Maar wij hebben Lucianoquote:Gomes continues the stereotypes of poor Brazilian goalkeepers - though Dida is still the leader in that category -
WIlde dat stuk net quoten, prachtig. Hoewel ik het wel sneu vind voor Gomes en wrang voor PSV. Van de andere kant heeft ie het toch echt zelf gedaan, zelf dat interview gegeven enz.quote:
Hij stapelt al flink wat blunders op elkaar jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb hem niet echt gevolgd bij Tottenham, maar doet hij het echt slecht daar? Hoe kan dat? Hij is van wereldklasse.²
Hij zit er alleen vaak naastquote:
Bij spurs willen ze alweer gratis van die clown afquote:
Ja over PSV toen, wat toen de psv-gate veroorzaakte... en dat ie later opbiechte dat ie dat expres zo had gedaan om een transfer te forceren... terwijl ie zogenaamd oh zo loyaal aan psv was.quote:
Mwoah, junior was dan wel een beperkte voetballer, als je er niet langs mocht was 'ie niks te beroerd om je doormidden te schoppen. Dan maar rood.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:07 schreef -J-D- het volgende:
Haha van Loen: "Dat was wel heel makkelijk"
(om Junior af te stoppen)
Misschien kan Gomes Van Loo opvolgen als tweede keeper?quote:
feyenoord grijp je kansquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij spurs willen ze alweer gratis van die clown af
Ik hap niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoor ik daar van Loen een functie bij Groningen ambiëren... opvolger voor Jans??even kijken of de Groningers hier op de kast te jagen zijn
Jullie delen de kosten?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef tong80 het volgende:
Hans Kraaij leest dezelfde kranten als ik
Woont hier om de hoek.
Om de hoek als in een dorp vlakbijquote:
Het is ook een baasquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef sagagiuh het volgende:
Derksen zit er bij als een maffiabaas.
Zelfs de zanger van INXS nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef Grulez het volgende:
Saaie aflevering zonder spanning. Zo blijft een gemiddelde kijker zonder topic natuurlijk niet hangen.
Hoe is het toch mogelijk dat hij hoofdcoach bij America de Mexico is geweest. Ik bedoel, hoe kwamen ze bij hèm uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:27 schreef tong80 het volgende:
Westerhof is de enige trainer die Romario ooit als wisselspeler had. Aek Athene uit.
Hij zei :
'Zelfs Vialli had ik deze wedstrijd wisslspeler gezet.'
Westerhof moet gaan korfballen.
Misschien wil kraaij 'm wel bij FC Liendenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:29 schreef Grulez het volgende:
4e klasse reserve lijkt me wel wat voor v. Loen.
Vraag het hem zelfquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat hij hoofdcoach bij America de Mexico is geweest. Ik bedoel, hoe kwamen ze bij hèm uit.
Koeman is ook zo'n raadsel... als je eenmaal keer toevallig naam maakt en de wind mee hebt kan je overal op de verkeerde plekken terecht komen. Maar zo'n afkoopsom is ook leuk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk dat hij hoofdcoach bij America de Mexico is geweest. Ik bedoel, hoe kwamen ze bij hèm uit.
Puur op basis van de clubs op zijn CV lijkt me. Ajax, PSV en met Groningen een derde plaats.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb laatste een keer geprobeerd Studio Voetbal zonder topic te kijken, was na 10 minuten ofzo weer terug in het topicquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef Grulez het volgende:
Saaie aflevering zonder spanning. Zo blijft een gemiddelde kijker zonder topic natuurlijk niet hangen.
En Ian Curtis deed ook al een poging ...quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch welquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef koningdavid het volgende:
Iets teveel FC Utrecht, maar wel een erg vermakelijke uitzending!
Dit is toch wel een goed topic me dunkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:54 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu toch wel
Dan heb je het vaak verkeerd.quote:
Ik vond het goed dat daar lekker veel aandacht naartoe ging. Al was SV er eergisteren ook al goed op tijd bij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:43 schreef koningdavid het volgende:
Iets teveel FC Utrecht, maar wel een erg vermakelijke uitzending!
Het was wel veel van hetzelfde vanavondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het goed dat daar lekker veel aandacht naartoe ging. Al was SV er eergisteren ook al goed op tijd bij.
Ja won in 88 al een ECquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:22 schreef El_Bassie het volgende:
Hiddink is nu een charismatische coach, maar was hij dat in 1996 ook?
ik weet niet welke discussie jij het over hebt maar Johan zette v Loen gewoon flink te kakken .quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:04 schreef tong80 het volgende:
Van Loen won dan ook de discusussie.
Van mij mag ie snel een nieuwe baan vindem.
Wat klopte er niet bij van Loen dan? Dat is toch ook een vent zonder uitstraling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan is gestoord, het is me vaker opgevallen dat hij zeer selectief te werk gaat, zijn argumenten gebruikt hij wanneer het hem uitkomt. En als hij iets van iemand wil beschermt hij hem. Ik vind Johan langzamerhand niet meer serieus te nemen, het is leuk om naar hem te luisteren omdat hij zijn mening nogal trollerig brengt. Maar voor de rest...²
Ik vind juist wel dat hij uitstraling en lef heeft. Hij durft gedurfde uitspraken te doen. Ik vond het alleen wel zwak hoe hij zich gisteren verdedigde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat klopte er niet bij van Loen dan? Dat is toch ook een vent zonder uitstraling.
Nou die uitstraling ontgaat mij geheel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat hij uitstraling en lef heeft. Hij durft gedurfde uitspraken te doen. Ik vond het alleen wel zwak hoe hij zich gisteren verdedigde.²
Het is niet de meest charismatische man, maar Derksen deed alsof Jan Wouters naast hem zat. Bovendien gaf Van Loen al aan waarom zijn uitspraken in de pers behoudend zijn. Dat kon niet in zijn rol als assistent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat klopte er niet bij van Loen dan? Dat is toch ook een vent zonder uitstraling.
Een training is zo goed als zijn prestaties, dit zijn dingen die er eigenlijk niet toedoen. Net als Johan die gisteren zegt dat de nieuwe trainer van Roda een goede is, als hem dan wordt gevraagd waar hij dat op baseert zit hij daar met een mond vol (verse melk)tanden. Het is allemaal op gevoel gebaseerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou die uitstraling ontgaat mij geheel.
Hij kiest inderdaad altijd makkelijke prooien uit. In het gezelschap van Marco van Basten was hij verworden tot een vredig mak lammetje dat op zoek was naar een buste vol met romige melk. Kijk hier hoe hij Petrovic aanpakt:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:49 schreef Grulez het volgende:
Dit was natuurlijk wel te makkelijk scoren. Hij durft dat niet bij iedere gast als die naast hem zit. Zal me niks verbazen dat het een bewussie was om de kijkcijfers op te krikken.
een leuke eerste divisie club ofzo waar hij niet meteen vol de druk krijgtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 05:04 schreef tong80 het volgende:
Van Loen won dan ook de discusussie.
Van mij mag ie snel een nieuwe baan vindem.
Vond ik ook wel verrassend. Normaal is Van Hanegem een heilige bij Derksen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het wel mooi dat Derksen Willem de Zwijger genadeloos afbrandde. Had ik niet van hem verwacht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij kiest inderdaad altijd makkelijke prooien uit. In het gezelschap van Marco van Basten was hij verworden tot een vredig mak lammetje dat op zoek was naar een buste vol met romige melk. Kijk hier hoe hij Petrovic aanpakt:²
idd, hij bleef maar doorgaan. Hij kan het ook 1x zeggen omdat t z'n vriend is/was maar derksen zegt het 5x met allerlei termen erbij zodat het ook bij willem wel hard aangekomen zal zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het wel mooi dat Derksen Willem de Zwijger genadeloos afbrandde. Had ik niet van hem verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |