Maar wij hebben Lucianoquote:Gomes continues the stereotypes of poor Brazilian goalkeepers - though Dida is still the leader in that category -
WIlde dat stuk net quoten, prachtig. Hoewel ik het wel sneu vind voor Gomes en wrang voor PSV. Van de andere kant heeft ie het toch echt zelf gedaan, zelf dat interview gegeven enz.quote:
Hij stapelt al flink wat blunders op elkaar jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hem niet echt gevolgd bij Tottenham, maar doet hij het echt slecht daar? Hoe kan dat? Hij is van wereldklasse.²
Hij zit er alleen vaak naastquote:
Bij spurs willen ze alweer gratis van die clown afquote:
Ja over PSV toen, wat toen de psv-gate veroorzaakte... en dat ie later opbiechte dat ie dat expres zo had gedaan om een transfer te forceren... terwijl ie zogenaamd oh zo loyaal aan psv was.quote:
Mwoah, junior was dan wel een beperkte voetballer, als je er niet langs mocht was 'ie niks te beroerd om je doormidden te schoppen. Dan maar rood.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef -J-D- het volgende:
Haha van Loen: "Dat was wel heel makkelijk"
(om Junior af te stoppen)
Misschien kan Gomes Van Loo opvolgen als tweede keeper?quote:
feyenoord grijp je kansquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij spurs willen ze alweer gratis van die clown af
Ik hap niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoor ik daar van Loen een functie bij Groningen ambiëren... opvolger voor Jans??even kijken of de Groningers hier op de kast te jagen zijn
Jullie delen de kosten?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij leest dezelfde kranten als ik
Woont hier om de hoek.
Om de hoek als in een dorp vlakbijquote:
Het is ook een baasquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef sagagiuh het volgende:
Derksen zit er bij als een maffiabaas.
Zelfs de zanger van INXS nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef Grulez het volgende:
Saaie aflevering zonder spanning. Zo blijft een gemiddelde kijker zonder topic natuurlijk niet hangen.
Hoe is het toch mogelijk dat hij hoofdcoach bij America de Mexico is geweest. Ik bedoel, hoe kwamen ze bij hèm uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:27 schreef tong80 het volgende:
Westerhof is de enige trainer die Romario ooit als wisselspeler had. Aek Athene uit.
Hij zei :
'Zelfs Vialli had ik deze wedstrijd wisslspeler gezet.'
Westerhof moet gaan korfballen.
Misschien wil kraaij 'm wel bij FC Liendenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef Grulez het volgende:
4e klasse reserve lijkt me wel wat voor v. Loen.
Vraag het hem zelfquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat hij hoofdcoach bij America de Mexico is geweest. Ik bedoel, hoe kwamen ze bij hèm uit.
Koeman is ook zo'n raadsel... als je eenmaal keer toevallig naam maakt en de wind mee hebt kan je overal op de verkeerde plekken terecht komen. Maar zo'n afkoopsom is ook leuk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat hij hoofdcoach bij America de Mexico is geweest. Ik bedoel, hoe kwamen ze bij hèm uit.
Puur op basis van de clubs op zijn CV lijkt me. Ajax, PSV en met Groningen een derde plaats.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb laatste een keer geprobeerd Studio Voetbal zonder topic te kijken, was na 10 minuten ofzo weer terug in het topicquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef Grulez het volgende:
Saaie aflevering zonder spanning. Zo blijft een gemiddelde kijker zonder topic natuurlijk niet hangen.
En Ian Curtis deed ook al een poging ...quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch welquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef koningdavid het volgende:
Iets teveel FC Utrecht, maar wel een erg vermakelijke uitzending!
Dit is toch wel een goed topic me dunkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch wel
Dan heb je het vaak verkeerd.quote:
Ik vond het goed dat daar lekker veel aandacht naartoe ging. Al was SV er eergisteren ook al goed op tijd bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef koningdavid het volgende:
Iets teveel FC Utrecht, maar wel een erg vermakelijke uitzending!
Het was wel veel van hetzelfde vanavondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het goed dat daar lekker veel aandacht naartoe ging. Al was SV er eergisteren ook al goed op tijd bij.
Ja won in 88 al een ECquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:22 schreef El_Bassie het volgende:
Hiddink is nu een charismatische coach, maar was hij dat in 1996 ook?
ik weet niet welke discussie jij het over hebt maar Johan zette v Loen gewoon flink te kakken .quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:04 schreef tong80 het volgende:
Van Loen won dan ook de discusussie.
Van mij mag ie snel een nieuwe baan vindem.
Wat klopte er niet bij van Loen dan? Dat is toch ook een vent zonder uitstraling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan is gestoord, het is me vaker opgevallen dat hij zeer selectief te werk gaat, zijn argumenten gebruikt hij wanneer het hem uitkomt. En als hij iets van iemand wil beschermt hij hem. Ik vind Johan langzamerhand niet meer serieus te nemen, het is leuk om naar hem te luisteren omdat hij zijn mening nogal trollerig brengt. Maar voor de rest...²
Ik vind juist wel dat hij uitstraling en lef heeft. Hij durft gedurfde uitspraken te doen. Ik vond het alleen wel zwak hoe hij zich gisteren verdedigde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat klopte er niet bij van Loen dan? Dat is toch ook een vent zonder uitstraling.
Nou die uitstraling ontgaat mij geheel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat hij uitstraling en lef heeft. Hij durft gedurfde uitspraken te doen. Ik vond het alleen wel zwak hoe hij zich gisteren verdedigde.²
Het is niet de meest charismatische man, maar Derksen deed alsof Jan Wouters naast hem zat. Bovendien gaf Van Loen al aan waarom zijn uitspraken in de pers behoudend zijn. Dat kon niet in zijn rol als assistent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat klopte er niet bij van Loen dan? Dat is toch ook een vent zonder uitstraling.
Een training is zo goed als zijn prestaties, dit zijn dingen die er eigenlijk niet toedoen. Net als Johan die gisteren zegt dat de nieuwe trainer van Roda een goede is, als hem dan wordt gevraagd waar hij dat op baseert zit hij daar met een mond vol (verse melk)tanden. Het is allemaal op gevoel gebaseerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou die uitstraling ontgaat mij geheel.
Hij kiest inderdaad altijd makkelijke prooien uit. In het gezelschap van Marco van Basten was hij verworden tot een vredig mak lammetje dat op zoek was naar een buste vol met romige melk. Kijk hier hoe hij Petrovic aanpakt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:49 schreef Grulez het volgende:
Dit was natuurlijk wel te makkelijk scoren. Hij durft dat niet bij iedere gast als die naast hem zit. Zal me niks verbazen dat het een bewussie was om de kijkcijfers op te krikken.
een leuke eerste divisie club ofzo waar hij niet meteen vol de druk krijgtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:04 schreef tong80 het volgende:
Van Loen won dan ook de discusussie.
Van mij mag ie snel een nieuwe baan vindem.
Vond ik ook wel verrassend. Normaal is Van Hanegem een heilige bij Derksen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het wel mooi dat Derksen Willem de Zwijger genadeloos afbrandde. Had ik niet van hem verwacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij kiest inderdaad altijd makkelijke prooien uit. In het gezelschap van Marco van Basten was hij verworden tot een vredig mak lammetje dat op zoek was naar een buste vol met romige melk. Kijk hier hoe hij Petrovic aanpakt:²
idd, hij bleef maar doorgaan. Hij kan het ook 1x zeggen omdat t z'n vriend is/was maar derksen zegt het 5x met allerlei termen erbij zodat het ook bij willem wel hard aangekomen zal zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het wel mooi dat Derksen Willem de Zwijger genadeloos afbrandde. Had ik niet van hem verwacht.
Zo geconcentreerd zelfs dat ik vergat in het topic te kijkenquote:
Plaats gewoon een Aquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Dit ie je niet v**k. Iem*nd die tegenwoordig voor *ijn mening uitkomt.
*teveld wordt niet uinig *fgebr*nd
quote:
*ijn interview in de VI w*s ook leuk om te le*enquote:
jeweettoghquote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
*ijn interview in de VI w*s ook leuk om te le*en
*lle tips *l gebruikt. Morgen krijg ik een nieuw bord v*n mijn broer.quote:Op maandag 3 november 2008 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
a
selecteer bovenstaande letter met de cursor
CTRL c
CTRL v
quote:
quote:
Die man moet ook moedeloos van Willem worden. Hij mag alle kogels opvangen voor die mafkees.quote:
n0ooh willem is straaat bradaaaaquote:
Ik heb ook nooit begrepen waar dit op gebaseerd was.quote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Van de mythe 'Van Hanegem' blijft niet zo gek veel meer over.
Op zijn goddelijke hamstrings waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waar dit op gebaseerd was.²
Waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Superheld het volgende:
Whehe, dit gaat Meeuwis in dank afgenomen worden![]()
!!
quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Omdat hij nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde Limburgse voetbalsupporter?![]()
²
Hij kan best gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het gevoelig ligt bij sommige supporters.quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Omdat hij nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde Limburgse voetbalsupporter?![]()
²
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het merendeel van de supporters bestaat helaas uit mensen die de kenniseconomie geen warm hart toedragen en voor wie rationaliteit slechts een inhoudloos moeilijk woord is. Zulks gepeupel ziet onderstaande als een hoogstaand wetenschapsprogramma:quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Superheld het volgende:
Whehe, dit gaat Meeuwis in dank afgenomen worden![]()
!!
Wat zei hij dan? Ik heb het even gemist.quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij kan best gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het gevoelig ligt bij sommige supporters.
Wat je van zijn torso vindt kan mij niet zo boeien eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Pritt het volgende:
Toffe peer die Meeuwis.
Wat 'ie over zijn teamgenoten zegt is natuurlijk niet handig. Hij zet ze neer als FC-COC 4.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Pritt het volgende:
Toffe peer die Meeuwis.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het merendeel van de supporters bestaat helaas uit mensen die de kenniseconomie geen warm hart toedragen en voor wie rationaliteit slechts een inhoudloos moeilijk woord is. Zulks gepeupel ziet onderstaande als een hoogstaand wetenschapsprogramma:²
Liever niet post ik str*ks in het *rgentijnsquote:Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80, kan ik je misschien helpen met je probleem, ik ben ICT-er.²
Ik ben *jcied. M**r vind v*n de Gijp geweldigquote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat een voetbaln00b ook die Van der Gijp met zijn kritiek op Ajax.
Zijn anekdotes zijn soms wel vermakelijk maar echt veel verstand van voetbal heeft hij niet.quote:Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben *jcied. M**r vind v*n de Gijp geweldig
Ok, was slechts een aanbod. Nee, geen bier voor mij.quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever niet post ik str*ks in het *rgentijns
Dat ligt puur aan die bruine kastnicht Van Gelder. De vorige week ging het met Toine tenminste gewoon over voetbal.quote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Best vermakelijk programma, tenminste niet zoveel randzaken als bij Studio Voetbal.
Je ondersch*t hem.quote:Op maandag 3 november 2008 22:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn anekdotes zijn soms wel vermakelijk maar echt veel verstand van voetbal heeft hij niet.
Ja, Tong. Maar hij zei iets negatiefs over Ajax...quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Weet je d*t *ls ie een verj**rd*g heeft er 5 ooms *iten die bet**ld voetb*l hebben gespeeld ?
Echt geweldig om te weten.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Weet je d*t *ls ie een verj**rd*g heeft er 5 ooms *iten die bet**ld voetb*l hebben gespeeld ?
Ik *ou wel oom willen *eggen tegen een Feijenoord legende-oom *hoewel ik voor *j*x benquote:
Supergaaf, maar dat neemt niet weg dat hij te vaak gewoon domme dingen zegt.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Het is nu eenm**l niet mijn clubquote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef The_Verve het volgende:
Zo kinderachtig dat je Ajax niet normaal schrijft...
Ben een f*n v*n W*tereus m**r hij v*lt me ook tegenquote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie 100x liever Vd Lijp dan Waterreus.
D**r g* ik een n*chtje over sl*penquote:Op maandag 3 november 2008 23:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Tong, kan je niet gewoon een paar dagen je waffel houden, totdat je weer normaal kan typen?
PWNDEDquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
D*t *ou me niks verb**enBoven*l weet hij met sterretjes om te g**n.
Inderdaad, goede gast die Meeuwisquote:Op maandag 3 november 2008 21:40 schreef The_Verve het volgende:
Eindelijk iemand die niet verpest is door mediatrainingen...
Mooie zelfspot ja. "He's Rene, you know? The right winger from Holland!"quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:37 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat verhaal dat ie Maradona ontmoet, die vent heeft echt altijd wel een geweldig verhaal
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:37 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat verhaal dat ie Maradona ontmoet, die vent heeft echt altijd wel een geweldig verhaal
Hij komt ook over als zo'n cynische oude man die alle vernieuwingen maar 'onzin' vindt. Ik word daar altijd een beetje moe van...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef versteegrob het volgende:
Alleen maar negatief commentaar op alles en iedereen.
Heb je het nu over van der Gijp of Derksen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij komt ook over als zo'n cynische oude man die alle vernieuwingen maar 'onzin' vindt. Ik word daar altijd een beetje moe van...
quote:Johan Derksen: Wilfred Genee is mijn ideale opvolger bij VI
Wilfred Genee en Johan Derksen zien elkaar naar eigen zeggen vaker dan hun eigen vrouw. Ze maken samen wekelijks Voetbal International bij RTL7, dagelijks Doordekken voor Eredivisie Live en maandelijks Voetbal Insite Op Locatie. Enkele citaten uit een interview in de Revu met de Peppie en Kokkie van het voetbal. Over een hakkelende Humberto Tan,Youri Mulder die geen zin fatsoenlijk kan afmaken en Derksens opvolging bij VI.
De geschiedenis van Wilfred Genee is bekend. Na een carrière bij RTL vertrok hij onverwachts naar Talpa om daar zijn jongensdroom te verwezelijken. Dat hij binnen een jaar van dikbetaalde Talpa-ster een bijklussende freelancer werd is een bijkomstigheid die hij graag relativeert: Met mij hoef je geen medelijden te hebben. Ik heb gewoon de butler ontslagen, zegt hij in de Revu. Genee werkt nu voor de Playboy, het AD, VI, RTL en Eredivisie Live. En tussendoor verzorgt hij communicatietrainingen voor het bedrijfsleven.
Om Voetbal Insite van RTL te kunnen voortzetten moest Genee zelf op zoek naar sponsors. De presentator begrijpt niet dat anderen dat vreemd vinden. Veel mensen zeggen me: wat raar dat jij als presentator, terwijl je al zoveel hebt bereikt, je best moet doen om je eigen programma in de lucht te houden. Waarom zou ik me daar te groot voor voelen? Bij Talpa was ik tweede keus, na Jack van Gelder. Nou en?Het gaat erom wat ík wil.
Voor Derksen lag de situatie makkelijker. Hij heeft een vaste baan als hoofdredacteur bij Voetbal International en deed het tv-programma erbij. Maar Wilfred had een salaris dat ver boven de Balkenende-norm lag waarvan hij een prachtig huis kocht en ineens loopt dat contract af. Nu moet hij ontzettend hard werken om dat huis te behouden. Dus liep hij stad en land af op zoek naar sponsors.
Derkesen is ‘erg onder de indruk’ geraakt van de energie van Genee. Toen er nog een bepaald bedrag ontbrak, hebben wij (VI) besloten dat gat te dichten. Ik heb nu voor een redelijk bedrag veertig programma’s van een uur die Voetbal International heten. Als ik veertig commercials zou kopen, had ik een veelvoud moeten betalen. Bovendien was Wilfred uit de brand.
RTL zou Wilfred Genee ook hebben toegezegd het overige voetbal bij RTL te mogen presenteren, maar die toezegging werd later ingetrokken. Wilfred wordt kaltgestellt omdat hij destijds een mondelinge overeenkomst met RTL had, maar een dag later toch naar Talpa vertrok, zegt Derksen. Omdat hij daar meer kon verdienen. Daar moet ik eerlijk bij zeggen dat ik hem heb geadviseerd dat te doen. Soms moet je egoïstisch zijn, dergelijke aanbiedingen komen niet elke dag langs. Bij Talpa was hij de nieuwe Mart Smeets, bij RTL deed hij een talkshow. Een wereld van verschil.
Genee wordt volgens Derksen gedreven door ijdelheid. Hoe meer hij in de schijnwerpers staat, hoe beter hij het vindt. Maar nu zit die hakkelende Humberto Tan overal in beeld voor een groot publiek, terwijl Wilfred op zoek moet naar sponsors om zijn programma in de lucht te houden. (zie ook eerder)
Over de collega’s van Studio Voetbal zegt Derksen in de Revu: Ik zit hier met die irritante jongen (Genee) die me veel tegengas geeft, maar echt de beste presentator van Nederland is. Hugo heeft de pech dat hij bij Studio Voetbal naast die gezellige dikzak zit en met Youri Mulder die geen zin fatsoenlijk kan afmaken.
Derksen ziet voor Genee een andere toekomst dan de presentator zelf. Ik heb hier drie uitstekende adjuncten, maar ze hebben alledrie niet de flair of het charisma om hoofdredacteur te zijn. Met mijn mededirecteur Dick Holstein besprak ik mijn opvolging. We kwamen allebei bij dezelfde persoon uit: Wilfred Genee. Ik ga niet over mijn graf regeren, dus ik bemoei me er niet mee. Maar Dick en Wilfred hebben inmiddels gesproken en Wilfred staat er niet afwijzend tegenover. (Revu / Mediajournaal.nl)
Hij zegt Utrechtenaar.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien nog wel leuk om ook ff hier neer te zetten:
De kromme spreekt
http://fcutrecht.tv/index.php?item=play&pid=13591
quote:
Nu wel een man met uitstraling en een meningquote:Aanstaande maandag zal Youssef El-Akchaoui naast Johan Derksen aanschuiven bij het wekelijkse discussieprogramma Voetbal International. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en is om 21.30 uur te bewonderen op RTL 7.
Zo niet, de beste.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef BertMaalderink het volgende:
En ook nog een van de beste linksbacks op de Nederlandse velden.
Als Emanuelson de vorm van de laatste weken vast kan houden is hij de beste linksbackquote:
Qua verdedigen is Akkie echt wel beter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Emanuelson de vorm van de laatste weken vast kan houden is hij de beste linksback
En aanvallend is Emanuelson weer beter. Een back van tegenwoordig heeft van alles wat nodig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Qua verdedigen is Akkie echt wel beter.²
Lol:quote:
Aanvallend is El-Akchaoui dan ook geen koekenbakker. Verdedigende kwaliteiten blijven echter belangrijk voor een back.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
En aanvallend is Emanuelson weer beter. Een back van tegenwoordig heeft van alles wat nodig.
El Akchaoui heeft vorig jaar geen seconde gemist van het seizoenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nu wel een man met uitstraling en een mening
Ik neem toch aan dat Johan niet zo negatief over hem zal zijn als over de uitstraling van John van Loen.
(het zal vast wel even gaan over de vele rode kaarten en domme overtredingen van hem van vorig seizoen, en dat hij dat nu veel beter doet)
De Koran?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:26 schreef shroomer het volgende:
Klopt ja las ik gisteren in het boek der feiten.
quote:
idd maar wel een aardige selectie.quote:Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Nederland B... Wat een grap is dat ook.
Jammer, dat is het enige waar Driessen goed in is.quote:
Altijd zo in het begin, als Johan zijn nieuwtjes moet afwerken en 't Wereldje er doorheen gedrukt wordt.quote:Op maandag 10 november 2008 21:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Joesoef zit er tot nu toe wel een beetje voor spek en bonen bij.
Was me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef finsdefis het volgende:
Gelukkig geen van der Gijp btw![]()
Wat een lam zeikwijf is dat
quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef Rikketik het volgende:
Hoe Derksen zijn gasten altijd compleet negeert als hij over ze praat.
Eensch.quote:Op maandag 10 november 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Youssef blijft gewoon in Nijmegen. Sportief gezien gewoon beter.
Ik hoop het wel.quote:Op maandag 10 november 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Youssef blijft gewoon in Nijmegen. Sportief gezien gewoon beter.
Daar stond eerst wat anders.quote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
De streekderby van Nederland.
Nee, dat krijg je als je het uit durft te zenden.quote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef finsdefis het volgende:
Jupiler LeagueHoeveel zouden die rechten nou kosten? Een krat Jupiler ofzo?
Die 3,90 bovenop vind ik nog te veel van het goede.quote:Op maandag 10 november 2008 22:04 schreef finsdefis het volgende:
Jupiler LeagueHoeveel zouden die rechten nou kosten? Een krat Jupiler ofzo?
Klopt welquote:Op maandag 10 november 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Honda ownt ook die hele competitie zeg, tering.
helaas mislukte de grap want Youssef kende het filmpje niet.quote:
Kneus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |