Powershiften is lievquote:
heel-toe waarschijnlijk?quote:
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?quote:
Alleen 2.0quote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
heel-toe waarschijnlijk?
Maar even terugkomend hierop;
[..]
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
Heel-toe gebruik je maar soms. Lijkt me niet dat hij altijd zo rijdt, maar met turq weet je dat maar nooitquote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
heel-toe waarschijnlijk?
Maar even terugkomend hierop;
[..]
TS, je gaat me nou toch niet zeggen dat dat er ook niet op zit.. Wat klopt er nou wél van die stickers?
nee hij zei het goedquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je bedoeld vast als ik de koppeling indruk?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee hij zei het goed
een bov reageert bij gas los, niet bij koppeling in.
het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is idd beter dat je je bij spoilers en stickers plakken houdt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef HighVolume het volgende:
Vind m er als een van de weinige wel strak uitzien ! Goed gedaan!
Zei ik vorige keer ook alquote:Op zondag 5 april 2009 09:14 schreef eevebe het volgende:
bodykit vind ik iets te... en volgens mij zie ik ook kleurverschil tussen de voorbumper en de rest van de koets.
blauw/paars?quote:Op zondag 5 april 2009 13:45 schreef invine het volgende:
[..]
Zei ik vorige keer ook almeneer zegt van niet. maar de bumper is duidelijk wit-wit terwijl de rest van de koets soort blauw/paars iets er door heen heeft zitten...
Nou lekker 2.0 16v Turbo 4ws Rally Intercooler 4wd westsideuberdeluxesjans-JDM Yo!!quote:
Shizzle!quote:Op zondag 5 april 2009 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou lekker 2.0 16v Turbo 4ws Rally Intercooler 4wd westsideuberdeluxesjans-JDM Yo!!![]()
Screwdriverquote:
quote:
lol not againquote:Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef kabelhaspel het volgende:
Waarom heb jij turbo en 4WS stickers?
Een turbo sticker geeft je toch zeker 50pk erbij hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |