Waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Superheld het volgende:
Whehe, dit gaat Meeuwis in dank afgenomen worden![]()
!!
quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Omdat hij nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde Limburgse voetbalsupporter?![]()
²
Hij kan best gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het gevoelig ligt bij sommige supporters.quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Omdat hij nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde Limburgse voetbalsupporter?![]()
²
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het merendeel van de supporters bestaat helaas uit mensen die de kenniseconomie geen warm hart toedragen en voor wie rationaliteit slechts een inhoudloos moeilijk woord is. Zulks gepeupel ziet onderstaande als een hoogstaand wetenschapsprogramma:quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Superheld het volgende:
Whehe, dit gaat Meeuwis in dank afgenomen worden![]()
!!
Wat zei hij dan? Ik heb het even gemist.quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij kan best gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het gevoelig ligt bij sommige supporters.
Wat je van zijn torso vindt kan mij niet zo boeien eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Pritt het volgende:
Toffe peer die Meeuwis.
Wat 'ie over zijn teamgenoten zegt is natuurlijk niet handig. Hij zet ze neer als FC-COC 4.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Pritt het volgende:
Toffe peer die Meeuwis.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het merendeel van de supporters bestaat helaas uit mensen die de kenniseconomie geen warm hart toedragen en voor wie rationaliteit slechts een inhoudloos moeilijk woord is. Zulks gepeupel ziet onderstaande als een hoogstaand wetenschapsprogramma:²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |