddels dat het niet gaat om een 16v DOHC Intercooled Turbo 4WS anders had je die opmerking over die sticker niet gemaakt. En welke voorlip trouwes? En welke folie trouwens? Ik had het over echt carbon. Knap hoor. 3 vooroordelen in 1 post.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb de TS gelezen maar daar staat niet bijster veel in.
Verder vind ik je auto er op de foute spoiler en voorlip vrij netjes uitzien, alleen die stickers kan echt niet
Verder veel succes ermee en ik vind zelf de auto met carbon motorkap lelijker dan met een witte. Dus laat de folie maar bij de Halfords in het rek hangen
Dat dus niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat woor motor ligt er eigenlijk in? (de GTi 2.0 16v?)
Hoeveel gewichtsbesparing verkrijg je per motorkap?
En dat is dus precies wat jouw auto uitstraalt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou je weet dus inmiddels dat het niet gaat om een 16v DOHC Intercooled Turbo 4WS anders had je die opmerking over die sticker niet gemaakt. En welke voorlip trouwes? En welke folie trouwens? Ik had het over echt carbon. Knap hoor. 3 vooroordelen in 1 post.
Als er 100x gezegd wordt dat je voorbumper er totaal niet bijpast:quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kritiek? Kritiek is toch iets waar je wat van kan leren?
Boehoe.quote:Men kraakt het alleen af.
Maar es door?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees eerst het topic maar es door.
Het gaat mij niet om gewichtsbesparing maar om welke mooier is. Als het mij om gewicht ging had ik wel een Swift Gti gekocht.
Vette karquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maar es door?
Anyway.. Dus je wil weten wat mooier is?
Mooier is het om al die belachelijke troep en fake-wannabe-stickertjes van een auto af
te halen welke nieteens sneller is als een Fiatje Ritmo van 25 jaar oud. Dát is mooier.
[ afbeelding ]
Ik vind em helemaal niet hoog. Ik moet bij mij in de straat in de 1 en schuin over de drempels.quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom staat die wagen eigenlijk zo hoog, rij je er veel offroad mee ofzo?
Zeker!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:51 schreef hamkaastosti het volgende:
hahah wat een hok
als TS d'r maar blij van wordt
Niet hoog? Man, in die ruimte tussen je band en wielkast past nog wel een mitsubishi colt ofzo!quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik vind em helemaal niet hoog. Ik moet bij mij in de straat in de 1 en schuin over de drempels.
Haha.. lache manquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet hoog? Man, in die ruimte tussen je band en wielkast past nog wel een mitsubishi colt ofzo!
Net zoals je spoilertquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha.. lache man
Ik vind dit voldoende.
Het is inderdaad lachwekkend. Roep je nou ook heel hard "PSSSSHT!!" uit het raam als je het gas loslaat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha.. lache man
Ik vind dit voldoende.
Je bedoeld vast als ik de koppeling indruk?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad lachwekkend. Roep je nou ook heel hard "PSSSSHT!!" uit het raam als je het gas loslaat?
Ik welquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef invine het volgende:
jij houd dus je gas ingedrukt als je koppelt?
Ik zie het hem nog doen ook...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef invine het volgende:
jij houd dus je gas ingedrukt als je koppelt?
Powershiften is lievquote:
heel-toe waarschijnlijk?quote:
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?quote:
Alleen 2.0quote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
heel-toe waarschijnlijk?
Maar even terugkomend hierop;
[..]
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
Heel-toe gebruik je maar soms. Lijkt me niet dat hij altijd zo rijdt, maar met turq weet je dat maar nooitquote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
heel-toe waarschijnlijk?
Maar even terugkomend hierop;
[..]
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
nee hij zei het goedquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je bedoeld vast als ik de koppeling indruk?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee hij zei het goed
een bov reageert bij gas los, niet bij koppeling in.
het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
Zei ik vorige keer ook alquote:Op zondag 5 april 2009 09:14 schreef eevebe het volgende:
bodykit vind ik iets te... en volgens mij zie ik ook kleurverschil tussen de voorbumper en de rest van de koets.
blauw/paars?quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef invine het volgende:
[..]
Zei ik vorige keer ook almeneer zegt van niet. maar de bumper is duidelijk wit-wit terwijl de rest van de koets soort blauw/paars iets er door heen heeft zitten...
Nou lekker 2.0 16v Turbo 4ws Rally Intercooler 4wd westsideuberdeluxesjans-JDM Yo!!quote:
Shizzle!quote:Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou lekker 2.0 16v Turbo 4ws Rally Intercooler 4wd westsideuberdeluxesjans-JDM Yo!!![]()
Screwdriverquote:
quote:
lol not againquote:Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef kabelhaspel het volgende:
Waarom heb jij turbo en 4WS stickers?
Een turbo sticker geeft je toch zeker 50pk erbij hoorquote:
Handvatten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:09 schreef mighty_myte het volgende:
heb je al malossi handvatten?
Ja.quote:
quote:hand·vat het; o -ten deel ve voorwerp waaraan men het vastpakt: steel, kruk, oor enz.
Helemaal top! Bedankt voor je moeite alvast.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef Rauw. het volgende:
Mooi initiatief, mogen Autoclubs wat mij betreft vaker doen,
Week ervoor zit ik ook al in FRL voor een VAG-meet.
Dus zou de 21e wel even kijken, zal dit doorgeven aan een groep vrienden van me.
Misschien voor het goede doel wel aanwezig dan
Idd wanneer je een beetje promotie voor je meeting wilt maken mag je best mooiere wagens gebruiken!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef kabelhaspel het volgende:
Slechte reclame, die lelleke hokken op de flyert
Inderdaad een aparte keuze qua auto's op de flyer, en de flyer is ook niet bepaald een schoonheid...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef kabelhaspel het volgende:
Dit zijn de enige 3 die niet meer in de grondverf staan.
Heb een club ingelicht waar wat kameraden inzitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Helemaal top! Bedankt voor je moeite alvast.
Ik weet niet wat jij lelijk vindt, maar dat is wel een Ford Escort RS Cosworthquote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef kabelhaspel het volgende:
Slechte reclame, die lelleke hokken op de flyert
Da klopt, maar niet mijn smaakquote:Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
En die bovenste is een Toyota Corolla AE86 GT
Qua uiterlijk standaard misschien maar die Toyota is echt niet standaard meer maar goed het gaat om het goeie doel!quote:Op donderdag 23 april 2009 07:40 schreef eevebe het volgende:
die cosworth is de enige vette wagen op die flyer, beetje jammer dat dat de enige standaard wagen is op een flyer voor een tuning meeting....
ik ben er trouwens niet bij, parijs is net zo ver rijden
Ik zou zeker wel willen komen Oxy, maar 't is gewoon aan de overkant van het land..quote:Op donderdag 23 april 2009 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Qua uiterlijk standaard misschien maar die Toyota is echt niet standaard meer maar goed het gaat om het goeie doel!
Kun je niet weten, je bent er immers nog niet geweest.quote:
beter kijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:40 schreef eevebe het volgende:
die cosworth is de enige vette wagen op die flyer, beetje jammer dat dat de enige standaard wagen is op een flyer voor een tuning meeting....
ik ben er trouwens niet bij, parijs is net zo ver rijden
ik kan kijken wat ik wil maar ik ben niet zo thuis in de jappenbakken dus ik herken er weinig inquote:Op zondag 26 april 2009 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter kijken.
een starlet glanza (4wd turbo dus) is niet een alledaags autootje
Reageer dan niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef eevebe het volgende:
[..]
ik kan kijken wat ik wil maar ik ben niet zo thuis in de jappenbakken dus ik herken er weinig in
Al zou je't serieus proberen, lukt toch niet.quote:Op zondag 26 april 2009 22:40 schreef eevebe het volgende:
[..]
sorry, t was niet mn bedoeling om de kwaliteit van dit topic naar beneden te halen
Dat kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:44 schreef lezut het volgende:
Tof apparaat, ik houd wel van Mitsubishi's
Kan het zijn dat ik de Galant zondag op de A50 tussen Zwolle en Apeldoorn heb gespot?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef rollator_GSI het volgende:
die wilden weten wat voor uitvoering je nou echt hebt natuurlijk
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef lezut het volgende:
Bij mij voorin de auto dachten ze dat het een Lancer EVO II / III was
Klopt, maar ik probeer aardig te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je niet weten, je bent er immers nog niet geweest.
Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrekquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
O sorry haha ok. Ik had steeds een alfa en fiat achter me rijden, en dan weer inhaalde etc...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
Eindelijk geslaagd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
Daar heeft hij geen roze pasje voor nodig. Maar deden we een wedstrijdje dan? Wat deden die 3 homo's met leren petje op trouwens op de achterbank Turk?quote:
Die gaf ik een liftquote:Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen roze pasje voor nodig. Maar deden we een wedstrijdje dan? Wat deden die 3 homo's met leren petje op trouwens op de achterbank Turk?
Lezen is een kunst hequote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef daNpy het volgende:
Dus met 4 man erin is een of ander schijthok met een 35pk motor nog sneller dan die stickertuning van jou.
Still doesn't ring a bell?
wehehheheequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat was ik, zelfs mn 1.1 nuno is sneller dan jou wasrek
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat deden die 3 homo's met leren petje op trouwens op de achterbank Turk?
Aandacht te kortquote:
Die zijn meer vermakelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef rollator_GSI het volgende:
moet jij zeggen met die onzinverhalen van je
Juist, en merendeels waarquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef HighVolume het volgende:
Tijd niet in dit Topic geweest meer. Heb je nog wat meer foto's ?
Weet je, ik zit eraan te denken om die buitenste luchthapper zwart te maken. Ik denk er nog over na...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Koepert het volgende:
Mooie foto's, nette auto, zeker mooi gedaan.. Je weet hoe ik denk over die voorbumper (die buitenste rand hoeft voor mij niet), maar erg strakke auto..
Oranje knippers is juist JDM.. dus ik zou zeggen lekker dr op latenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef mighty_myte het volgende:
Ondanks alle kritiek hier vind ik hem best netjes.
Het is idd kut dat hij geen 17 liter 31 cilinder heeft, maar ziet er netjes uit.
Drie minputen vind ik:
De text op de achterruit, de oranje knippers rondom en de te grote voorbumper.
Hoe bedoel je dat? t witte plastic zwart spuiten? Alsjeblieft niet.. Dan moet je rondom buitenste delen vd bumper zwart spuiten (anders is t uit balans) en dan gaat t hele 'witte karakter' van de auto verloren.. professioneel verwijderen of zo laten, niet delen zwart gaan spuiten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Weet je, ik zit eraan te denken om die buitenste luchthapper zwart te maken. Ik denk er nog over na...
vrachtwagenchauffeurnaamplaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
Voorbumper staat niet in verhouding tot de auto vind ik. Stickers zijn ook niet mijn ding en heb je nou zo'n vrachtwagenchauffeurnaamplaat onder de vooruit?
Complimentje voor de velgen, die vind ik er wel super uitzien onder de auto.
En tijd voor een nieuw blok erin.
vrachtwagenchaffeurnaamplaat dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
vrachtwagenchauffeurnaamplaat![]()
Dat is een kentekenplaat met mijn nickname die er op meeting op gaat ipv originele.
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef fathank het volgende:
Of er wat mis mee is weet ik niet, maar het uiterlijk van je auto komt niet bepaald overeen met de prestaties van je auto. Zonde imo.
Je thermostaat gaat niet open!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.
TCDDquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je thermostaat gaat niet open!!
En *ruik*ruik* je koppakking heeft zijn beste tijd gehad!
hahaha..![]()
Wat is je nickname dan als je op Events/meeting staat?
okquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef fathank het volgende:
Ik zou je onderhoudsintervallen wel met 5000 kilometer inkorten als ik jou was. Al die extra luchtweerstand gaat em niet in de koude kleren zitten hoor.
Uh...huh? Waar ben ik precies geaggiteerd? Ik trek me er niets van aan hoor. Ik zal voortaan wat meer emoticons gebruiken om mijn gemoedstoestand uit te beelden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
OK TS. K heb je gezegd wat ik van je auto vind, maar je moet echt kappen met zo geirriteerd te reageren als iemand n opmerking maakt (in dit geval over n nieuw blok)... T staat nogal onzeker namelijk..
Als t een opmerking is die gaat over iets wat jiij NIET wil met je auto, zeg dat, of laat t langs je heen glijden, maar je bent zo wel heel makkelijk op de kast te krijgen lijkt het.. Nergens voor nodig....
Je bent trots op je bak, mag ook best, maar een beetje kritiek moet je kunnen verdragen (en grappen ook imo)
...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.
Laat hem gewoon, hij is ook al zo kinderachtig tegenover turquaz. Je wil jezelf niet naar zijn niveau verlagen.quote:
Heb er idd wel eens overnagedacht om nog een achterbumper te doen (sowieso) en dan de spoiler eraf te halen maar Japanners hebben vaker/altijd overdreven bumpers en spoilers. Dat kale is meer voor Duitse auto's.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk dat het er een stuk mooier uit ziet zonder die spoiler.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb er idd wel eens overnagedacht om nog een achterbumper te doen (sowieso) en dan de spoiler eraf te halen maar Japanners hebben vaker/altijd overdreven bumpers en spoilers. Dat kale is meer voor Duitse auto's.
Wat een wanstaltige einddemperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jap zonder spoiler![]()
Is toch wel te doen Oxy?
Jap Dempert noemen ze dat..quote:
In bovenstaande zin ontdek ik toch een mening.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
ik doelde eerder over de uitlaatquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef j0rrit het volgende:
[..]
In bovenstaande zin ontdek ik toch een mening.
Al noemen ze het een Scarlett Johansson demper, het blijft een butt-ugly dingquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jap Dempert noemen ze dat..
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
function over formquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Al noemen ze het een Scarlett Johansson demper, het blijft een butt-ugly ding
Ja ik ga em naar de spuiter brengen per direct omdat jij het wilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:38 schreef invine het volgende:
En nogsteeds is je bumper een andere tint wit.. jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |