Zo geconcentreerd zelfs dat ik vergat in het topic te kijkenquote:
Plaats gewoon een Aquote:Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Dit ie je niet v**k. Iem*nd die tegenwoordig voor *ijn mening uitkomt.
*teveld wordt niet uinig *fgebr*nd
quote:
*ijn interview in de VI w*s ook leuk om te le*enquote:
jeweettoghquote:Op maandag 3 november 2008 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
*ijn interview in de VI w*s ook leuk om te le*en
*lle tips *l gebruikt. Morgen krijg ik een nieuw bord v*n mijn broer.quote:Op maandag 3 november 2008 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
a
selecteer bovenstaande letter met de cursor
CTRL c
CTRL v
quote:
quote:
Die man moet ook moedeloos van Willem worden. Hij mag alle kogels opvangen voor die mafkees.quote:
n0ooh willem is straaat bradaaaaquote:
Ik heb ook nooit begrepen waar dit op gebaseerd was.quote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Van de mythe 'Van Hanegem' blijft niet zo gek veel meer over.
Op zijn goddelijke hamstrings waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waar dit op gebaseerd was.˛
Waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Superheld het volgende:
Whehe, dit gaat Meeuwis in dank afgenomen worden![]()
!!
quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Omdat hij nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde Limburgse voetbalsupporter?![]()
˛
Hij kan best gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het gevoelig ligt bij sommige supporters.quote:Op maandag 3 november 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Omdat hij nu eenmaal slimmer is dan de gemiddelde Limburgse voetbalsupporter?![]()
˛
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het merendeel van de supporters bestaat helaas uit mensen die de kenniseconomie geen warm hart toedragen en voor wie rationaliteit slechts een inhoudloos moeilijk woord is. Zulks gepeupel ziet onderstaande als een hoogstaand wetenschapsprogramma:quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Superheld het volgende:
Whehe, dit gaat Meeuwis in dank afgenomen worden![]()
!!
Wat zei hij dan? Ik heb het even gemist.quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij kan best gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat het gevoelig ligt bij sommige supporters.
Wat je van zijn torso vindt kan mij niet zo boeien eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Pritt het volgende:
Toffe peer die Meeuwis.
Wat 'ie over zijn teamgenoten zegt is natuurlijk niet handig. Hij zet ze neer als FC-COC 4.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Pritt het volgende:
Toffe peer die Meeuwis.
quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Het merendeel van de supporters bestaat helaas uit mensen die de kenniseconomie geen warm hart toedragen en voor wie rationaliteit slechts een inhoudloos moeilijk woord is. Zulks gepeupel ziet onderstaande als een hoogstaand wetenschapsprogramma:˛
Liever niet post ik str*ks in het *rgentijnsquote:Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Tong80, kan ik je misschien helpen met je probleem, ik ben ICT-er.˛
Ik ben *jcied. M**r vind v*n de Gijp geweldigquote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Wat een voetbaln00b ook die Van der Gijp met zijn kritiek op Ajax.
Zijn anekdotes zijn soms wel vermakelijk maar echt veel verstand van voetbal heeft hij niet.quote:Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben *jcied. M**r vind v*n de Gijp geweldig
Ok, was slechts een aanbod. Nee, geen bier voor mij.quote:Op maandag 3 november 2008 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever niet post ik str*ks in het *rgentijns
Dat ligt puur aan die bruine kastnicht Van Gelder. De vorige week ging het met Toine tenminste gewoon over voetbal.quote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Best vermakelijk programma, tenminste niet zoveel randzaken als bij Studio Voetbal.
Je ondersch*t hem.quote:Op maandag 3 november 2008 22:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn anekdotes zijn soms wel vermakelijk maar echt veel verstand van voetbal heeft hij niet.
Ja, Tong. Maar hij zei iets negatiefs over Ajax...quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Weet je d*t *ls ie een verj**rd*g heeft er 5 ooms *iten die bet**ld voetb*l hebben gespeeld ?
Echt geweldig om te weten.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Weet je d*t *ls ie een verj**rd*g heeft er 5 ooms *iten die bet**ld voetb*l hebben gespeeld ?
Ik *ou wel oom willen *eggen tegen een Feijenoord legende-oom *hoewel ik voor *j*x benquote:
Supergaaf, maar dat neemt niet weg dat hij te vaak gewoon domme dingen zegt.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ondersch*t hem.
Het is nu eenm**l niet mijn clubquote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef The_Verve het volgende:
Zo kinderachtig dat je Ajax niet normaal schrijft...
Ben een f*n v*n W*tereus m**r hij v*lt me ook tegenquote:Op maandag 3 november 2008 22:59 schreef BB-boy het volgende:
Ik zie 100x liever Vd Lijp dan Waterreus.
D**r g* ik een n*chtje over sl*penquote:Op maandag 3 november 2008 23:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Tong, kan je niet gewoon een paar dagen je waffel houden, totdat je weer normaal kan typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |