Die zijn meer vermakelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef rollator_GSI het volgende:
moet jij zeggen met die onzinverhalen van je
Juist, en merendeels waarquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef HighVolume het volgende:
Tijd niet in dit Topic geweest meer. Heb je nog wat meer foto's ?
Weet je, ik zit eraan te denken om die buitenste luchthapper zwart te maken. Ik denk er nog over na...quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef Koepert het volgende:
Mooie foto's, nette auto, zeker mooi gedaan.. Je weet hoe ik denk over die voorbumper (die buitenste rand hoeft voor mij niet), maar erg strakke auto..
Oranje knippers is juist JDM.. dus ik zou zeggen lekker dr op latenquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:09 schreef mighty_myte het volgende:
Ondanks alle kritiek hier vind ik hem best netjes.
Het is idd kut dat hij geen 17 liter 31 cilinder heeft, maar ziet er netjes uit.
Drie minputen vind ik:
De text op de achterruit, de oranje knippers rondom en de te grote voorbumper.
Hoe bedoel je dat? t witte plastic zwart spuiten? Alsjeblieft niet.. Dan moet je rondom buitenste delen vd bumper zwart spuiten (anders is t uit balans) en dan gaat t hele 'witte karakter' van de auto verloren.. professioneel verwijderen of zo laten, niet delen zwart gaan spuiten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Weet je, ik zit eraan te denken om die buitenste luchthapper zwart te maken. Ik denk er nog over na...
vrachtwagenchauffeurnaamplaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
Voorbumper staat niet in verhouding tot de auto vind ik. Stickers zijn ook niet mijn ding en heb je nou zo'n vrachtwagenchauffeurnaamplaat onder de vooruit?
Complimentje voor de velgen, die vind ik er wel super uitzien onder de auto.
En tijd voor een nieuw blok erin.
vrachtwagenchaffeurnaamplaat dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
vrachtwagenchauffeurnaamplaat![]()
Dat is een kentekenplaat met mijn nickname die er op meeting op gaat ipv originele.
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:14 schreef fathank het volgende:
Of er wat mis mee is weet ik niet, maar het uiterlijk van je auto komt niet bepaald overeen met de prestaties van je auto. Zonde imo.
Je thermostaat gaat niet open!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.
TCDDquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je thermostaat gaat niet open!!
En *ruik*ruik* je koppakking heeft zijn beste tijd gehad!
hahaha..![]()
Wat is je nickname dan als je op Events/meeting staat?
okquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef fathank het volgende:
Ik zou je onderhoudsintervallen wel met 5000 kilometer inkorten als ik jou was. Al die extra luchtweerstand gaat em niet in de koude kleren zitten hoor.
Uh...huh? Waar ben ik precies geaggiteerd? Ik trek me er niets van aan hoor. Ik zal voortaan wat meer emoticons gebruiken om mijn gemoedstoestand uit te beelden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:55 schreef Koepert het volgende:
OK TS. K heb je gezegd wat ik van je auto vind, maar je moet echt kappen met zo geirriteerd te reageren als iemand n opmerking maakt (in dit geval over n nieuw blok)... T staat nogal onzeker namelijk..
Als t een opmerking is die gaat over iets wat jiij NIET wil met je auto, zeg dat, of laat t langs je heen glijden, maar je bent zo wel heel makkelijk op de kast te krijgen lijkt het.. Nergens voor nodig....
Je bent trots op je bak, mag ook best, maar een beetje kritiek moet je kunnen verdragen (en grappen ook imo)
...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh gelukkig dacht al dat jij van een afstandje wist dat hij stuk was ofzo. Opgelost.
Laat hem gewoon, hij is ook al zo kinderachtig tegenover turquaz. Je wil jezelf niet naar zijn niveau verlagen.quote:
Heb er idd wel eens overnagedacht om nog een achterbumper te doen (sowieso) en dan de spoiler eraf te halen maar Japanners hebben vaker/altijd overdreven bumpers en spoilers. Dat kale is meer voor Duitse auto's.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk dat het er een stuk mooier uit ziet zonder die spoiler.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb er idd wel eens overnagedacht om nog een achterbumper te doen (sowieso) en dan de spoiler eraf te halen maar Japanners hebben vaker/altijd overdreven bumpers en spoilers. Dat kale is meer voor Duitse auto's.
Wat een wanstaltige einddemperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jap zonder spoiler![]()
Is toch wel te doen Oxy?
Jap Dempert noemen ze dat..quote:
In bovenstaande zin ontdek ik toch een mening.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
ik doelde eerder over de uitlaatquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef j0rrit het volgende:
[..]
In bovenstaande zin ontdek ik toch een mening.
Al noemen ze het een Scarlett Johansson demper, het blijft een butt-ugly dingquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jap Dempert noemen ze dat..
Ik heb hier geen mening over. Vind de auto heel erg bruut.
function over formquote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Al noemen ze het een Scarlett Johansson demper, het blijft een butt-ugly ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |