Ja, er staat niet bij dat die stickers en bodykit je 10+KW en rarity points gevenquote:Ja. Dat staat op de site van de RDW he?
Eerst die bumper maar es. Ik werk overdag he dus heb alleen savonds tijd.quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef Spamblik het volgende:
Al wat aan het luchtfilter gedaan?
Hij lag niet door de midden hoor. Heb het al zelf gefixed en het is keihardquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef VlaDje het volgende:
zou je je bumper niet profi laten polyesteren?
Kost een paar euro's meer maar aanzienlijk steviger
Hoe eerder die bumper er weer vanaf komt, hoe beter.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef VlaDje het volgende:
zou je je bumper niet profi laten polyesteren?
Kost een paar euro's meer maar aanzienlijk steviger
Sukkel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hoe eerder die bumper er weer vanaf komt, hoe beter.
Ik ben er!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:25 schreef osmo het volgende:
Aha weer een turquaz bashtopic gevonden, tis alleen een andere TS deze keer, turq kom er maar bij
Mja, veel mensen vind Audiobahn, Fusion etc veel hipper en shizzle en jeweetzelf! Ik heb al 2 jaar dit systeem(overgebouw van me vorige auto) en alles werkt nog steeds en heb 131 dB(A) gehaald dus ja het werkt wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Spamblik het volgende:
Boschmann...
Fusion ziet er iig wel dikker uitquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mja, veel mensen vind Audiobahn, Fusion etc veel hipper en shizzle en jeweetzelf! Ik heb al 2 jaar dit systeem(overgebouw van me vorige auto) en alles werkt nog steeds en heb 131 dB(A) gehaald dus ja het werkt wel.
Haha ik moest grinnikenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
toch weer zo'n kleine 4pk die hij daar pakt
Ja daar gaat het ook om he bij audioquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Fusion ziet er iig wel dikker uit
Als ik een scheet laat met een megafoon aan m'n gat dan haal ik ook 131 dB, so what's your point?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mja, veel mensen vind Audiobahn, Fusion etc veel hipper en shizzle en jeweetzelf! Ik heb al 2 jaar dit systeem(overgebouw van me vorige auto) en alles werkt nog steeds en heb 131 dB(A) gehaald dus ja het werkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |