Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
Je zou toch echt moeten toegeven dat je daarzelf aan meedraagt kameraadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja helaas is het wel veel gebash en offtopic hier maar ja! Ik ben helaas geen moderator.
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Waarom katvanger erbij? Die vertroebelt z'n vermogen alleen maar.
Katvervanger ertussen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou vaak zorgt een katalysator voor demping van je uitlaatlijn. Ik heb bij de auto van mijn vriendin de kat er ook onderweg gehaald en moet zeggen dat onderin hij sneller oppikt. Moest em laatst er weer onder doen voor de apk en trek nu voor geen drol meer op. Ik heb na mijn katalysator ook nog een middendemper zitten maar die laat ik zitten. Je hele uitlaatlijn leeghalen heeft pas echt zin bij een turbo motor geloof ik.
Je hebt 109!! pk op 1100 kilo, en dan ga je 450,- plus de kosten voor die die andere onderdelen uitgeven aan iets wat je amper wat extra's oplevert??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
a la 450 euro.
Ga je ook meteen je onsteking wat vervroegen..??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb op papier 109 pk en 160 Nm bij 1163 kg. Wat ik motorisch nog ga doen is het luchtfilter naar voren brengen zodat deze koude verse lucht aanzuigt. Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen. Ik wil nog een katvervanger gaan laten maken aangezien die niet op de planken liggen. En ik heb laatst op een duitse site een spaghetti spruitstuk gezien alleen moet dan effe zien waar ik mijn lambdasonde kwijt raak.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uitlaatspruitstuk zou dit moeten zijn:
[ afbeelding ]
a la 450 euro.
Yep, als je links af gaat kom je uit @ Klein Zwitserland (soo 90's)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit komt Turquaz misschien bekend voor
quote:
Nee ik woon in Leewarden maar ik kom 2 wekelijks in Hout-Blerick(Venlo) en ja ik rij wel es wat rond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
ik bedoelde ook meer oxygendinges maar toch
ah, sohquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee ik woon in Leewarden maar ik kom 2 wekelijks in Hout-Blerick(Venlo) en ja ik rij wel es wat rond.
IK HEB MIJN THEORIE EXAMEN GEHAALDquote:
ThanQquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou mag je inhoudelijk reagerengefeliciteerd!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ThanQ
Ik heb maar een paar (stuk of 10/15) vraagjes afgekeken, maar de rest helemaal zelf..
Ging wel goed, zenuwachtig.. toen stond ik in de rij om mijn certificaat te halen en zei van nevermind.. ik loop wel alvast weg...
Zei ze van gefeliciteerd: Ik zo vanAlweer gezakt..??
![]()
Zegt ze van nee, je bent geslaagd!![]()
Ik van: Huh? Echt?Nou dankje
BOKS ouwe!
![]()
Die vrouw keek me aan van:![]()
![]()
Ik zo van: yeahh:
Jha..?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gast...Je Theorie AFKIJKEN?
![]()
Niks persoonlijk maar.... BAHAHAHWHAAHAA..
Verder wel gefeliciteerd hoor![]()
de 2 vragen die ik af keek o.a. die waren foutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:26 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
15 vragen afkijken, en al zowat 10k km gereden.
Het is maar dat je over dat afkijken-gedeelte eerlijk was, anders had ik je helemaal afgezeikt. Maar toch, tja.. ik weet niet of ik je dan moet feliciteren.
Kort dan direct je bougiekabels in. Scheelt aanmerkelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Binnenkort wil ik de ontsteking(bougie,verdelerkap met rotor en kabels) vernieuwen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef _Drake_ het volgende:
Die stickers kom op zeg........
En dan word je er door een beetje diesel nog uitgereden, dus waarom patsen met iets wat je niet hebt.
De auto ziet er niet eens verkeerd uit maar die stickers slaan nergens op.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 november 2008 15:58 schreef casejunkie het volgende:
Sorry maar ik ben het wel met hem eens.
Ik heb juist "2.2i turbo intercooled" "GT" en "4WS" van mijn auto verwijderd. Zelfs de merknaam "Mazda" en het type "MX-6" is van mijn auto aan het verdwijnen.
Ik verwacht helemaal niets van iedereen. Maar sommige mensen blijven tot in het derde deel doorgaan met negatief zijn. Prima dat mag want het is een vrij land maar hou het dan daarbij, ga door met je leven enzo.quote:Op zondag 2 november 2008 19:18 schreef rollator_GSI het volgende:
vind het uitermate zwak van je dat je verwacht dat iedereen maar positief is over je auto.
niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde smaak als jij,en terecht.
je weet dat als je je auto post op fok dat die kans erin zit.
een gemiddelde leasebak is wel snellerquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef Silvercrest het volgende:
Ik vind het een gave auto, 100 maal beter dan die saaie leasbakken die je overal rond ziet rijden!
Dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef fathank het volgende:
[..]
een gemiddelde leasebak is wel sneller.
Dat wil ik niet. Is gewoon een eerbetoon aan een rally auto. Als ik reclamesticker erop plak wat destijds op die auto zat beginnen ze daarover dus ja. Het is voor mij niet bedoelt als: Zo'n motor heb ik dus kom maar op. Ik maak inderdaad heel vaak mee bij een stoplicht dat ze als een gek optrekken..terwijl ik gewoon rustig optrek.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef Faxie het volgende:
Waarom wil je mensen dan wel laten denken dat ie snel is? (ahum komen we weer bij de stickers...)
onze mera haalt 230quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja je moet 250 kunnen he anders tel je niet mee.
Aanstaand weekend. Ik ben hetero hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
onze mera haalt 230![]()
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd![]()
wehehehe![]()
Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
Ahh jammer..quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Aanstaand weekend. Ik ben hetero hoor
Haha grapje hoor. Ja niet dat ik hetero ben maar de restquote:Op woensdag 5 november 2008 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ahh jammer..![]()
Ik ook![]()
Watnu..??![]()
![]()
Misschien zie ik je dan wel rijdenVermijd Venlo maar
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha grapje hoor. Ja niet dat ik hetero ben maar de rest
ofzo
Maar goed ik rij wel wat heen en weer. Kunnen wel eens afspreken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef mighty_myte het volgende:
gaan jullie samen de achterbank bekijken?
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
Hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OMG.. Dit loopt nu een beetje te veel uit de hand
![]()
![]()
![]()
Hell yeah! Tegelen power jeweettogquote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef mighty_myte het volgende:
Nu durven jullie elkaar niet meer te ontmoeten he?!
Ik zal eens een leuke locatie opzoeken om foto's in het donker te maken. Dat ziet er heel anders uit.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Silvercrest het volgende:
Is wel weer tijd voor wat autó foto´s homo boys uh ik bedoel homeboys !
G.U.Tquote:Op woensdag 5 november 2008 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hell yeah! Tegelen power jeweettog
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja mijn achterkant is geblindeerd dus je ziet dan geen flikker....nou ja van binnen wel maar van buiten niet!
Verkeerd om.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.
Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
ach het ging om de beeldspraak.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit klopt niet want het zijn mijn ramen.
Een standaard Primera P10 (die hebben jullie toch?) met 135 pk haalt never nooit de 230. En ik kan het weten, heb namelijk 2,5 jaar in zo'n bak rondgereden (de stationversie) en die heb ik op 220 op de teller geklokt in Duitsland. Maar de teller gaf te veel aan vanwege andere velgen. Ik denk dat je max zo rond de 190 zal liggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
onze mera haalt 230![]()
Maar da moet ook als je met 175/50/15 rijd![]()
wehehehe![]()
Maare Oxy, waneer ben je weer es in Tegelen..??
Ik heb 210 getikt, en kon verder gaan als er geen duitster ineens voor mij kwam rijdenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Een standaard Primera P10 (die hebben jullie toch?) met 135 pk haalt never nooit de 230. En ik kan het weten, heb namelijk 2,5 jaar in zo'n bak rondgereden (de stationversie) en die heb ik op 220 op de teller geklokt in Duitsland. Maar de teller gaf te veel aan vanwege andere velgen. Ik denk dat je max zo rond de 190 zal liggen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zie de conversatie al, Oxy samen op de achterbank met turqy.
Oxy: "He man die ramen van je zijn vet donker swa. Ik zie geen flikker"
Turqy: "Joeeehoeeeeeee"
Samen: "<kreungeluiden>"
Ik weet niet of m'n oude een P10 of P11 is. Was van November 1999. Maar dan nog ga je met 135 pk op pak em beet 1100 kilo nooit de 230 km/h halen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb 210 getikt, en kon verder gaan als er geen duitster ineens voor mij kwam rijden![]()
+ het feit dat we geen P10 maar een P11je hebben![]()
Is een heel stuk anders dan een W10
Dan was het een P11quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet niet of m'n oude een P10 of P11 is. Was van November 1999. Maar dan nog ga je met 135 pk op pak em beet 1100 kilo nooit de 230 km/h halen.
Autoweekquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef fathank het volgende:
Check autoweek maar eens voor de max topsnelheid. Jij als automonteur in opleiding zijnde zou toch meoten weten dat kilomtertellers op die snelheden flink afwijken (lees: teveel aangeven.)
quote:-Wesley:
Type auto/motor: Sunny GA14DE
Snelheid auto: 195km/u op teller
Modificaties: K&N inlegfilter en Remus einddemper
- Laurens:
Type auto/motor: Primera SR20De
Snelheid auto: 225km/u op teller
Modificaties: GT nokken, header, GT ECU, filter, uitlaatje, ontsteking
- Peter
Type auto/motor: Sunny SR20DE
Snelheid auto: 200 km/u
Modificaties: SS autochrome spruitstuk
- Rik:
Type auto/motor: 100NX GA16DS
Snelheid auto: 202km/u op teller
Modificaties: katvervanger
Type auto/motor: Primera P10 SR20DE
Snelheid auto: 200km/u op teller (nog niet de topsnelheid)
- Colinissan:
Type auto/motor: Primera P11 GT
Snelheid auto: 240+ op de teller (218 op de rsm)
Modificaties: met alleen een CAI en K&N filter
- x-trailrijder:
Type auto/motor: X-TRAIL QR25DE
Snelheid auto: 220 op de teller (208 op de GPS)
Modificaties: sportuitlaat, inlegfilter
Type auto/motor: Nissan Cherry E13
Snelheid auto: 190+ op de teller (liep tegen steunbalk aan), 180 op GPS
Modificaties: ontsteking aangepast
Type auto/motor: Nissan Cherry E15
Snelheid auto: 190+ op de teller (200 op de GPS)
Type auto/motor: Nissan Almera GA14DE
Snelheid auto: 185 op de teller
- PhUnkY:
Type auto/motor: Almera N15 Sedan GA14DE
Snelheid auto: 195+ op de teller, 189 op GPS
Modificaties: Japstyle demper
- Fz-g-sunny:
Type auto/motor: Sunny n14
Snelheid auto: 185 op de teller, 178 op GPS
Modificaties: CAI
- MicroWave:
120 op de teller
- Freek
Type auto/motor: P10 SR20DET
Snelheid auto: teller gaat tot 220, GPS: 243
Modificaties: Fohn
- Mipa
Type auto/motor: P10 SR20DE
Snelheid auto: Teller uit dus kan niet lezen GPS: 254 (Met tom tom)
Modificaties: Dickstyle nokken
Ps mijne ging harder dan ^Freek in duidsland
- Primera SE (fred)
Type auto/motor: Sunny N14 GTI/ SR20DE
Snelheid auto: 235 (4 inzittende ligt stijgende weg)
Modificaties: Geen (bandenspanning 2.7bar)
- Jeroen
Type auto/motor: 100NX 1.6SLX / GA16DS
Snelheid autoteller: 201
Modificaties: Ontsteking vervroegd, K&N inlegfilter, Remus einddemper, Geen katalysator, SSAC header
Type auto/motor: Primera W10 SR20Di automaat
Snelheid autoteller: 190 ongeveer
Modificaties: Geen
- Lucas
Type auto/motor Primera 144 SR20DE
Snelheid autoteller 225, had nog gas over, geen snelweg meer.
modificaties: toen nog met Dastak unichip, WAI met RX K&Nfilter, sebring demper.
Loek
Type auto/motor Primera P11-144 SR20DE SW met CVT
snelheid op de teller: 235 km/h, in Venezuela (2001), bij plm. 25 C op fraaie snelweg even buiten Caracas
modificaties op dat moment: HSH CAI en Remus einddemper
-Dennis
Type auto/motor: Bluebird 910 met L18 motor
Snelheid: 190km/h
Mods: Simonz einddemper.
-Bert
Type auto/motor: P10 GA16DE
Snelheid: precies 200km/h op de teller
Mods: -
- MaXxX
Type auto/motor Sunny GTI (N13) CA18DET
Snelheid autoteller 250km/h (teller uit)
-Daniel 100NX
Type auto/motor: Nissan 100NX 2.0 GTI
Snelheid: Teller: 240 km/u (einde teller); GPS: 261 km/u (einde v-bak)
Mods: SR20DET, S4 nokken, 3" uitlaat etc. etc.
-Stephan0501
Type auto / motor : Nissan Almera N15 Sedan GA14DE
Snelheid : nog niet verder geprobeerd dan 180, had nog wat over, maar is in NL niet verstandig
Waarschijnlijk dus richting de 195+
Modificaties : Japstyle demper
-Antony
Type auto/motor: P10 SR20DE
Mods: zie sig.
topsnelheid: gok +/- 250
-macnick
Type auto/motor: N14 1.4 clair
mods: Japstyle einddemper
Topsnelheid 185km/h
type auto/motor: 100 NX 1.6 inj.
Mods: Nope
Topsnelheid: 200 km/h
Type auto/motor: K11 1.3
Mods: nope
Topsnelheid: 175 km/h
Type auto/motor: DA4 B18
Mods: catback, snelle nokken, Cai, en nog wat ander grut
Topsnelheid: 225 km/h (nog niet het lef gehad om sneller te gaan)
- Sander_100nx
Type auto/motor: Nissan 100NX 2.0 GTI
Snelheid: Teller: 205 km/u
Mods: destijds nog geen, sindsdien niet meer geprobeerd met S5 nokken en AEM intake
-Michael:
Type auto/motor: Almera N15 HB GA16DE met volgeladen kofferbak
Snelheid auto: 191 op de teller, 185 op GPS
Modificaties: Geen
-Maurits:
Type auto/motor: 350z Z33 VQ35DE, 2 personen
Snelheid auto: 251 km/h
Modificaties: toen nog geen
-chefke100nx:
Type auto/motor: mircra K10 ma12kat
Snelheid auto: 165 op de teller, 165 op GPS
Modificaties: katvervanger, sportdemper en sportonderstel (veerpootburg, sportveren brembo remmen)
-chefke100nx:
Type auto/motor: P11 GT SR20DE lowport rr
Snelheid auto: 240 op de teller, 225 op GPS
Modificaties: ontsteking op 17 graden
-KeviNissan
Type auto/motor: N14 GTi SR20DE High-port
snelheid auto: voorbij de 240km/h op teller, 242km/h op GPS
Modificaties: Remus eindemper, SS Header, open filter en open kat
Type auto/motor: P11 GT SR20DE Lowport rr
Snelheid auto: voorbij de 240km/h en naar schatting zo'n 265km/h op teller, maar nooit gemeten met GPS
Modificaties: Genoeg
-Primera LPI
Type auto/motor: P11 GX op LPG (Vialle LPI)
Snelheid auto: Net over de 210, maar toen liet ik de gas los aangezien ik het wel gevaarlijk genoeg vond op de A2
Modificaties: Vialle LPI LPG systeem.
Patsri
type auto/motor: Toyota supra. 2jzge
SNelheid auto: stond weer op 0. ver boven de 200
Modificaties: Apexi inductie, 4" full flow, HKS speed limed defender
- Sandman
Type auto: Primera P10 SR20De
Snelheid: op de klok 220+ (stond tegen staafje van de dagteller) auto ging nog wel door
echte snelheid moet ik nog is meten als ik weer in duitsland ben Smiley met de gps aan
Mods: Custom CAI, beckers motorsport header, kat er onder uit, ontsteking op 17 graden, open uitlaat en een FPR
vergeet bijna de GTI ECU Cheesy
- GT-1981
Type auto/motor: Nissan 350Z VQ35DE
Snelheid : 263km/h op analoge teller, 260 op digitale teller en int egt moet het 250km/h zijn, dit is af fabriek begrensd.
Mods : Alleen een ORC (Ogura Racing Clutch) met een ligt vliegwiel.
- Tijn1979
Type auto/motor: Nissan 200sx s13 CA18DET
Snelheid : Nooit in Duitsland geweest.... Geen idee van top.
Mods : open 2,5inch rvs elbowback, chip, walbro, saab intercooler, LUK koppeling
- chefke 100nx
Type auto/motor: Nissan 100 nx Ga 16ds (maart 1991 een van de eerste en duitse import)
Snelheid : 195 op GPS / 200 km op de teller
Mods : verlaagd en goed onderhouden verder totaal OEM.
Erg hea als mensen buiten worden gesloten zoals jij..??quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.
die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Houd het een beetje levendig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En sorry Oxy dat we een beetje offtopic zijn gegaan
dit is mijn topic niet,dus word ik niet buitengesloten,denk nou eens na voor je iets post.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Erg hea als mensen buiten worden gesloten zoals jij..??![]()
Teruglezen en posten wat je er van vindt!quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:29 schreef Sloper het volgende:
OMFG!!!!!! Hoe kan ik dit topic ooit gemist hebben!!!!!!![]()
je moest eens weten hoe hij @ nissanclub isquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.
die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef -chefke- het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe hij @ nissanclub is![]()
maar ontopic
de gallant ziet er nog steeds lekker uit hoor![]()
misschien turbo kitje proberen ?
Een discussie op een forum kan erg eng zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:57 schreef rollator_GSI het volgende:
echt een kansloos topic nu met die idioot erbij met zn "mera''.
die gozer leeft in zn eigen wereld,alleen jammer dat hij dat op Fok uit.
Sorry Vanellequote:Op zaterdag 8 november 2008 02:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een discussie op een forum kan erg eng zijn.
Dat mensen met ervaringen komen verwacht je niet, het overvalt je als een hongerige wolf in een donker bos zeg maar.
Ik vind het echt heel vervelend voor je dat er iemand met een afwijkende mening in dit topic zit en ik hoop voor je dat je heel snel een kulargument kan vinden om dat figuur monddood te maken.
Hoe durft ie, een beetje tegen jouw mening ingaan op een forum..... tsss.........
Zo Droog...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |